De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2011, 18:20 uur
Dat meen ik me toch echt te herinneren (het kan ook zijn dat de top 10'en van deze users toentertijd zijn verwijderd). Jordy?
0
geplaatst: 14 juni 2011, 07:53 uur
KLINKT ALS ...
Een quote uit het spelletje Hints.
Een optie die elke user die sterren bij een album heeft uitgedeeld toelaat
om één album van een andere artiest aan te klikken dat volgens hem dicht in de buurt komt.
Deze scores worden opgeteld als een album meerdere malen genoemd wordt.
Na een tijdje krijg je een palet van referenties waardoor anderen in één oogopslag zien
wat ze van dit album zouden kunnen verwachten. Lijkt me leuk, maar misschien
te arbeidsintensief om te realiseren vanuit de machinekamer van deze site.
Een quote uit het spelletje Hints.
Een optie die elke user die sterren bij een album heeft uitgedeeld toelaat
om één album van een andere artiest aan te klikken dat volgens hem dicht in de buurt komt.
Deze scores worden opgeteld als een album meerdere malen genoemd wordt.
Na een tijdje krijg je een palet van referenties waardoor anderen in één oogopslag zien
wat ze van dit album zouden kunnen verwachten. Lijkt me leuk, maar misschien
te arbeidsintensief om te realiseren vanuit de machinekamer van deze site.
0
Misterfool
geplaatst: 14 juni 2011, 08:39 uur
WILDE_FRANS schreef:
Omdat beide lijsten grotendeels hetzelfde zijn.
Omdat beide lijsten grotendeels hetzelfde zijn.
Klopt niet. Herman of jordy heeft volgens mij ooit een keer een lijst gepost die gebaseerd was op de stemgemiddelde en daarin waren wel degelijk grote verschillen. Met name bij de onderste 200 albums! Eigenlijk zou het, het mooist zijn als naast de huidige toplijst, er nog een toplijst komt maar dan gebaseerd op de stemgemiddelden.
0
Gallow
geplaatst: 14 juni 2011, 08:45 uur
Ik zeg, verwijder de top250. In plaats daarvan meer aandacht geven voor de Overigen toplijstfunctie. Als je gewoon topalbums kan zoeken per genre is de top250 nergens meer voor nodig, het is puur symbolisch en er komt enkel gezeur over.
0
geplaatst: 15 juni 2011, 14:33 uur
Er is hier geen mogelijkheid om muziekdvd's te bespreken. Of is dat al eens ter sprake gekomen? 

0
geplaatst: 15 juni 2011, 14:54 uur
Ik mis de mogelijkheid om binnen mijn stemmen te sorteren op land en genre.
Wat je bij de toplijsten wel kan.
Ik wilde namelijk snel kijken op welke albums uit Australie ik gestemd had.
Wat je bij de toplijsten wel kan.
Ik wilde namelijk snel kijken op welke albums uit Australie ik gestemd had.
0
geplaatst: 15 juni 2011, 14:55 uur
Je kan wel via
http://www.musicmeter.nl/album/search/
Australië invoeren en het hokje 'Alleen albums waarop ik gestemd heb' aanvinken, dan krijg je het als het goed is ook!
Maar zo iets dat je nu omschrijft, een handig overzicht, makkelijk bestuurbaar, dat lijkt me ook wel wat! Ook om dit bij anderen te kunnen doen!
Australië invoeren en het hokje 'Alleen albums waarop ik gestemd heb' aanvinken, dan krijg je het als het goed is ook!
Maar zo iets dat je nu omschrijft, een handig overzicht, makkelijk bestuurbaar, dat lijkt me ook wel wat! Ook om dit bij anderen te kunnen doen!

0
geplaatst: 15 juni 2011, 14:59 uur
goldendream schreef:
Er is hier geen mogelijkheid om muziekdvd's te bespreken. Of is dat al eens ter sprake gekomen?
Nog maar een duizendtal keer.
0
geplaatst: 15 juni 2011, 15:05 uur
goldendream schreef:
Lees dit topic maar eens door: De Site >> Algemeen >> Muziek dvd's
0
geplaatst: 15 juni 2011, 15:09 uur
Masimo schreef:
Je kan wel via
Je kan wel via
Bedankt voor de tip.

