menu

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:

avatar van Sandokan-veld
Sir Spamalot hartelijk dank voor al je inzet en enthousiasme!

avatar van musicfriek
Ahhh wat jammer zeg Luc gaan we zeker missen, topper qua toevoegingen

Bedankt voor je geweldige inzet!

avatar van herman
Dank voor je immer constructieve houding en al het uitstekende werk, Sir!

Wellicht heb je nu weer tijd voor wat ouderwets goede moppen in het 'Just a Joke'-topic?

avatar van nlkink
Een icoon doet een stapje terug. Sir Spamalot

avatar van Sir Spamalot
Ik voel me als een artiest die net een dikke prijs heeft gewonnen en zijn speech mag afsteken. Deze mooie woorden annex applaus doen mij als normaliter stoïcijns persoon in het dagelijkse leven zelfs iets blozen en de tedere tikker een slagje sneller slaan maar dan om de juiste redenen, waarvoor mijn diepe buiging.

Het is een hele leerrijke periode geweest, waarin ik meer dan ooit in contact ben geweest met nog meer vreemde “stromingen” (om “dat lelijk woord” nu eens niet te gebruiken) in het muzikale universum. Meer dan ooit heb ik een mooie waslijst albums met als titel “Probeer, ontdek, verken”. Maar ik laat me niet opjagen.

Ik doe mijn hoed af voor de talrijke collega's hier met wie het heel aangenaam zoeken was naar de juiste gegevens of een goede hoes en, mijn absolute favoriet, het uiteen halen van hiphoppers en metalheads op diverse artiestenpagina's. Soms was de interactie op weg naar de oplossing echt geweldig om te zien.

Maar ik wil in het bijzonder mijn collega's van de crew en moderatorteam (toen en nu) bewieroken voor de fantastische tijden die we hebben gemaakt én meegemaakt en heel zeker voor hun tomeloze belangeloze inzet dat niet vaak genoeg kan gewaardeerd worden.

Last but not least, mijn diepste buiging ooit voor Jordy, die als oprichter en tijdens zijn tijd als eigenaar met MusicMeter een geweldige site op poten heeft gezet, steeds met onvoorwaardelijke liefde heeft onderhouden en een lichtend voorbeeld was qua communicatieve vaardigheden met moderators, crewleden en... ons allemaal. Respect!

Luc

avatar van Rudi S
Oh Sir Spamalot Ik gok dat jij nu voor een modfunctie gaat

avatar van Sir Spamalot
Pas op, hė! "Here I have friends in high places."

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Sir Spamalot die zag ik niet aankomen Luc. Bedankt voor het vele nakijk werk en hopenlijk tot ziens op 1 of andere bijeenkomst van users hier. Top werk

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe is het trouwens met sheep67, die is ook al maanden niet productief op deze site aanwezig?

avatar van L_T_B
Bedankt voor al je werkzaamheden hier op MusicMeter Luc!

*neemt hoed af*

avatar van jordidj1
Luc is de man waar het woord “Sir” is voor uitgevonden.

Heb niet lang met ‘m samengewerkt, maar heb louter positieve dingen over de beste man te melden. Zeer jammer dat hij ons team verlaat! Geniet van uw welverdiende vrije tijd, Sir


avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Dank voor je vele, véle crewwerk Luc, en ook zeker voor de heldere, prettige, constructieve, en geduldige communicatie - aan beide kanten van de site.

avatar van Rufus
Hartelijk dank Sir Spamalot.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Ook hier enkel maar hulde voor onze (jawel, onze) Sir Spamalot.
Alleen spijtig van die West-Vlaamse tongval hé .

bennerd
CHIEP schreef:
Ook hier enkel maar hulde voor onze (jawel, onze) Sir Spamalot.
Alleen spijtig van die West-Vlaamse tongval hé .

Ze kunnen niet al van Gent zijn he maat.

avatar van Edwynn
Door de reusachtige, functiebelemmerende reclamebanners van een vaag internetmerk kostte het wat moeite om op deze plek van het forum te geraken, maar nu ik er dan eindelijk ben, het volgende: Bedankt Sir Spamalot voor het goede werk en het geduld.

avatar van titan
titan (crew)
DjFrankie schreef:
Hoe is het trouwens met sheep67, die is ook al maanden niet productief op deze site aanwezig?

Die heeft op eigen verzoek een time-out ingelast.

avatar van brajoapau
Helaas moeten we in korte tijd opnieuw afscheid nemen van een gewaardeerd crewlid. Na bijna vier jaar deel te hebben uitgemaakt te hebben van de crew heeft sheep67 ook besloten om zijn crewambt aan de wilgen te hangen.

John, ook jij hartelijk dank voor je tomeloze inzet en de fijne samenwerking van de afgelopen jaren!

avatar van Gretz
Nog eens dank voor al je lovenswaardige werk Luc Sir Spamalot! En dat geld ook voor jou John sheep67!

avatar van Sandokan-veld
sheep67 bedankt voor je inzet!

avatar van Poles Apart
brajoapau schreef:
Helaas moeten we in korte tijd opnieuw afscheid nemen van een gewaardeerd crewlid. Na bijna vier jaar deel te hebben uitgemaakt te hebben van de crew heeft sheep67 ook besloten om zijn crewambt aan de wilgen te hangen.

Tja, als één schaap over de dam is enzo.... Top werk verricht al die jaren sheep67

avatar van nlkink
Ditto hier, sheep67!

avatar van Rufus
Hartelijk dank sheep67!.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Veel gedaan in de crew tijd sheep67.

Bedankt

avatar van brajoapau
Beste community,

We zijn op zoek naar een nieuw crewlid.

Heb je reeds de nodige ervaring opgedaan met toevoegen en corrigeren, en zou je graag willen meehelpen bij het behandelen van de binnenkomende toevoegingen en correcties, stuur me dan even je kandidatuur via een privébericht.

Je hebt hiervoor een week de tijd, nadien zal ik dan samen met de andere crewleden een beslissing nemen.

avatar van brajoapau
Beste community,

Na kort overleg hebben we besloten om B.Robertson aan te stellen als nieuw crewlid.

Hij heeft al ervaring als crewlid op BoekMeter en is dus niet onbekend met het nakijken van toevoegingen en correcties.

Rolf, veel succes en plezier met je crewambt op MusicMeter!



avatar van B.Robertson
Dank! dan moet ik maar eens aan de slag met mijn nieuwe taken

Gast
geplaatst: vandaag om 06:51 uur

geplaatst: vandaag om 06:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.