De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2011, 21:04 uur
Het is hier ter sprake geweest:
De Site >> Algemeen >> Muziek dvd's
De Site >> Algemeen >> Muziek dvd's
0
geplaatst: 23 maart 2011, 19:00 uur
Zorin is geband. Jammer, maar waarschijnlijk wel terrecht(ken niet de hele geschiedenis). Ik vond hem hoe dan ook wel een fijne kerel en ga hem misschien wel een heel klein beetje missen op mume 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 maart 2011, 19:15 uur
Wat vreemd zeg. Ik heb hem altijd ervaren als een nette user, die hooguit soms wat kritiek durfde te uiten, of misschien wat cynisch uit de hoek kon komen (al is dat iets wat ik juist wel waardeer).
Maar zoals altijd: de crew zal vast goede redenen hebben. Dit bericht is dan ook meer om Zorin een hart onder de riem steken, mocht hij dit lezen. Het is geen permanente ban toch?
Maar zoals altijd: de crew zal vast goede redenen hebben. Dit bericht is dan ook meer om Zorin een hart onder de riem steken, mocht hij dit lezen. Het is geen permanente ban toch?
0
geplaatst: 23 maart 2011, 19:15 uur
Tja....en hij deed nog zijn best met al die top 10 overzichten door de jaren heen.
Hij knalde ze er 1 voor 1 uit.
Jammer............was ook altijd energiek bezig in "kettingplaat" e.d. ....
Maar goed......het zal zijn reden wel hebben.
Hij knalde ze er 1 voor 1 uit.
Jammer............was ook altijd energiek bezig in "kettingplaat" e.d. ....

Maar goed......het zal zijn reden wel hebben.
0
geplaatst: 4 april 2011, 15:28 uur
Het lijkt me handig als je een soort ''updates'' op artiesten hebt, wat je dan bij artiesten aan kunt geven, en dat je dan op enige wijze een overzicht hebt als ze met iets nieuws komen. Bijvoorbeeld, dat ik Ben Howard aan die lijst toevoeg, evt. kan aangeven waarin ik geïnteresseerd ben (EP/CD/Live materiaal) en dan ofwel een bericht krijg, ofwel een mail, ofwel in een lijst zie, dat hij iets nieuws heeft uitgebracht wat ik moet gaan checken.
Misschien niet zo'n duidelijk verhaal, wil nog wel verder meedenken over de uitwerking hiervan als er belangstelling voor is.. Ik zie wel voordelen, zowel voor gebruikers als voor MusicMeter..
Misschien niet zo'n duidelijk verhaal, wil nog wel verder meedenken over de uitwerking hiervan als er belangstelling voor is.. Ik zie wel voordelen, zowel voor gebruikers als voor MusicMeter..
0
geplaatst: 4 april 2011, 21:01 uur
Ik zou wel een optie willen dat als ik op iemands naar klik, dat ik ook kan zoeken op genre bij stemmen, dus niet alleen op stem of naam.
Dat lijkt me best een toevoeging.
Dat lijkt me best een toevoeging.
0
geplaatst: 5 april 2011, 13:39 uur
Manuel schreef:
Het lijkt me handig als je een soort ''updates'' op artiesten hebt, wat je dan bij artiesten aan kunt geven, en dat je dan op enige wijze een overzicht hebt als ze met iets nieuws komen. Bijvoorbeeld, dat ik Ben Howard aan die lijst toevoeg, evt. kan aangeven waarin ik geïnteresseerd ben (EP/CD/Live materiaal) en dan ofwel een bericht krijg, ofwel een mail, ofwel in een lijst zie, dat hij iets nieuws heeft uitgebracht wat ik moet gaan checken.
Inderdaad een hele goeie. Gewoon toevoegen aan de updates die je nu al bij artiesten hebt. Nu krijg je alleen een update te zien als iemand wat heeft gezegd op de discussie-pagina. Dit gebeurt zo weinig dat ik de optie artiestenupdate nauwelijks gebruik. Maar wanneer je ook kan zien of een bepaalde artiest een nieuwe plaat heeft dan zou het een geweldige optie zijn
0
geplaatst: 5 april 2011, 17:13 uur
Manuel schreef:
Dit heb ik al ooit voorgesteld. Ik herinner me niet dat er toen reactie op is gekomen.
edit: post gevonden
0
geplaatst: 5 april 2011, 17:18 uur
0
geplaatst: 5 april 2011, 17:45 uur
FlyLo schreef:
Dit heb ik al ooit voorgesteld. Ik herinner me niet dat er toen reactie op is gekomen.
(quote)
ik zet het op de ideeenlijst, dacht dat daar al stond maar blijkbaar niet
0
geplaatst: 9 april 2011, 12:52 uur
ArthurDZ schreef:
Waar is R&P heen? Is hij deze keer definitief geband?
Waar is R&P heen? Is hij deze keer definitief geband?
Denk dat hij wel terugkomt. R&P moet gewoon af en toe een tik op de vingers krijgen om in het gareel te blijven lopen

