MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Avatars

zoeken in:
Zo zien avatars er wel mooi uit, maar ik denk dat het wel heel snel rommelig word (ik vind gifjes helemaal niks trouwens).

Ik ben trouwens helemaal vóór foto's op de userpagina, net zoiets als op de artiestpagina's.

Electro_
Ik moet zeggen dat ik me er eigenlijk niet eens zo aan stoor als ik in eerste instantie dacht, ziet er nog best wel OK uit zo...

Wat Carow zegt ben ik het mee eens, mochten er avatars komen dan sowieso geen gif-plaatjes, en de profielpagina inderdaad zoals de artiestenpagina!

Misschien een functie erbij voor de users die geen avatars willen zien om deze te verbergen?

Carow schreef:
Zo zien avatars er wel mooi uit, maar ik denk dat het wel heel snel rommelig word (ik vind gifjes helemaal niks trouwens).

Ik ben trouwens helemaal vóór foto's op de userpagina, net zoiets als op de artiestpagina's.

Jah je kan gewoon eisen stellen aan avatars, bijvoorbeeld alleen formaat JPG, of wel gif maar dan niet meer dan 25KB, dan is bijna onmogelijk beweegelijke dingen te maken (vind het zelf ook irritant namelijk).

Ook kun je eisen stellen aan de afmeting, bijvoorbeeld alles 50x50, net als dat albums minimaal 200px breedte moeten hebben. Omdat het al veel meer rust geeft als alles het zelfde formaat heeft.

Denk niet dat het een probleem moet zijn.

|Joël|
waxs schreef:
Ik heb even een voorbeeld gemaakt van hoe het er naar mijn inzien uit zou mogen zien. Ik vind het gewoon passen bij het nieuwe design, ik heb me er eerder ook nooit over uitgelaten. Ik denk dat het echt een leuke frisse toevoeging is aan de website. Bekijk het eens.

Mozilla FireFox 2.0
Internet Explorer 7.0
Prachtig gemaakt
Die Herman Berghuis bij herman en die aap bij Timo710 XD

Maar ff serieus nu kan toch iedereen zien dat het er dan juist leuker op wordt, levendiger nu is het forum zo zakelijk (vind ik).
Ik ben wel zoals ik al vanaf het begin zei tegen bewegende plaatjes dat is inderdaad iritant maar zo'n kleine afbeelding is wel leuk

Electro_ schreef:
Misschien een functie erbij voor de users die geen avatars willen zien om deze te verbergen?

Dat zou perfect zijn idd

Nu nog reacties van de crew graag, bedankt voor de complimentjes

|Joël| schreef:
...en die aap bij Timo710 XD

Niks persoonlijks voordat ik weer ruzie krijg met Timo en MuMe.

eazyfan
Avators wil ik hier niet, MuMe is goed zo, Avators nemen onnodig plaats in.

^ WTF! Een lege post?!!! Mag ik dat niet zeggen ofzo?

Ik zei misschien kunnen ze, de avatars, in de lege balk links. Onder het menu zeg maar.

|Joël| schreef:
Maar ff serieus nu kan toch iedereen zien of het er dan juist leuker op wordt

Ik vind het absoluut niet leuker worden zo. Veel te druk.
levendiger nu is het forum zo zakelijk (vind ik).
Dat is juist de kracht van de Meter-sites. Ik wil het niet levendiger, ik wil het zakelijk houden.

waxs schreef:
(quote)

Dat zou perfect zijn idd

Nu nog reacties van de crew graag, bedankt voor de complimentjes

(quote)

Niks persoonlijks voordat ik weer ruzie krijg met Timo en MuMe.
No problem, ik kon er zelf ook wel om lachen.
Maar goed, het is nu afwachten op de crew...

BlueVelvet schreef:
Ik vind het absoluut niet leuker worden zo. Veel te druk.
Dat is juist de kracht van de Meter-sites. Ik wil het niet levendiger, ik wil het zakelijk houden.

eazyfan schreef:
Avators wil ik hier niet, MuMe is goed zo, Avators nemen onnodig plaats in.

