MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Arno schreef:
(quote)
Nogmaals dank voor de tip, man!

vivalamusica schreef:
(quote)

Typisch social media. Je bestaat (presence establishen) bij gratie van de openbaarheid.

En ik maar denken dat je bestaat als je überhaupt denkt. Is het toch de selfie-stick die mensen houvast biedt bij de verificatie en bevestiging van hun Dasein

Juul1998B schreef:
Het voelt nu meer alsof je al het bier uit de koelkast weggooit als verslaafde ipv het te laten staan en gewoon het niet op te drinken.
Geef het dan tenminste aan iemand die er nog van kan genieten. Zoiets is in dit geval niet mogelijk, maar ik denk dat Mssr Renard zich als de kat op het spek gebonden zou voelen als hij ingeschreven bleef staan. Dat is tussen hem en de mods en eens met Koenr verder.

Rudi S schreef:
Prachtig topic, dit is alleen al reden genoeg om mij nooit uit te schrijven

Haha, precies. Promotiemateriaal voor een psycholoog met ambitie

Jammer. Ook al hadden we muzikaal niet eens zoveel raakvlakken, toch wel iemand met veel toegevoegde waarde op dit forum en waarvan ik de berichten graag las. Het ga je goed, meneer Renard!

Mssr Renard schreef:
Beste forumleden.

Ik heb besloten om er definitief een punt achter te zetten. In samenspraak met de crew is het nu ook echt definitief, en zal ik mij niet meer (her)inschrijven.

De reden dat ik Musicmeter verlaat zit hem erin, dat ik toch een ander medium nodig heb voor mij muziekliefhebberij. Zonder waardeoordeel te vellen over deze site en haar users, heb ik mijn nieuwe thuis gevonden op RateYourMusic (naast Discogs en wat andere kleine sites). Misschien ontmoet ik wat users daar, misschien niet. Het ga jullie goed en ik heb in mijn meer dan 15 jaar lidmaatschap echt wel vermaakt, kunnen lachen en veel kunnen leren. Het is nu tijd voor iets helemaal nieuws.

Vriendelijke groet, M.

Omdat mijn PC een tijdje niet meer wilde opstarten zie ik nu pas dit bericht.
Bij "wat draai je nu" begon ik Mssr Renard te missen.
Ik had altijd het gevoel dat deze man zich verantwoordelijk voelde voor Musicmeter.
De ene na andere artikel van zijn hand, dit moest een keer fout gaan.
Ik mis je enthousiasme, je bevlogenheid en je musicale voorkeuren.
Het ga je goed Michiel en bedankt.

Wat een schitterend topic, volwassen mannen die als tienermeisjes ''afscheid'' van elkaar nemen met aankondigingen van vertrek en dan ook de onuitgesproken afspraak dat er daarna - niet privé, nee nee! daarvoor is dit niet bedoeld - openbaar tientallen lofzangen in jij-vorm worden geschreven omdat je weet dat de Verloren Zoon nog minstens elk uur even dit topic F5't om te zien welke impact hij heeft gemaakt.

Die vijf tot zes extra stappen om echt ook je account te verwijderen, want wee je gebeente als je nog eens inlogt. Zelden zoiets gezien, maar tussen alle oorlogen is het ergens ook gewoon cute. 'Het ga je goed!' alsof de beste knakker naar de eeuwige jachtvelden gaat. Als ik hem was, had ik toch wel met een gemiddeld stijfje achter mijn laptop gezeten.

Stiekem zijn jullie allemaal wel cutiepatooties.

Monsieur' schreef:
Wat een schitterend topic, volwassen mannen die als tienermeisjes ''afscheid'' van elkaar nemen met aankondigingen van vertrek en dan ook de onuitgesproken afspraak dat er daarna - niet privé, nee nee! daarvoor is dit niet bedoeld - openbaar tientallen lofzangen in jij-vorm worden geschreven omdat je weet dat de Verloren Zoon nog minstens elk uur even dit topic F5't om te zien welke impact hij heeft gemaakt.

Die vijf tot zes extra stappen om echt ook je account te verwijderen, want wee je gebeente als je nog eens inlogt. Zelden zoiets gezien, maar tussen alle oorlogen is het ergens ook gewoon cute. 'Het ga je goed!' alsof de beste knakker naar de eeuwige jachtvelden gaat. Als ik hem was, had ik toch wel met een gemiddeld stijfje achter mijn laptop gezeten.

