MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
Bij het aanmelden op deze site nu zo'n twee jaar geleden heb ik heel goed de regels gelezen en heb ik ook voor mezelf beslist om - zo veel mogelijk - nooit op de vrouw en/of man te spelen, maar nu zeg ik "mijn gedacht": of er nu badges zijn of niet, het zal voor mijn geen verschil uitmaken. Ik wil eens de mensen achter de nick ontmoeten, waaronder de teamgenoten van MusicMeter op pronoweb. be (de voetbalpronostiek) en de collega's waarvan ik iets heb opgevangen. Ik ben een ouderwordende hardrocker en door collega's heb ik mijn spectrum kunnen uitbreiden en ik wil die mensen eens kunnen ontmoeten en met een frisse pint kunnen bedanken. Misschien zal ik ook een frisse pint terugkrijgen omdat ik hier op deze site een aantal stervelingen heb kunnen overtuigen. Wie weet. Ik weet alleszins een iets: wie niet waagt, niet wint. Ik ben tot op de dag van vandaag nog altijd niet zeker of ik zal kunnen komen (dat is mijn kruis om te dragen), maar ik ga mijn stinkende best doen en ik moet vanuit Oostende vertrekken, dus 200 km plus. Het is een opportuniteit, dus ik ga mijn best doen. Voilà.

Zo'n reactie draagt ook niet bij aan de feestvreugde...

Ik bedoel dat ik het met jou eens ben, en waarschijnlijk ook niet kom; volgens mij betekenen de smileys dat eigenlijk ook.

Jongens (en meisjes), laten we er toch niet zo moeilijk over doen en er gewoon een mooie dag van maken met een boel pintjes, zoals onze Vlaamse vrienden het uitdrukken. Aan eenieder die de maandag vrijgenomen heeft om op zondag los te kunnen gaan:

(Ja, ik kom nu ook net de kroeg uitdwarrelen)

Wat een gezeur. Gewoon komen als je zin hebt. Als je geen zin hebt moet je gewoon lekker weg blijven. 1 persoon staat erop dat we met bordjes gaan lopen een aantal willen dat niet en een aantal vinden het best maar hoeft het niet persee. Wat is het probleem?

We hebben een top locatie in Breda kunnen regelen met veel mogelijkheden, er komt nog een bandje spelen. We kunnen in de Velvet, prive shoppen. Ik heb er in ieder geval zin in!

Sietse
ja, al dit geneuzel...
Gewoon komen.

titan (crew)
Het is me nog niet duidelijk hoe het avondeten geregeld is. Gaan we met zijn allen ergens eten (hetgeen lastig is met zo'n grote groep) of gaat iedereen op eigen gelegenheid een restaurant opzoeken?

Ik heb er zin in en evenals Friek een middag vrij genomen (in mijn geval twee verlofdagen: bij mijn vrouw en kids en de volgende dag bij mijn collega's)

De lijst kan nog langer, hoe meer zielen hoe meer vreugd immers, maar hier ist m nog een keer. Geupdate en all

1. Graf Gantz
2. Stephan73
3. we tigers
4. Lukas
5. sq
6. Reijersen (ovb)
7. Titan
8. Itchy
9. Waldo Jeffers
10. Toon1
11. herman
12. Sietse
13. c-moon
14. Paap_Floyd
15. ElMeroMero
16. Vince Vega (ovb ivm verhuizing)
17. Paalhaas
18. haveman
19. Bertus
20. Oldfart
21. thelion
22. Aire.
23. pjh1967
24. VanDeGriend
25. Hammerhead
26. Dwangbuis
27. Cygnus
28. djArend
29. Woody
30. Mathieudc
31. Korenbloem
32. DutchViking
33. deric raven
34. Arrie (ovb?)
35. Stuzzie ("wellicht")
36. Norbert ("misschien")
37. Ceasar
38. Orbit (?)
39. Ad Brouwers
40. Ace
41, Sir Spamalot
42. musicfriek
43. shinybeast
44. handsome_devil (misschien)
45. Tangmaster (als alles goed gaat ben ik er)
46. Jazper (ovb)
47. Edris

titan schreef:
Het is me nog niet duidelijk hoe het avondeten geregeld is. Gaan we met zijn allen ergens eten (hetgeen lastig is met zo'n grote groep) of gaat iedereen op eigen gelegenheid een restaurant opzoeken?