Wat is het probleem als er een optie komt om het uit te zetten voor mensen die het niet willen? Zoals ik al zei...

Voorstellen om tegemoet te komen aan de mensen die het liever niet hebben:

- Geen bewegende plaatjes (gifjes)
- Geen afbeeldingen groter of kleiner dan 50x50px. (om het design en de structuur van de website harmonisch te houden)
- Geen vieze, geweldadige, smerige of seksueel getinte afbeeldingen.
- Optie om het uit te zetten (voor mensen die het hinderlijk vinden).

waxs schreef:
(quote)

(quote)

-- Geen vieze, geweldadige, smerige of seksueel getinte afbeeldingen.

Dit zou ik sowieso niet doen

waxs schreef:
Nu nog reacties van de crew graag.

Had ik al gegeven en mijn mening blijft staan. Ik hou het liever zakelijk en ik vind het geen verrijking van deze site (argumenten en antwoorden op tegenargumenten leest u maar terug).
Van mij mogen ze dus wegblijven (zeker de bewegende)! De kracht van deze site is de zakelijkheid. Ik ben nog nooit een site tegengekomen waar ik avatars prettig vond (alhoewel ik wel moet toegeven dat waxs het erg keurig heeft gedaan zo, het is een soort van 'te doen' ook al geniet het nog steeds mijn voorkeur niet).
Ik hoop overigens niet dat wij als crew ons straks ook nog eens bezig moeten gaan houden met het continue wisselen van afbeeldingen door users.

Oke, jammer.

Mijn mening is dus (nogmaals) dat ik het persoonlijk als gebruiker wel een leuke toevoeging vind. Maar aangezien de meeste crewleden er niet voor zijn (en zij worden toch opgescheept met extra werk ivm het verwijderen van ongewenste afbeeldingen) lijkt het me geen goed idee. Daarnaast is met het nieuwe design voor nu de verandering wel weer even groot genoeg. Sorry.

Jordy schreef:
Mijn mening is dus (nogmaals) dat ik het persoonlijk als gebruiker wel een leuke toevoeging vind. Maar aangezien de meeste crewleden er niet voor zijn (en zij worden toch opgescheept met extra werk ivm het verwijderen van ongewenste afbeeldingen) lijkt het me geen goed idee. Daarnaast is met het nieuwe design voor nu de verandering wel weer even groot genoeg. Sorry.

Extra crew = probleem opgelost. Ik denk als jullie het "echt" zouden willen het makkelijk te realiseren is, maargoed misschien komt het ooit nog.

waxs schreef:
(quote)

(quote)

Wat is het probleem als er een optie komt om het uit te zetten voor mensen die het niet willen? Zoals ik al zei...

Voorstellen om tegemoet te komen aan de mensen die het liever niet hebben:

- Geen afbeeldingen groter of kleiner dan 50x50px. (om het design en de structuur van de website harmonisch te houden)
- Geen vieze, geweldadige, smerige of seksueel getinte afbeeldingen.

Sorry hoor crew, maar met deze regels zou iedereen gewoon blij zijn!

Het is niet alleen de crew, maar ook een hoop gewone users.

Geen avatars aub, de site is perfect zo. Wordt het veel te druk van met die dingen. Wel complimenten aan waxs dat hij er zoveel werk van heeft gemaakt Maar ik zie ze liever niet nee...

Ik zie het probleem niet zo wanneer:

Deze optie ingevoerd wordt.

|Joël|
Ja precies als het zo wordt gemaakt volgens die regels die waxs al had gemaakt dan kan het alleen maar een verijking zijn aangezien de mensen die er tegen zijn... wat ik ook nog maar moet zien als de optie er eenmaal is, dan vind de helft daarvan het misschien ook leuk, maar die mensen die er tegen blijven kunnen het toch uit zetten dus dat = "iedereen blij"

Laat het maar lekker hangen, je gaat het toch nooit winnen, zoals ik al zei: "Als ze het echt willen kan het gewoon". Maargoed zal wel teveel werk zijn op dit moment, laat maar rusten, misschien over half jaar.

neo
waxs schreef:
Ik heb even een voorbeeld gemaakt van hoe het er naar mijn inzien uit zou mogen zien. Ik vind het gewoon passen bij het nieuwe design, ik heb me er eerder ook nooit over uitgelaten. Ik denk dat het echt een leuke frisse toevoeging is aan de website. Bekijk het eens.

