De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 24 mei 2009, 01:07 uur
Proficiat, Osiris. Ik hoop dat je ondanks je extra werk als crew-lid, nog steeds zal blijven posten en stemmen als voorheen!
0
geplaatst: 30 juni 2009, 21:29 uur
Inmiddels zijn we weer op zoek naar een nieuw crewlid, om precies te zijn een nieuwe moderator.
Omdat we zelf niet direct een kandidaat kunnen bedenken die eruit springt en we ook niet het risico willen lopen dat we iemand vergeten, doen we het deze keer op een andere manier en houden we een open sollicitatieronde.
Lijkt het je leuk wat meer te doen op de site, dan is dit wellicht iets voor jou. Ben je toch al actief op de site (hoeft zeker niet per se als veelposter) en bereid de updates bij te houden, denk er dan eens over na. Voor het bijhouden van de updates hebben we een speciale tool die je flink wat tijd bespaart, dus dat scheelt alweer.
Zie je dit zitten? Stuur dan even een berichtje en dan praten we verder.
Omdat we zelf niet direct een kandidaat kunnen bedenken die eruit springt en we ook niet het risico willen lopen dat we iemand vergeten, doen we het deze keer op een andere manier en houden we een open sollicitatieronde.
Lijkt het je leuk wat meer te doen op de site, dan is dit wellicht iets voor jou. Ben je toch al actief op de site (hoeft zeker niet per se als veelposter) en bereid de updates bij te houden, denk er dan eens over na. Voor het bijhouden van de updates hebben we een speciale tool die je flink wat tijd bespaart, dus dat scheelt alweer.
Zie je dit zitten? Stuur dan even een berichtje en dan praten we verder.
0
geplaatst: 30 juni 2009, 21:32 uur
Ik zou het verschrikkelijk leuk vinden om moderator zijn, maar ik denk dat ik niet echt geschikt ben door mijn gebruikersnaam en mijn gedrag 
En ik ben niet zo goed in toevoegen enzo..

En ik ben niet zo goed in toevoegen enzo..
0
geplaatst: 30 juni 2009, 21:38 uur
Mooi dat je positief reageert. 
De primaire taak van een moderator ligt niet bij de toevoegingen, dat is aan de crew. En je moet wel een beetje gedragen inderdaad.

De primaire taak van een moderator ligt niet bij de toevoegingen, dat is aan de crew. En je moet wel een beetje gedragen inderdaad.

0
geplaatst: 30 juni 2009, 22:39 uur
BoordAppel schreef:
Niemand binnen de crew die die taak op zich wil nemen?
Niemand binnen de crew die die taak op zich wil nemen?
Nee, helaas niet. Dus de crew zal binnenkort weer van vers bloed worden voorzien.
Er zijn trouwens al opvallend veel aanmeldingen.

0
geplaatst: 30 juni 2009, 23:46 uur
Ik zou alvast veel te liberaal zijn, ik zou alleen foute links weghalen en bij geflame de popcorn pakken
.
.
0
Sietse
geplaatst: 1 juli 2009, 00:04 uur
damn, ik dacht das een mooie voor mij, maar goed gedrag...laat maar 
(uhm, nee serieus ik zou het niet willen zelfs als iedereen mij hier zou willen hebben als crew).

(uhm, nee serieus ik zou het niet willen zelfs als iedereen mij hier zou willen hebben als crew).
0
geplaatst: 1 juli 2009, 00:46 uur
Crewlid zou ik wel nog willen worden, moderator echter niet, daar lul ik echt nog te veel voor.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 00:54 uur
Dat moet zelfs als moderator nog kunnen.
Persoonlijkheid moet je behouden.
Persoonlijkheid moet je behouden.
0
Sheplays
geplaatst: 1 juli 2009, 10:44 uur
Ik zou het ook wel leuk, eerder broodnodig, vinden als er eens een vrouw werd benoemd!
Ik wil het daarom anders doen en draag hierbij voor:
Ruby1966 en/of deric raven
vooropgesteld dat ze dat zelf ook willen natuurlijk!
Ik wil het daarom anders doen en draag hierbij voor:
Ruby1966 en/of deric raven
vooropgesteld dat ze dat zelf ook willen natuurlijk!
0
geplaatst: 1 juli 2009, 10:57 uur
Je weet dat Deric Raven geen vrouw is? 
Ik stel voor dat er eens iemand uit een klein dorp wordt benoemd.

