De Site / Algemeen / Crew-mededelingen
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2011, 14:47 uur
Goede keuzes, vooral Jelmer heeft natuurlijk al ontzettend veel toegevoegd op de site. Succes ermee Jelmer en Harco!
0
geplaatst: 10 maart 2011, 14:58 uur
Ook hier nog even een enorm dank-je-wel aan Aerodynamic en Marcel voor het bekijken van tienduizenden toevoegingen en het verzetten van een hoop ander werk. Geniet van jullie welverdiende crew-pensioen. 
En Harco en Jelmer: veel succes! Ik heb er het volste vertrouwen in.

En Harco en Jelmer: veel succes! Ik heb er het volste vertrouwen in.

0
geplaatst: 10 maart 2011, 16:12 uur
Harco, de Harco die eerst ook UGK in z'n top 10 had?
Betekent dat eindelijk webcam sloerie's en Impala 64 reclame banners
?
?
0
geplaatst: 10 maart 2011, 16:28 uur
Die krijg ik al. Je krijgt volgens mij de banner die enigszins met je levensstijl op internet overeenkomt, vraag het David.
0
geplaatst: 10 maart 2011, 16:39 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Die krijg ik al. Je krijgt volgens mij de banner die enigszins met je levensstijl op internet overeenkomt, vraag het David.
Dat kan wel een beetje kloppen aangezien ik nu een advertentie van de band Obscura hier zie.

0
Harco
geplaatst: 10 maart 2011, 19:36 uur
Robbie Keane schreef:
?
? Sowieso dat UGK terugkeert wanneer ik weer een top tien heb.

0
geplaatst: 10 maart 2011, 20:32 uur
Pimp C komt terug?
Boks aan Harco en Jelmer en bro-hug aan Aero en Marcel.
Boks aan Harco en Jelmer en bro-hug aan Aero en Marcel.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 maart 2011, 20:51 uur
Wie weg is, is weg. Wie daar is, is daar. Het beste aan de nieuwkomers en het beste aan de "vertrekkers". Marcel, bedankt voor het goedkeuren van mijn aanzienlijk aantal correcties en toevoegingen. Een frisse abdijbier staat altijd voor u klaar.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 12:04 uur
Harco schreef:
Sowieso dat UGK terugkeert wanneer ik weer een top tien heb.
(quote)
Sowieso dat UGK terugkeert wanneer ik weer een top tien heb.
En Compton's Most Wanted. Dan maak je pas echt de blits.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 13:19 uur
Zonder Marcel en Eric, dat is toch wel een echte verandering,
bedankt heren voor al die inzet en al die uren werk.
Hoop dat jullie er zelf in ieder geval ook plezier aan hebben beleefd.
0
FightForMore
geplaatst: 11 maart 2011, 21:38 uur
Een beetje laat, maar dat komt omdat ik een aantal dagen niet online was. Ik wil eerst de twee nieuwe moderators feliciteren, nu hopen dat er wat meer getolereerd word qua meningsuiting/disccusies bij de vele (hip-hop) album pagina's. Dan die twee die vertrekken; veel succes met het verdere leven! Ook vind ik het helemaal niet erg dat ik gekozen werd. Ik ben momenteel niet echt meer bezig met hip-hop, maar ben ik het grunge genre aan het herkennen en wil er zoveel mogelijk tijd in steken. Wie weet ziet men me wel met een gitaar later. 

0
geplaatst: 12 maart 2011, 09:38 uur
Wat betreft de nieuwe stafleden, het zijn grote voetstappen om in te treden...en ik hoop dat 1 van de twee zijn stemgedrag nu iets zal nuanceren. Vooral wanneer het muziek betreft die eigenlijk niet zijn pakkie an is.
Nevertheless: succes.
0
Marcel²
geplaatst: 12 maart 2011, 11:07 uur
Oldfart schreef:
Zeker, ik heb het altijd met plezier gedaan.

Alleen de laatste paar maanden niet meer vandaar mijn beslissing.
0
geplaatst: 12 maart 2011, 11:11 uur
Ik hou me aanbevolen om de plaats van aERo of Marcel in te nemen. Op een gegeven moment zullen de gegadigde voor het crewmanschap toch op zijn. 

0
Harco
geplaatst: 12 maart 2011, 12:23 uur
Oldfart schreef:
Wat betreft de nieuwe stafleden, het zijn grote voetstappen om in te treden...en ik hoop dat 1 van de twee zijn stemgedrag nu iets zal nuanceren. Vooral wanneer het muziek betreft die eigenlijk niet zijn pakkie an is.
Ik ben niet aangesteld als opvolger van aERo of Marcel; puur als versterking voor de hiphopsectie (zie aantal pagina's terug). En als dat stemgedrag over mij gaat: ik denk niet dat je iets nuttigs over mijn stemgedrag kunt zeggen als ik 39 stemmen heb uitgebracht. Zeker niet wanneer ze zijn uitgebracht in een genre waar ik juist wél iets mee heb.

0
geplaatst: 12 maart 2011, 12:28 uur
Een beetje laat maar aERo, Marcel: bedankt voor al jullie werk.
Harco & jelmer19: succes.
Hey admin, krijgen we ook muziek-dvd's/klassieke muziek/een nieuwe top 250/meer platen voor onze top 10/meer openheid in de structuur van de site?
Harco & jelmer19: succes.
Misterfool schreef:
Maar ja, er is altijd baas boven baas
Maar ja, er is altijd baas boven baas
Hey admin, krijgen we ook muziek-dvd's/klassieke muziek/een nieuwe top 250/meer platen voor onze top 10/meer openheid in de structuur van de site?

0
geplaatst: 12 maart 2011, 12:38 uur
FightForMore schreef:
Een beetje laat, maar dat komt omdat ik een aantal dagen niet online was. Ik wil eerst de twee nieuwe moderators feliciteren, nu hopen dat er wat meer getolereerd word qua meningsuiting/disccusies bij de vele (hip-hop) album pagina's.
Dude, waar héb jij het over? Je hebt dus niet eens het idee gehad waar je voor solliciteerde?Een beetje laat, maar dat komt omdat ik een aantal dagen niet online was. Ik wil eerst de twee nieuwe moderators feliciteren, nu hopen dat er wat meer getolereerd word qua meningsuiting/disccusies bij de vele (hip-hop) album pagina's.
0
geplaatst: 12 maart 2011, 12:51 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dude, waar héb jij het over? Je hebt dus niet eens het idee gehad waar je voor solliciteerde? Haha, ik wou eigenlijk hetzelfde zeggen maar ik dacht: waarom moeite doen?
0
geplaatst: 12 maart 2011, 15:26 uur
FightForMore schreef:
In de plaats van er zo'n drama te maken, kun je beter zeggen wat het probleem is.
(quote)
In de plaats van er zo'n drama te maken, kun je beter zeggen wat het probleem is.
Als niemand het normaal wil vertellen: het gaat hier om crewleden, niet om moderators. Mensen van de crew hebben als taak om bijvoorbeeld de toegevoegde albums te controleren en te accepteren/weigeren. Ze hebben verder geen mogelijkheden tot berichten verwijderen/veranderen of het bannen van users, zoals moderators. De nieuwe crewleden hebben dus totaal geen invloed op het meer tolereren bij de hip-hop discussies. Dat is het verschil. Nou is het kennelijk grappige en enorme probleem dat jij niet wist dat het om crewleden ging in plaats van moderators. Nu weet je het dus.
* denotes required fields.