Mozilla FireFox 2.0
Internet Explorer 7.0

Ben al enthousiast... Je hebt een gebruikersnaam, herken daar dan maar iemand aan zoals het altijd al hier was. Kan alles nog wel een keer gaan opsommen wat ik voorheen zei, maar heeft geen zin.

Iets anders nog, wat niet een goede reden zou zijn voor het niet inwerking stellen van avatars, al voor mij zelf wel afzonderlijk.. Heb ik zin om bij een interessante score album met iemand in discussie te gaan en steeds tegen een bepaalde avatar aankijken van iemand die ik niet mag of waar ik mij aan erger. Zet niet te wachten om bij een Preisner album met iemand iemand met een avatar van een of andere, ik noem maar wat, Dr. Dre aan te kijken. Ook al zou zo'n avatar op zich gewoon volgens bepaalde normen gebruikt mogen worden. (negeer hierbij even de aan/uit optie)

|Joël|
neo schreef:
(quote)

Iets anders nog, wat niet een goede reden zou zijn voor het niet inwerking stellen van avatars, al voor mij zelf wel afzonderlijk.. Heb ik zin om bij een interessante score album met iemand in discussie te gaan en steeds tegen een bepaalde avatar aankijken van iemand die ik niet mag of waar ik mij aan erger. Zet niet te wachten om bij een Preisner album met iemand iemand met een avatar van een of andere, ik noem maar wat, Dr. Dre aan te kijken. Ook al zou zo'n avatar op zich gewoon volgens bepaalde normen gebruikt mogen worden. (negeer hierbij even de aan/uit optie)
Je zegt gelukkig zelf al dat dat geen goeie reden is, dat is namelijk gewoon kinderachtig om niet met iemand in discussie te willen gaan door zijn avatar

Maargoed dan laat ik het hier ook maar bij, waxs kwam met een naar mijn mening goed idee met goeie regels erbij. Misschien dat er in de toekomst opnieuw naar dit idee wordt gekeken.

neo
Je leest het niet goed. Het gaat mij niet om het niet in discussie willen gaan met iemand, het gaat om de irritatie om de avatar van de user met wie je in discussie bent.

Ik heb je commentaar nu al 3x gelezen en snap het nog niet, beetje raar geformuleerd maar goed de intentie is wederom duidelijk namelijk geen avatars, dank u.

neo schreef:
Je leest het niet goed. Het gaat mij niet om het niet in discussie willen gaan met iemand, het gaat om de irritatie om de avatar van de user met wie je in discussie bent.

Of je nou user zijn naam ziet of een foto, dat maakt ook niks uit vind ik. Beetje overdreven gedacht.

neo
Bedenk wat zangers of weet ik veel wie die je irriteren en die je liever niet ziet. Beeld je dan eens in dat je constant met iemand in discussie bent met een avatar van zo'n persoon en bedenk dat ik mij waarchijnlijk nog extremer aan zo'n avatar erger als jij dat wellicht zou doen.

Lijkt mij bij gebruikers in het algemeen toch niet geheel onbegrijpelijk dat die zich aan andermans avatars kunnen gaan ergeren.

Oke, een avatar van Grad Damen, Frans Bauer, Hilbrand Nawijn of Jantje Shit gaat mij ook iets te für

Tsja, dat kun je ook met namen hebben... Zie soms ook namen die ik liever niet zie, maar ze zijn er wel. Met avatars exact hetzelfde vind ik. Ik ben er alleen op tegen omdat het dan te druk wordt op een site als deze. Maar goed, als de mogelijkheid er zou zijn om het uit te schakelen dan weet ik het wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:35 uur

geplaatst: vandaag om 11:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.