MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
Pas je een beetje op Heuvel, je zou van minder naast je schoenen gaan lopen...

Ik vond het al verdacht dat hij zijn Cunt avatar veranderde in een 1 of ander lelijk ding.

Gefeliciteerd HiLL

EDIT: Oja het was een man met een baardje op zijn avatar die cunt was ervoor

(ik kan geen komma doen op deze PC)

Het topic maar eens hernoemd, zo is ie wat algemener bruikbaar..

En dan is het nu mijn tijd voor een mededeling. Al sinds geruime tijd ben ik niet echt actief meer als moderator omdat ik vaak met andere dingen bezig ben, en als ik wel thuis ben vaak niet de interesse/motivatie heb om als moderator bezig te gaan, vaak schiet het er gewoon bij in. Ik heb dit wel eerder gehad, maar meestal kwam die zin wel weer terug. Nu ben ik echter al zo lang aan het twijfelen of ik er nou wel of niet mee op moet houden dat ik al die tijd weinig gedaan heb en nu maar gewoon de knoop doorhak en besluit te stoppen als moderator op Musicmeter.

Ik heb het lang met plezier gedaan en zal ook zeker actief blijven op de site, vooral op het gebied waar ik nog een verschil maak (lees: rare jazzdingen). Maar vanaf nu zullen dus geen berichten van jullie meer door mij opgeveegd worden. (wat het afgelopen half jaar ook al niet echt gebeurde).

Over het hoe en wat m.b.t. de crew zullen jullie binnenkort wel meer horen, ik wens zo ook zonder mij nog veel succes en zal nu de ceremonie verrichten mijzelf moderator-af te maken

Nu je het zegt, heb ik je wel gemist.
Maar blijf je ook geen crew lid meer?

Huh, geen Jelle met bezem......
Verdorie, dingen veranderen veel te snel tegenwoordig.
Dank voor alles Jelle.

Jelle bedankt voor de samenwerking. Het is te hopen dat je op de site ook niet stilletjes naar de achtergrond verdwijnt!

Inderdaad bedankt voor de samenwerking, je was een fijne collega-mod en ik ben blij met het (soms ook vervelende) werk dat je hier hebt verzet.

Dat staat leeg ineens onder die gebruikersnaam!

Sietse
ik ben tegen

Ja, dat zeggen alle SP-stemmers.

Sietse
tss

Hee hee hee, geen politieke discussie hier hè. Of mag ik dat niet meer zeggen?

The Scientist, bedankt voor wat je voor deze pracht site hebt betekend als crew-lid en natuurlijk van harte welkom als "normale" gebruiker van deze internetvoorziening.

The Scientist schreef:
Over het hoe en wat m.b.t. de crew zullen jullie binnenkort wel meer horen, ik wens zo ook zonder mij nog veel succes en zal nu de ceremonie verrichten mijzelf moderator-af te maken

En? Was de ceremonie bij jou ook zo leuk als bij mij? Met geitenkoppen en heksenkringen en zo vanalles

Alle gekheid op een stokje... Ook ik wil je nog bedanken voor de jarenlange werk voor de site en het collega mod-zijn gedurende heel 2008 en een stuk van 2009

Harco
Jelle, bedankt!

Hartelijk dank Jelle voor alle tijd en moeite die je in de site heb gestopt!

Gerards Dream schreef:
The Scientist, bedankt voor wat je voor deze pracht site hebt betekend als crew-lid en natuurlijk van harte welkom als "normale" gebruiker van deze internetvoorziening.

Jelle aka the Scientist kan natuurlijk nooit als "normale" gebruiker worden aangemerkt. Jelle is als een ware raket door het muzikale landschap gevlogen op musicmeter. Kortom is niet iedereen is even normaal. Bedankt voor alles.

Inderdaad, wat dat betreft ken Jelle zijn gelijke niet op deze site.

Zijn er nu nog maar 2 mods?

Herman, HiLL en L_T_B.

Ohja ik was L_T_B helemaal vergeten

En vanaf nu hebben wij een nieuwe moderator erbij, namelijk: http://www.musicmeter.nl/user/1022

Wij zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst en verwachten dan ook veel van hem

Welkom Rob en veel succes!

Welkom aan boord Rob!

Toen ik de naam Rob las dacht ik heel even dat R&P moderator geworden was...

Ik ben wel benaderd, maar momenteel ben ik te druk met mijn album.

Veel succes naamgenoot, dat je een mooie tijd als Moderator op MuMe mag beleven. De keuze lijkt mij in ieder geval meer dan geschikt.

RedLightCityBoy
Pooiertje schreef:
Toen ik de naam Rob las dacht ik heel even dat R&P moderator geworden was...
^

Hahahaha ik ook.

Woehoe, welkom Rob! En veel succes met je nieuwe functie.

Deze Rob dus:

(afbeelding)

Marcel²
Rob welkom en veel succes!

Pooiertje schreef:
Ohja ik was L_T_B helemaal vergeten

Ik hoop dat mijn nieuwe collega niet in de vergetelheid raakt....

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.