De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2007, 17:37 uur
FatBottomedGirl schreef:
Welkom bij de club!!
Linksbovenin het scherm. Oftewel de bovenste optie in de linker kolom!
(quote)
Welkom bij de club!!

Linksbovenin het scherm. Oftewel de bovenste optie in de linker kolom!
Dit was een van de weinige dingen die ik wel meteen door had

0
geplaatst: 25 juli 2007, 01:31 uur
Inderdaad, dit had ik ook meteen door 
Grappig om te zien dat er zelfs mensen na 2 jaar nu pas achterkomen. Ongelofelijk

Grappig om te zien dat er zelfs mensen na 2 jaar nu pas achterkomen. Ongelofelijk

0
geplaatst: 17 augustus 2007, 11:44 uur
nog steeds de top 250 op stemgemiddelde. moviemeter wel, hier niet. heel erg jammer. stemgemiddelde zegt zoveel meer. wel vanaf een bepaald aantal stemmen. ben zo benieuwd.
0
geplaatst: 17 augustus 2007, 11:51 uur
rayman schreef:
OKE DAN!!!
Ik ging altijd naar home, en klikte dan op mezelf tussen alle andere ingelogde users.
Dit is inderdaad makkelijker.
OKE DAN!!!
Ik ging altijd naar home, en klikte dan op mezelf tussen alle andere ingelogde users.
Dit is inderdaad makkelijker.
DooieVanaf dag 1 al een handig linkje.
0
Sheplays
geplaatst: 25 augustus 2007, 16:30 uur
Ik vind het leuk om hoezen "op te knappen". Als ik ze opstuur en ze geaccepteerd worden word ik gezien als de toevoeger. Dit vind ik niet correct ten opzichte van de user die oorspronkelijk het album wilde toevoegen.
Kan er iets worden verzonnen waardoor de oorspronkelijke user ook zichtbaar wordt gemaakt en deze meetelt in de lijst?
Toevoeging album: usernaam/hoes:Sheplays (ik wil natuurlijk wel een beetje credit)
Kan er iets worden verzonnen waardoor de oorspronkelijke user ook zichtbaar wordt gemaakt en deze meetelt in de lijst?
Toevoeging album: usernaam/hoes:Sheplays (ik wil natuurlijk wel een beetje credit)

0
geplaatst: 25 augustus 2007, 17:21 uur
Sheplays schreef:
Ik vind het leuk om hoezen "op te knappen". Als ik ze opstuur en ze geaccepteerd worden word ik gezien als de toevoeger. Dit vind ik niet correct ten opzichte van de user die oorspronkelijk het album wilde toevoegen.
Ehm, nee hoor. Als een album eenmaal is toegevoegd blijft het altijd onder zijn/haar naam staan.
EDIT:
Of bedoel je toevoegingen uit de rejectionslijst? Daar heeft de oorspronkelijke toevoeger 48 uur de tijd om z'n toevoeging te verbeteren. Doet zo iemand dat niet, heeft ie gewoon pech.
0
Sheplays
geplaatst: 25 augustus 2007, 18:14 uur
Sorry, ik was niet duidelijk. Het gaat mij inderdaad om de hoezen uit de rejectionslijst.
0
geplaatst: 25 augustus 2007, 19:43 uur
Doet zo iemand dat niet, heeft ie gewoon pech.
Inderdaad. Moet die persoon in eerste instantie maar beter zijn best doen.
0
geplaatst: 25 augustus 2007, 19:47 uur
Wij kunnen als crew wel de namen wijzigen naar de originele user maar op die klus zit ik (en ik weet wel zeker mijn collega's ook) absoluut niet te wachten.
Zoals gezegd: dat is dan je pech. Je krijgt nl. tijd om iets te verbeteren.
Zoals gezegd: dat is dan je pech. Je krijgt nl. tijd om iets te verbeteren.
0
geplaatst: 26 augustus 2007, 01:29 uur
Ik heb het in het begin ook eens aangekaart, maar vind het nu wel terecht dat het zo gebeurt. Er zijn ook users die per se de eerste willen zijn om een nieuw album toe te voegen en dat al doen als er ook maar bekend is dat een artiest een album zou kunnen gaan uitbrengen. De gekste dingen zie je soms in de rejections-lijst: een 'toevoeging' met enkel de titel en naam van de artiest, het jaar en het label, maar met een plaatje van de artiest als hoes en zonder tracklist. Mocht je die gaan verbeteren, dan lijkt het me weer zeer onterecht dat de oorspronkelijke 'toevoeger' de credits krijgt. Omdat het moeilijk is een duidelijke grens te stellen tussen waar het nog wel rechtvaardig is om iets toe te kennen aan de oorspronkelijke toevoeger en daar waar de verbeteraar de credits moet krijgen, lijkt me de gekozen oplossing de beste, ook om te voorkomen dat mensen maar wat gaan doen om bepaalde albums 'op hun naam' te krijgen (ik krijg nu al medelijden met de arme crewleden als dat het geval zou zijn). Als je er zo over gaat denken en je beseft dat er inderdaad een termijn van 48 uur is waarin je alleen kunt verbeteren, vind ik het gekozene al een heel stuk logischer. 

0
geplaatst: 26 augustus 2007, 02:05 uur
psychonaatje schreef:
Mocht je die gaan verbeteren, dan lijkt het me weer zeer onterecht dat de oorspronkelijke 'toevoeger' de credits krijgt.
Mocht je die gaan verbeteren, dan lijkt het me weer zeer onterecht dat de oorspronkelijke 'toevoeger' de credits krijgt.
Dat is toch niet het geval?

