De Site / Algemeen / Wat mis je op MusicMeter?
zoeken in:
0
Guardian of Isis
geplaatst: 24 juli 2009, 16:32 uur
Wat ik echt mis op MuMe, is de mogelijkheid om mijn stem op een album meer te verfijnen. Ik denk maar aan heel wat albums die ik 4* gegeven heb, maar eerder bij een 3,8 of een 4,2 aanleunen - of 4,5 sterren die eigenlijk eerder een 4,3 of een 4,7 zijn, enz.. Er zit voor mij althans al een aanzienlijk verschil tussen een 3,5 en een 4 bijv. Moest zoiets als een tiendenschaal ooit ingevoerd worden, zou ik dat alleszins ten zeerste kunnen appreciëren. 
Verder vind ik nog dat gebruikers die al lang (een jaar ofzo) niet meer actief zijn geweest, hun accounts zouden mogen gewist worden. Iemand die hier komt om 3 albums 5 sterren te geven en dan weg te gaan, hoort n.m.m. niet thuis op een site als deze. Anders moest hij zich overigens maar uitgeschreven hebben.

Verder vind ik nog dat gebruikers die al lang (een jaar ofzo) niet meer actief zijn geweest, hun accounts zouden mogen gewist worden. Iemand die hier komt om 3 albums 5 sterren te geven en dan weg te gaan, hoort n.m.m. niet thuis op een site als deze. Anders moest hij zich overigens maar uitgeschreven hebben.
0
geplaatst: 24 juli 2009, 16:34 uur
Dat laatste gaat me wel erg veel: er zijn zat users die een enorme bijdrage hebben geleverd aan deze site, maar nu niet meer actief zijn. Om die accounts dan maar meteen op te heffen... Ik zie niet in wat je daar nu mee wint.
0
Guardian of Isis
geplaatst: 24 juli 2009, 16:46 uur
Hmmm, ook waar natuurlijk, had ik niet direct aan gedacht. Ik doelde ermee eigenlijk op de accounts van mensen die zeer weinig bijgedragen hebben, bijv. zij die hier registreren omdat ze op een paar pop-albums als die van Rihanna en Britney Spears willen stemmen en dan nooit meer terugkeren. Misschien zou het wel te omslachtig zijn om te kijken naar hoeveel stemmen, berichten, toevoegingen etc. ze gemaakt hebben om het te overwegen hun accounts te verwijderen. Maar soms rol ik toch met de ogen als ik zie hoe weinig sommigen met hun account gedaan hebben.
0
Guardian of Isis
geplaatst: 24 juli 2009, 16:51 uur
Een account als bijvoorbeeld deze vind ik gewoon verspilde ruimte, is alles. Ach, het was ook maar een bemerking, natuurlijk. Het is niet dat ik me daar zódanig aan stoor. Blijkbaar deelt er niemand mijn mening, dus laat ook maar zitten.
0
Sheplays
geplaatst: 25 juli 2009, 12:44 uur
Hetzelfde geldt ook voor deze user.
Het feit dat niemand zich in deze discussie heeft gemengd wil niet zeggen dat er geen anderen zijn die het niet leuk vinden dat er zoveel passieve users zijn. Maar het komt niet alleen bij arrenbie voor zoals je ziet.
Het feit dat niemand zich in deze discussie heeft gemengd wil niet zeggen dat er geen anderen zijn die het niet leuk vinden dat er zoveel passieve users zijn. Maar het komt niet alleen bij arrenbie voor zoals je ziet.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 12:51 uur
Ik heb dat hier al vaker gezegd. Ik irriteer me de tandjes aan accounts van het soort users dat in 2006 ooit 3 dagen actief waren en dan zes keer vijf sterren en twaalf keer 0.5 sterren uitdelen. Dat het maken van onderscheid tussen die users en mensen die wel wat hebben bijgedragen erg lastig en tricky is snap ik ook wel, maar dat soort accounts vind ik pure sitevervuiling. Of ze de stemverhoudingen ook echt scheeftrekken, geen idee. Zal misschien wel meevallen.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 15:22 uur
Zo ontving ik op11 januari j.l. een pm van een nieuwe user(registratie 11 jan) . Die datum was tevens de laatste dag dat hij gebruik maakte van zijn account. Mijn antwoord van 12 jan. moet hij dus nog lezen.