Ik stel voor dat er eens iemand uit een klein dorp wordt benoemd.
0
handsome_devil
geplaatst: 1 juli 2009, 11:00 uur
hehe idd.
en volgens mij zijn geen van de vrouwen geschikt om te moderaten hier op mume.
0
Ruby1966
geplaatst: 1 juli 2009, 11:08 uur
handsome_devil schreef:
hehe idd.
(quote)
hehe idd.

Nou, Deric lijkt me toch wel erg geschikt hoor

Maar zelf heb ik er ook totaal geen behoefte aan, ik ben niet echt uit moderator-hout gesneden

0
Sheplays
geplaatst: 1 juli 2009, 12:17 uur
handsome_devil schreef:
hehe idd.
(quote)
hehe idd.
@hd
Ja hoor, ik weet dat Deric een echte man is en dat een moderator waarschijnlijk weer een man wordt, vandaar deze voordracht.
Maar, hehe, ik word wel een beetje ziek van jouw opmerkingen.
Wat weet jij er nou eigenlijk van af?
0
geplaatst: 1 juli 2009, 12:19 uur
Sheplays zou een goede zijn, het is inderdaad geen slecht idee om een vrouw aan te wijzen. Eventueel Lin, maar die gaat er denk ik niet op in (heeft het te druk).
0
Ruby1966
geplaatst: 1 juli 2009, 12:34 uur
Sheplays schreef:
Ik zou het ook wel leuk, eerder broodnodig, vinden als er eens een vrouw werd benoemd!
Ik vind jouw voordracht wel heel erg aardig hoor, Janine!
Thnx.

Is het niet iets voor jou ? Stel jezelf kandidaat!

0
geplaatst: 1 juli 2009, 12:35 uur
Je zou hier best een leuk topic om heen kunnen maken en dat de users dan uiteindelijk bepalen wie het nieuwe lid wordt.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 12:36 uur
0
Sheplays
geplaatst: 1 juli 2009, 12:37 uur
Ruby1966 schreef:
Thnx.
(quote)
Thnx.

Zonder jou loopt menig KO volledig in de soep dus eigenlijk ben je al een soort moddertor

Ik pas er voor! Straks zetten ze al die namen in een KO en dan krijg je de poppen aan 't dansen.

0
geplaatst: 1 juli 2009, 13:22 uur
Geen idee wat er allemaal bij komt kijken ( qua tijd e.d.), bij dat moderator zijn, en als iemand vriendelijk bedankt voor een voordracht, dan is dat zijn of haar goed recht; maar in dit geval wel erg jammer. Denk dat Ruby een goeie zou zijn geweest
Maar betekent dat meteen dat de vrouwekijke kandidaten "op zijn"??
Maar betekent dat meteen dat de vrouwekijke kandidaten "op zijn"??
0
geplaatst: 1 juli 2009, 14:40 uur
Het maakt mij niet veel uit wie het wordt, als het maar iemand is die de functie goed uitvoert! 

0
geplaatst: 1 juli 2009, 14:45 uur
Arrie schreef:
Anyway, het maakt mij niet veel uit wie het wordt, als het maar iemand is die de functie goed uitvoert!
Anyway, het maakt mij niet veel uit wie het wordt, als het maar iemand is die de functie goed uitvoert!
yep, dit is eigenlijk wat ik wilde zeggen
0
geplaatst: 1 juli 2009, 22:10 uur
0
geplaatst: 1 juli 2009, 22:28 uur
Aangezien we al flink wat aanmeldingen hebben, wil ik bij deze melden dat je je tot morgenavond 22:00 nog aan kunt melden. Dus mocht je nog aan het twijfelen zijn, je hebt nog iets minder dan 24 uur de tijd. 

0
handsome_devil
geplaatst: 2 juli 2009, 12:26 uur
GrafGantz schreef:
ik ben fan
(quote)
ik ben fan
de sollicitatie is de deur uit hoor jongens.
* denotes required fields.