De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
16
geplaatst: 25 september 2025, 14:32 uur
Ah, die artiestenpagina's worden effectief bezocht?
Wat kleurrijke figuren (en bijhorende bijdrages) zo nu en dan vind ik juist wel een meerwaarde, hoe onzinnig ook. Dat is een mening, en ik ben ongetwijfeld in de minderheid. Het mag natuurlijk nooit de overhand nemen, en in dit specifieke geval werd het te veel, dat kan ik zeker volgen.
Je kan je altijd wel aan iets storen, maar het past wel binnen het huidige klimaat van polarisering en verminderde tolerantie om die meningen en mensen vooral ver weg te willen stoppen. Ik denk dat je evengoed kan storen aan users die tot het oneindige hun favoriete artiesten in zeer lange posts moeten blijven verdedigen als er eens een kritische noot passeert. Meermaals. Bij hetzelfde album.
In deze context is het erg moeilijk inschatten allemaal, en er moest iets gebeuren. Het kleurrijke leek vooral naar gitzwart te gaan, ik kan alleen maar hopen dat (wat begon te lijken op) een noodkreet door de juiste mensen opgevangen wordt.
Natrappen op wat uiteindelijk ook maar een gebruikersprofiel is, waar in het beste geval een mens achter zit, is al helemaal contraproductief.
Wat kleurrijke figuren (en bijhorende bijdrages) zo nu en dan vind ik juist wel een meerwaarde, hoe onzinnig ook. Dat is een mening, en ik ben ongetwijfeld in de minderheid. Het mag natuurlijk nooit de overhand nemen, en in dit specifieke geval werd het te veel, dat kan ik zeker volgen.
Je kan je altijd wel aan iets storen, maar het past wel binnen het huidige klimaat van polarisering en verminderde tolerantie om die meningen en mensen vooral ver weg te willen stoppen. Ik denk dat je evengoed kan storen aan users die tot het oneindige hun favoriete artiesten in zeer lange posts moeten blijven verdedigen als er eens een kritische noot passeert. Meermaals. Bij hetzelfde album.
In deze context is het erg moeilijk inschatten allemaal, en er moest iets gebeuren. Het kleurrijke leek vooral naar gitzwart te gaan, ik kan alleen maar hopen dat (wat begon te lijken op) een noodkreet door de juiste mensen opgevangen wordt.
Natrappen op wat uiteindelijk ook maar een gebruikersprofiel is, waar in het beste geval een mens achter zit, is al helemaal contraproductief.
3
geplaatst: 27 september 2025, 20:36 uur
Ik weet vrijwel zeker dat jullie op BoekMeter nog gewoon van Deranged kunnen genieten, onder een andere naam weliswaar.
0
Onweerwolf
geplaatst: 5 oktober 2025, 23:54 uur
Wow, er bestaat gewoon een gamesmeter. 
En de op-drie-na-laatst gebande user daar was R&P.
Wat een kutforum.

En de op-drie-na-laatst gebande user daar was R&P.
Wat een kutforum.
1
geplaatst: 6 oktober 2025, 00:17 uur
Onweerwolf schreef:
Wat een kutforum.
De trouwe gebruikers genieten serieus van de rust en ruimte die ze daar hebben om over games te praten, ik kan het wel waarderen Wat een kutforum.

1
geplaatst: 6 oktober 2025, 14:24 uur
jerome988 schreef:
(quote)
De trouwe gebruikers genieten serieus van de rust en ruimte die ze daar hebben om over games te praten, ik kan het wel waarderen
Ssssst, we praten niet over Gamesmeter. Zo blijft het lekker onder de radar van iedereen.

5
Onweerwolf
geplaatst: 6 oktober 2025, 14:52 uur
Misschien kunnen we er naar linken als Slowgaze hier weer eens z'n inner Pokemans niet kan bedwingen.
0
geplaatst: 27 december 2025, 11:40 uur
Oei, hij is wel eens een tijdje weggeweest, maar nu dus helemaal weg
Heeft veel tijd besteed aan het forum in het verleden met het organiseren van zijn leuke jaarspellen, hij zal dus gemist worden.
Heeft veel tijd besteed aan het forum in het verleden met het organiseren van zijn leuke jaarspellen, hij zal dus gemist worden.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 december 2025, 12:24 uur
Kleurrijk en onderkoeld tegendraads. Jammer inderdaad.
3
geplaatst: 27 december 2025, 13:09 uur
Hij heeft zich dinsdag uitgeschreven zie ik. Zeker jammer, al kan ik nog drie mensenlevens vooruit met de muziek die ik via zijn topics en lijstjes heb ontdekt. En hijzelf waarschijnlijk ook, gezien de obscure lijstjes die hij bv. hier dropte: Reis rond de wereld - Album top 20 - 47. Colombia, Ecuador, Guyana, Venezuela, Frans-Guyana - MusicMeter.nl.
Mocht je dit lezen, Martin, het ga je goed!
Mocht je dit lezen, Martin, het ga je goed!
2
geplaatst: 27 december 2025, 21:12 uur
Wat jammer zeg. Denk nog met plezier terug aan het onnavolgbare Album top 15 spel. Ik meen dat het herman was die zaaf de OK Computer onder de spelletjesorganisatoren noemde en zo was het maar net. Hopelijk kom je toch nog eens terug hier Martin 

0
geplaatst: 28 december 2025, 12:41 uur
Ahh, zaaf, die gaat gemist worden hier. Één van de weinige users waar ik toch met enige regelmaat app-contact mee had. Hoop dat het goed met hem gaat. 

