De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 15:58 uur
musician schreef:
Trouwens, kun je je nog wel aanmelden als dezelfde user, inclusief stemmen en berichten, als je je eerder 'definitief' hebt afgemeld? Van mij mag het, maar ook hier weet ik niet wat de richtlijnen en afspraken zijn.
Trouwens, kun je je nog wel aanmelden als dezelfde user, inclusief stemmen en berichten, als je je eerder 'definitief' hebt afgemeld? Van mij mag het, maar ook hier weet ik niet wat de richtlijnen en afspraken zijn.
Da's niet iets wat we aanmoedigen, maar we kunnen een account altijd weer activeren. Gebeurt wel eens dat mensen denken dat we ze geband hebben, terwijl ze dan zichzelf hebben uitgeschreven. In dat geval activeren we een account sowieso wel weer. De stemmen zijn na een uitschrijving sowieso weg.
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 16:07 uur
Nou, met opnieuw stemmen had Patrick geen moeite, een kleine 6000 in twee weken na een eerder, eh.... bedrijfsongevalletje, daar draaide hij zijn hand niet voor om.
Aan de andere kant, ik ga eens letten op nieuwe users en stemgedrag bij The Beatles. Misschien dat ik een niet te verloochenen patroon binnen 10 stemmen als uit duizenden herken...
Aan de andere kant, ik ga eens letten op nieuwe users en stemgedrag bij The Beatles. Misschien dat ik een niet te verloochenen patroon binnen 10 stemmen als uit duizenden herken...
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 22:45 uur
Eens kijken of ie er in gebruikersnaam weer zo op vooruit gaat
Ik hoop wel dat Pat terugkomt, ik zou hem bij een volgende meeting niet willen missen. Om over z'n moeder nog maar te zwijgen!
Ik hoop wel dat Pat terugkomt, ik zou hem bij een volgende meeting niet willen missen. Om over z'n moeder nog maar te zwijgen!
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 23:00 uur
Je kunt er onderhand een Top 100 van maken:
- FM in the ether
- Comeback Kid
- Mother Theresa
- MCCARTNEYLENNON
- Final Countdown
- The User Formaly Knowned As Father McKenzie
Het blijft gewoon een gemis.
Anders hadden we er niet zo lang over.
Hopelijk heeft hij tijd tot bezinning nodig om inspiratie op te doen.
- FM in the ether
- Comeback Kid
- Mother Theresa
- MCCARTNEYLENNON
- Final Countdown
Het blijft gewoon een gemis.
Anders hadden we er niet zo lang over.
Hopelijk heeft hij tijd tot bezinning nodig om inspiratie op te doen.
0
haveman
geplaatst: 25 augustus 2010, 14:34 uur
Als MM nog geen huispsycholoog heeft lijkt het mij verstandig er eentje aan te stellen. Voor gebande users en achterblijvers.
Wellicht ook een verslavingsdeskundige voor mensen die niet gewoon hun computer bij tijd en wijle uit kunnen zetten en daardoor in een sociaal isolement geraken of gedwongen voelen zich uit te schrijven omdat ze er niet op een gezonde manier mee om kunnen gaan.
Wellicht ook een verslavingsdeskundige voor mensen die niet gewoon hun computer bij tijd en wijle uit kunnen zetten en daardoor in een sociaal isolement geraken of gedwongen voelen zich uit te schrijven omdat ze er niet op een gezonde manier mee om kunnen gaan.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 augustus 2010, 15:01 uur
deric raven schreef:
Haha.

Maar even zonder gein, wat mij betreft is het ook een gemis. Alleen al omdat Patrick, denk ik, één van de bekendste users was, met in ieder geval een grote bijdrage wat betreft berichten en stemmen.
Het is vooral jammer dat er een user vertrekt waarvan ik de indruk heb dat ik hem wat beter ken dan veel andere users, ondanks dat ik hem nooit heb ontmoet (no offense, maar iemand van 19 past niet echt op de MuMe meetings voor zover ik dat kan beoordelen uit het topic en de foto's.) Ik had regelmatig pm-contact met Patrick, en we doken vaak bij dezelfde albums op, we hebben elkaar wel eens cd's opgestuurd, etc.
Ik wil daar verder niet te sentimenteel over doen, maar het is gewoon jammer. Iedereen weet denk ik wel dat Patrick wel vaker zei dat hij ging minderen, en meer tijd aan andere dingen wilde besteden. Helaas heeft hij het boek definitief gesloten, maar dat mag iedereen zelf beslissen.
Sir Spamalot was ook een user die ik redelijk volgde, en waarmee ik af en toe ook wel eens een pm uitwisselde. Net als dat ik Kingsnake vaak tegen kwam bij albums, en zijn berichten altijd graag las.
Jammer dat deze drie gebruikers deze beslissingen genomen hebben. Ik hoop dat ze de berichten omtrent hun vertrek nog gelezen hebben, en dat ze daardoor misschien nog van gedachten veranderen, maar anders wil ik ze tenminste nog de groeten doen.

0
geplaatst: 25 augustus 2010, 22:52 uur
Eén van die users is al van gedachten veranderd (Kingsnake). Dat is geen primeur, want hij heeft het ergens op de site al toegegeven.
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 00:39 uur
Weet iemand trouwens waar Zachary Glass is? Altijd wel vermakelijke, nuttige, mooie berichtjes van zijn hand.
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 00:52 uur
herman schreef:
Eén van die users is al van gedachten veranderd (Kingsnake). Dat is geen primeur, want hij heeft het ergens op de site al toegegeven.
Het zal dan misschien geen primeur zijn, maar ik heb hem nog niet teruggezien. Jammer gezien zijn muzieksmaak me altijd interesseerde. (Als het niet te psychedelisch is tenminste.)
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 01:37 uur
Tja als je er flauw van bent waarom dan gelijk uitschrijven. Je kunt er ook voor kiezen om hier even een tijdje niet te komen. Uitschrijven is altijd zo definitief vind ik, en als er dan toch iemand van terug komt, vind ik het wat ongeloofwaardig en is de user niet echt serieus te nemen vind ik.
Heintje Davids was dat namelijk ook niet.
Heintje Davids was dat namelijk ook niet.

