De Site / Algemeen / Het nieuwe design
zoeken in:
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:37 uur
L_T_B schreef:
Zal ik dan de eerste zijn met een "klacht"?
In het "toevoegingenscherm" staan de "acties" direct achter de laatste letter (in mijn geval de Y) i.p.v. een regel lager.
gefixedZal ik dan de eerste zijn met een "klacht"?

In het "toevoegingenscherm" staan de "acties" direct achter de laatste letter (in mijn geval de Y) i.p.v. een regel lager.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:39 uur
Harco schreef:
Die bedoelde ik, ja.
(quote)
Die bedoelde ik, ja.
Ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen, ga ik later nog even naar kijken, dat kan wel even zo
0
Harco
geplaatst: 17 mei 2007, 16:40 uur
Valt ook wel mee, maar bij MoMe is het ook veranderd, daarom.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:40 uur
Osiris Apis schreef:
Ik vind het gelikter uitzien. In positieve zin!
Maar met Firefox zie je geen 'versturen' button bij de correctie pagina van een album. In IE wel.
Ik vind het gelikter uitzien. In positieve zin!
Maar met Firefox zie je geen 'versturen' button bij de correctie pagina van een album. In IE wel.
welk album? ik zie 'm wel
0
Harco
geplaatst: 17 mei 2007, 16:42 uur
Jordy schreef:
(quote)
Hier bijvoorbeeld:
http://img440.imageshack.us/img440/5627/foutvb0.png
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:44 uur
De nieuwe site ziet er prima uit !
Verzorgd, duidelijk en vooral overzichtelijk.
Joszelluf
Verzorgd, duidelijk en vooral overzichtelijk.
Joszelluf
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:45 uur
ik had het bij deze:
http://www.musicmeter.nl/album/13364
ook bij de nieuwe van Arctic Monkey's. en verder alle albums die ik geprobeerd heb.
zou het aan de versie van Firefox liggen?
http://www.musicmeter.nl/album/13364
ook bij de nieuwe van Arctic Monkey's. en verder alle albums die ik geprobeerd heb.
zou het aan de versie van Firefox liggen?
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:47 uur
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:47 uur
ik gebruik ook gewoon de nieuwste (2.0.0.3), maar dan wel op een Mac
Ik zal Firefox onder Windows eens aanslingeren, een momentje
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:48 uur
Ik wil de sfeer hier niet drukken, maar ik vond de vorige layout mooier. Maar veel scheelt het niet. Heb overigens vooralsnog geen problemen ontdekt.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:51 uur
Jordy schreef:
Ja, ik gebruik ook die versie.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:51 uur
Jordy schreef:
Nee op Windows gaat het ook goed bij mij. Helpt een harde refresh misschien?
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:53 uur
Ik heb het gevonden, je ziet het alleen als je als "normale" gebruiker een correctie doet. Ik zet het op de lijst, misschien kijk ik er vanavond even naar, sorry.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:53 uur
Klein beetje wennen nog, maar de overall indruk is erg goed. Ik heb het oude design ook nog openstaan en als je beide naast elkaar legt, is het toch wel duidelijk dat MuMe een veel mooier jasje heeft nu. 

0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:55 uur
Jordy schreef:
(quote)
Je bedoelt F5? Nee dat helpt niet.
Bij de correctiepagina, verschuift trouwens het menu naar de rechterkant onder de advertentie 'heel veel internetten'
0
Harco
geplaatst: 17 mei 2007, 16:56 uur
Jordy schreef:
Ik heb het gevonden, je ziet het alleen als je als "normale" gebruiker een correctie doet. Ik zet het op de lijst, misschien kijk ik er vanavond even naar, sorry.
...en ik maar denken dat het weer aan mijn computer/internet lag.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:58 uur
Natuurlijk is het even wennen, in eerste instantie misschien zelfs onduidelijker lezen, maar ik vind het design wel heel mooi! Klasse, nogmaals.
0
clutch
geplaatst: 17 mei 2007, 17:03 uur
Wel effe schrikken toen ik hier net op MuMe kwam.. het is wel heel mooi vind ik. Effe wennen en ietswat onduidelijker, maar als het eenmaal is gewend heb je ook iets!
0
geplaatst: 17 mei 2007, 17:11 uur
Net als bij moviemeter een mooi design, en daar is het prima gaan wennen. Alleen de kleurcontrasten. Waar het bij moviemeter nog kleuren zijn die (of het nu de site wat grauwer maakte of niet) die elkaar mooi aanvullen is dat hier niet echt het geval. Zal dit even aankijken maar ik vergelijk mijn eerste indruk tegenover van moviemeter nu met die van musicmeter qua kleuren en vind dit veel minder.
0
Electro_
geplaatst: 17 mei 2007, 17:16 uur
Ik schrok even toen ik op de site kwam maar het zal zoals wel meer zeggen gewoon een kwestie van wennen zijn. Al vind ik dat logo wel érg fel blauw. Eén van de betere dingen van MusicMeter is dat er wel reclame is, maar deze zo is geplaatst dat je er totaal geen hinder van hebt wat bij andere sites meestal wel het geval is. Gelukkig is dat nog steeds zo bij het nieuwe design!
Ik zie nu dat bij de Stemmen-tab bij Profiel die verschillende cijfers niet helemaal tot het einde van de balk lopen, dat is wel jammer eigenlijk...
Ik zie nu dat bij de Stemmen-tab bij Profiel die verschillende cijfers niet helemaal tot het einde van de balk lopen, dat is wel jammer eigenlijk...
0
|Joël|
geplaatst: 17 mei 2007, 17:20 uur

Eigenlijk vind ik dit nieuwe design wel mooi, die vorige vond ik zo saai en simpel nu heeft MusicMeter wat meer een eigen gezicht

0
dani
geplaatst: 17 mei 2007, 17:24 uur
Jordy, mooi nieuw design. Net als MovieMeter is het even wennen, maar vind hier de kleuren wat meer naar voren springen. Maakt het allemaal mooi levendig. Aan de banner ben ik allang gewent van MM 
Ik zat al te wachten tot je MuM ging veranderen

Ik zat al te wachten tot je MuM ging veranderen

0
geplaatst: 17 mei 2007, 17:25 uur
Denk dat voor mijn gevoel gewenning en ietswat met de kleurentinten spelen het em zullen doen.
0
DutchViking
geplaatst: 17 mei 2007, 17:29 uur
Prachtig, deze nieuwe look. Mijn complimenten, Jordy 

* denotes required fields.