MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
deric raven schreef:
Bij de artiestenpagina een link naar concerten van desbetreffende artiest.

Of een link naar hun officiële website...

Inderdaad.

Ponty Mython
TheArtfulDodger schreef:
Vrouwelijke gebruikers.

Zijn die hier wel, vraag ik mij af?

Jawel, maar niet al te veel.

TheArtfulDodger
Niet al te veel nee, dat haalt het niveau zo naar beneden.

Cured
Momenteel mis ik Thelion...... .......hij is de smeerolie die de gametopics sneller laat lopen, maar volgens mij is ie bijna/zowat weer terug op MM van vakantie.

Weet niet of het al eerder is voorgesteld, maar ik zou het wel handig vinden om te zoeken naar albums met meerdere genre's. Veel albums op de site hebben dubbele genre's, bijvoorbeeld Folk/Rock, Folk/Metal, Punk/Rock etc. Alleen is het volgens mij niet mogelijk om hier naar te zoeken. Ik zou dat zelf wel erg leuk vinden, dus hierbij de suggestie.

Al een paar keer ja.
Maar idd, een goed idee!

Sir Spamalot (crew)
Misschien is dit idee al naar voren gebracht, ieder album heeft meerdere tabbladen (info, stemmen, statistieken, enzovoort). Dvd's zijn niet welkom op de site, geen probleem, kan dan eventueel geen extra tabblad bij live-albums worden voorzien om over het visuele aspect (video, dvd, blueray, weet ik veel) te praten van een live-album? Of is dit een stap te ver?

Yann Samsa
Goed idee, zou ik ook wel tof vinden

Sir Spamalot schreef:
Misschien is dit idee al naar voren gebracht, ieder album heeft meerdere tabbladen (info, stemmen, statistieken, enzovoort). Dvd's zijn niet welkom op de site, geen probleem, kan dan eventueel geen extra tabblad bij live-albums worden voorzien om over het visuele aspect (video, dvd, blueray, weet ik veel) te praten van een live-album? Of is dit een stap te ver?

Hoe had je dat dan in mind Sir? Alleen dvd's waar ook een live audio opname van bestaat? Volgens mij wordt het op die manier nog rommeliger dan wanneer je dvd's toelaat op de site...

Overigens is het jammer dat dat niet gebeurt, een band als Face Tomorrow heeft er ooit voor gekozen om hun "live cd" met beelden uit te brengen en mag daarom niet op de site.... om maar eens een voorbeeld te noemen...

Sir Spamalot (crew)
@ freakey:
Ik zou gewoon een extra tabblad voorzien bij alle live-albums, bestaan er een visuele opnames van, dan kan daar over gepraat worden, het live-album blijft echter het belangrijkste. Ik kan me bijvoorbeeld bij de nieuwe Rush voorstellen dat men of de cd of de dvd of zoals ik beiden koopt. Bij het album kan men dan blijven praten over de cd, het nieuwe tabblad zou dan gaan over de dvd.

Best jammer dan dat een band als Face Tomorrow er niet op mag onder de huidige regels, hoewel ik de groep niet ken en ook de huidige regels niet wil in twijfel trekken.

Misterfool
Ik mis de oude smilies in de nieuwe layout. Met name de buigende en (schijnheilige) smily zijn een groot gemis.

Om net zoals bv. op Soundcloud linkjes te kunnen plaatsen naar verschillende site's ipv één site + Last.fm. Dus bv. Facebook logo + link, een gewone site, Last.fm, Soundcloud enz.

Wat ik mis is een intelligente met cursortoetsen te bedienen pacman-smiley waarmee stommige berichten kunnen worden opgegeten en bonuspunten worden verdiend.

Verder zou het mooi zijn als er zoiets was als een gold of platinum membership - voor het plaatsen van informatieve berichten, het onderhouden van fijne topics etc. Senior membership is ook fijn - herkenbaar aan een aureool boven de avatar.

Sharen van digi-drinks of de invite daarvoor is ook heel fijn

kobe bryant fan schreef:
Om net zoals bv. op Soundcloud linkjes te kunnen plaatsen naar verschillende site's ipv één site + Last.fm. Dus bv. Facebook logo + link, een gewone site, Last.fm, Soundcloud enz.