Eigenlijk dat laatste. We zouden vanaf de Mezz naar de Velvet gaan aan het eind van de middag. Daar even rondhangen en vervolgens de stad in om wat te eten. Daarna kunnen we, voor wie zin heeft, weer terug naar de Mezz.

Waar en wat we gaan eten staat nog open. Je kan wel reserveren maar niet iedereen heeft het zelfde budget of wil het zelfde eten, misschien? Als iemand anders hier ideeen over heeft?

Hoelang is het eigenlijk lopen vanaf Breda centraal?
Ik heb namelijk even gekeken en ik kan op centraal zijn om 12:35. Misschien handig om daar te wachten tot er een groepje is dat met het O.V. gaat?

1.4068 kilometer.

Goed te lopen, denk ik. Zijn er nog meer mensen die vanuit Leiden treinen?

Naar de Velvet is overigens nog eens een fikse 800 meter.

Niet uit de richting Leiden, maar wel uit de richting Hilversum!

stephan73 schreef:
Niet uit de richting Leiden, maar wel uit de richting Hilversum!

Sluit je aan bij de treinreizigers uit Utrecht, zou ik zeggen

Bertus schreef:
(quote)

Sluit je aan bij de treinreizigers uit Utrecht, zou ik zeggen

Dat lijkt mij ook het handigst. Kom ook uit de richting Hilversum en moet toch eerst op Utrecht zijn voodat ik naar Breda kan.

we tigers schreef:
Gisteravond djarend al bezig gezien in de mezz tijdens een new-wave feestje (was erg leuk trouwens). Ik heb wel zin in dit samenzijn. Dat geëikel over die badges vind ik eigenlijk wel grappig; typisch controlfreakgedrag.
Wat voor een optreden is er eigenlijk Arend?

Dat was ik ja, vond je het leuk ? wij ook wel, kan wel beter vond ik (onze muziek keuze was af en toe niet helemaal top en omdat het zo vroeg al druk was moeten we uitkijken met de toppers te vroeg te draaien want ik ben tegen 2x dezelfde nummers draaien op een avond maar daar ontkom je niet aan als je met 2en bent en niet altijd luisterd naar at de ander heeft gedraaid ) Over 3 maanden weer. Optreden moet je maar even idd op mezz site bekijken.
Naar mijn winkel is idd zo'n 800 meter, da's helemaal niet ver en een gezellige wandeling door de stad. Tegenover Mezz zit een prima friettent (Christ) voor de low-budgets onder ons, en verder eetcafé 's, restaurant, MacDonalds etc zit allemaal in de buurt. Pakje boterhammen mee nemen kan ook en mij apart bestellen jullie een pizza om bij mij in de winkel op te eten, haal ik wel een paar biertjes o.i.d. in huis.

Reijersen schreef:
(quote)

Dat lijkt mij ook het handigst. Kom ook uit de richting Hilversum en moet toch eerst op Utrecht zijn voodat ik naar Breda kan.

Lijkt me inderdaad handig. Misschien een idee om daar dan te ontmoeten en tegelijkertijd te vertrekken naar Breda?

stephan73 schreef:
(quote)

Lijkt me inderdaad handig. Misschien een idee om daar dan te ontmoeten en tegelijkertijd te vertrekken naar Breda?

Er staat een groep op Utrecht klaar.

herman schreef:
1.4068 kilometer.

Goed te lopen, denk ik. Zijn er nog meer mensen die vanuit Leiden treinen?

Naar de Velvet is overigens nog eens een fikse 800 meter.

Ik trein vanuit Dordrecht dus wellicht dezelfde trein. Maar als het aardig weer is ga ik misschien wel wat vroeger om eens in Breda rond te snuffelen. Ik woon vlakbij maar ben zo'n 15 jaar geleden voor het laatst in het centrum geweest. Maar wellicht word ik wel dusdanig laat wakker dat ik me nog moet haasten om er rond 13.00 uur te zijn

Dwangbuis
Ik heb heel veel zin om te komen, maar ben een rrrrrramp in plannetjes lezen, zelfs als het maar een kilometer is, loop ik nog verloren. Zou het dus wel fijn vinden mocht iemand/groepje mensen iets voor enen op het station staan om samen met andere treinreizigers naar Mezz te wandelen. Of was dat al het plan?

