De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2010, 13:44 uur
Helaas pqt, ik zou het soms ook wel handig vinden. 
Ik mis trouwens Jellorum. Al ruim een maand niet meer op de site geweest en gezien zijn smaak/stemmen voor mij één van de interessantste users.

Ik mis trouwens Jellorum. Al ruim een maand niet meer op de site geweest en gezien zijn smaak/stemmen voor mij één van de interessantste users.
0
geplaatst: 28 september 2010, 16:49 uur
Bij mij logt hij altijd automatisch al in op mn ipod en op com trouwens ook
0
FightForMore
geplaatst: 31 oktober 2010, 14:58 uur
Ik heb eigenlijk een idee. Is het niet leuk om reviews van users toe te staan, zoals IMDB dat heeft ? Een apart tabblad (bij de pagina van het desbetreffend album) waar je alle reviews kunt vinden van users en hun cijfer ?
0
geplaatst: 31 oktober 2010, 21:40 uur

Deric Raven en reptile71 zijn denk ik toch wel mijn favoriete ouwe lullen op deze site. Gewoon omdat ze al zo oud zijn.

0
geplaatst: 4 november 2010, 18:16 uur
Als zoiets er al is heb ik niets gezegd, maar is het geen idee een afvink applicatie te maken van de top250 van de site. Leuk (om te pronken enz ) en handig (hoef je niet alles in een word bestand te typen).
0
geplaatst: 4 november 2010, 19:27 uur
Je kan er eventueel een stemtabel van maken en dan kan je zo zien waar je nog niet op hebt gestemd.
0
geplaatst: 4 november 2010, 21:31 uur
Gevonden. Dat is idd wel een erg handig alternatief. Bedankt. 

0
geplaatst: 11 december 2010, 16:55 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Nieuwe genres?
0
JanBetonde2e
geplaatst: 11 december 2010, 20:55 uur
Ik zou graag willen zien dat je je (user)naam onder bepaalde voorwaarden zou kunnen veranderen. Ik begrijp dat dat natuurlijk niet handig zou zijn, dalijk loopy iedereen te switchen, maar toch. Om nou m'n hele account te wissen en opnieuw te maken gaat me dan weer iets te ver.
0
geplaatst: 11 december 2010, 23:09 uur
Onder bepaalde voorwaarden is dat inderdaad mogelijk, maar dan moet je er wel een erg goede reden voor hebben.
Ik geloof dat het een keer in de geschiedenis van Musicmeter is gebeurd tot nu toe... En het is ook niet de bedoeling om je account te wissen en weer een nieuwe te maken.
Even voor de duidelijkheid: het wijzigen van je gebruikersnaam mag dus niet.
Ik geloof dat het een keer in de geschiedenis van Musicmeter is gebeurd tot nu toe... En het is ook niet de bedoeling om je account te wissen en weer een nieuwe te maken. Even voor de duidelijkheid: het wijzigen van je gebruikersnaam mag dus niet.
0
geplaatst: 14 december 2010, 14:11 uur
Vind het nog steeds jammer dat ik nu niet even kan checken of ik nog iets heb gemist op het gebied van hiphop dit jaar. Hoewel ik het al een keer had aangegeven: een toplijst waar je genre en jaar tegelijk kan bekijken zou erg handig zijn 

0
geplaatst: 14 december 2010, 16:29 uur
Je kan de zoekfunctie gebruiken en dan bij genre 'hip-hop' kiezen, bij jaar '2010' en dan een minimaal stemgemiddelde en eventueel een minimaal aantal stemmen kiezen. Heeft in principe hetzelfde resultaat.
0
geplaatst: 20 december 2010, 10:42 uur
Eerder schreef ik:
Dus welkom back Sheplays?
[permalink] geplaatst op 24 augustus 2010, 15:16 uur Niet vanwege ouwe koeien of zo;
maar ik mis Sheplays en Father echt.....hun bijdrages, hun stijl, hun 'persoonlijkheid'
it's not the same without them........
....als ik het goed begrijp ( zie haar inzending bij de Rock ID Contest) is mijn gemis voor in ieder geval 50 % verholpen.maar ik mis Sheplays en Father echt.....hun bijdrages, hun stijl, hun 'persoonlijkheid'
it's not the same without them........
Dus welkom back Sheplays?
0
O'Reely
geplaatst: 20 december 2010, 22:22 uur
Is er op Music Meter geen producer's corner waar je your own music kan plaatsen en chat about it? 

0
geplaatst: 21 december 2010, 05:00 uur
Je kan in dit topic je eigen muziek plaatsen, O'Reely. Dat topic is bedoeld om je iegen muziek te laten horen, zodat anderen er hun mening over kunnen geven. 

0
geplaatst: 16 januari 2011, 20:29 uur
Ik ben misschien de enige en dit idee zal vast direct in de prullenbak verdwijnen, maar wat mij gaaf lijkt is een MusicMeter app voor de app store. MovieMeter heeft die ook een tijdje gehad, maar die was verwijderd omdat hij toch niet helemaal goed liep en het wijzigen veel werk was..
Het maken van eentje is denk ik ook veel werk en als er 3 mensen zijn die dit willen (waaronder ik) gaat het natuurlijk nooit gebeuren..
Ik begrijp ook dat jullie denken dat het weinig waarde heeft, maar toch. Het idee is genoemd.
Het maken van eentje is denk ik ook veel werk en als er 3 mensen zijn die dit willen (waaronder ik) gaat het natuurlijk nooit gebeuren..
Ik begrijp ook dat jullie denken dat het weinig waarde heeft, maar toch. Het idee is genoemd.

0
geplaatst: 16 januari 2011, 21:33 uur
Ik heb er verder geen behoefte aan, ik ben niet zo van die moderne apparaatjes. Maar ik denk juist dat daar veel behoefte naar is.
* denotes required fields.