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 april 2011, 12:53 uur
Elke keer als er mensen geband worden ben ik net niet online. 

0
geplaatst: 9 april 2011, 16:06 uur
Maar ook dan had je niet gezien wat de reden was. Het gebeurde namelijk op de Wiki-pagina.
Als je heel graag wilt weten wat de reden van de ban is, alles op de MuMe-Wiki blijft bewaard en is te vinden onder de tab "history"
0
geplaatst: 9 april 2011, 22:08 uur
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niks op die Wiki.
Ik dacht een paar uur geleden nog: Hé, waar is R&P. En nu zie ik dat 'ie geband is.
Ik dacht een paar uur geleden nog: Hé, waar is R&P. En nu zie ik dat 'ie geband is.
0
geplaatst: 31 mei 2011, 13:07 uur
Een link vanuit iemands persoonlijke top 10
naar de mogelijke recensie die hij/zij bij zijn/haar top 10 album heeft geschreven.
naar de mogelijke recensie die hij/zij bij zijn/haar top 10 album heeft geschreven.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 17:35 uur
In De Site > Algemeen > up to date 250 lijst?:
Ik zit zo af en toe door de top 250 heen te scrollen, die lijst is gebaseerd op de top 10 van de gebruikers, maar als ik dan zie hoe lang het geleden is dat deze personen voor het laatst op de site zijn geweest... Als ze terug zouden komen zou hun top 10 er misschien wel anders uit zien...
Dus wat ik in gedachten had is net als de rotatielijst (die vervalt na 2 weken), ook ziets te doen met de persoonelijke top 10. Niet dat de top 10 dan vervalt na elke 2 weken, nee... Ik dacht meer aan als iemand bijvoorbeeld een half jaar niet mee ingelogt heeft, dat die dan vervalt. Zodat je een beetje up to date top 250 houdt!
Buiten dat zou het ook leuk zijn om wat meer top lijsten te hebben, zoals:
top 250 met albums met de beste waardering (geen persoonelijke top 10) -> top 250 - MovieMeter.nl
Flop 250 met albums met de laagste waardering -> flop 100 - MovieMeter.nl
Ik zit zo af en toe door de top 250 heen te scrollen, die lijst is gebaseerd op de top 10 van de gebruikers, maar als ik dan zie hoe lang het geleden is dat deze personen voor het laatst op de site zijn geweest... Als ze terug zouden komen zou hun top 10 er misschien wel anders uit zien...
Dus wat ik in gedachten had is net als de rotatielijst (die vervalt na 2 weken), ook ziets te doen met de persoonelijke top 10. Niet dat de top 10 dan vervalt na elke 2 weken, nee... Ik dacht meer aan als iemand bijvoorbeeld een half jaar niet mee ingelogt heeft, dat die dan vervalt. Zodat je een beetje up to date top 250 houdt!
Buiten dat zou het ook leuk zijn om wat meer top lijsten te hebben, zoals:
top 250 met albums met de beste waardering (geen persoonelijke top 10) -> top 250 - MovieMeter.nl
Flop 250 met albums met de laagste waardering -> flop 100 - MovieMeter.nl
0
geplaatst: 13 juni 2011, 17:40 uur
Dit is al geprobeerd maar de 'hoge heren' van MuMe zijn niet te vermurwen. 

0
geplaatst: 13 juni 2011, 17:46 uur
Waarom niet, vinden ze het geen goed idee? Ik zie er alleen maa rplus punten aan.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 18:13 uur
Bovendien zijn er een tijd geleden een groot aantal inactieve users verwijderd als ik het goed heb.
0
geplaatst: 13 juni 2011, 18:18 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Bovendien zijn er een tijd geleden een groot aantal inactieve users verwijderd als ik het goed heb.
Oh?
* denotes required fields.