En zonder ook maar een enkele stem of bericht achter te laten op de site.
En zonder ook maar een enkele stem of bericht achter te laten op de site.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 15:47 uur
Dit zijn waarschijnlijk users die inloggen, en die dag actief zijn.
De volgende dag de site niet meer terug kunnen vinden, of problemen met het inloggen.
Ik heb ook een Top 10 bij MovieMeter, maar kom er vrijwel ook nooit meer.
Die Top 10 staat er ook puur voor mezelf (even checken welke films er in staan).
De volgende dag de site niet meer terug kunnen vinden, of problemen met het inloggen.
Ik heb ook een Top 10 bij MovieMeter, maar kom er vrijwel ook nooit meer.
Die Top 10 staat er ook puur voor mezelf (even checken welke films er in staan).
0
geplaatst: 25 juli 2009, 15:54 uur
Ik heb met de prijsvraag gemerkt dat er ook veel users zijn die niet inloggen, maar wel de site lezen. Die loggen rustig weken niet in...
Ik ken ook een jongen die bijna dagelijks op Musicmeter zit en ook al zeker 2 jaar niet heeft ingelogd.
Dus het is inderdaad lastig onderscheid maken tussen de actieve en passieve users op basis van inloggedrag. Gevoelsmatig zou ik het ook niet erg vinden het ledenbestand op te schonen door alle mensen die in de periode 2004 t/m 2008 maar 1 keer in hebben gelogd en snel wat snelle stemmen hebben neergekwakt, maar of het zinvol/nuttig/ueberhaupt mogelijk is, weet ik ook niet.
Ik ken ook een jongen die bijna dagelijks op Musicmeter zit en ook al zeker 2 jaar niet heeft ingelogd.
Dus het is inderdaad lastig onderscheid maken tussen de actieve en passieve users op basis van inloggedrag. Gevoelsmatig zou ik het ook niet erg vinden het ledenbestand op te schonen door alle mensen die in de periode 2004 t/m 2008 maar 1 keer in hebben gelogd en snel wat snelle stemmen hebben neergekwakt, maar of het zinvol/nuttig/ueberhaupt mogelijk is, weet ik ook niet.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 15:56 uur
@ Deric , dat lijkt mij in principe een juiste veronderstelling.
De 1-dags user echter die mij een pm stuurde , zette onder zijn berichtje nog eventjes zijn e-mail adres erbij. Vreemd.
De 1-dags user echter die mij een pm stuurde , zette onder zijn berichtje nog eventjes zijn e-mail adres erbij. Vreemd.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 16:17 uur
Of mensen wel of niet inloggen is een zaak waar ik nou niet bepaald wakker van kan liggen. Veel vreemder vind ik dat er nog steeds op de site albums staan waar nog niets mee is gedaan sinds ze zijn toegelaten op de site. Platen dus waar geen enkele ster of bericht bij staan. Spookplaten noem ik ze. Iemand heeft ze ooit op de site gewild en er vervolgens niets mee gedaan. Het roept bij mij vragen op. Dit is voor mij eerder een vorm van "site-vervuiling" dan iemand die even binnen is een paar stemmen geeft en daarna weg is. Als het een album is waar veel om te doen is, wordt na mijn gevoel door de actieve gebruikers het beeld wel rechtgetrokken hoe men er gemiddeld over denkt. Die spookplaten daarentegen blijven staan en staan zonder dat er maar een haan naar kraait, voor mij mag daar best de bezem doorheen.
0
chrismusic
geplaatst: 25 juli 2009, 16:47 uur
Gerards Dream schreef:
Of mensen wel of niet inloggen is een zaak waar ik nou niet bepaald wakker van kan liggen. Veel vreemder vind ik dat er nog steeds op de site albums staan waar nog niets mee is gedaan sinds ze zijn toegelaten op de site. Platen dus waar geen enkele ster of bericht bij staan. Spookplaten noem ik ze. Iemand heeft ze ooit op de site gewild en er vervolgens niets mee gedaan. Het roept bij mij vragen op. Dit is voor mij eerder een vorm van "site-vervuiling" dan iemand die even binnen is een paar stemmen geeft en daarna weg is. Als het een album is waar veel om te doen is, wordt na mijn gevoel door de actieve gebruikers het beeld wel rechtgetrokken hoe men er gemiddeld over denkt. Die spookplaten daarentegen blijven staan en staan zonder dat er maar een haan naar kraait, voor mij mag daar best de bezem doorheen.
