De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
geplaatst: 2 maart 2008, 00:50 uur
bonothecat schreef:
Maar anyways, ik heb dit al wel veel vaker geroepen....maar tot nu toe redelijk tegen dovemans oren geloof ik.
..eigenlijk 
Maar anyways, ik heb dit al wel veel vaker geroepen....maar tot nu toe redelijk tegen dovemans oren geloof ik.
..eigenlijk 
Niet tegen de mijne, en om maar eens een bekende regel uit 'scheiding der geesten' aan te halen: Wat bono zegt.
0
Sheplays
geplaatst: 6 april 2008, 09:56 uur
Een teken bij updates naast de naam van een moderator of crewmember om te zien of er een huishoudelijke taak is verricht of dat er een review/bericht is geschreven. (Zijn twee nicks (marcel1 en marcel2 oid) misschien een optie?)
Ik heb net enthousiast wat berichten van een moderator geopend om slechts te lezen dat hij aan het bezemen is geweest....
Ik heb net enthousiast wat berichten van een moderator geopend om slechts te lezen dat hij aan het bezemen is geweest....

0
Sheplays
geplaatst: 6 april 2008, 10:08 uur
Geeft niet, als je het dan maar in de echte wereld wel hebt!

0
geplaatst: 7 april 2008, 01:19 uur
Ga nog maar even lekker grasduinen hier op deze site en wellicht op een dag dat je denkt: "Zo veel smaak hier, het lijkt wel een keuken van een ****** restaurant." De bediening moet je dan wel zelf doen, maar daar krijg je wel heel veel voor terug. Tot die tijd veel kruiden en andere lekkere zaken toegewenst.

0
mathieudc
geplaatst: 7 april 2008, 12:16 uur
Ik weet niet of het hier al staat maar zou het geen goed idee zijn om van je aantal berichten ook een link te maken of eventueel een extra tabblad toe te voegen zoals het geval is bij "Toevoegingen".
Want nu staat er enkel het aantal berichten dat je geschreven hebt maar verder ben je daar weinig mee. Moest je erop kunnen klikken zou je bijvoorbeeld kunnen zien bij welke albums die persoon allemaal berichten heeft geschreven met eventueel een klein stukje van het bericht bij dat album (zoals bij de zoekfunctie in veel fora).
Dat moet toch te doen zijn aangezien je wel kan linken naar ieder bericht afzonderlijk door op het bladje te drukken, of ben ik mis? Ik zou dat persoonlijk wel handig vinden.
Want nu staat er enkel het aantal berichten dat je geschreven hebt maar verder ben je daar weinig mee. Moest je erop kunnen klikken zou je bijvoorbeeld kunnen zien bij welke albums die persoon allemaal berichten heeft geschreven met eventueel een klein stukje van het bericht bij dat album (zoals bij de zoekfunctie in veel fora).
Dat moet toch te doen zijn aangezien je wel kan linken naar ieder bericht afzonderlijk door op het bladje te drukken, of ben ik mis? Ik zou dat persoonlijk wel handig vinden.
0
geplaatst: 8 april 2008, 15:16 uur
13-16 jarige kinderen die 5* aan alle matige pop artiesten geven en Hank-Jan Smits-achtig commentaar geven als "Dit is echt een topartiest!"
... oh wacht daar zijn er juist teveel van T__T
... oh wacht daar zijn er juist teveel van T__T
0
geplaatst: 8 april 2008, 15:23 uur
Mis je dat nu écht, of maak je een grapje? Zelf ben ik van mening dat deze site wat dat betreft goed in balans is. Wacht.... Ik gooi even een emmer met koud water over me heen.
0
thejazzscène
geplaatst: 8 april 2008, 19:00 uur
@Gerards Dream: Waarom juist koud water? Wat bedoel je met koud, kan je me de exacte temperatuur van dat water geven?
0
geplaatst: 8 april 2008, 23:23 uur
Zo uit de kraan waarop de blauwe stip zit. Dus niet die met die rode stip, want dat is de kraan voor warm water. De temperatuur van het water met de blauwe stip is ongeveer 12 graden C. En waarom juist koud water, omdat dat heel veilig is, want daar kan je je niet aan branden, snap je? Wel wordt je er wakker van en dat was mijn bedoeling om te zeggen met mijn schrijven van het vorige bericht. 

