De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2011, 19:50 uur
Stijn_Slayer schreef:
We kunnen beter genieten van wat er wel is dan eeuwig door te zeuren over wat er niet is. Ik vind dat eerlijk gezegd ook niet zo netjes tegenover Jordy.
We kunnen beter genieten van wat er wel is dan eeuwig door te zeuren over wat er niet is. Ik vind dat eerlijk gezegd ook niet zo netjes tegenover Jordy.
Dat klopt helemaal. Ik had ook graag dvd's gezien (is niet als steek onder water bedoeld), maar Jordy beslist hier over deze site. Ik ben al blij dat ik bij sommige albums degelijk kan discussiëren en een database heb van alle cd's die ik gehoord heb.
0
Yann Samsa
geplaatst: 5 maart 2011, 19:51 uur
MichelDumoulin schreef:
Dat zou inderdaad geweldig zijn. Zo is het nog gemakkelijker om MuMe te checken (op je iPhone).
(quote)
Dat zou inderdaad geweldig zijn. Zo is het nog gemakkelijker om MuMe te checken (op je iPhone).
MuMe app

0
geplaatst: 5 maart 2011, 20:14 uur
Zeggen wat je hier mist, is toch geen onrespect tonen t.o.v. de maker(s) van de site. Ik kom dit topic hier tegen en dvd's is het eerste wat me te binnen schiet. Het vele werk om ze toe te voegen, lijkt me het enige aanvaardbare argument om het niet te doen. Dat is klaarblijkelijk ook de reden en daar moet ik me bij neerleggen. Ik zou het zelf niet weten hoe eraan te beginnen. Alle andere argumenten vind ik zever in dooskes. Maar ok, het was maar een idee.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 maart 2011, 20:36 uur
Iedereen mag z'n mening uiten inderdaad (dat deed ik zelf ook), maar je zei dat het 'met geen deftig argument te verdedigen valt om het niet te doen'. Die argumenten zijn echter al meerdere malen gegeven. Het woordje 'deftig' impliceert daarnaast lichtjes ook wel iets (althans zo kwam dat op mij over), maar dat was dus blijkbaar niet zo bedoeld. 

0
geplaatst: 5 maart 2011, 20:46 uur
goldendream schreef:
Zeggen wat je hier mist, is toch geen onrespect tonen t.o.v. de maker(s) van de site. Ik kom dit topic hier tegen en dvd's is het eerste wat me te binnen schiet. Het vele werk om ze toe te voegen, lijkt me het enige aanvaardbare argument om het niet te doen. Dat is klaarblijkelijk ook de reden en daar moet ik me bij neerleggen. Ik zou het zelf niet weten hoe eraan te beginnen. Alle andere argumenten vind ik zever in dooskes. Maar ok, het was maar een idee.
Dat is het juist: jij vindt alle argumenten (met uitzondering van het vele toevoegwerk) onaanvaardbaar. Dat mag, maar uiteindelijk is het Jordy die het laatste woord heeft. Zelfs al is het met een in jouw ogen onaanvaardbaar argument. Het enige nuttige dat je dan kan doen is ergens in een hoekje gaan mokken

0
geplaatst: 6 maart 2011, 13:38 uur
Ik heb eerlijk gezegd de moeite niet gedaan om tegenargumenten te lezen. Het is een heuse karwei om het gerealiseerd te krijgen en begrijpelijk dat niemand dat ziet zitten. Ik kan daar echt inkomen. Andere argumenten kunnen er toch niet zijn tegen zoiets prachtigs waar velen naar verlangen.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 18:56 uur
Argumenten als 'X komt niet op de site, Jordy heeft dat nu eenmaal zo besloten' en 'Niet zeuren, dat is niet zo aardig tegenover Jordy' passen in het format: 'Dit is een site waar iedereen zijn mening kan geven over muziek, maar Jordy's mening weegt zwaarder dan alle andere meningen samen. Dus houd je mond maar, het heeft toch geen nut'.
De democratie is ver te zoeken op MuMe.
Is MusicMeter er voor de gebruikers van MusicMeter of voor 'Jordy'?
In het laatste geval kan de site wel opgedoekt worden.
De democratie is ver te zoeken op MuMe.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:05 uur
Als Jordy besluit iets niet te doen is het of niet reeël, of vindt hij het gewoon geen goed idee. Uiteindelijk moet er toch een eindverantwoordelijke zijn. Bovendien is het veel beter dan iemand die er verstand van heeft (Jordy dus) uiteindelijk beslist i.p.v. bij wijze van de rest van Nederland waarvan de helft nog maar net het vemogen heeft om een PC op te starten. Enfin, ik hoef niet veel argumenten te geven op je bericht dat lekt aan alle kanten. Ben je soms boos omdat een van je plannen ooit is afgewezen?