Stiekem zijn jullie allemaal wel cutiepatooties.

Toch mooi dat jij wél weet hoe je omgaat met dit soort dingen. "Verloren zoon", "volwassen mannen", "stijfje", "cute", jij zit wel echt aan de goede kant van de "hoe-moet-ik-me-gedragen-op-een-forum-streep.

Fathead schreef:
(quote)

Toch mooi dat jij wél weet hoe je omgaat met dit soort dingen. "Verloren zoon", "volwassen mannen", "stijfje", "cute", jij zit wel echt aan de goede kant van de "hoe-moet-ik-me-gedragen-op-een-forum-streep.

Komaaaaan, niet zo serieus nemen!

Ik heb me oprecht dubbel gelachen om Monsieur' zijn bericht, en er zit een kern van waarheid in.
Maar aan de andere kant snap ik het "afscheid" nemen ook wel. Je leert hier nieuwe mensen kennen en je krijgt een soort band. Dus het succes wensen etc vind ik niet vreemd. De manier waarop en de overdrevenheid geeft Monsieur' dan weer wel goed weer wat mijn avond heeft gemaakt

Wat jammer dat user Shaky zo plotsklaps is verdwenen

Dat meen je niet. Zonde, hij had zeker inbreng op deze site, met diverse toffe topics.

Z'n presentaties van GH-edities zijn altijd top en zeer fijn om mee te lezen.

Zo, dat is zeker zonde. We hadden voor mijn gevoel niet zo veel raakvlakken in smaak, maar omdat hij zo actief was (en erg aardig/constructief) juist daardoor wel een interessante user om te volgen en nog wat van bij te leren. Voel je vrij je te bedenken, Shaky, en zo niet, het ga je goed!

Zeker zonde, want mijn allereerste singletje van m’n zakgeld was It’s Rainin’ van Shakin’ Stevens. Ergens 1981 of zo. Soulmate here

Shaky is weer terug, zie ik.

Weet iemand waar Don Cappuccino is gebleven?

Die user mis ik inderdaad ook; altijd enorm goede bijdragen.

Was toentertijd overprikkeld, waardoor hij zich even op andere zaken dan MuMe ging richten.
Althans dat meen ik me te herinneren. Dat "even" is dan toch een lange periode gebleken.

Gretz schreef:

Bij de koffie automaat?

Onweerwolf
Gretz schreef:

Helaas niet, in Madmadder's topic hebben we het daar ook al een aantal keren over gehad. Helaas lijkt hij van de aardbodem te zijn verdwenen. Hij heeft ook al bijna 2 jaar niets meer gescrobbled. Ook op een ander forum waar hij kwam weet niemand waar hij is gebleven.

Heeft een van jullie nog mailcontact gehad met hem?

Ik maak me altijd zorgen als een grote muziekliefhebber van de een op de andere dag stopt met scrobbelen.

Zie ook dat Neal Peart al maanden niet meer op de site is geweest. Niets voor hem.

Leptop schreef:
Zie ook dat Neal Peart al maanden niet meer op de site is geweest. Niets voor hem.

Not in a Rush to return

Leptop schreef:

Inderdaad. Valt wel op. Hoop dat het goed gaat met 'm.

Zijn email adres staat in zijn profiel. Je zou 'm kunnen mailen....

Deranged heeft zich vandaag helaas uitgeschreven. JAMMER !

Maar Neal Peart is wel weer terug.

Ondertussen is marsupilami al ruim een jaar weg. Ik vraag me af of hij überhaupt nog leeft, want het is wel heel raar.

Poek schreef:
Ondertussen is marsupilami al ruim een jaar weg. Ik vraag me af of hij überhaupt nog leeft, want het is wel heel raar.
Hij heeft in maart en april nog aan deze playlist toegevoegd.

Ik vond de onzin en thread vervuilende posts van Deranged anders knap vervelend worden.

harm1985 schreef:
Ik vond de onzin en thread vervuilende posts van Deranged anders knap vervelend worden.

edit: Hier had ik wat vinnigs gezegd over Deranged

Ik ben de laatste tijd echt vijandig aan het reageren op alles en iedereen en zo herken ik mezelf niet. Ik ga mij even koest houden, ik denk dat het leven mij even teveel is, en de post hieronder is prachtig en helemaal de waarheid. Sorry als ik wat fel was.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:34 uur

geplaatst: vandaag om 20:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.