MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het nieuwe design

zoeken in:
handsome_devil
Mooi

kArIzMa_TuRk
Wouw, vet mooi!

Top gedaan!

Mijn complimenten!

Erg mooi, en de overzichtelijkheid is goed bewaard gebleven.

Applaus!!!!!!!!!!!!!!!

Erg mooi. Ik vind hem ook beter geslaagd dan moviemete, dat komt misschien door het blauw helemaal aan de zijkant.

prachtig gedaan jordy ik moet wel eventjes wennen maar ziet er erg goed uit

Harco
Netjes. MuMe gaat met z'n tijd mee.

Berzerker
Cool gedaan

Waar is trouwens het Feedback, klachten en andere opmerkingen topic? kan ik niet vinden...

Berzerker schreef:
Cool gedaan

Waar is trouwens het Feedback, klachten en andere opmerkingen topic? kan ik niet vinden...

Die is voor de horizon verdwenen.

Wow; en wat snel.
Jordy, prima gedaan.

kArIzMa_TuRk
Jordy schreef:
daar zijn we dan toch
Gaat Boekmeter.nl ook veranderen, Jordy?

Mooi design. Valt me behoorlijk mee, want vind 'm een stuk mooier dan het design van MoMe.

deric raven schreef:
Wow; en wat snel.
Jordy, prima gedaan.

Ik denk ook niet dat het zoveel werk is, paar kleine aanpassingen in het design van Moviemeter, scripting al groten deels klaar. Waarschijnlijk alles al uitgewerkt en alleen nog overgezet.

Berzerker schreef:
Cool gedaan

Was ik ook al kwijt! Er is een album dubbel op de site

Het is wennen, maar ik vind het er zeker goed uitzien!!

MetalDex
Wow, het is echt mooi geworden. Mijn complimenten!

Trouwens, vind het jammer dat users niet een kleine avatar kunnen toevoegen, maakt de berichten toch wat persoonlijker en dan herken je users wat makkelijker. Iets van een plaatje van 50x50.

ziet er goed uit

Holy shit, ik zat laatst al te zeiken over het design van musicmeter, maar dit is echt mooi!, nu nog hopen binnenkort ook op het forum met signatures en avatars te kunnen gaan posten!

Harco
waxs schreef:
Trouwens, vind het jammer dat users niet een kleine avatar kunnen toevoegen, maakt de berichten toch wat persoonlijker en dan herken je users wat makkelijker. Iets van een plaatje van 50x50.

Ja, vooral bij het nieuwe design zal het ook wat beter staan.

Erg mooi. Beter dan MM zelfs, mooiere kleuren.

Harco
Nog een vraagje:

De stemtabel heeft nog de kleuren van de oude lay-out; dit wordt vannacht (wanneer hij update) verholpen, lijkt mij?

Harco schreef:
Ja, vooral bij het nieuwe design zal het ook wat beter staan.

Voorbeeldje:

(afbeelding)

de grafiekjes bedoel je? zal daar nu even naar kijken

Oerigens mogen de lettertjes van de tracks bij albums ook nog wel wat groter

Kunnen we de Avatar discussie misschien even bewaren voor een iets minder hectisch moment??? bedankt

Harco
Beauty and the Beat? 8-|

Dat is toch wat te groot, maar iets kleiner zou goed zijn. In de vorige layout paste het niet, bij deze toch wel.

EDIT: Sorry.

Harco
Jordy schreef:
de grafiekjes bedoel je? zal daar nu even naar kijken

Die bedoelde ik, ja.

Jordy schreef:
Kunnen we de Avatar discussie misschien even bewaren voor een iets minder hectisch moment??? bedankt

Kunnen ook beter hier gevoerd worden.

Zal ik dan de eerste zijn met een "klacht"?

In het "toevoegingenscherm" staan de "acties" direct achter de laatste letter (in mijn geval de Y) i.p.v. een regel lager.

(afbeelding)

P Jay schreef:
HET IS ZOVER...

Vond het vorige beter, maar goed... we geraken het wel gewend, eh!

...wat overigens niet wil zeggen dat ik het niet geslaagd zou vinden. Vind het erg puik werk, Jordy!

(gewoon even wennen!)

Een dikke pluim voor jou!

Ik vind het gelikter uitzien. In positieve zin!

Maar met Firefox zie je geen 'versturen' button bij de correctie pagina van een album. In IE wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:46 uur

geplaatst: vandaag om 07:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.