De Site / Algemeen / Het nieuwe design
zoeken in:
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:08 uur
Mijn complimenten!
Erg mooi, en de overzichtelijkheid is goed bewaard gebleven.
Applaus!!!!!!!!!!!!!!!
Erg mooi, en de overzichtelijkheid is goed bewaard gebleven.
Applaus!!!!!!!!!!!!!!!
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:08 uur
Erg mooi. Ik vind hem ook beter geslaagd dan moviemete, dat komt misschien door het blauw helemaal aan de zijkant.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:09 uur
prachtig gedaan jordy ik moet wel eventjes wennen maar ziet er erg goed uit
0
Berzerker
geplaatst: 17 mei 2007, 16:09 uur
Cool gedaan 
Waar is trouwens het Feedback, klachten en andere opmerkingen topic? kan ik niet vinden...

Waar is trouwens het Feedback, klachten en andere opmerkingen topic? kan ik niet vinden...
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:10 uur
Berzerker schreef:
Cool gedaan
Cool gedaan

Die is voor de horizon verdwenen.

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 17 mei 2007, 16:12 uur
Jordy schreef:
daar zijn we dan toch
Gaat Boekmeter.nl ook veranderen, Jordy? daar zijn we dan toch

0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:13 uur
Mooi design. Valt me behoorlijk mee, want vind 'm een stuk mooier dan het design van MoMe.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:13 uur
Ik denk ook niet dat het zoveel werk is, paar kleine aanpassingen in het design van Moviemeter, scripting al groten deels klaar. Waarschijnlijk alles al uitgewerkt en alleen nog overgezet.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:14 uur
Berzerker schreef:
Cool gedaan
Cool gedaan

Was ik ook al kwijt! Er is een album dubbel op de site

Het is wennen, maar ik vind het er zeker goed uitzien!!
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:16 uur
Trouwens, vind het jammer dat users niet een kleine avatar kunnen toevoegen, maakt de berichten toch wat persoonlijker en dan herken je users wat makkelijker. Iets van een plaatje van 50x50.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:17 uur
Holy shit, ik zat laatst al te zeiken over het design van musicmeter, maar dit is echt mooi!, nu nog hopen binnenkort ook op het forum met signatures en avatars te kunnen gaan posten!
0
Harco
geplaatst: 17 mei 2007, 16:17 uur
waxs schreef:
Trouwens, vind het jammer dat users niet een kleine avatar kunnen toevoegen, maakt de berichten toch wat persoonlijker en dan herken je users wat makkelijker. Iets van een plaatje van 50x50.
Ja, vooral bij het nieuwe design zal het ook wat beter staan.
0
Harco
geplaatst: 17 mei 2007, 16:26 uur
Nog een vraagje:
De stemtabel heeft nog de kleuren van de oude lay-out; dit wordt vannacht (wanneer hij update) verholpen, lijkt mij?
De stemtabel heeft nog de kleuren van de oude lay-out; dit wordt vannacht (wanneer hij update) verholpen, lijkt mij?
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:27 uur
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:28 uur
Oerigens mogen de lettertjes van de tracks bij albums ook nog wel wat groter 

0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:28 uur
Kunnen we de Avatar discussie misschien even bewaren voor een iets minder hectisch moment???
bedankt
bedankt
0
Harco
geplaatst: 17 mei 2007, 16:29 uur
Beauty and the Beat? 8-|
Dat is toch wat te groot, maar iets kleiner zou goed zijn. In de vorige layout paste het niet, bij deze toch wel.
EDIT: Sorry.
Dat is toch wat te groot, maar iets kleiner zou goed zijn. In de vorige layout paste het niet, bij deze toch wel.
EDIT: Sorry.

0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:30 uur
Jordy schreef:
Kunnen we de Avatar discussie misschien even bewaren voor een iets minder hectisch moment???
bedankt
bedanktKunnen ook beter hier gevoerd worden.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:33 uur
Zal ik dan de eerste zijn met een "klacht"? 
In het "toevoegingenscherm" staan de "acties" direct achter de laatste letter (in mijn geval de Y) i.p.v. een regel lager.

In het "toevoegingenscherm" staan de "acties" direct achter de laatste letter (in mijn geval de Y) i.p.v. een regel lager.

0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:35 uur
...wat overigens niet wil zeggen dat ik het niet geslaagd zou vinden. Vind het erg puik werk, Jordy!
(gewoon even wennen!)
Een dikke pluim voor jou!
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:36 uur
Ik vind het gelikter uitzien. In positieve zin!
Maar met Firefox zie je geen 'versturen' button bij de correctie pagina van een album. In IE wel.
Maar met Firefox zie je geen 'versturen' button bij de correctie pagina van een album. In IE wel.
* denotes required fields.