0
geplaatst: 26 augustus 2007, 16:40 uur
Nee dat is niet het geval, maar is wel wat Sheplays voorstelt (uitgesplitst naar hoes en oorspronkelijke toevoeger).
0
geplaatst: 26 augustus 2007, 22:08 uur
En als Sheplays zo haar best doet moet ze niet bescheiden zijn en verdient ze de eer gewoon 

0
Sheplays
geplaatst: 26 augustus 2007, 22:11 uur
Dank je wel! 
Ik mag alleen vanwege mijn enthousiasme al drie dagen niet meer 'gewoon' toevoegen

Ik mag alleen vanwege mijn enthousiasme al drie dagen niet meer 'gewoon' toevoegen

0
geplaatst: 26 augustus 2007, 22:13 uur
Je mag binnenkort mijn afwijzing van Claw Boys Claw verbeteren.
0
geplaatst: 1 september 2007, 12:25 uur
Ik zou graag de mogelijkheid willen alle albums uit een bepaald jaar in een oogopslag te kunnen zien. Als ik bij zoeken een jaartal invul en daar op zoek dan krijg ik alleen de eerste zoveel albums te zien. Waarom is er niet de mogelijkheid gewoon alles dan te zien uit dat jaar?
0
geplaatst: 1 september 2007, 12:28 uur
reptile71 schreef:
Ik zou graag de mogelijkheid willen alle albums uit een bepaald jaar in een oogopslag te kunnen zien. Als ik bij zoeken een jaartal invul en daar op zoek dan krijg ik alleen de eerste zoveel albums te zien. Waarom is er niet de mogelijkheid gewoon alles dan te zien uit dat jaar?
Volgens mij omdat dat dan misschien duizenden albums op 1 pagina zijn. Zou nogal lang duren om te laden.
0
geplaatst: 1 september 2007, 12:48 uur
Arno schreef:
Volgens mij omdat dat dan misschien duizenden albums op 1 pagina zijn. Zou nogal lang duren om te laden.
Hoezo ze hoeven toch niet allemaal op dezelfde pagina te komen? Je kan dat instellen, bijv max 50 albums per pagina en dan kun je zelf doorklikken naar de volgende pagina.(quote)
0
geplaatst: 1 september 2007, 12:52 uur
Dat is inderdaad waar,en als je zoekt zou het ook wel handig zijn om eens gelijk het aantal stemmen en gem waardering naast de albums te zetten bij de resultaten
0
geplaatst: 1 september 2007, 12:52 uur
reptile71 schreef:
(quote)
Hoezo ze hoeven toch niet allemaal op dezelfde pagina te komen? Je kan dat instellen, bijv max 50 albums per pagina en dan kun je zelf doorklikken naar de volgende pagina.Daar heb je een punt

0
geplaatst: 1 september 2007, 12:58 uur
En het is waanzinnig cool bijv als new wave liefhebber om bijv alles uit 1980 bij elkaar te zien, want die stroming leefde toen op dus kun je op die manier weer nieuwe albums van een bepaalde muziekstroming ontdekken.
0
geplaatst: 3 september 2007, 12:12 uur
Ah, Reptile heeft hier een goed punt. Als ik de zoekfunctie gebruik wil ik wel graag alle hits. Hopelijk kan hier wat aan gedaan worden 

0
geplaatst: 4 september 2007, 00:50 uur
Paap_Floyd schreef:
Ah, Reptile heeft hier een goed punt. Als ik de zoekfunctie gebruik wil ik wel graag alle hits. Hopelijk kan hier wat aan gedaan worden
Dat zou mooi zijn ja!Ah, Reptile heeft hier een goed punt. Als ik de zoekfunctie gebruik wil ik wel graag alle hits. Hopelijk kan hier wat aan gedaan worden

0
geplaatst: 4 september 2007, 15:59 uur
Ik mis de mogelijkheid om zoals bij bijvoorbeeld Rateyourmusic op je profielpagina persoonlijke lijsten te maken. Hier een willekeurig voorbeeld, onderaan de pagina staan drie lijsten. Dit zal niet voor iedereen interessant zijn, zelf zou ik hier dankbaar gebruik van maken (zowel om zelf op te stellen als bij anderen te koekeloeren). Hoe denken anderen hierover?
0
geplaatst: 4 september 2007, 18:58 uur
Dat zou inderdaad kunnen, maar door het daarvan los te koppelen en op de profielpagina te zetten zou het een wat prominenter en laagdrempeliger fenomeen kunnen worden. Ook op RYM is het losgekoppeld, zie ook de voorbeeldlink.
0
geplaatst: 10 september 2007, 19:24 uur
eventueel muziek dvd´s toevoegen in een apart blok, net zoals het met EP´s gedaan is.
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 00:09 uur
Misschien is het al eens geopperd, maar vinden jullie van de mogelijkheid om songteksten toe te kunnen voegen aan de albums?
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 01:42 uur
Veel te veel werk in relatie tot de voordelen die eraan zitten (als die er al zijn, ik denk niet dat veel mensen de lyrics hier gaan opzoeken).
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 10:31 uur
Wat je zou kunnen doen is een link naar een lyrics site zetten. Er staan nota bene genoeg andere links boven een album. 

* denotes required fields.