MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?

zoeken in:
Dat kun je toch ook gewoon PM'en idd.? Het is trouwens avatar, dus geen avartar... Overigens bestaat er nog steeds een (serieus ) avatar-topic.

Er is geen politieke discussie op de site, omdat deze snel uit de hand lopen. Daar is bij de oprichting voor gekozen en ik denk dat het een goede keuze is, al mis ik het soms ook wel. Uiteindelijk lopen dat soort discussies meestal toch uit op moddergooien.

stuart
Het AANTALl gebruikers dat een Top 10 heeft ingevuld.(of kun je dat wel zien)?

herman schreef:
Overigens bestaat er nog steeds een (serieus ) avatar-topic.

Waar?

stuart schreef:
Het AANTALl gebruikers dat een Top 10 heeft ingevuld.(of kun je dat wel zien)?

En het aantal gebruikers (percentueel) dat al tijden niet meer on-line was. (maw: dode acounts)

een bottom list voor platen met méér dan 20 stemmen

Heb je hier wat aan?

Ik weet niet of dit al eerder ter sprake is gebracht, maar het zou me wel enorm handig lijken als je in een user z'n stemmenlijst zou kunnen zoeken. Nu is het erg moeilijk iets te vinden.

Ik mis de schuif functie bij rotatielijst en top 10. Gezien ik mijn rotatielijst regelmatig wil vernieuwen, moet ik nu vijf keer typen. Uiteraard luiheid van mijn kant, maar zeker een functie die ik weer terug zou willen zien op MusicMeter.

Ik mis de totale speelduur van een album zónder de tracks die zijn aangeduid met een sterretje ("niet op elke versie van dit album aanwezig").
Vaak zijn er albums waarbij op een enkele versie dubbel zoveel tracks staan; voor veel mensen is de totale speelduur van die enkele versie dan niet interessant, maar die van de 'gewone' versie met minder tracks wél.

Ik mis de mogelijkheid om de individuele tracks van albums te beoordelen, maar aan de andere kant heb je natuurlijk al de mogelijkheid om twee (of meer) favoriete tracks bij je beoordeelde albums te kiezen..

Ik mis de weergave van het aantal geplaatste berichten bij een album. Stel ik ga naar deze artiestenpagina, en ik wil naar albums met reacties. Dan kan ik gokken op de albums met veel stemmen (want dat staat er wel bij vermeld), maar het aantal zegt natuurlijk lang niet alles over het aantal berichten.

pet
bij mij staat het aantal berichten er dus gewoon bij hoor... zo dus:

gemiddelde: 3,62 (4 stemmen), jouw stem voor dit album is 3,5
1 bericht, laatste bericht: 17 januari 2008, 23:42 uur

Ah, als ik op het plusje klik komt die informatie inderdaad tevoorschijn. Bedankt
(al moet je dat wel voor ieder album apart doen, ik zie het liever in één oogopslag)

Ik mis inderdaad, net als BlueVelvet al aangaf, de weergave van de speelduur van de orginele uitgaven van albums! Dus zonder de extra toegevoegde nummers erbij!

Sheplays
Naast het topic "Concert te duur, zeur er hier over..."
een topic "CD te duur, zeur hier....".

SelmaDuim
Sheplays schreef:
Naast het topic "Concert te duur, zeur er hier over..."
een topic "CD te duur, zeur hier....".

Waarom open je dat topic dan niet? Het ligt in jouw eigen handen. Een dergelijk topic komt niet vanzelf op de site natuurlijk.

Sheplays
Ha, goeie, meteen gedaan, zie hier

Louredine
Een overzichtspagina voor series verzamelcd's lijkt me meer dan interessant.

Bv. De overzichtspagine van de Prehistorie collectie,
Thunderdome cd's, solid sounds, etc.

Ben ik het mee eens!

nanneb
Louredine schreef:
Een overzichtspagina voor series verzamelcd's lijkt me meer dan interessant.

Bv. De overzichtspagine van de Prehistorie collectie,
Thunderdome cd's, solid sounds, etc.
goed plan!

Stond al een tijdje op de lijst.

Of een lijst tributes?

Er zijn zo'n 20tal Metallica tributes (niet allemaal al toegevoegd).
Maar sommige vind ik zelf niet meer terug op de site. Zou gemakkelijk zijn via artiestenpagina: tribute's.

Iemand die af en toe even langs komt om te kijken of je nog wat te drinken of te eten hebt. Verder geen klachten tot nu toe.

AGE-411 schreef:
Of een lijst tributes?

Er zijn zo'n 20tal Metallica tributes (niet allemaal al toegevoegd).
Maar sommige vind ik zelf niet meer terug op de site. Zou gemakkelijk zijn via artiestenpagina: tribute's.

Moet toch mogelijk zijn om die aan de artiestenpagina zelf te linken. Geen verkeerde optie.

Ik zou graag de mogelijkheid willen zien dat bij een artiest/band de laatst geplaatste berichten betreffende deze artiest/band in één overzichtje heb.
Nu moet ik steeds bij een artiest alle CD's openklikken om te kijken of er nog wat interessants is gemeld.

edris.
Dan wordt het tijd dat je de updates en de mijn updates-pagina's gaat ontdekken.

DutchViking
Ik zou graag wat meer informatie willen zien over labels. Het is op zich al goed dat er labelpagina's zijn op MusicMeter, maar deze functionaliteit kan nog verder uitgebouwd worden. Daarbij kan gedacht worden aan:
- jaar van oprichting
- plaats/land van oprichting
- keuze actief/inactief
- sublabels

Is dit mogelijk op deze site? Zo ja, dan ben ik bereid om een aantal labels van juiste informatie te voorzien.

edris. schreef:
Dan wordt het tijd dat je de updates en de mijn updates-pagina's gaat ontdekken.

Thanks, het was er dus al. Inderdaad nog niet door mij ontdekt. Maar ik kom ook pas een jaar of drie op deze site

Nog mooier zou zijn als dan op de artiestenpagina zelf een button/tab naar Updates zou staan

[edit] bij Updates > Artiesten staan dan alleen algemene berichten over die artiest, klopt dat? Ik zou graag onder de artiestenpagina een overzicht willen zien van de laatste berichten die bij de div. albums zijn geplaatst.

Dus dan bijv bij Queen

A Night At The Opera
RobZet geplaatst op 2 september 2008, 1353 uur

Top album!

Hot Space
edris geplaatst op 2 september 2008, 1150 uur

Staat 1 leuk nummer op, verder helemaal nik. 1 ster!

enz. enz.
Dit is er toch nog niet? of heb ik nog wat over het hoofd gezien?

DutchViking
DutchViking schreef:
Ik zou graag wat meer informatie willen zien over labels. Het is op zich al goed dat er labelpagina's zijn op MusicMeter, maar deze functionaliteit kan nog verder uitgebouwd worden. Daarbij kan gedacht worden aan:
- jaar van oprichting
- plaats/land van oprichting
- keuze actief/inactief
- sublabels

Is dit mogelijk op deze site? Zo ja, dan ben ik bereid om een aantal labels van juiste informatie te voorzien.

Iemand?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:10 uur

geplaatst: vandaag om 11:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.