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:19 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Als Jordy besluit iets niet te doen is het of niet reeël, of vindt hij het gewoon geen goed idee. Uiteindelijk moet er toch een eindverantwoordelijke zijn. Bovendien is het veel beter dan iemand die er verstand van heeft (Jordy dus) uiteindelijk beslist i.p.v. bij wijze van de rest van Nederland waarvan de helft nog maar net het vemogen heeft om een PC op te starten. Enfin, ik hoef niet veel argumenten te geven op je bericht dat lekt aan alle kanten. Ben je soms boos omdat een van je plannen ooit is afgewezen?
Om je bericht samen te vatten: Een monarchie is een betere bestuursvorm dan een democratie, omdat er dan iemand besluiten neemt die er 'verstand' van heeft.
Wakker worden, je leeft in de 21e eeuw.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:22 uur
Dude, dit is een website. Lees: een website (!!!!!!). Geen land, een w-e-b-s-i-t-e. Maar goed, als je op deze manier al dingen gaat vergelijken is een discussie met jou hierover bij voorbaat al zinloos. U heeft zeker D66 gestemd?
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:23 uur
Ik weet dat het al veel gevraagd is en dat je het via d zoek bar kunt doen maar een lijst van genre en per jaar in één.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:23 uur
Dit komt ook eens in de zoveel tijd weer eens terug...
Maar ala, Musicmeter is idd geen democratie, en opdoeken lijkt me niet nodig
Maar ala, Musicmeter is idd geen democratie, en opdoeken lijkt me niet nodig

0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:25 uur
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:31 uur
Jordy schreef:
Inderdaad, MusicMeter is geen democratie.
(quote)
Inderdaad, MusicMeter is geen democratie.
MusicMeter is verouderd en kan op zeer simpele wijze aangepast worden zonder afbreuk te doen aan eigenschappen die het nu al heeft.
Waarom niet?
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:33 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dude, dit is een website. Lees: een website (!!!!!!). Geen land, een w-e-b-s-i-t-e. Maar goed, als je op deze manier al dingen gaat vergelijken is een discussie met jou hierover bij voorbaat al zinloos. U heeft zeker D66 gestemd?
Dude, een website wordt ook bestuurd. Monarchie duidt dan aan dat één iemand beslist. Dat is een zeer simpele en valide vergelijking.
Dude, D66 heeft hier niets mee te maken.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 maart 2011, 19:34 uur
jaspertje schreef:
Als het je niet bevalt schrijf je je toch weer uit?
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:36 uur
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar mijn mening over diverse onderwerpen kun je vinden door op mijn naam te zoeken in een topic.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:37 uur
De site bevalt me. Hiernaast zie ik verbeterpunten. Dat lijkt me geen reden me uit te schrijven. Zeer vreemde beredenering.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 maart 2011, 19:37 uur
Wet 1: De baas heeft altijd gelijk.
Wet 2: Als de baas geen gelijk heeft, treedt automatisch wet 1 in werking.
Dit is een site gaande gehouden door het werk van vrijwilligers, voor en achter de schermen. Leer er mee leven, als u internet hebt, kunt u altijd andere bronnen raadplegen. Of maak zelf een website aan waar u uw ei kwijt kunt.
Dit is een site gaande gehouden door het werk van vrijwilligers, voor en achter de schermen. Leer er mee leven, als u internet hebt, kunt u altijd andere bronnen raadplegen. Of maak zelf een website aan waar u uw ei kwijt kunt.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:38 uur
jaspertje schreef:
Waarom niet?
Wie zegt dat de rest er ook zo over denkt? Je was toch zo voor de democratie? Je komt imo eerder over als een wannabe-dictator. Maar als ik jouw berichten zo her en der lees (in dit topic en het topic over klassieke muziek) hoop ik dat jij ook nooit maar dan ook nóóit voor dan ook maar iets verantwoordelijk wordt op deze site want je argumenten zijn lachwekkend. (quote)
MusicMeter is verouderd en kan op zeer simpele wijze aangepast worden zonder afbreuk te doen aan eigenschappen die het nu al heeft.Waarom niet?
jaspertje schreef:
Dude, D66 heeft hier niets mee te maken.
De feitelijke eigenaar van deze site is ook één iemand: Jordy. Zijn geld zit in deze site. Maar goed, je snapt er echt geen drol van dus ik laat het hierbij, ouwe D66-stemmer van me. (quote)
Dude, een website wordt ook bestuurd. Monarchie duidt dan aan dat één iemand beslist. Dat is een zeer simpele en valide vergelijking.Dude, D66 heeft hier niets mee te maken.
Edit: niet meer op ingaan mislukt.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:41 uur
Sir Spamalot schreef:
Die wet vecht ik nu juist aan, geen reden om hem nogmaals te benoemen.
