MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
Mssr Renard
B.Robertson schreef:
Dank! dan moet ik maar eens aan de slag met mijn nieuwe taken

Gezellig. Waarschijnlijk zullen we elkaar veel spreken.
Ik ben wel van de correcties!

Succes...

Sir Spamalot (crew)
Geweldig nieuws en veel succes, B.Robertson! De rollen zijn omgekeerd.

Succes, meneer Robertson! Of mogen we B zeggen?

CHIEP (crew)
Sir Spamalot schreef:
Geweldig nieuws en veel succes, B.Robertson! De rollen zijn omgekeerd.
https://twitter.com/mbaeten/status/1304771442450591745

Mooie toevoeging! Succes B.Robertson.

B. is prima. Als ik het over zou kunnen doen had ik zowel hier als op BM de achternaam geschrapt. Ben nog wat aan het oriënteren in het niet geringe aanbod van toevoegingen en correcties en verwacht vanzelf wel wat routine te ontwikkelen.

B.Robertson schreef:
Ben nog wat aan het oriënteren in het niet geringe aanbod van toevoegingen en correcties en verwacht vanzelf wel wat routine te ontwikkelen.
Ha, leuk! Eerste toevoeging al behandeld, dank. Veel plezier en succes als nieuw crewlid.

-edit- En sheep67 natuurlijk bedankt voor alle inzet t.b.v. MuMe.

DjFrankie (moderator)

Ach John, sheep67. Bedankt voor al je inzet. Zat er al wel aan te komen, leek me. Leuk je zo af en toe nog wel eens achter de schermen te spreken.

En B.Robertson succes met je nieuwe takken. Zul je nodig hebben

Beste community,

jordidj1 heeft aangegeven binnenkort te willen stoppen als moderator.

Het is wat lastiger een nieuwe moderator aan te werven dan een algemeen crewlid, vandaar dat we een open sollicitatieronde houden.

Als je met regelmaat aanwezig bent op MusicMeter en graag wat meer wil doen voor de site, dan is dit wellicht iets voor jou. We zoeken iemand die helder en rustig kan communiceren, een beetje inzicht heeft in hoe het er op het forum en bij de albums aan toe gaat, en hier adequaat naar kan handelen. Als moderator houd je je dagelijks bezig met het doornemen van de updates, het in goede banen leiden van discussies, het bijhouden van nieuwe forumtopics, en het behandelen van misbruikmeldingen. Wij voorzien je van de nodige functionaliteiten om je taken gedaan te krijgen.

Heb je interesse in een rol als moderator? Stuur dan een PM naar brajoapau, cosmic kid of Soledad.

brajoapau schreef:

We zoeken iemand die helder en rustig kan communiceren, een beetje inzicht heeft in hoe het er op het forum en bij de albums aan toe gaat, en hier adequaat naar kan handelen.

Hm, je had mij ook wel een pm kunnen sturen dat je niet op mij zit te wachten.

jordidj1 bedankt jij was een lieve mod.

Bedankt voor je inzet jordidj1!

Ponty Mython
Ik hoop niet dat de click-ads van de Plus de druppel was die de emmer deed overlopen bij jordidj1?

Zeer bedankt voor de noeste arbeid, jordidj1!

Ponty Mython schreef:
Ik hoop niet dat de click-ads van de Plus de druppel was die de emmer deed overlopen bij jordidj1?

Haha, nee hoor. Voornamelijk het feit dat mijn interesse in MuMe best wel wat is afgenomen, ik denk dat ik mezelf er goed aan doe om voor onbepaalde tijd wat meer afstand te nemen van de site. Het komt nu vooral neer op een ‘’moetje’, jammer, maar dat lijkt me niet de bedoeling.

Bedankt voor je inzet Jordi. ❤️ (en probeer wat minder lang dan Teun weg te blijven)

Bedankt !

brajoapau schreef:
We zoeken iemand die helder en rustig kan communiceren

I'm your man. En jordi, ik zal je vanavond wel bedanken op BeatSense.

Alvast bedankt J voor alles

panjoe (moderator)
Jordi bedankt!

zaaf
lieve Jordi ik zal je erg missen. kusje zaaf

Sir Spamalot (crew)
Bedankt voor de goede zorgen, jordidj1!

cosmic kid (moderator)
brajoapau schreef:

Als je met regelmaat aanwezig bent op MusicMeter en graag wat meer wil doen voor de site, dan is dit wellicht iets voor jou. We zoeken iemand die helder en rustig kan communiceren, een beetje inzicht heeft in hoe het er op het forum en bij de albums aan toe gaat, en hier adequaat naar kan handelen. Als moderator houd je je dagelijks bezig met het doornemen van de updates, het in goede banen leiden van discussies, het bijhouden van nieuwe forumtopics, en het behandelen van misbruikmeldingen. Wij voorzien je van de nodige functionaliteiten om je taken gedaan te krijgen.

Heb je interesse in een rol als moderator? Stuur dan een PM naar brajoapau, cosmic kid of Soledad.

De deadline voor reacties is volgende week donderdag om 20:00 uur.

En je voornaam moet met een P beginnen om mooi te allitereren in het rijtje Paul - Pim - Paddy. Toen we voorstelden om jordidj1 om te dopen in Pordidj1 was opeens de maat vol

Onweerwolf
Dank je wel Jordi,

Het was zeer aangenaam om van zo dichtbij getuige te mogen zijn van jouw prachtige reis van jongen tot man. Vlieg uit en verken!

cosmic kid schreef:
(quote)

En je voornaam moet met een P beginnen om mooi te allitereren in het rijtje Paul - Pim - Paddy. Toen we voorstelden om jordidj1 om te dopen in Pordidj1 was opeens de maat vol

Aha! Fathead of Sunderland dus? Beide lijken me prima kandidaten.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:52 uur

geplaatst: vandaag om 10:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.