Ik vind die zogenaamde spook plaaten juist een toevoeging aan deze site. Ik ken er toch zeker een 100 tal die ik via de zoekfunctie ben tegengekomen en die ik graag zou willen luisteren omdat de cover en genre mij erg aanspreekt. Ze zijn alleen meestal nooit te vinden zowel niet op cd als op mp3 dus die albums zet ik dan ook op mijn te beluisteren lijst voor als ie ooit beschikbaar komt. Het maakt deze site ook completer. Dat er bij een album geen stem of bericht is achtergelaten wil niet gelijk betekenen dat niemand hem ooit gehoord heeft of dat dat in de toekomst nooit zal gebeuren.
Dus ik ben voor spook platen

0
geplaatst: 25 juli 2009, 17:05 uur
wat ik mis van musicmeter. verstand van de gebruikers haha hoe in hemelsnaam kunnen sommige albums zo hoog scoren. als ik er naar luister denk ik wat een crappy zooi. maar oke wat ik mis is een beste song allertijde kunt checken lijkt mij ook wel leuk.
soort veronica top 1000 alleen dan van de echte allertijden en niet vanaf het perspectief van veronica luisteraars. dus echt van 1900-2009!
soort veronica top 1000 alleen dan van de echte allertijden en niet vanaf het perspectief van veronica luisteraars. dus echt van 1900-2009!
0
geplaatst: 25 juli 2009, 17:07 uur
Met mevrouw Spears in je top 10 zou ik bijna zeggen dat je geen recht van spreken hebt
. Maar ik kan die verleiding weerstaan.
Er zijn regelmatig k.o.'s of MuMe ladders waar toplijsten uit voortkomen. Verder maken sommige users ook zelf een top zoveel, leuk om te volgen en je kunt er zelf ook een maken.
. Maar ik kan die verleiding weerstaan. Er zijn regelmatig k.o.'s of MuMe ladders waar toplijsten uit voortkomen. Verder maken sommige users ook zelf een top zoveel, leuk om te volgen en je kunt er zelf ook een maken.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 17:22 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Met mevrouw Spears in je top 10 zou ik bijna zeggen dat je geen recht van spreken hebt
. Maar ik kan die verleiding weerstaan.
Er zijn regelmatig k.o.'s of MuMe ladders waar toplijsten uit voortkomen. Verder maken sommige users ook zelf een top zoveel, leuk om te volgen en je kunt er zelf ook een maken.
. Maar ik kan die verleiding weerstaan. Er zijn regelmatig k.o.'s of MuMe ladders waar toplijsten uit voortkomen. Verder maken sommige users ook zelf een top zoveel, leuk om te volgen en je kunt er zelf ook een maken.
Tja britney spears was ook geen super goede keuze maar ik twijfelde behoorlijk tussen Shakira en haar. Shakira luister ik bijna dagelijks na. maar ik luister ook naar ,muziek wat hier niet voorkomt omdat het uit een ander land is.brazilie colombia.
maar ik zal mijn lijst zeker nog wel aanpassen jammer dat ik de lijst helemaal opnieuw moet invullen want je kan niet zomaar 1 album wijzigen.
ivete sangalo? peter manjares? El canto del loco en mickey taveras
0
geplaatst: 25 juli 2009, 17:25 uur
chrismusic schreef:
Ik vind die zogenaamde spook plaaten juist een toevoeging aan deze site. Ik ken er toch zeker een 100 tal die ik via de zoekfunctie ben tegengekomen en die ik graag zou willen luisteren omdat de cover en genre mij erg aanspreekt. Ze zijn alleen meestal nooit te vinden zowel niet op cd als op mp3 dus die albums zet ik dan ook op mijn te beluisteren lijst voor als ie ooit beschikbaar komt. Het maakt deze site ook completer. Dat er bij een album geen stem of bericht is achtergelaten wil niet gelijk betekenen dat niemand hem ooit gehoord heeft of dat dat in de toekomst nooit zal gebeuren.