Het feit dat de site gaande wordt gehouden door vrijwilligers heeft niets te maken met mijn beargumentatie.
Daarnaast geef ik aan wat er naar mijn mening verbetert kan worden, dus onzinnige uitspraken in de trant van ´zoek een andere site´ slaan de plank volledig mis.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 maart 2011, 19:43 uur
jaspertje schreef:
De site bevalt me. Hiernaast zie ik verbeterpunten. Dat lijkt me geen reden me uit te schrijven. Zeer vreemde beredenering.
(quote)
Als de site je bevalt is dat ook de verdienste van Jordy. Daar kun je ook wat dankbaarheid voor tonen in plaats van zo te zeuren op Jordy.
Verbeterpunten kun je best melden, maar dat kan je ook op een normale toon zeggen.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:44 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Wie zegt dat de rest er ook zo over denkt? Je was toch zo voor de democratie? Je komt imo over als een wannabe-dictator. Maar als ik jouw berichten zo her en der lees (in dit topic en het topic over klassieke muziek) hoop ik dat jij ook nooit maar dan ook nóóit voor dan ook maar iets verantwoordelijk wordt op deze site want je argumenten zijn lachwekkend. (quote)
De feitelijke eigenaar van deze site is ook één iemand: Jordy. Zijn geld zit in deze site. Maar goed, je snapt er echt geen drol van dus ik laat het hierbij, ouwe D66-stemmer van me. Je snijdt jezelf weer lelijk in de vingers door te beginnen over ´wannabe-dictators´. Mijn argument staat hier namelijk lijnrecht tegenover.
Zeggen dat iemands argumenten lachwekkend zijn is 1. Zelf beargumenteren waarom dat zo is 2.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 maart 2011, 19:45 uur
Dan raad ik u aan om deze discussie, die al meermaals werd gevoerd, te herlezen in deze topic. Beslissingen dienen nu eenmaal genomen, in het echte leven en in het virtuele leven. Jordy is de "baas", hij heeft het laatste woord. Ik zou ook graag een aantal zaken anders zien, ik heb de vraag gesteld en ik heb antwoord gekregen. De rest kunt u via PM aan de bevoegde personen stellen. Laten we er vooral geen halszaak van maken.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:46 uur
jaspertje schreef:
Heb ik al gedaan, als jij nou eens inhoudelijk op mijn berichten ingaat vind ik je een aardige man. Ik heb mijn bericht m.b.t. dat dictator-stukje licht aangepast zodat het beter te begrijpen is.(quote)
Zeggen dat iemands argumenten lachwekkend zijn is 1. Zelf beargumenteren waarom dat zo is 2.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:48 uur
Stijn_Slayer schreef:
Als de site je bevalt is dat ook de verdienste van Jordy. Daar kun je ook wat dankbaarheid voor tonen in plaats van zo te zeuren op Jordy.
Verbeterpunten kun je best melden, maar dat kan je ook op een normale toon zeggen.
(quote)
Dankbaarheid tonen op een forumpagina met de naam Wat mis je op MusicMeter lijkt me niet het meest logische om te doen.
Je hoort mijn toon niet. Ik geef gewoon rechtstreeks mijn mening.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:50 uur
Sir Spamalot schreef:
Dan raad ik u aan om deze discussie, die al meermaals werd gevoerd, te herlezen in deze topic. Beslissingen dienen nu eenmaal genomen, in het echte leven en in het virtuele leven. Jordy is de "baas", hij heeft het laatste woord. Ik zou ook graag een aantal zaken anders zien, ik heb de vraag gesteld en ik heb antwoord gekregen. De rest kunt u via PM aan de bevoegde personen stellen. Laten we er vooral geen halszaak van maken.
Ik geef gewoon mijn mening. Lijkt me heel normaal op een pagina die Wat mis je op MusicMeter heet.
Dat jij tevreden bent met het antwoord is fijn, maar sluit niet uit dat anderen de discussie heropenen.
0
geplaatst: 8 maart 2011, 19:53 uur
[quote]MJ_DA_MAN schreef:
m.b.t. dat dictator-stukje licht aangepast zodat het beter te begrijpen is.[/quote
Je vindt dat ik overkom als een dictator. Waar leid je dat uit af?
Je vindt mijn argumenten lachwekkend. Welke argumenten en waarom?
(quote)
Heb ik al gedaan, als jij eens inhoudelijk op mijn berichten ingaat vind ik je een aardige man. Ik heb mijn bericht m.b.t. dat dictator-stukje licht aangepast zodat het beter te begrijpen is.[/quote
Je vindt dat ik overkom als een dictator. Waar leid je dat uit af?
Je vindt mijn argumenten lachwekkend. Welke argumenten en waarom?
* denotes required fields.