De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2009, 18:12 uur
Pooiertje schreef:
Toen ik de naam Rob las dacht ik heel even dat R&P moderator geworden was...
ik ook

0
geplaatst: 20 september 2009, 22:45 uur
Sterkte Rob, en hopelijk wordt het een mooie tijd in je leven. 

0
geplaatst: 21 september 2009, 14:19 uur
Pooiertje schreef:
Dan had ik me direct uitgeschreven, jwz.Toen ik de naam Rob las dacht ik heel even dat R&P moderator geworden was...
Mijn felicitaties voor de echte Rob en succes.
0
geplaatst: 21 september 2009, 17:59 uur
Dank julle allen wel voor de felicitaties en de support. Ben nu erg druk met het leren van wat technische kneepjes waarna ik mijn nieuwe rol, natuurlijk tot jullie genoegen, zal gaan invullen 

0
geplaatst: 21 september 2009, 18:33 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Mijn felicitaties voor de echte Rob en succes.
(quote)
Dan had ik me direct uitgeschreven, jwz.Mijn felicitaties voor de echte Rob en succes.
Ik ook van jou MJ.

En even rectificeren: ik ben ook een echte Rob.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 21 september 2009, 18:36 uur
Gefeliciteerd (echte) moderator Rob!
Hopelijk mag je een goede tijd doormaken achter de schermen van deze mooie site!
Hopelijk mag je een goede tijd doormaken achter de schermen van deze mooie site!
0
tangmaster
geplaatst: 21 september 2009, 19:42 uur
Gefeliciteerd Rob, ik hoop dat het met plezier kunt doen. Best een lastige klus en dat in de positieve zin.
0
Ace
geplaatst: 23 september 2009, 09:38 uur
Jelle, bedankt voor al het bezemen en je goede zorgen
We waren het niet altijd eens, maar zijn er altijd in goed fatsoen uit gekomen! Moeten we het voortaan maar met Rob doen, het is niet anders... 
We waren het niet altijd eens, maar zijn er altijd in goed fatsoen uit gekomen! Moeten we het voortaan maar met Rob doen, het is niet anders... 
0
geplaatst: 23 september 2009, 10:20 uur
Ach, Jelle, Rob, wat maakt het eigenlijk ook uit. Het blijven gewoon NSB'ers met een bezem...
0
geplaatst: 24 september 2009, 15:29 uur
GrafGantz schreef:
Ach, Jelle, Rob, wat maakt het eigenlijk ook uit. Het blijven gewoon NSB'ers met een bezem...
lol
Jij linkse anarchist!
0
geplaatst: 15 november 2009, 21:24 uur
Helaas nu weer eens een niet zo leuke mededeling. HiLL heeft besloten het moderator-team te verlaten. Gelukkig voor hem liggen er ook wat gelukkige privé-redenen aan ten grondslag, maar jammer blijft het wel. Hoe dan ook, bedankt voor de bewezen diensten en hopelijk blijven we je nog regelmatig tegenkomen op de site!
0
geplaatst: 15 november 2009, 21:29 uur
Dát is er een van Tempo Team; het waren twee fantastische dagen!
Bedankt HiLL ; )
Bedankt HiLL ; )
* denotes required fields.