(quote)
Maar als er bij een plaat niets bijstaat, zelf geen ster wat is dan de functie van zo'n album enkel dat hij bestaat. Meer niet. Op de site van de aritest zelf zou die wel staan. Dus daar geen zorgen over. Voor mij is MusicMeter een site van actieve muziekliefhebbers. Als er dan vervolgens niets met een dergelijk album gebeurt wil dit voor mij gewoon zeggen dat er geen interesse voor is. Goed je bent op vakantie en treft een album aan bij de lokale platenboer waar je vol van bent en je wilt dit delen met de andere gebruikers hoor je mij niet klagen. Wel staan er op deze site naar mijn gevoel platen die toegevoegd zijn waar vervolgens niets mee gedaan is, en dat heeft voor mij geen enkele functie, enkel dat het bestaat. Verder niets zolang er geen ster of bericht bij staat wat het is en hoe iemand het vindt. Goed, je zou een regel kunnen invoeren, als er bijvoorbeeld binnen en jaar niets mee gedaan is van de site af met het ding. Heeft ie toch een eerlijke kans gehad lijkt mij.
0
chrismusic
geplaatst: 25 juli 2009, 18:55 uur
Gerards Dream schreef:
Maar als er bij een plaat niets bijstaat, zelf geen ster wat is dan de functie van zo'n album enkel dat hij bestaat. Meer niet. Op de site van de aritest zelf zou die wel staan. Dus daar geen zorgen over. Voor mij is MusicMeter een site van actieve muziekliefhebbers. Als er dan vervolgens niets met een dergelijk album gebeurt wil dit voor mij gewoon zeggen dat er geen interesse voor is. Goed je bent op vakantie en treft een album aan bij de lokale platenboer waar je vol van bent en je wilt dit delen met de andere gebruikers hoor je mij niet klagen. Wel staan er op deze site naar mijn gevoel platen die toegevoegd zijn waar vervolgens niets mee gedaan is, en dat heeft voor mij geen enkele functie, enkel dat het bestaat. Verder niets zolang er geen ster of bericht bij staat wat het is en hoe iemand het vindt. Goed, je zou een regel kunnen invoeren, als er bijvoorbeeld binnen en jaar niets mee gedaan is van de site af met het ding. Heeft ie toch een eerlijke kans gehad lijkt mij.
(quote)
Misschien een idee dan om een teller te maken van hoe vaak een album bezocht word. Maar zoals ik al eerder zei hoe weet je zo zeker dat als een album na een jaar geen stemmen en berichten heeft dat het na een tweede jaar ook geen activiteit plaats vind?
via de zoekfunctie kun je plaaten met 0 stemmen terug vinden en via die manier heb ik zeker 10 nieuwe platen ondekt en dat geld misschien voor meer mensen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 25 juli 2009, 19:07 uur
Gerards Dream, Chrismusic, die spookplaten worden ooit wel eens bezocht hoor en krijgen wel een stem en/of bericht. Het hangt een beetje af van de user en van een bepaalde genre. Mijn dada ligt in de jaren tachtiger jaren hardrock en metal en ik ontdek op zeer regelmatige basis albums die in mijn onderbewustzijn hebben gesluimerd, zo van: dat is juist, die plaat heb ik ook nog op tape gehad en eens van een kameraad geleend. Dan vind ik het wel eens nuttig om te ervaren wat ik jaren later van diezelfde plaat nog vind. Ik ben dikwijls de eerste die een bericht zet bij die "categorie" platen en hoop dan maar dat iemand het spoor oppikt want ik doe het ook bij andere platen. Een site als deze blijft een wisselwerking tussen de users.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 19:15 uur
Je ontdekt wel platen, maar lees je daar een cijfer of een waardering bij. Nee. Wat zijn we hier aan het doen, muziek aan meten. Bij geen meting geen interesse lijkt mij, dus kan het weg. Daarnaast zit ik hier ook om mijn kennis groter te maken wat er muziekgebied verkrijgbaar is en draag daar ook mijn steentje aan bij. Ook ik heb platen van de nul sterren af geholpen en een stuk bij geschreven wat ik er van vond en daar is het dan bij gebleven. Toch heb ik in dat geval een album op de kaart gezet door mijn mening er bij te plaatsen en wellicht komt daar in de toekomst wat bij. Zolang een album op de site blijft staan zonder dat daar verdere informatie bijkomt vind ik dat althans zonde van de ruimte. Ik wil letterlijk sterren zien en als het even kan ook een mening er over lezen. In dat geval is de missie van MusicMeter voor mij geslaagd. Anders zonde van de ruimte en de moeite.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 25 juli 2009, 19:19 uur
Dat idee van die teller (hoeveel keren werd een album aangeklikt?) vind ik nog zo gek niet...
