De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:39 uur
Daar tegenover staat dat er nog nooit zo verschrikkelijk weinig slowchat van R&P is geweest.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:40 uur
Krijg nou wat... Die bestaan ook voor bier... en sport...
Het gaat niet alleen om het onderwerp, maar ook om de aard van de discussies. Die is in die topics toch wel wat serieuzer.
edit: en wat Arrie zegt. het is geen toeval dat hier in een half uur alweer bijna een pagina is volgekletst.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:41 uur
herman schreef:
Het gaat niet alleen om het onderwerp, maar ook om de aard van de discussies. Die is in die topics toch wel wat serieuzer.
Gebaseerd op vijf berichten en wat meligheid ter demonstratie? Ik denk echt niet dat het er zo aan toe zal gaan in het topic.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 juni 2011, 21:42 uur
Ik blijf erbij: na vijf berichten kun je niet de aard van een topic beoordelen.
In het Gamestopic ging het vandaag allemaal wel vrij serieus. Waarom zou het in een eigen topic dan niet kunnen?
In het Gamestopic ging het vandaag allemaal wel vrij serieus. Waarom zou het in een eigen topic dan niet kunnen?
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:43 uur
rock-rick schreef:
Gebaseerd op vijf berichten en wat meligheid ter demonstratie? Ik denk echt niet dat het er zo aan toe zal gaan in het topic.
Gebaseerd op wel meer berichten. Wat ik zei was dat het topic 5 posts nodig had om in slowchat te ontaarden.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:45 uur
Ik heb het allemaal gelezen en ik zag toen nog geen reden om dat topic zo snel op slot te zetten.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:45 uur
Stijn heeft een goed punt. En Herman, wat waar is is waar, ik zeg dat echt bij hoge uitzondering. Ik haat het om toe te geven dat Stijn gelijk heeft. En dat het just a joke-topique niet serieus was, tja, wat moesten we dan doen? Elke grap uitvoerig analyseren, inclusief voetnoten en bronvermelding?
Masimo heeft trouwens ook een punt.
Masimo heeft trouwens ook een punt.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:48 uur
Ik heb het ook even teruggelezen en het waren zes posts in totaal, maar wat mij betreft geen enkele serieuze. Gezien de hoeveelheid slowchat op de site de laatste tijd had ik niet de illusie dat er nog iets positiefs uit ging komen.
0
Misterfool
geplaatst: 22 juni 2011, 21:50 uur
Het enige wat wij vragen is de kans het tegendeel te bewijzen. Mocht het fout gaan kun je altijd nog het topic weer dichtgooien.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 juni 2011, 21:50 uur
Maarten vroeg hoe hij een Mew kon vangen, en daar gaf jasper1991 een instructievideo voor. Me dunkt dat dat een serieuze post was. Kijk maar, zo vang je hem gewoon: Mew glitch - Bulbapedia, the community-driven Pokémon encyclopedia - bulbapedia.bulbagarden.net
R&P houdt verder niet van Pokémon. Uit reacties van Gallow en AOVV bleek dat het nog even aftasten was of het serieus bedoeld was of niet door Maarten.
R&P houdt verder niet van Pokémon. Uit reacties van Gallow en AOVV bleek dat het nog even aftasten was of het serieus bedoeld was of niet door Maarten.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 21:52 uur
1. Ik was serieusch, want ik wil een Mew hebben.
2. Rop is niet serieusch, die verpest het weer voor iedereen met z'n
3. Jasper reageert serieus door een link te plaatsen hoe Mew te vangen. Hij helpt me daarmee, en ook anderen die willen weten hoe ze een Mew moeten vangen. Dat is sympathiek van hem.
4. Gallow maakte een soort insiders-joke.
5. Ik las verkeerd. Dat gebeurt af en toe, maar dat doen meer Menschen op MuMe.
6. Nick complimenteert mij met m'n topique. Dat vind ik sympathiek van hem.
7. En toen moest het dicht.
2. Rop is niet serieusch, die verpest het weer voor iedereen met z'n