0
geplaatst: 30 december 2025, 14:14 uur
zaaf 
Hij werd al node gemist en lijkt erop dat we hem permanent zullen missen

Hij werd al node gemist en lijkt erop dat we hem permanent zullen missen

8
geplaatst: 8 januari, 16:07 uur
Zaaf weg?
Ik zou nog een keer bier met hem gaan drinken, hoe moet dat nu?
Zaaf, als je dit leest, vanaf nu zit ik elke donderdagavond klokslag acht in café De Schouw met een witte roos tussen mijn tanden.
Zaaf, als je dit leest, vanaf nu zit ik elke donderdagavond klokslag acht in café De Schouw met een witte roos tussen mijn tanden.
0
geplaatst: 8 januari, 17:58 uur
dix schreef:
Zaaf weg?
Zaaf weg?
Goede timing, ik kom er zo aan

2
geplaatst: 16 januari, 13:51 uur
Niet uitgeschreven, wel geband: Onweerwolf. Het werd onze favoriete eend weer eens teveel denk ik.
Ik heb zo mijn eigen gedachten over de oorzaak, maar wat ik waarnam is dat Onweerwolf zich vaak onbegrepen en soms zelfs aangevallen voelde, hetgeen zich uitte in doordrammen.
En dat botst dan helaas met de huisregels. Zonde, want zijn focus op zaken als de Witte Trui en het Songfestival leverde ook waardevolle dingen op.
Ik heb zo mijn eigen gedachten over de oorzaak, maar wat ik waarnam is dat Onweerwolf zich vaak onbegrepen en soms zelfs aangevallen voelde, hetgeen zich uitte in doordrammen.
En dat botst dan helaas met de huisregels. Zonde, want zijn focus op zaken als de Witte Trui en het Songfestival leverde ook waardevolle dingen op.
0
geplaatst: 16 januari, 14:48 uur
Huisregels kunnen soms behoorlijk subjectief worden uitgelegd en selectief worden toegepast.
Ik weet niet waar het hier over ging. Maar misschien dat een andere user dan Onweerwolf de discussie beter had overleefd. Hij had/heeft zijn reputatie niet mee, natuurlijk.
Misschien dat er bij een site van 20 jaar plus er met enige regelmaat opnieuw naar onderdelen van de huisregels zou moeten worden gekeken. Wellicht gebeurt het, maar weten doe ik dat niet.
Ik weet niet waar het hier over ging. Maar misschien dat een andere user dan Onweerwolf de discussie beter had overleefd. Hij had/heeft zijn reputatie niet mee, natuurlijk.
Misschien dat er bij een site van 20 jaar plus er met enige regelmaat opnieuw naar onderdelen van de huisregels zou moeten worden gekeken. Wellicht gebeurt het, maar weten doe ik dat niet.
6
geplaatst: 16 januari, 15:32 uur
Voor mij was hij de Jensen van Musicmeter met zijn rellerige gedrag. Ironisch einde dus als het RIP forum hem fataal werd. Al sluit ik niet uit dat hij op tal van plekken tekeer aan het gaan was (ik volg niet alles).
3
geplaatst: 16 januari, 15:49 uur
Minneapolis schreef:
Voor mij was hij de Jensen van Musicmeter met zijn rellerige gedrag. Ironisch einde dus als het RIP forum hem fataal werd. Al sluit ik niet uit dat hij op tal van plekken tekeer aan het gaan was (ik volg niet alles).
(quote)
Nee hoor, ging alleen om het RIP topic.
Hij werd terecht geroepen toen hij uitte dat ie blij was met het overlijden van Jensen. Daar werd ie erg geirriteerd over en dat begrijp ik ook wel. Alleen gaat OWW er dan meteen keihard tegenin.
Ik hoop in ieder geval dat ie snel weer terug is.
4
geplaatst: 16 januari, 16:16 uur
Ik ben ook geen heilige maar hij werd op een bepaald moment gewoon echt vervelend.
8
geplaatst: 17 januari, 12:22 uur
Tja je hebt op MuMe op een gegeven moment users waarvan de eigenschappen wel bekend zijn.
Sommige menen steeds maar tips te moeten geven of sommige denken heel vaak grappig te zijn
.
OWW heeft een duidelijke menig over sport, politiek etc en steekt dat niet bepaald onder stoelen of banken, op iedere reactie daarop reageerd hij meestal wel, als je niet meer reageerd stopt het meestal vanzelf.
Ik had er eigenlijk geen probleem mee, maar ik ben dan ook nooit toegelaten tot het corps moderators.
Komt wel weer terug misschien wel met een nieuwe eend.
Sommige menen steeds maar tips te moeten geven of sommige denken heel vaak grappig te zijn
.OWW heeft een duidelijke menig over sport, politiek etc en steekt dat niet bepaald onder stoelen of banken, op iedere reactie daarop reageerd hij meestal wel, als je niet meer reageerd stopt het meestal vanzelf.
Ik had er eigenlijk geen probleem mee, maar ik ben dan ook nooit toegelaten tot het corps moderators.
Komt wel weer terug misschien wel met een nieuwe eend.

4
geplaatst: 17 januari, 13:17 uur
Ha, nu heb ik nog 2 dingen nodig vandaag om iets te kunnen posten in 3 fijne gebeurtenissen
1
geplaatst: 17 januari, 13:51 uur
-SprayIt- schreef:
Ha, nu heb ik nog 2 dingen nodig vandaag om iets te kunnen posten in 3 fijne gebeurtenissen
Die twee rake typeringen van Minneapolis wellicht? Één hierboven en één in het RIP topic. Die schiet met scherp, pun unintended.
* denotes required fields.