MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
Voor altijd?

ArthurDZ schreef:
Voor altijd?

Ok ok, driemaal is scheepsrecht. Derde keer goede keer!

GrafGantz schreef:
(quote)

God wat ben ik dom

Ach, ik wist het ook niet meer

Ach ja, de MuMeMeeting waarvoor ik me had aangemeld... Lijkt me nog steeds beregezellig, maar ik was 'm uit het oog verloren en heb nu al andere (en ja: belangrijkere) plannen.

Ik zet mijn geld stiekem al een beetje op een onofficiële meet bij Wolf Alice in Tivoli volgende maand.

Zack
Rotterdam .... ....is te ver van Pieterburen

Als het ooit ergens boven de Ijsellinie komt , kom ik wel langs. Ik wil wel eens weten wat voor gasten die Mumers in het echt zijn ; ik ben in het echt ook erg sympathiek , een doodgewone leuke gast

Update:

Te weinig animo voor een meeting op zondag. Dan houden we het op zaterdagmiddag

Zaterdag 22 oktober, Left of the Dial / Nieuwe Binnenweg / Rotown (geen officiële MuMeMeet) ca. 15:00

- Gretz
- VladTheImpaler
- stephan73
- blur8
- staralfur
- Lars Muziek.
- dix?

Zondag 23 oktober, inloop/officiële meet vanaf 15:00 @ Rotown

- Gretz
- Arrie (misschien)
- jordidj1 (neen)
- VladTheImpaler (misschien)
- Mausie (neen)
- stephan73
- GrafGantz
- Johnny Marr (neen)
- staralfur
- Jazper
- thelion

Ik ga moeten passen...

Zaterdag ben ik niet bij Left of the Dial, ook al doet bovenstaand lijstje dat wel vermoeden. Misschien wel in het klooster in Het Oude Noorden voor VROOOM tevens in Rotterdam!

Zijn er nog mensen die zondag speciaal naar Rotterdam willen komen?

Zo niet, dan stel ik voor om zaterdag voor en/of tijdens het festival te meeten

Oh, ik kan eigenlijk alleen op zondag, dacht eigenlijk dat dat de officiële meet was i.p.v. de zaterdag.

GrafGantz schreef:
Oh, ik kan eigenlijk alleen op zondag, dacht eigenlijk dat dat de officiële meet was i.p.v. de zaterdag.

Ja, alleen ben je vooralsnog de enige die bevestigd heeft dat ie zondag daadwerkelijk kan komen. Nu er zoveel afhakers zijn is het misschien leuker om in maart een grotere meet te organiseren

Laten we gewoon proebren een andere keer een grotere meet te organiseren, de groep wordt wel erg klein zo.

Gretz schreef:
(quote)

Ja, alleen ben je vooralsnog de enige die bevestigd heeft dat ie zondag daadwerkelijk kan komen. Nu er zoveel afhakers zijn is het misschien leuker om in maart een grotere meet te organiseren

Ik stond voor de zondag nog wel terecht op het lijstje, maar in maart heb ik vast ook nog wel een gaatje.

dix
Gretz schreef:
Update:

Te weinig animo voor een meeting op zondag. Dan houden we het op zaterdagmiddag

Zaterdag 22 oktober, Left of the Dial / Nieuwe Binnenweg / Rotown (geen officiële MuMeMeet) ca. 15:00

- Gretz
- VladTheImpaler
- stephan73
- blur8
- staralfur
- Lars Muziek.
- dix?

Zondag 23 oktober, inloop/officiële meet vanaf 15:00 @ Rotown

Zaterdagavond zit deze user in een congres voor vijftigers en zestigers. Dat vind plaats in EKKO, Utrecht. Maar een biertje bij Rotown, op weg naar CS, is natuurlijk goed te agenderen. Meedoen op zondag hangt van het verloop van die zaterdag af

Bij deze nog maar even bevestigen dat er een streep gaat door de plannen voor zondag. Hopelijk kunnen we in het voorjaar (maart) een nieuwe grote MuMeMeet organiseren ter ere van de 19e verjaardag.

Ben een hele tijd behoorlijk afwezig geweest op de Musicmeter, en checkte alleen nog de concert-topic. Maar nu alweer een poosje 'echt terug' en ook weer meer op albums gestemd, of besprekingetjes geplaatst, ook weer albums toegevoegd zelfs. Enfin 'zoals vroeger' dus

Ga ook wat forumtopics terug wat beter pogen opvolgen..

In een nabije toekomst wil ik zeker weer aan een meetup deelnemen

Jazper schreef:
(quote)

Ik stond voor de zondag nog wel terecht op het lijstje, maar in maart heb ik vast ook nog wel een gaatje.

Lijkt me stug, dan zal je wel weer een verjaardag hebben

GrafGantz schreef:
(quote)

Lijkt me stug, dan zal je wel weer een verjaardag hebben

Oeps, ik neem mijn woorden terug.

Ik moet helaas ook afhaken. Er is een stuk kies afgebroken en morgen moet ik daarvoor naar de tandarts.

dix

Is er nog iemand die een Left of the Dial dagkaart kan gebruiken? Ik krijg er een aangeboden vanuit mijn Rotterdamse netwerk, maar kan zelf ook niet. Doe maar een pm als je denkt dat je daar wat mee gaat doen.

Edit: inmiddels vergeven

dix schreef:
(quote)

Is er nog iemand die een Left of the Dial dagkaart kan gebruiken? Ik krijg er een aangeboden vanuit mijn Rotterdamse netwerk, maar kan zelf ook niet. Doe maar een pm als je denkt dat je daar wat mee gaat doen.

Lars Muziek. is nog op zoek als het goed is!

dix
ja daar wordt aan gewerkt

Het zal eerder 15:30 worden, want blur8 en ik zitten nu nog op een boot

Is er dit jaar weer een mogelijkheid om met sommige bij mekaar te komen? Lijkt me gezellig.
Gretz? , op een centrale plek?

Ik begreep dat de Belgen deze keer aan de beurt zijn om in iets in Brussel of Gentje te organiseren. (Nu kijk ik met een schuin oog naar Johnny Marr, ArthurDZ en Arno)

Gretz schreef:
Ik begreep dat de Belgen deze keer aan de beurt zijn om in iets in Brussel of Gentje te organiseren. (Nu kijk ik met een schuin oog naar Johnny Marr, ArthurDZ en Arno)
https://pbs.twimg.com/media/EMs6ZLoWkAEmLrj.jpg

Gretz schreef:

Ik opteer voor een meeting in de stamkroeg van de Sir in Oostende. Mee eens, Sir Spamalot?

Of café klein Mariakerke, wat jij ArthurDZ?

Johnny Marr schreef:
Of café klein Mariakerke, wat jij ArthurDZ?

Of het Zwarte Gat, wat jullie, Arno en gerre?

Cava. Groot is dat daar wel niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:08 uur

geplaatst: vandaag om 14:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.