0
geplaatst: 25 juli 2009, 19:39 uur
Die teller is geen gek idee, maar als een album dan nog niet wordt bezocht weg ermee of op een lijst van deze platen staan op de nominatie van de site te worden gehaald. Weten alle gebruikers van deze pracht site wat er mee aan de hand is.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 19:57 uur
Gerards Dream schreef:
Bij geen meting geen interesse lijkt mij, dus kan het weg. [...] Anders zonde van de ruimte en de moeite.
Bij geen meting geen interesse lijkt mij, dus kan het weg. [...] Anders zonde van de ruimte en de moeite.
Het idee is dus om zo'n beetje de helft van mijn toevoegingen in de prullenbak te gooien? Albums die ik veelal wel in mijn bezit heb, maar (nog) niet beluisterd en becijferd heb. Een werkelijk briljant idee.....
0
geplaatst: 25 juli 2009, 20:33 uur
Ik vind het juist leuk als ik albums toe voeg, en er een jaar later van iemand een reactie bij zie.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 21:01 uur
Het is toch raar al je een album op de site zet, dat je er niets mee doet. Als ik een album op de site zet heb ik daar voor mezelf bij de intentie om daar zo snel mogelijk iets bij te zetten. Al is het enkel een ster of iets dergelijks. Wat wel kan gebeuren is dat je cd's bestel en ze niet direct kunnen leveren wat je wil hebben. Maar onder tussen staat het album wel op de site. Tijdens dat je zit te wachten op je bestelling krijg je het bericht van je postorder: "We kunnen cd XXX niet leveren en of dit nog ooit gaat lukken is zeer de vraag." Gevolg dus dat er geen stem of iets bij het album komt.
Wrang dus dat je dat geval een album niet direct in je bezit kan krijgen. Toch kan het zo zijn dat een andere gebruiker deze wel in zijn of haar bezit heeft een wel kan stemmen. Daarnaast is het zo dat als je het zelf niet lukt een album aan de site toe te voegen een ander dat voor je doet, zonder dat je daar weet van hebt. Een album blijft in dat geval zonder dat er wat mee plaats vindt op de site staan. Zonde dus. Het is zeker geen aanval op dergelijke platen of wie ze heeft ingevoerd. Daarom ook het idee van een lijst met platen die op de nominatie staan van de site te worden gehaald. Daar kan iedereen nog op reageren. Wat ik zeker niet wil is onrust stoken, maar als je op zoektochten op deze site nogal wat "spookplaten" tegen kom geeft me dat wel te denken. Zelf probeer is zo snel als mogelijk ten minste een cijfer te geven aan een album als deze in mijn bezit is. Verder geen kwaad woord, het is slechts een gedachte die bij mij opkwam bij mijn speurtochten op deze prima site. Het blijft in alle gevallen goed te zien als er iemand op heeft gereageerd.
Wrang dus dat je dat geval een album niet direct in je bezit kan krijgen. Toch kan het zo zijn dat een andere gebruiker deze wel in zijn of haar bezit heeft een wel kan stemmen. Daarnaast is het zo dat als je het zelf niet lukt een album aan de site toe te voegen een ander dat voor je doet, zonder dat je daar weet van hebt. Een album blijft in dat geval zonder dat er wat mee plaats vindt op de site staan. Zonde dus. Het is zeker geen aanval op dergelijke platen of wie ze heeft ingevoerd. Daarom ook het idee van een lijst met platen die op de nominatie staan van de site te worden gehaald. Daar kan iedereen nog op reageren. Wat ik zeker niet wil is onrust stoken, maar als je op zoektochten op deze site nogal wat "spookplaten" tegen kom geeft me dat wel te denken. Zelf probeer is zo snel als mogelijk ten minste een cijfer te geven aan een album als deze in mijn bezit is. Verder geen kwaad woord, het is slechts een gedachte die bij mij opkwam bij mijn speurtochten op deze prima site. Het blijft in alle gevallen goed te zien als er iemand op heeft gereageerd.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 21:03 uur
En waarom moet zo'n album dan gelijk van de site? Ik heb genoeg albums/ bands ontdekt waar nog geen enkele ster/recensie bij stond maar die zeker wel de moeite waard zijn om te luisteren.