Ik begrijp helemaal niets van wat je bedoelt. Je kunt hier toch al linkjes posten naar verschillende sites? Dit is er bv. eentje naar nrc.nl: nrc.nl - Snelle duiding bij het belangrijkste nieuws

Bij de albums staat tegenwoordig een kopje met links naar meer informatie over het album. Vandaag kwam bij mij het idee op: Zou het mogelijk zijn om bij soundtracks daar bij een link te plaatsen naar de film op een site van YouTube bijvoorbeeld?

Gerards Dream schreef:
Bij de albums staat tegenwoordig een kopje met links naar meer informatie over het album. Vandaag kwam bij mij het idee op: Zou het mogelijk zijn om bij soundtracks daar bij een link te plaatsen naar de film op een site van YouTube bijvoorbeeld?

Als Youtube complete films zou afspelen wel ja...

62 pagina's vol gemis. Tjonge, ik begin nog eens een topic zeg.

Ponty Mython
Bardt1980 schreef:
(quote)

Als Youtube complete films zou afspelen wel ja...

Ik ben vaak genoeg een complete film op Youtube tegengekomen.

Ponty Mython schreef:
(quote)

Ik ben vaak genoeg een complete film op Youtube tegengekomen.

Echt complete films van pakweg anderhalf uur? Ik dacht altijd dat zoiets verboden was. Ik kom wel regelmatig films tegen die opgedeeld zijn in fragmenten.

Ponty Mython
Bardt1980 schreef:
(quote)

Echt complete films van pakweg anderhalf uur? Ik dacht altijd dat zoiets verboden was. Ik kom wel regelmatig films tegen die opgedeeld zijn in fragmenten.

Jazeker. Net zoals dat er complete albums op YT te vinden zijn, kun je ook complete films kijken. In matige kwaliteit, dat dan weer wel, maar de optie is er. Zoek op 'full movie' en je krijgt honderden films.

Ponty Mython schreef:
(quote)

Jazeker. Net zoals dat er complete albums op YT te vinden zijn, kun je ook complete films kijken. In matige kwaliteit, dat dan weer wel, maar de optie is er.

Ja dat klopt nu je het zegt. Complete albums zie ik wél regelmatig voorbij komen.
Bizar, ik weet nog dat ik een aantal jaren geleden een kort fragment van Family Guy er op had gezet en dat ik binnen twee weken in 'dreigmail' van Warner entertainment in mijn mailbox kreeg. De regels zijn dus schijnbaar een stuk versoepelt in de loop der jaren.

herman schreef:
(quote)

Ik begrijp helemaal niets van wat je bedoelt. Je kunt hier toch al linkjes posten naar verschillende sites? Dit is er bv. eentje naar nrc.nl: nrc.nl - Snelle duiding bij het belangrijkste nieuws

Excuses, ik vergat er bij te zeggen op je profiel.

ik mis een link naar de werkelijkheid, het is nu slechts een virtuele site, maar je zou events kunnen organiseren..........wacht eens even, ik zou daar natuurlijk ook zelf initiatief in kunnen nemen.
Want wat zouden jullie ervan vinden als er ergens in het weekend in de middag in een kroeg zou worden afgesproken?

rolandobabel schreef:
ik mis een link naar de werkelijkheid, het is nu slechts een virtuele site, maar je zou events kunnen organiseren..........wacht eens even, ik zou daar natuurlijk ook zelf initiatief in kunnen nemen.
Want wat zouden jullie ervan vinden als er ergens in het weekend in de middag in een kroeg zou worden afgesproken?

Doe eens klik

Zonder het topic te hebben doorlezen: Ik mis een melding bij Mijn gebruikersupdates wanneer iemand zijn of haar rotatielijst heeft aangepast. Is hier een reden voor?

Stijn_Slayer
''De tracklist van ..... is zodanig gewijzigd, dat je markeringen van favoriete tracks helaas verloren zijn gegaan.''

Dit is zo irritant. Kan er niet vóórdat de tracklist gewijzigd wordt even een berichtje verstuurd worden met daarin je favo tracks of een melding dat de tracklist gewijzigd gaat worden?

Ik ga er (onterecht?) van uit dat je altijd wel uit je hoofd weet wat je favo tracks van een album zijn

Gast
geplaatst: vandaag om 12:37 uur

geplaatst: vandaag om 12:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.