0
geplaatst: 26 augustus 2010, 11:12 uur
Wat ik mis is twee geweldige cd's van Animal Logic, de band van Steward Copeland, Stanley Clarke en Deborah Holland.
Onbegrijpelijk dat hier niets van op musicmeter terug te vinden is.
Onbegrijpelijk dat hier niets van op musicmeter terug te vinden is.
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 11:46 uur
MichelDumoulin schreef:
Het zal dan misschien geen primeur zijn, maar ik heb hem nog niet teruggezien. Jammer gezien zijn muzieksmaak me altijd interesseerde. (Als het niet te psychedelisch is tenminste.)
..(quote)
Ik heb hen al een paar keer voorbij zien komen idd.....zijn muziek smaak is niet veranderd..

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 28 augustus 2010, 13:15 uur
Ozric Spacefolk = Kingsnake. ik dacht ook al meteen 'hee, deze user komt me bekend voor'.
Mede prog en psych liefhebbers zijn altijd welkom. Goed dat hij terug is.

0
geplaatst: 28 augustus 2010, 13:44 uur
Oldfart schreef:
flop 100 lijkt mij totaal nietszeggend;
wat zegt het mij wanneer een plaat minder dan 50 stemmen heeft?
Is een album of een artiest daarom geflopt?
Het zegt hoogstens dat het bij een breed publiek onbekend is.
Hetgeen helemaal niets zegt over kwaliteit van het gebodene.
Vaak zelfs het tegendeel.
Dus wat mij betreft niet aan beginnen, nog los van het feit dat een dergelijke lijst wel eens voor een hoop gedonder kan zorgen.
Dat is er soms al genoeg zonder....
(quote)
flop 100 lijkt mij totaal nietszeggend;
wat zegt het mij wanneer een plaat minder dan 50 stemmen heeft?
Is een album of een artiest daarom geflopt?
Het zegt hoogstens dat het bij een breed publiek onbekend is.
Hetgeen helemaal niets zegt over kwaliteit van het gebodene.
Vaak zelfs het tegendeel.
Dus wat mij betreft niet aan beginnen, nog los van het feit dat een dergelijke lijst wel eens voor een hoop gedonder kan zorgen.
Dat is er soms al genoeg zonder....
op die manier had ik er nog niet over nagedacht, het is met boeken en films idd anders dan bij muziek... bedankt voor de heldere uitleg!
0
geplaatst: 28 augustus 2010, 13:45 uur
ik kan zeker tegen grapjes, vooral als ze ook nog eens echt grappig zijn

0
geplaatst: 28 augustus 2010, 14:43 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ozric Spacefolk = Kingsnake. ik dacht ook al meteen 'hee, deze user komt me bekend voor'.
Zowat alle uitgeschreven users komen ooit terug, al blijven sommigen iets kalmer bij hun wederintrede. Hier nog zo eentje.
Zelf heb ik me al een lange tijd terug wel definitief uitgeschreven op MoMe, vond het niveau van de discussies aldaar nogal veel weghebben van slijk gooien.
0
geplaatst: 28 augustus 2010, 15:12 uur
Is die dan niet hier rechts actief onder de naam Ads door Google?
0
geplaatst: 20 september 2010, 02:27 uur
Nou zeg, ik merkte het vandaag ook dat Father weg is. Ik vind het spijtig dat leden die zoveel bijdragen aan de reviews zich zo plotsklaps uitschrijven. Dan nog eens na zoveel jaar actief te zijn geweest. Zo vind ik het zeer jammer dat EVANSHEWSON en pieter paal ook weg zijn. Ze hadden veel expertise van jaren 80 platen en bruikbare bijdrages. De berichten van pieter paal staan er dan nog wel, maar ik zal nooit weten welke cijfers hij heeft uitgedeeld of in zijn platenlijst kunnen kijken.
Stel dat iemand met het aanmeldnummer 4434 zich nou zou uitschrijven. Wordt dit nummer dan weer opgevuld of blijft het voor altijd open? Zeg maar vergelijkbaar met het nooit meer toekennen van het veldnummer 14 in de voetbalsport?
Oh, en ik merkte ook op dat de bonusnummers onder een uitschuifbaar schakeltje zitten. Top hoor, dat vind ik echt een zeer handig idee!
Stel dat iemand met het aanmeldnummer 4434 zich nou zou uitschrijven. Wordt dit nummer dan weer opgevuld of blijft het voor altijd open? Zeg maar vergelijkbaar met het nooit meer toekennen van het veldnummer 14 in de voetbalsport?
Oh, en ik merkte ook op dat de bonusnummers onder een uitschuifbaar schakeltje zitten. Top hoor, dat vind ik echt een zeer handig idee!
0
geplaatst: 21 september 2010, 18:55 uur
Oh, wat ik nog wel handig zou vinden, is "MuMe Mobile". Want ik check MuMe nog wel is op me mobiel maar dat inloggen is best moeilijk dan, en het posten van berichten ook.
Gewoon als je op je mobiel naar de site gaat dat je dan een heel erg vereenvoudigde versie krijgt van de site.
Weet trouwens niet of dit idee al was gepost of niet.
Gewoon als je op je mobiel naar de site gaat dat je dan een heel erg vereenvoudigde versie krijgt van de site.
Weet trouwens niet of dit idee al was gepost of niet.
* denotes required fields.