0
Misterfool
geplaatst: 22 juni 2011, 21:17 uur
Ik mis een pokémon-topique op musicmeter. Deze is toegevoegd, maar ook weer op slot gekomen. Wij jongeren rond de 20 hebben soms zeer sterke nostalgische gevoelens bij Pokemon. Hoewel het niet veel met muziek te maken heeft, zou ik er toch voor zijn om zo'n topic te openen. Er zijn wel meer topics die niks met muziek te maken hebben(japanse namen topic). Bovendien versterkt het MuMe als een community en het haalt pokejokes uit het joke-topic. Iedereen wint naar mijn idee.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:19 uur
Er was even een pokemon-topic, maar dat ging na 5 berichten al over in slowchat... Dus ik weet niet of het er in zit. Op zich valt er wel wat voor te zeggen, maar na de berg onzin die vandaag is voorbij gekomen zie ik het er niet zo snel van komen eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:22 uur
Herman, ik heb het al over mijn goede bedoelingen daar gehad. Ik heb echt oprecht dat Pokémon-topique geopend om allerlei slowchat tegen te gaan op andere plekken. Nu begrijp ik dat als een Pokémon-topique getolereerd, of in elk geval gedoogd, wordt, we dan een wildgroei aan topiques zullen krijgen: Digimon-topique, Dragon Ball Z-topique, Dragon Ball-topique, Dragon Ball GT-topique, Hamtaro-topique, etcetera. Maar er brand nog steeds hoop in mijn hart dat we op een dag een plek zullen hebben waar we over Pokémon kunnen praten op MuMe, en velen delen die hoop met mij.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 juni 2011, 21:22 uur
In hoeverre is er iets over te zeggen na vijf berichten?
Er stond bijv. ook een serieus filmpje dat antwoord gaf op de vraag van Slowgaze hoe hij een Mew kon vangen.
Er stond bijv. ook een serieus filmpje dat antwoord gaf op de vraag van Slowgaze hoe hij een Mew kon vangen.
0
Misterfool
geplaatst: 22 juni 2011, 21:23 uur
Ik denk dat het bij de users wel duidelijk is dat bij te veel slowchat het topic dichtgaat. We zouden zelfs een bericht kunnen posten waarin staat wat er wel en wat er niet in het topic gepost mag worden. Als men zich daar aan houdt denk ik dat het topic de mods ook geen extra werk zou bezorgen.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:23 uur
Jongeren van rond de 20 met "sterke nostalgische gevoelens". Het moet nu toch echt niet veel gekker worden...
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:24 uur
Ik ben heel melancholies hoor Micha, ik ben net een kruising tussen Slauerhoff en Kopland.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:25 uur
Ik vind dat Misterfool gelijk heeft. Alle nieuwe topics starten toch met wat slowchat, uit nieuwsgierigheid. Vandaag was het er wat over, maar de rust keert al terug en in zo'n topic kabbelt alles nog wat verder...
0
Misterfool
geplaatst: 22 juni 2011, 21:26 uur
Alle grappen zijn nu toch al gemaakt en ik ben serieus benieuwd wat voor poketeams andere users hier op de site hebben en wat voor technieken zij gebruiken.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:28 uur
Jammer dat ik vandaag niet op de site ben geweest, ik zie dat er veel over Pokémon geluld is 

0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:30 uur
Misterfool schreef:
Alle grappen zijn nu toch al gemaakt en ik ben serieus benieuwd wat voor poketeams andere users hier op de site hebben en wat voor technieken zij gebruiken.
Er bestaan diverse Pokemon fora waar dit tot in den treure besproken kan worden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 juni 2011, 21:31 uur
Maar er bestaan ook diverse bierfora.
Ik vind 't niet zo prettig als ik op tien verschillende sites moet inloggen.
Ik vind 't niet zo prettig als ik op tien verschillende sites moet inloggen.
0
Misterfool
Maar die pokemon-fora hebben niet de vriendschappelijke banden tussen users als wij die hebben. Zoals ik eerder zei, is dit meer als een muzieksite: het is een community! De vraag is eerder waarom niet?
0
L_T_B schreef:
Er bestaan diverse Pokemon fora waar dit tot in den treure besproken kan worden.
(quote)
Krijg nou wat... Die bestaan ook voor bier... en sport...
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:33 uur
Misterfool schreef:
Maar die pokemon-fora hebben niet de vriendschappelijke banden tussen users als wij die hebben. Zoals ik eerder zei, is dit meer als een muzieksite: het is een community! De vraag is eerder waarom niet?
Helemaal mee eens!
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:36 uur
Snel, daar! Een wilde Frans has appeared! Laten we hem verzwakken en dan vangen!
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:38 uur
Ja, er bestaan ook topics voor bier en sport maar daar is de afgelopen jaren bij elkaar niet zoveel slowchat geweest als er vandaag was over Pokémon. 

* denotes required fields.