MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?

zoeken in:
pqt
oh, nou oké dan..

Helaas pqt, ik zou het soms ook wel handig vinden.

Ik mis trouwens Jellorum. Al ruim een maand niet meer op de site geweest en gezien zijn smaak/stemmen voor mij één van de interessantste users.

Bij mij logt hij altijd automatisch al in op mn ipod en op com trouwens ook

FightForMore
Ik heb eigenlijk een idee. Is het niet leuk om reviews van users toe te staan, zoals IMDB dat heeft ? Een apart tabblad (bij de pagina van het desbetreffend album) waar je alle reviews kunt vinden van users en hun cijfer ?

Misterfool
dat bestaat al

Staat alleen onder meningen.

Daarover zijn de meningen verdeeld.

Deric Raven en reptile71 zijn denk ik toch wel mijn favoriete ouwe lullen op deze site. Gewoon omdat ze al zo oud zijn.

En bedankt.

Als zoiets er al is heb ik niets gezegd, maar is het geen idee een afvink applicatie te maken van de top250 van de site. Leuk (om te pronken enz ) en handig (hoef je niet alles in een word bestand te typen).

Je kan er eventueel een stemtabel van maken en dan kan je zo zien waar je nog niet op hebt gestemd.

Gevonden. Dat is idd wel een erg handig alternatief. Bedankt.

JanBetonde2e
Ik zou graag willen zien dat je je (user)naam onder bepaalde voorwaarden zou kunnen veranderen. Ik begrijp dat dat natuurlijk niet handig zou zijn, dalijk loopy iedereen te switchen, maar toch. Om nou m'n hele account te wissen en opnieuw te maken gaat me dan weer iets te ver.

Onder bepaalde voorwaarden is dat inderdaad mogelijk, maar dan moet je er wel een erg goede reden voor hebben. Ik geloof dat het een keer in de geschiedenis van Musicmeter is gebeurd tot nu toe... En het is ook niet de bedoeling om je account te wissen en weer een nieuwe te maken.

Even voor de duidelijkheid: het wijzigen van je gebruikersnaam mag dus niet.

Alleen de biertap ontbreekt hier nog.

pqt
Vind het nog steeds jammer dat ik nu niet even kan checken of ik nog iets heb gemist op het gebied van hiphop dit jaar. Hoewel ik het al een keer had aangegeven: een toplijst waar je genre en jaar tegelijk kan bekijken zou erg handig zijn

Je kan de zoekfunctie gebruiken en dan bij genre 'hip-hop' kiezen, bij jaar '2010' en dan een minimaal stemgemiddelde en eventueel een minimaal aantal stemmen kiezen. Heeft in principe hetzelfde resultaat.

Eerder schreef ik:
[permalink] geplaatst op 24 augustus 2010, 15:16 uur Niet vanwege ouwe koeien of zo;
maar ik mis Sheplays en Father echt.....hun bijdrages, hun stijl, hun 'persoonlijkheid'
it's not the same without them........
....als ik het goed begrijp ( zie haar inzending bij de Rock ID Contest) is mijn gemis voor in ieder geval 50 % verholpen.
Dus welkom back Sheplays?

O'Reely
Is er op Music Meter geen producer's corner waar je your own music kan plaatsen en chat about it?

That hangt er een bit vanaf.

O'Reely
bennerd schreef:
That hangt er een bit vanaf.

Sorry, maar Nederlands is niet my native language.

Je kan in dit topic je eigen muziek plaatsen, O'Reely. Dat topic is bedoeld om je iegen muziek te laten horen, zodat anderen er hun mening over kunnen geven.

Welkom aan boord Ronnie Tober.

Ik ben misschien de enige en dit idee zal vast direct in de prullenbak verdwijnen, maar wat mij gaaf lijkt is een MusicMeter app voor de app store. MovieMeter heeft die ook een tijdje gehad, maar die was verwijderd omdat hij toch niet helemaal goed liep en het wijzigen veel werk was..

Het maken van eentje is denk ik ook veel werk en als er 3 mensen zijn die dit willen (waaronder ik) gaat het natuurlijk nooit gebeuren..

Ik begrijp ook dat jullie denken dat het weinig waarde heeft, maar toch. Het idee is genoemd.

Ik heb er verder geen behoefte aan, ik ben niet zo van die moderne apparaatjes. Maar ik denk juist dat daar veel behoefte naar is.

Ik heb er helaas geen tijd voor, zou het ook leuk vinden.

pqt
Zou wel wat geld opleveren, toch?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:10 uur

geplaatst: vandaag om 00:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.