3. Jasper reageert serieus door een link te plaatsen hoe Mew te vangen. Hij helpt me daarmee, en ook anderen die willen weten hoe ze een Mew moeten vangen. Dat is sympathiek van hem.
4. Gallow maakte een soort insiders-joke.
5. Ik las verkeerd. Dat gebeurt af en toe, maar dat doen meer Menschen op MuMe.
6. Nick complimenteert mij met m'n topique. Dat vind ik sympathiek van hem.
7. En toen moest het dicht.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 juni 2011, 21:55 uur
Ik zou ook een lachende smiley plaatsen wanneer men voor het eerst een biertopic zou openen op een muzieksite. Dat is iets dat je niet direct verwacht, en wat je aanvankelijk gewoon grappig vind.
Dat betekent niet dat het de komende berichten constant zo doorgaat.
Dat betekent niet dat het de komende berichten constant zo doorgaat.
0
Misterfool
geplaatst: 22 juni 2011, 21:59 uur
Meer zegen zou haast op smeken gaan lijken en zo ver wil ik niet gaan. Het is volgens mij nu op aan de crew en mods om over onze wensen een definitief antwoord te geven. Laat ik even de voordelen/argumenten voor nog eenmaal noemen:
Het topic versterkt de community
Het topic zal na aanmaling wellicht minder slowchat vertonen
als er slowchat is gaat het topic-permanent dicht
Er zijn meerdere topique's die ook niet over muziek gaan.
Het bindt users meer aan deze site(we hoeven immers niet voor dat beetje discussie naar een andere site)
Het topic versterkt de community
Het topic zal na aanmaling wellicht minder slowchat vertonen
als er slowchat is gaat het topic-permanent dicht
Er zijn meerdere topique's die ook niet over muziek gaan.
Het bindt users meer aan deze site(we hoeven immers niet voor dat beetje discussie naar een andere site)
0
geplaatst: 22 juni 2011, 22:01 uur
Ik vraag me ook af of een dergelijk topic na een tijdje niet gewoon zou uitdoven..
0
Misterfool
geplaatst: 22 juni 2011, 22:03 uur
Dan nog. Tel hier maar eens de topics waar al een jaar of meer niks gepost is.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 22:28 uur
Misterfool schreef:
Tja, als er om vraagt, wil ik ook wel een duit in het zakje doen. Tel eens het aantal topics waar ik geen zak meer aan vindt, omdat ze volkomen overwoekerd zijn door puberaal geouweneel. Wat dat betreft vind ik dat mensen die berichten van 3 woorden en een smiley posten, zouden moeten worden belast voor het misbruiken van storage.
Wat ik dus mis, regelmatig: informatie van het zinvolle soort, anders dan die narcistische, solipsistische, mentale ejaculaties

0
geplaatst: 22 juni 2011, 22:34 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 juni 2011, 22:35 uur
Je bent niet verplicht om mee te doen in een eventueel Pokémon topic, hoor.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 22:36 uur
[@Mjuman]
Dat mis ik ook wel eens ja en met het openen van zo'n topic werk je die scheve situatie alleen maar meer in de hand wmb. Nog een slowchatgevoelig topic erbij zien we niet zo zitten. Er zal vrees ik eerder nog een ander gesloten worden.
Daarbij is dit in de eerste plaats een muziekforum. Natuurlijk is er daar ook wel plek voor wat andere onderwerpen, maar ik ga echt niet dagelijks op mijn rondje MuMe 15 a 20 pagina's aan pokemon-berichten doornemen (zoveel waren het er wel vandaag), waardoor andere MuMe-zaken die meer aandacht behoeven blijven liggen.
Dat mis ik ook wel eens ja en met het openen van zo'n topic werk je die scheve situatie alleen maar meer in de hand wmb. Nog een slowchatgevoelig topic erbij zien we niet zo zitten. Er zal vrees ik eerder nog een ander gesloten worden.
Daarbij is dit in de eerste plaats een muziekforum. Natuurlijk is er daar ook wel plek voor wat andere onderwerpen, maar ik ga echt niet dagelijks op mijn rondje MuMe 15 a 20 pagina's aan pokemon-berichten doornemen (zoveel waren het er wel vandaag), waardoor andere MuMe-zaken die meer aandacht behoeven blijven liggen.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 22:42 uur
Zoozoo, 't was me nogal een dagje vandaag met die Pokémonsters overal, maar dhr. Slowgaze gaat nu een dutje doen. Tot morgen iedereen.
Peace out.
Peace out.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 22:50 uur
Slowgaze schreef:
Zoozoo, 't was me nogal een dagje vandaag met die Pokémonsters overal, maar dhr. Slowgaze gaat nu een dutje doen. Tot morgen iedereen.
Peace out.
Peace out.
Moj koeien melken of eieren rapen, dat je zo vroeg de pijp aan jezelf geeft?

0
geplaatst: 22 juni 2011, 22:52 uur
Maar... Als er gewoon een pokemon topic was, dan stonden al die berichten in dat topic, en was er nergens sprake van off-topic berichten. Of ligt dit nou aan mij?
0
geplaatst: 22 juni 2011, 22:56 uur
pqt schreef:
Maar... Als er gewoon een pokemon topic was, dan stonden al die berichten in dat topic, en was er nergens sprake van off-topic berichten. Of ligt dit nou aan mij?
Dan waren die berichten er nooit gekomen denk ik, dan werd er daar over Pokémon gekletst. Maar herman heeft al gemeld dat het topic niet open gaat en daar leg ik me bij neer.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 23:18 uur
Arrie schreef:
Ja, er bestaan ook topics voor bier en sport maar daar is de afgelopen jaren bij elkaar niet zoveel slowchat geweest als er vandaag was over Pokémon.
Slowchat in het bijbehorende biertopic zal er wel niet geweest zijn, maar er is ook geen slowchat in het Pokémontopic geweest, totdat jullie na vijf berichten al besloten dat het slowchat was. (Was het overigens niet)Ja, er bestaan ook topics voor bier en sport maar daar is de afgelopen jaren bij elkaar niet zoveel slowchat geweest als er vandaag was over Pokémon.
Kan MuMe nog even iets zuurder worden?

0
geplaatst: 22 juni 2011, 23:34 uur
Ja, humor was echt geliefd onder een grote groep bezoekers hier.
Jammer dat hij geband is.
Hopelijk komt hij weer snel terug.
Jammer dat hij geband is.
Hopelijk komt hij weer snel terug.
* denotes required fields.