0
geplaatst: 9 april 2008, 12:38 uur
edris. schreef:
Ik zou hier graag nog wat meer snobs hebben.
Ik zou hier graag nog wat meer snobs hebben.
?Wat meer luchtigheid zou welkom zijn op de site, de sfeer is de laatste tijd wat serieus aan het worden .
0
pretfrit
geplaatst: 9 april 2008, 14:30 uur
Gerards Dream schreef:
Ga nog maar even lekker grasduinen hier op deze site en wellicht op een dag dat je denkt: "Zo veel smaak hier, het lijkt wel een keuken van een ****** restaurant." De bediening moet je dan wel zelf doen, maar daar krijg je wel heel veel voor terug. Tot die tijd veel kruiden en andere lekkere zaken toegewenst.

Doe ik, pas jij ondertussen op de duiven?
tot smeersel

0
pretfrit
geplaatst: 9 april 2008, 14:49 uur
nee joh, je doet de bediening gewoon zelf, en daar krijg je veel voor terug hoor....
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 14 april 2008, 17:12 uur
Nu we de artiestenpagina toch aan 't uitbreiden zijn: hoe denken jullie eigenlijk over een link naar de tribute cd's van de artiest in kwestie?
0
geplaatst: 26 mei 2008, 14:19 uur
actueler, nieuws items waar we wat aan hebben. sneller ge-upload. misschien meer promoten want zoveel bezoekers heeft het nog niet. en wat ook leuk zou zijn, wat je ook bij last fm hebt, dat je ziet welke users ongeveer dezelfde platen luisteren op dit moment en welke users met hun top 10 het meest bij jou in de buurt komen.
0
geplaatst: 7 juni 2008, 09:56 uur
Een Voetbal-Meter! Hoewel... daar krijg je natuurlijk ook weer heibel mee. Supporters die elkaar nare dingen toewensen en dat soort dingen. Dat gaat de moderators een hoop verwijderwerk kosten en daar zitten ze denk ik niet op te wachten! Maar het idee is wel leuk, toch? Er zijn een hoop gepassioneerde voetballiefhebbers!
0
geplaatst: 7 juni 2008, 13:56 uur
herman schreef:
Ik vind 1 voetbaltopic wel genoeg eigenlijk.
O, bedankt voor de tip! Die had ik nog niet gezien (inmiddels wel gevonden)Ik vind 1 voetbaltopic wel genoeg eigenlijk.
0
nanneb
geplaatst: 10 juni 2008, 12:56 uur
Is het een idee om bij de informatie over de artiest/band een korte beschrijving van de muziek te geven? bijvoorbeeld een beschrijving van max. 80 woorden.
Discussiepunt is natuurlijk wel de betrouwbaarheid van de info en de één vind bepaalde muziek harde rock en de andere vind het gewoon pop.
Discussiepunt is natuurlijk wel de betrouwbaarheid van de info en de één vind bepaalde muziek harde rock en de andere vind het gewoon pop.
0
geplaatst: 10 juni 2008, 17:10 uur
nanneb schreef:
Is het een idee om bij de informatie over de artiest/band een korte beschrijving van de muziek te geven? bijvoorbeeld een beschrijving van max. 80 woorden.
Daarvoor is de link naar wikipedia erg handig. (ik maak er zelf vaak gebruik van).
0
nanneb
geplaatst: 10 juni 2008, 18:26 uur
Gajarigon schreef:
Daarvoor is de link naar wikipedia erg handig. (ik maak er zelf vaak gebruik van).
(quote)
oow!! dat is gaaf!! die link is me nooit opgevallen!
ik heb niks gezeg in een paar berichten hierboven

0
ProZak
geplaatst: 12 juni 2008, 00:57 uur
net als bij imdb, aanraders: mensen die dit album goed vonden waardeerden ook deze albums...
dat werk
dat werk
* denotes required fields.