De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:03 uur
Arrie schreef:
wegens omstandigheden (die later duidelijk zullen worden)
wegens omstandigheden (die later duidelijk zullen worden)
ik denk dat er vast een extra crewlid is aangenomen om de klassieke muziek van jaspertje in goede banen te leiden!

0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:04 uur
Van harte, Harco en Jelmer. Veel sterkte met jullie nieuwe functie hier. Maak er een goede tijd van en wees eerlijk en rechtvaardig.

0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:05 uur
Er zal wel iemand vertrekken neem ik aan?
Feli aan Harco & Jelmer
Feli aan Harco & Jelmer

0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:06 uur
Gefeliciteerd aan de 2 nieuwe crewleden. Ik kende ze niet echt maar dat gaat nog wel gebeuren hoop ik
. Rop wordt toch nog welleens moderator van een andere site maar toch is het jammer. Ik ben toch benieuwd wie er weg gaat 
. Rop wordt toch nog welleens moderator van een andere site maar toch is het jammer. Ik ben toch benieuwd wie er weg gaat 
0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:09 uur
Dan zal ik die vraag gelijk maar beantwoorden: er gaat er niet eentje weg, maar er vertrekken er twee.
Onze top-toevoeger van de site, Marcel², stopt er mee en ikzelf.
Bij deze de mededeling die 'later zou volgen'

Wees een beetje lief voor Harco en Jelmer zou ik zeggen

0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:15 uur
aERo, je blijft toch wel een beetje actief hè, in tegenstelling tot sommige andere gestopte crew
.
.
0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:16 uur
Eric, waarom nou toch.. 
Je was in ieder geval mijn favo crew lid en ook al ken ik Marcel niet:
Zonde dat jullie weggaan en bedankt voor jullie trouwe dienst!!

Je was in ieder geval mijn favo crew lid en ook al ken ik Marcel niet:
Zonde dat jullie weggaan en bedankt voor jullie trouwe dienst!!

0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:18 uur
Marcel² en aErodynamIC bedankt voor het vele goede werk voor deze fijne site. Helemaal top:
En het gaat jullie goed in het verdere leven, en nu terug naar de muziek.
En het gaat jullie goed in het verdere leven, en nu terug naar de muziek.
0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:20 uur
Lukas schreef:
aERo, je blijft toch wel een beetje actief hè
aERo, je blijft toch wel een beetje actief hè
Nu volop tijd om mijn stukken nog langer te maken: zullen sommige users blij mee zijn

Vijf jaar crewmemberschap is voldoende. Tijd voor nieuwe mensen.
Ik ga genieten van mijn crew-pensioen

0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:24 uur
Marcel en Eric, bedankt voor jullie toegewijde arbeid! Twee users die ontzettend veel voor de site hebben betekend. En dan bedoel ik écht veel. Jullie zullen worden gemist, al neem ik aan dat jullie de site wel gewoon blijven frequenteren! 

0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:24 uur
Was het niet de bedoeling dat er een extra crew-lid bij kwam? Iig succes Harco en Jelmer
.
.
0
Rene1979
geplaatst: 9 maart 2011, 23:32 uur
Ja dat was de bedoeling... Maar hij was hard nodig binnen de Hip Hop. Daar hebben we Harco nu voor en Jelmer zal Aero vervangen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 maart 2011, 23:45 uur
Marcel² kom ik eigenlijk weinig tegen op de site, maar ik wil hem en aEro natuurlijk wel bedanken voor de moeite die zij in de site hebben gestoken.
Verder wel een logische keuze om er mee te stoppen. De hele dag maar toevoegingen beoordelen, ik moet er niet aan denken. Als mod kun je tenminste nog genieten van de macht die je kunt uitoefenen op andere gebruikers.

Aan de opvolgers de moeilijke taak om Marcel en Eric op te volgen, maar daar heb ik alle vertrouwen in, anders waren ze niet aangesteld.
Verder wel een logische keuze om er mee te stoppen. De hele dag maar toevoegingen beoordelen, ik moet er niet aan denken. Als mod kun je tenminste nog genieten van de macht die je kunt uitoefenen op andere gebruikers.

Aan de opvolgers de moeilijke taak om Marcel en Eric op te volgen, maar daar heb ik alle vertrouwen in, anders waren ze niet aangesteld.

0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:52 uur
Stijn_Slayer schreef:
Marcel² kom ik eigenlijk weinig tegen op de site
Marcel² kom ik eigenlijk weinig tegen op de site
De man die één op de twaalf (!) albums op deze site eigenhandig heeft toegevoegd!
0
geplaatst: 9 maart 2011, 23:55 uur
Ik kom hem ook weinig tegen, ik weet alleen dat hij enorm veel toevoegt aan de site en een ADO-fan is..
0
geplaatst: 10 maart 2011, 09:20 uur
Dank Marcel en aEro, succes Jelmer en Harco en proficiat R&P
.
.
0
geplaatst: 10 maart 2011, 10:22 uur
aERodynamIC schreef:
Nu volop tijd om mijn stukken nog langer te maken: zullen sommige users blij mee zijn
(quote)
Niet vergeten om bij elk album *alle* nummers te bespreken

0
geplaatst: 10 maart 2011, 11:34 uur
Zo, nu zijn we allemaal blij.
Ik wil als eerste Hark en Jelmer feliciteren, be kapabel! Herk is een toffe peer, jelmer vooralsnog wat skeer. Maak het gezellig: geniet of ga niet.
Vervolgens betreur ik het dat aERo zijn functie neer gaat leggen. Toch zeker een van mijn favoriete crewleden. Jij en Marcel bedankt voor jullie inzet op MuMe!
Ik wil als eerste Hark en Jelmer feliciteren, be kapabel! Herk is een toffe peer, jelmer vooralsnog wat skeer. Maak het gezellig: geniet of ga niet.
Vervolgens betreur ik het dat aERo zijn functie neer gaat leggen. Toch zeker een van mijn favoriete crewleden. Jij en Marcel bedankt voor jullie inzet op MuMe!
0
geplaatst: 10 maart 2011, 11:38 uur
0
Misterfool
geplaatst: 10 maart 2011, 12:02 uur
.
Jammer van Marcel en Aerodynamic. Beiden zeer gerespecteerde en geliefde crew-leden. En Jelmer en Harco, veel succes
.Jammer van Marcel en Aerodynamic. Beiden zeer gerespecteerde en geliefde crew-leden. En Jelmer en Harco, veel succes

* denotes required fields.