De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
ClassicRocker
geplaatst: 19 juli 2012, 17:23 uur
Bij aanklikken van zijn username volgt de melding "geband".
0
geplaatst: 19 juli 2012, 20:17 uur
Om 15:58 vandaag. De aanleiding is mij onbekend en zal waarschijnlijk wel zo blijven. Toch een heel actieve naam van de afgelopen periode.
0
geplaatst: 19 juli 2012, 20:44 uur
Vreemd, eigenlijk.
Ik volgde hem wel graag, onze smaak kwam dan misschien niet erg goed overeen, maar hij kan toch zeker mooie stukken schrijven.
Ik volgde hem wel graag, onze smaak kwam dan misschien niet erg goed overeen, maar hij kan toch zeker mooie stukken schrijven.
0
geplaatst: 19 juli 2012, 22:23 uur
musician schreef:
Om 15:58 vandaag. De aanleiding is mij onbekend en zal waarschijnlijk wel zo blijven. Toch een heel actieve naam van de afgelopen periode.
Het zou mij niks verbazen als het iets met Ajax te maken zou hebben.
0
geplaatst: 19 juli 2012, 22:46 uur
Tja, dat zou kunnen. Maar voor je wordt geband, kan ik mij zo voorstellen dat je eerst een paar waarschuwingen krijgt om bepaalde zaken voortaan te laten of niet meer te schrijven. De toon te matigen.
Blijkbaar hebben kleine aanwijzingen hieromtrent niet geholpen.
Blijkbaar hebben kleine aanwijzingen hieromtrent niet geholpen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 juli 2012, 11:25 uur
Ja, al komt de ene user met meer weg dan de andere.
Jammer. Vind Jocharo-T een aardige user, maar hij zal vast wel weer terugkomen.
Jammer. Vind Jocharo-T een aardige user, maar hij zal vast wel weer terugkomen.
0
Cured
geplaatst: 20 juli 2012, 15:40 uur
Stijn_Slayer schreef:
al komt de ene user met meer weg dan de andere.
al komt de ene user met meer weg dan de andere.
Is dat zo? Dat zou toch niet mogen
? . Elke user hoort gelijkwaardig en duidelijk behandeld/benaderd te worden, ongeacht zijn "status", gezamelijke interesse of teveel belangenverstrengeling als PM-vriendje bijvoorbeeld (ik noem maar wat). PM me anders hun namen even, dan weet ik welke 'voorkeursfiguren' ik moet mijden hier op deze site (helaas)....
Edit: teveel contact tussen leiding en werknemer bijv. leidt toch , hoe onbedoeld ook, tot scheve verhoudingen. Ik heb zelf gewerkt in zo'n bedrijf en het is dé rotte appel in verhoudingen op de werkvloer.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 16:01 uur
Cured schreef:
? . Elke user hoort gelijkwaardig en duidelijk behandeld/benaderd te worden, ongeacht zijn "status", gezamelijke interesse of teveel belangenverstrengeling als PM-vriendje bijvoorbeeld (ik noem maar wat).
PM me anders hun namen even, dan weet ik welke 'voorkeursfiguren' ik moet mijden hier op deze site (helaas)....
Edit: teveel contact tussen leiding en werknemer bijv. leidt toch , hoe onbedoeld ook, tot scheve verhoudingen. Ik heb zelf gewerkt in zo'n bedrijf en het is dé rotte appel in verhoudingen op de werkvloer.
? . Elke user hoort gelijkwaardig en duidelijk behandeld/benaderd te worden, ongeacht zijn "status", gezamelijke interesse of teveel belangenverstrengeling als PM-vriendje bijvoorbeeld (ik noem maar wat). PM me anders hun namen even, dan weet ik welke 'voorkeursfiguren' ik moet mijden hier op deze site (helaas)....
Wij proberen alle users met gelijke egards te behandelen. Dat blijkt wel uit het feit dat juist Jocharo is geband, want hij was misschien wel de user op de site die de moderators het meest bijstond als het aankwam op het sturen van alerts en berichten waar discussies off topic gingen etc. Wat ik persoonlijk wel kon waarderen. Maar ook hij krijgt geen voorkeursbehandeling als 'ie it de bocht vliegt.
Het is overigens wel een tijdelijke ban en daar wil ik het bij laten.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 16:09 uur
Cured schreef:
PM me anders hun namen even, dan weet ik welke 'voorkeursfiguren' ik moet mijden hier op deze site (helaas)....

0
geplaatst: 20 juli 2012, 16:15 uur
herman schreef:
Ik quote je maar even omdat je voortdurend je bericht aanpast.
.
(quote)
Ik quote je maar even omdat je voortdurend je bericht aanpast.
.
Tot hij terug is van vakantie.
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 16:05 uur
Leuk en aardig dat Jocharo-T weer even terug was, maar ik zag per toeval dat hij zich nou alweer heeft uitgeschreven. Zelf dus.
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 16:10 uur
Het zal toch niet zijn dat mijn typefoutje bij het debuut van The Doors de oorzaak zal zijn
Denk het zelf niet maar wie weet kon hij het niet meer aanzien
Denk het zelf niet maar wie weet kon hij het niet meer aanzien

0
geplaatst: 3 augustus 2012, 16:11 uur
Ik denk persoonlijk van wel. Het was als het ware de druppel die de emmer deed overlopen.
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 22:26 uur
En straks zullen er nog tien anderen zich uitschrijven omdat je deze keer geen hoofdletter en interpunctie hebt gebruikt. Digitale genocide op MuMe, waar gaan we dat schrijven ?
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 22:33 uur
0
geplaatst: 13 augustus 2012, 19:36 uur
Hans Brouwer... da's van voor mijn tijd denkik...
Al veel over gehoord, maar weinig van meegemaakt.
Al veel over gehoord, maar weinig van meegemaakt.
0
geplaatst: 13 augustus 2012, 19:47 uur
0
geplaatst: 13 augustus 2012, 20:09 uur
* denotes required fields.