Ik snap het probleem van de spookplaten dus ook niet, zie het zeker niet als site-vervuiling maar meer als het nog te ontginnen goud, juist een stimulans om albums waar níet alle mume-ers een mening over hebben eens luisteren.
Ik luister heel veel maar geef zelden sterren omdat ik dat gewoon vergeet, en ben ook niet van de recensies. Lijkt me niet echt een criterium om een album toe te 'mogen' voegen, dat je daar dan zsm wat mee moet doen. MuMe is toch ook gewoon een soort database?
Ik snap het probleem van de spookplaten dus ook niet, zie het zeker niet als site-vervuiling maar meer als het nog te ontginnen goud, juist een stimulans om albums waar níet alle mume-ers een mening over hebben eens luisteren.
Ik luister heel veel maar geef zelden sterren omdat ik dat gewoon vergeet, en ben ook niet van de recensies. Lijkt me niet echt een criterium om een album toe te 'mogen' voegen, dat je daar dan zsm wat mee moet doen. MuMe is toch ook gewoon een soort database?
0
Sheplays
geplaatst: 25 juli 2009, 21:13 uur
Gerards Dream schreef:
Het is toch raar al je een album op de site zet, dat je er niets mee doet.
Het is toch raar al je een album op de site zet, dat je er niets mee doet.
Er worden regelmatig albums uit de rejections gevist en plaatjes opgelapt. Ooit is er iemand geweest die vond dat het album erop hoorde. Dan kan de toevoeger er niets aan doen dat die persoon dan geen bericht schrijft of een stem uitdeelt.
Er gaat wel een hoop vrije tijd inzitten. Maar als je een database hebt is het goed dat die zo compleet mogelijk is, lijkt me.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 21:28 uur
Gerard, dit moet toch het slechtste idee zijn wat je ooit hebt gehad. Ik hoef maar één voorbeeld van een ooit 'spookalbum' te geven en dat lijkt mij voldoende: 'Ex-spookalbum'.
Laten we mume liever zo compleet mogelijk maken.
Laten we mume liever zo compleet mogelijk maken.

0
geplaatst: 25 juli 2009, 21:29 uur
Sheplays schreef:
Er gaat wel een hoop vrije tijd inzitten. Maar als je een database hebt is het goed dat die zo compleet mogelijk is, lijkt me.
(quote)
Ik wil ook graag een zo compleet mogelijke database zien. Dat is handig als je op ontdekkingsreis bent.
Lin schreef:
zie het zeker niet als site-vervuiling maar meer als het nog te ontginnen goud, juist een stimulans om albums waar níet alle mume-ers een mening over hebben eens luisteren.
zie het zeker niet als site-vervuiling maar meer als het nog te ontginnen goud, juist een stimulans om albums waar níet alle mume-ers een mening over hebben eens luisteren.
Zo zie ik het ook.
Voorbeeld:
Ik heb vandaag een cd`tje geluisterd in de cd-winkel van een japans vrouwentrio de 5.6.7.8`s - Teenage Mojo Workout. Die heb ik nog niet gekocht, maar ik ben wel hier op MuMe gaan kijken of ze er op staan. En dan blijken er inderdaad 3 albums op te staan. Bij 1 ervan staat niets, bij de 2 anderen is een keer gestemd. Ik vind het dan juist wel leuk om daar van de week iets bij te schrijven. Als ze er af gehaald zouden worden, dan ben ik ze volgende week weer toe aan het voegen. Dat zou ook zoonde zijn.
0
geplaatst: 25 juli 2009, 21:33 uur
Natuurlijk begrijp ik dat je met deze site zo compleet mogelijk wil zijn, maar als er wat ruis tussen zit waar niets mee wordt gedaan is dat zonde. Gevoelsmatig heb ik dan ook idee dat MusicMeter een stuk completer en overichtelijker is dan een Rate Your Music bijvoorbeeld. Het idee van een compleet overzicht staat me dan ook aan. Wel heb ik het gevoel, en daar spreekt de archiefmedewerker in me, dat het wel eens handig kan zijn de zaak hier en daar wat op te schonen. Als een archief te vol zit krijg je geen map meer uit de stelling. Wellicht dat ik daar nog mee zit te worstelen, maar wel goed dat er meegedacht wordt. Het MusicMeter gevoel dus, wat erg goed aanvoelt.
* denotes required fields.