MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Crew-mededelingen

zoeken in:
Arrie schreef:
wegens omstandigheden (die later duidelijk zullen worden)

ik denk dat er vast een extra crewlid is aangenomen om de klassieke muziek van jaspertje in goede banen te leiden!

Van harte, Harco en Jelmer. Veel sterkte met jullie nieuwe functie hier. Maak er een goede tijd van en wees eerlijk en rechtvaardig.

Er zal wel iemand vertrekken neem ik aan?

Feli aan Harco & Jelmer

Gefeliciteerd aan de 2 nieuwe crewleden. Ik kende ze niet echt maar dat gaat nog wel gebeuren hoop ik . Rop wordt toch nog welleens moderator van een andere site maar toch is het jammer. Ik ben toch benieuwd wie er weg gaat

Ataloona schreef:
Ik ben toch benieuwd wie er weg gaat

Dan zal ik die vraag gelijk maar beantwoorden: er gaat er niet eentje weg, maar er vertrekken er twee.

Onze top-toevoeger van de site, Marcel², stopt er mee en ikzelf.

Bij deze de mededeling die 'later zou volgen'

Wees een beetje lief voor Harco en Jelmer zou ik zeggen

aERo, je blijft toch wel een beetje actief hè, in tegenstelling tot sommige andere gestopte crew .

Eric, waarom nou toch..

Je was in ieder geval mijn favo crew lid en ook al ken ik Marcel niet:
Zonde dat jullie weggaan en bedankt voor jullie trouwe dienst!!

Succes Harco en Jelmer!

Marcel² en aErodynamIC bedankt voor het vele goede werk voor deze fijne site. Helemaal top: En het gaat jullie goed in het verdere leven, en nu terug naar de muziek.

Yestsida schreef:
Succes Harco en Jelmer!

Thanks allemaal

Lukas schreef:
aERo, je blijft toch wel een beetje actief hè

Nu volop tijd om mijn stukken nog langer te maken: zullen sommige users blij mee zijn

Vijf jaar crewmemberschap is voldoende. Tijd voor nieuwe mensen.
Ik ga genieten van mijn crew-pensioen

Gefeliciteerd Harco en Jelmer!

Marcel en Eric, bedankt voor jullie toegewijde arbeid! Twee users die ontzettend veel voor de site hebben betekend. En dan bedoel ik écht veel. Jullie zullen worden gemist, al neem ik aan dat jullie de site wel gewoon blijven frequenteren!

Was het niet de bedoeling dat er een extra crew-lid bij kwam? Iig succes Harco en Jelmer .

Rene1979
Ja dat was de bedoeling... Maar hij was hard nodig binnen de Hip Hop. Daar hebben we Harco nu voor en Jelmer zal Aero vervangen.

Stijn_Slayer
Marcel² kom ik eigenlijk weinig tegen op de site, maar ik wil hem en aEro natuurlijk wel bedanken voor de moeite die zij in de site hebben gestoken.

Verder wel een logische keuze om er mee te stoppen. De hele dag maar toevoegingen beoordelen, ik moet er niet aan denken. Als mod kun je tenminste nog genieten van de macht die je kunt uitoefenen op andere gebruikers.

Aan de opvolgers de moeilijke taak om Marcel en Eric op te volgen, maar daar heb ik alle vertrouwen in, anders waren ze niet aangesteld.

Succes aan de nieuwe garde en bedankt aan de oude!

Stijn_Slayer schreef:
Marcel² kom ik eigenlijk weinig tegen op de site

De man die één op de twaalf (!) albums op deze site eigenhandig heeft toegevoegd!

Ik kom hem ook weinig tegen, ik weet alleen dat hij enorm veel toevoegt aan de site en een ADO-fan is..

Dank Marcel en aEro, succes Jelmer en Harco en proficiat R&P .

aERodynamIC schreef:
(quote)

Nu volop tijd om mijn stukken nog langer te maken: zullen sommige users blij mee zijn

Niet vergeten om bij elk album *alle* nummers te bespreken

Zo, nu zijn we allemaal blij.

Ik wil als eerste Hark en Jelmer feliciteren, be kapabel! Herk is een toffe peer, jelmer vooralsnog wat skeer. Maak het gezellig: geniet of ga niet.

Vervolgens betreur ik het dat aERo zijn functie neer gaat leggen. Toch zeker een van mijn favoriete crewleden. Jij en Marcel bedankt voor jullie inzet op MuMe!

Herk en Jelmer, gefeliciteerd!

Stijn_Slayer
Die avatar!

Rhythm & Poetry schreef:
Zo, nu zijn we allemaal blij.

.. je avatar

Misterfool

Jammer van Marcel en Aerodynamic. Beiden zeer gerespecteerde en geliefde crew-leden. En Jelmer en Harco, veel succes

panjoe (moderator)
Ook namens mij, succes Harco en Jelmer !

Gast
geplaatst: vandaag om 00:44 uur

geplaatst: vandaag om 00:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.