MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
Mijn sollicitatie is ook de deur uit, niet dat ik verwacht enige kans te hebben met mijn recentelijke ban. Maar nooit geschoten is altijd mis.

Ik betwijfel of mod zijn iets is wat ik leuk vind, maar gezien mijn ontelbaar veel verwijderde berichten had ik toch geen kans gemaakt .

RedLightCityBoy
Nee, serieus MJ, wordt mod, is echt iets voor jou!

Niet dat ik heel nieuwsgierig wil overkomen, maar wanneer valt de beslissing?

Ik zou Reijersen wel een goede vinden .

Dj2Jelle
Alle keuzes lijken me wel goed, alleen R&P kiezen lijkt me erg onverstandig.

Haha en waarom als ik vragen mag?

Nooit geschoten altijd mis .

Edit. Volwassen dat ik ben, ga ik niet met modder gooien, ik maar denken dat we 'vrienden' zijn . Ondanks dat ik zeker in ben voor een geintje ben ik voor een groot deel wel degelijk serieus.

Rhythm & Poetry schreef:
Niet dat ik heel nieuwsgierig wil overkomen, maar wanneer valt de beslissing?

Dat weten wij ook nog niet. Ergens in juli.

Sheplays
Waarom wordt er niet gewoon een crew-lid gepromoveerd tot moderator?

Waarschijnlijk omdat er niemand in de crew is, die moderator wil worden.

Klopt, zie ook mijn reactie op BoordAppel van een paar dagen geleden.

Sir Spamalot (crew)
Waar is er nu eigenlijk meer werk aan, of is dit een indiscrete vraag: het moderator zijn of het crewlid zijn?

Dat fluctueert een beetje, hangt af van de persoon, maar ook van hoe druk het is op de site. Als moderator heb je het wel iets drukker als bv. een zeer bekend artiest doodgaat of als mensen elkaar continu in de haren vliegen. Gelukkig valt het de laatste tijd wel mee met dat laatste.

Veel kale koppen zo rond de zomer blijkt wel .

Sir Spamalot (crew)
Herman, zoals je het onlangs druk hebt gehad bij het overlijden van M.J., zeker? Of zal hij verrijzen? We zullen het in de krant wel lezen.

Sir Spamalot schreef:
Waar is er nu eigenlijk meer werk aan, of is dit een indiscrete vraag: het moderator zijn of het crewlid zijn?

Het zal misschien niet eens een kwestie van meer werk zijn.
Als ik mezelf als voorbeeld neem: ik zou best moderator kunnen worden omdat ik vaak online ben en de boel wel in de gaten kan houden. Alleen heb ik geen zin in de inhoud van de functie (heeft ook een beetje met mijn werk te maken denk ik).
Ik hou me liever bezig met toevoegingen en correcties.
En inderdaad is er niemand binnen de crew die de overstap wil maken op dit moment.

Overigens ben ik erg blij met de serieuze aanmeldingen die er zijn (erg moeilijk kiezen vind ik).

hoeveel aanmeldingen zijn er?

10.

We zijn er bijna, bijna, bijna uit. Nog heel eventjes geduld.

Ik vind dit echt ongelooflijk boeiend en kan niet wachten tot de uitslag bekend word gemaakt.

herman schreef:

welnee, we zijn er gewoon uit

Dj2Jelle
Om het spannend te maken: Ik was het niet. Er zijn er nog 9 over.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Hou ons niet langer in spanning dan!

Ja! Ik ben het iig ook niet

dus nog 8 over

Ik heb ook niks meer gehoord.

Heeft de gelukkige al bericht gekregen dan?

herman schreef:
10.

Ik zou het nog wel graag willen weten voordat ik op vakantie ga

Dj2Jelle
aERodynamIC schreef:
(quote)

Jaaaaaaaaaaaah???

Wat slowchat verwijderd.

Ik was gisteren bezig iedereen te pm'en, maar toen ging mijn internet dus opeens uit de lucht. Een aantal mensen heeft dus al wel een pm gehad, een aantal nog niet.

Ik probeer nu de rest te pm'en, als ik daar mee klaar ben (sowieso vanmiddag), dan zet ik het hier neer. Vind het niet helemaal kies het eerst hier neer te plempen en verder niets persoonlijks meer te laten horen aan de kandidaten.

aERodynamIC schreef:
dus nog 8 over

Het lijkt wel een afvalrace, maar ook ik ben het niet geworden, dus nog zeven mensen over. Om de spanning nog wat op te voeren.

Okay, ik heb inmiddels alle kandidaten ingelicht, dus de kogel kan door de kerk. Het was een lastige keuze, want er waren veel aanmeldingen en daartussen ongetwijfeld meerdere geschikte moderators, maar de keuze is uiteindelijk gevallen op HiLL, die een zeer enthousiaste sollicitatie stuurde en hier ook al jaren actief is en het klappen van de MuMe-zweep dus al wel een beetje kent.

HiLL: gefeliciteerd, welkom en veel succes!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:36 uur

geplaatst: vandaag om 18:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.