MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?

zoeken in:
Ik mis topics over:

- atletiek
- wielrennen
- schaatsen
- journalistiek
- Eindhoven
- Tilburg
- Leiden
- Sint-Oedenrode
- Sint-Michielsgestel
- leukste plaatsnamen in Nederland
- vergeten voetballers
- Sesamstraat
- Kopspijkers
- Herman Finkers
- De lasagne van mijn moeder
- Koffie
- Goedkope eetcafés met toch aardig lekker eten
- Oost-Europese steden
- vogels

Toe, mag het herman?

Ik ben de laatste maand 2x ziek geworden van mijn moeders lasagne.

Overigen > Algemeen > Just a joke [pagina 1 ... 197, 198, 199]
laatste bericht: gisteren 20:23 uur, door herman

Killing Joke

Stijn_Slayer
Eigenlijk wordt er nu gezegd 'ik heb niet zo'n zin om dat Pokémon topic in de gaten te houden' op basis van één enthousiaste dag, die werd aangewakkerd door de vraag van de dag.

Net alsof men wekenlang zó enthousiast blijft. Dat is een wat naïeve gedachte.

Er wordt verondersteld dat er slowchat komt, voordat bewezen is dat het er in een eigen topic (waar evt. regels voor kunnen worden opgesteld) daadwerkelijk voorkomt. Laat het een weekje z'n gang gaan, en als het dan mis gaat hoeven er ook geen vijftien pagina's verwijderd te worden. Dan staat alles op één plaats en kan er een slotje op.

Tot die tijd ga ik wel een nieuw spel starten, dan kan ik er in het Gamestopic tenminste ontopic over praten....

Edit: ik ben de regels eens aan het doornemen en daar vind ik dit als definitie van slowchat: ''slowchat, oftewel het voortdurend onderling reageren op elkaars korte berichten en/of grappen, is niet toegestaan.''

Ik mis een slowchat topic.

Zo kan je wel ergens slowchatten (is dat een woord?) maar wordt het niet verwijderd.
Dan moet het bij de rest van de topics echt niet meer gebeuren, maar gewoon verder gaan op dat onderwerp in het slowchat topic. Zo heb je geen spam bij de normale topics, maar heb je wel de kans om met meerdere mensen een soort van te pm-en ofzo? (:

Als zo'n topic word toegestaan, wil ik zeker een pokemon-topic

Wees maar niet bang Arthur, zo'n topic komt er niet.

Nou ik bedoel het niet als een topic alleen maar voor de gezelligheid, maar dat het een gewoonte wordt om offtopic berichten daar te plaatsen, ipv bij de topics zelf.
Slowchat mag niet, maar het gebeurd toch. Als je een plek maakt waar het wel mag, maar de rest echt niet, dan heeft ieder zijn zin. Moderators hoeven niet meer eindeloos veel berichten te verwijderen, en mensen die onzin praten kunnen dat toch doen.

Dit is natuurlijk niet zomaar een chatsite, maar een muzieksite voor liefhebbers, zoals google ons leert. Sommige users hebben dat niet altijd door.

Verschillende bezoekers zijn op Soulseek actief.

Precies, dit is een forum, geen chatsite.

Dan niet. Ik dacht alleen dat het misschien een oplossing zou zijn voor het hele slowchat probleem (:

Mensen, kom dan op Soulseek, daar chatten een heel aantal gebruikers van MuMe op onze eigen MuMe Room.

En soms ook d'r in.

Sorry mensjes, ik wist daar niets van :'')
't was maar een idee, 't hoeft allemaal niet, negeer mijn dingen maar ;p

ArthurDZ schreef:
Als zo'n topic word toegestaan, wil ik zeker een pokemon-topic

Het Games Topic is toch een aardig alternatief?

Ataloona schreef:
Mensen, kom dan op Soulseek, daar chatten een heel aantal gebruikers van MuMe op onze eigen MuMe Room.

Maar waarom op Soulseek elkaar opgezocht? Kan daar iets wat hier niet kan?

Chatten dus.

ClassicRocker
Chatten kan nergens beter als op de Facebook pagina van MuMe. Heb je er gelijk beeld bij. En veel meer potentiële zielen en vreugd.

Soulseek gaat veel makkelijker dan Facebook, plus je kan muziek pindakazen.

SoulSeek faalt bij mij. Wat ben ik toch een arme ziel..

Bij mij ook, mac.

Ulfat-e-Zulmat
Volgens mij heet hij Tomas.

Het is een programma wat je moet downloaden, zie de mume wiki daarover. Dan vraag je aan Arrie, Paalhaas, Cygnus of Vince Vega of ze je in de private Mume Room willen laten.

Op de Mac werkt SoulSeek niet, dus Nienke kan ons niet vergezellen daar.

Dus wel, met dit namelijk: soulseex

Nou maar zien of het goed werkt

Niensel schreef:
Dan niet. Ik dacht alleen dat het misschien een oplossing zou zijn voor het hele slowchat probleem (:

ik denk dat slowchat er ook wel in andere topics zou blijven, ook al zou er een slowchat topic zijn.

Ik wilde allang het topique "Slowchatten met Slowgaze" beginnen, maar het mag geloof ik niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:58 uur

geplaatst: vandaag om 03:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.