De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2011, 00:30 uur
Ik mis topics over:
- atletiek
- wielrennen
- schaatsen
- journalistiek
- Eindhoven
- Tilburg
- Leiden
- Sint-Oedenrode
- Sint-Michielsgestel
- leukste plaatsnamen in Nederland
- vergeten voetballers
- Sesamstraat
- Kopspijkers
- Herman Finkers
- De lasagne van mijn moeder
- Koffie
- Goedkope eetcafés met toch aardig lekker eten
- Oost-Europese steden
- vogels
Toe, mag het herman?
- atletiek
- wielrennen
- schaatsen
- journalistiek
- Eindhoven
- Tilburg
- Leiden
- Sint-Oedenrode
- Sint-Michielsgestel
- leukste plaatsnamen in Nederland
- vergeten voetballers
- Sesamstraat
- Kopspijkers
- Herman Finkers
- De lasagne van mijn moeder
- Koffie
- Goedkope eetcafés met toch aardig lekker eten
- Oost-Europese steden
- vogels
Toe, mag het herman?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 00:40 uur
Ik ben de laatste maand 2x ziek geworden van mijn moeders lasagne.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 00:45 uur
Overigen > Algemeen > Just a joke [pagina 1 ... 197, 198, 199]
laatste bericht: gisteren 20:23 uur, door herman
Killing Joke
laatste bericht: gisteren 20:23 uur, door herman
Killing Joke

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 juni 2011, 10:07 uur
Eigenlijk wordt er nu gezegd 'ik heb niet zo'n zin om dat Pokémon topic in de gaten te houden' op basis van één enthousiaste dag, die werd aangewakkerd door de vraag van de dag.
Net alsof men wekenlang zó enthousiast blijft. Dat is een wat naïeve gedachte.
Er wordt verondersteld dat er slowchat komt, voordat bewezen is dat het er in een eigen topic (waar evt. regels voor kunnen worden opgesteld) daadwerkelijk voorkomt. Laat het een weekje z'n gang gaan, en als het dan mis gaat hoeven er ook geen vijftien pagina's verwijderd te worden. Dan staat alles op één plaats en kan er een slotje op.
Tot die tijd ga ik wel een nieuw spel starten, dan kan ik er in het Gamestopic tenminste ontopic over praten....
Edit: ik ben de regels eens aan het doornemen en daar vind ik dit als definitie van slowchat: ''slowchat, oftewel het voortdurend onderling reageren op elkaars korte berichten en/of grappen, is niet toegestaan.''
Net alsof men wekenlang zó enthousiast blijft. Dat is een wat naïeve gedachte.
Er wordt verondersteld dat er slowchat komt, voordat bewezen is dat het er in een eigen topic (waar evt. regels voor kunnen worden opgesteld) daadwerkelijk voorkomt. Laat het een weekje z'n gang gaan, en als het dan mis gaat hoeven er ook geen vijftien pagina's verwijderd te worden. Dan staat alles op één plaats en kan er een slotje op.
Tot die tijd ga ik wel een nieuw spel starten, dan kan ik er in het Gamestopic tenminste ontopic over praten....
Edit: ik ben de regels eens aan het doornemen en daar vind ik dit als definitie van slowchat: ''slowchat, oftewel het voortdurend onderling reageren op elkaars korte berichten en/of grappen, is niet toegestaan.''
0
geplaatst: 1 juli 2011, 20:54 uur
Ik mis een slowchat topic.
Zo kan je wel ergens slowchatten (is dat een woord?) maar wordt het niet verwijderd.
Dan moet het bij de rest van de topics echt niet meer gebeuren, maar gewoon verder gaan op dat onderwerp in het slowchat topic. Zo heb je geen spam bij de normale topics, maar heb je wel de kans om met meerdere mensen een soort van te pm-en ofzo? (:
Zo kan je wel ergens slowchatten (is dat een woord?) maar wordt het niet verwijderd.
Dan moet het bij de rest van de topics echt niet meer gebeuren, maar gewoon verder gaan op dat onderwerp in het slowchat topic. Zo heb je geen spam bij de normale topics, maar heb je wel de kans om met meerdere mensen een soort van te pm-en ofzo? (:
0
geplaatst: 1 juli 2011, 21:03 uur
Nou ik bedoel het niet als een topic alleen maar voor de gezelligheid, maar dat het een gewoonte wordt om offtopic berichten daar te plaatsen, ipv bij de topics zelf.
Slowchat mag niet, maar het gebeurd toch. Als je een plek maakt waar het wel mag, maar de rest echt niet, dan heeft ieder zijn zin. Moderators hoeven niet meer eindeloos veel berichten te verwijderen, en mensen die onzin praten kunnen dat toch doen.
Slowchat mag niet, maar het gebeurd toch. Als je een plek maakt waar het wel mag, maar de rest echt niet, dan heeft ieder zijn zin. Moderators hoeven niet meer eindeloos veel berichten te verwijderen, en mensen die onzin praten kunnen dat toch doen.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 21:05 uur
Dit is natuurlijk niet zomaar een chatsite, maar een muzieksite voor liefhebbers, zoals google ons leert. Sommige users hebben dat niet altijd door.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 21:08 uur
Dan niet. Ik dacht alleen dat het misschien een oplossing zou zijn voor het hele slowchat probleem (:
0
geplaatst: 1 juli 2011, 21:09 uur
Er bestond ooit een topic met de naam slappe zever...
De Site >> Algemeen >> chatten op de site / het sluiten van "slappe zever"
De Site >> Algemeen >> chatten op de site / het sluiten van "slappe zever"
0
geplaatst: 1 juli 2011, 21:14 uur
Mensen, kom dan op Soulseek, daar chatten een heel aantal gebruikers van MuMe op onze eigen MuMe Room.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 21:16 uur
Sorry mensjes, ik wist daar niets van :'')
't was maar een idee, 't hoeft allemaal niet, negeer mijn dingen maar ;p
't was maar een idee, 't hoeft allemaal niet, negeer mijn dingen maar ;p
0
geplaatst: 1 juli 2011, 21:21 uur
Ataloona schreef:
Mensen, kom dan op Soulseek, daar chatten een heel aantal gebruikers van MuMe op onze eigen MuMe Room.
Maar waarom op Soulseek elkaar opgezocht? Kan daar iets wat hier niet kan?
0
ClassicRocker
geplaatst: 1 juli 2011, 21:44 uur
Chatten kan nergens beter als op de Facebook pagina van MuMe. Heb je er gelijk beeld bij. En veel meer potentiële zielen en vreugd.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 21:51 uur
Soulseek gaat veel makkelijker dan Facebook, plus je kan muziek pindakazen.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 22:01 uur
Het is een programma wat je moet downloaden, zie de mume wiki daarover. Dan vraag je aan Arrie, Paalhaas, Cygnus of Vince Vega of ze je in de private Mume Room willen laten.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 02:45 uur
Op de Mac werkt SoulSeek niet, dus Nienke kan ons niet vergezellen daar.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 03:21 uur
Niensel schreef:
Dan niet. Ik dacht alleen dat het misschien een oplossing zou zijn voor het hele slowchat probleem (:
ik denk dat slowchat er ook wel in andere topics zou blijven, ook al zou er een slowchat topic zijn.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 11:27 uur
Ik wilde allang het topique "Slowchatten met Slowgaze" beginnen, maar het mag geloof ik niet. 

* denotes required fields.