De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2009, 19:37 uur
Pas je een beetje op Heuvel, je zou van minder naast je schoenen gaan lopen...
0
geplaatst: 15 juli 2009, 21:09 uur
Ik vond het al verdacht dat hij zijn Cunt avatar veranderde in een 1 of ander lelijk ding. 
Gefeliciteerd HiLL
EDIT: Oja het was een man met een baardje op zijn avatar die cunt was ervoor
(ik kan geen komma doen op deze PC)

Gefeliciteerd HiLL

EDIT: Oja het was een man met een baardje op zijn avatar die cunt was ervoor
(ik kan geen komma doen op deze PC)
0
geplaatst: 7 september 2009, 23:54 uur
Het topic maar eens hernoemd, zo is ie wat algemener bruikbaar..
En dan is het nu mijn tijd voor een mededeling. Al sinds geruime tijd ben ik niet echt actief meer als moderator omdat ik vaak met andere dingen bezig ben, en als ik wel thuis ben vaak niet de interesse/motivatie heb om als moderator bezig te gaan, vaak schiet het er gewoon bij in. Ik heb dit wel eerder gehad, maar meestal kwam die zin wel weer terug. Nu ben ik echter al zo lang aan het twijfelen of ik er nou wel of niet mee op moet houden dat ik al die tijd weinig gedaan heb en nu maar gewoon de knoop doorhak en besluit te stoppen als moderator op Musicmeter.
Ik heb het lang met plezier gedaan en zal ook zeker actief blijven op de site, vooral op het gebied waar ik nog een verschil maak (lees: rare jazzdingen). Maar vanaf nu zullen dus geen berichten van jullie meer door mij opgeveegd worden. (wat het afgelopen half jaar ook al niet echt gebeurde).
Over het hoe en wat m.b.t. de crew zullen jullie binnenkort wel meer horen, ik wens zo ook zonder mij nog veel succes en zal nu de ceremonie verrichten mijzelf moderator-af te maken
En dan is het nu mijn tijd voor een mededeling. Al sinds geruime tijd ben ik niet echt actief meer als moderator omdat ik vaak met andere dingen bezig ben, en als ik wel thuis ben vaak niet de interesse/motivatie heb om als moderator bezig te gaan, vaak schiet het er gewoon bij in. Ik heb dit wel eerder gehad, maar meestal kwam die zin wel weer terug. Nu ben ik echter al zo lang aan het twijfelen of ik er nou wel of niet mee op moet houden dat ik al die tijd weinig gedaan heb en nu maar gewoon de knoop doorhak en besluit te stoppen als moderator op Musicmeter.
Ik heb het lang met plezier gedaan en zal ook zeker actief blijven op de site, vooral op het gebied waar ik nog een verschil maak (lees: rare jazzdingen). Maar vanaf nu zullen dus geen berichten van jullie meer door mij opgeveegd worden. (wat het afgelopen half jaar ook al niet echt gebeurde).
Over het hoe en wat m.b.t. de crew zullen jullie binnenkort wel meer horen, ik wens zo ook zonder mij nog veel succes en zal nu de ceremonie verrichten mijzelf moderator-af te maken

0
geplaatst: 7 september 2009, 23:57 uur
Nu je het zegt, heb ik je wel gemist.
Maar blijf je ook geen crew lid meer?
Maar blijf je ook geen crew lid meer?
0
geplaatst: 8 september 2009, 00:01 uur
Huh, geen Jelle met bezem......
Verdorie, dingen veranderen veel te snel tegenwoordig.
Dank voor alles Jelle.
Verdorie, dingen veranderen veel te snel tegenwoordig.
Dank voor alles Jelle.
0
geplaatst: 8 september 2009, 00:02 uur
Jelle bedankt voor de samenwerking. Het is te hopen dat je op de site ook niet stilletjes naar de achtergrond verdwijnt!
0
geplaatst: 8 september 2009, 00:10 uur
Inderdaad bedankt voor de samenwerking, je was een fijne collega-mod en ik ben blij met het (soms ook vervelende) werk dat je hier hebt verzet. 

0
geplaatst: 8 september 2009, 12:12 uur
Hee hee hee, geen politieke discussie hier hè. Of mag ik dat niet meer zeggen? 

0
geplaatst: 8 september 2009, 12:51 uur
The Scientist, bedankt voor wat je voor deze pracht site hebt betekend als crew-lid en natuurlijk van harte welkom als "normale" gebruiker van deze internetvoorziening. 

0
geplaatst: 11 september 2009, 16:55 uur
The Scientist schreef:
En? Was de ceremonie bij jou ook zo leuk als bij mij? Met geitenkoppen en heksenkringen en zo vanalles

Alle gekheid op een stokje... Ook ik wil je nog bedanken voor de jarenlange werk voor de site en het collega mod-zijn gedurende heel 2008 en een stuk van 2009

0
geplaatst: 12 september 2009, 17:53 uur
Hartelijk dank Jelle voor alle tijd en moeite die je in de site heb gestopt!
0
geplaatst: 12 september 2009, 18:00 uur
Gerards Dream schreef:
The Scientist, bedankt voor wat je voor deze pracht site hebt betekend als crew-lid en natuurlijk van harte welkom als "normale" gebruiker van deze internetvoorziening.
Jelle aka the Scientist kan natuurlijk nooit als "normale" gebruiker worden aangemerkt. Jelle is als een ware raket door het muzikale landschap gevlogen op musicmeter. Kortom is niet iedereen is even normaal. Bedankt voor alles.
0
geplaatst: 13 september 2009, 00:32 uur
Inderdaad, wat dat betreft ken Jelle zijn gelijke niet op deze site. 

0
geplaatst: 20 september 2009, 17:09 uur
En vanaf nu hebben wij een nieuwe moderator erbij, namelijk: http://www.musicmeter.nl/user/1022
Wij zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst en verwachten dan ook veel van hem
Welkom Rob en veel succes!
Wij zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst en verwachten dan ook veel van hem

Welkom Rob en veel succes!

0
geplaatst: 20 september 2009, 17:19 uur
Toen ik de naam Rob las dacht ik heel even dat R&P moderator geworden was...
0
geplaatst: 20 september 2009, 17:21 uur
Ik ben wel benaderd, maar momenteel ben ik te druk met mijn album. 
Veel succes naamgenoot, dat je een mooie tijd als Moderator op MuMe mag beleven. De keuze lijkt mij in ieder geval meer dan geschikt.

Veel succes naamgenoot, dat je een mooie tijd als Moderator op MuMe mag beleven. De keuze lijkt mij in ieder geval meer dan geschikt.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 20 september 2009, 17:22 uur
Pooiertje schreef:
Toen ik de naam Rob las dacht ik heel even dat R&P moderator geworden was...
^Toen ik de naam Rob las dacht ik heel even dat R&P moderator geworden was...
Hahahaha ik ook.

0
geplaatst: 20 september 2009, 17:30 uur
Woehoe, welkom Rob! En veel succes met je nieuwe functie. 
Deze Rob dus:

Deze Rob dus:
0
geplaatst: 20 september 2009, 17:53 uur

Ik hoop dat mijn nieuwe collega niet in de vergetelheid raakt....
* denotes required fields.