VanDeGriend schreef:
De lijst kan nog langer, hoe meer zielen hoe meer vreugd immers, maar hier ist m nog een keer. Geupdate en all
.

Hee! Je vergeet mij!

Musician reist zelden met de trein en gezien mijn mogelijkheden vanuit Almere (2,5 uur heen, 2,5 uur terug tegen een prijs van € 35,00 (steek ik liever in een cd) kies ik nu ook maar voor de auto op zondag (een uurtje).

Wat is het adres van de mezz en is er een parkeergarage in de buurt? En hoe laat moeten we daar zijn?

Father McKenzie schreef:
Mijn goesting om nog naar de Meeting te komen is eigenlijk volledig weg.
Hier zitten echt fijne mensen, maar zo te zien sturen ze alle pezewevers en kleingeestigen op naar die Meeting.

Schrap me maar van de lijst.

En amuseer jullie maar lekker met of zonder badges, het zal me verder worst wezen.

Father! Die hele discussie over die badges is mij weer eens totaal ontgaan (je weet dat ik alleen op de cd pagina's zit te letten) maar ik vind dat je er moet zijn! Ik zal speciaal een badge voor je ontwikkelen( een musician badge dus), ik ben daar niet moeilijk in.

Ik vind het trouwens ook geen raar of slecht idee, wil het wel ondersteunen. Laten we het met elkaar eens zijn: wij kennen elkaar eigenlijk alleen bij onze musicmeter naam. Het is dus vooral erg praktisch, te weten wie wie is. Een echte naam zal waarschijnlijk niemand iets zeggen, tenzij je zo bent ingelogd.

Dus, toch maar gewoon opdraven Father, we zouden toch minimaal even een biertje drinken met elkaar!

Sir Spamalot (crew)
Musician, ik citeer een eerbiedwaardige collega (Lukas):
Plaats: Mezz Cafe, Breda
Datum: 22 maart 2009
- Vanaf 13 uur verzamelen in de Mezz, locatie ligt vast dus later komen is geen probleem. Toegang is gratis.
- Om 16.30/17.00 mogelijk dus optreden van De los Parr http://www.musicmeter.nl/im.... Tot die tijd kan iedereen dj'en en dergelijke.
- Na het optreden is er gelegenheid om even de stad in te gaan voor avondeten. Djarend gooit zijn platenzaak open (Velvet Breda), zodat iedereen nog naar hartenlust kan shoppen.
- Mezz blijft open, dus terugkeren daar voor de afterparty kan altijd. Daar de hele tijd blijven ook trouwens

En een plannetje:

(afbeelding)
aub.

Ik zag dat ik ook nog tussen de lijst stond, maar gezien Musicmeter bij mij toch echt op een erg laag peil is terechtgekomen & ik eigenlijk nog andere afspraken heb op die dag... Kom ik dus niet, schrap mij ook maar van de lijst.

Sir Spamalot schreef:
Musician, ik citeer een eerbiedwaardige collega (Lukas).

Dank dan allebei. Ik ga even jullie muzieksmaak bekijken, dan weet ik waar we het de 22e over kunnen hebben!

(Zo, wel een beetje hard voor mij, Sir Spamalot).

deric raven schreef:
Ik bedoel dat ik het met jou eens ben, en waarschijnlijk ook niet kom; volgens mij betekenen de smileys dat eigenlijk ook.

Sorry, dan heb ik ze verkeerd geïnterpreteerd.

Ik snap jouw reactie ook.
Sta er juist helemal achter.

Father McKenzie
Hallo allemaal; Ik geef toe dat ik nogal nijdig gereageerd heb op sommigen hun standpunt over die badges; Nou, ik praat toch lekker met wie ik wil, die kortzichtigen laat ik toch links liggen.

Genoeg leuke mensen waarvan ik iets kan opsteken, en ik had bij djarend toch een cd besteld ook.

Enkel idioten komen nooit op een uitspraak terug;

Ik kom dus naar de Meeting, ik hou me wel gedeisd, op de één of andere manier staat me toch een bepaald sfeertje van schelden of wat daarvan in de buurt komt me erg tegen, tegenwoordig, maar ach, ik zal het relativeren;

Er zijn toch enkele collega-gebruikers die ik echt graag wil ontmoeten, en sommigen die ik al ken (sq, c-moon) wil ik uiteraard wel terugzien en horen.

No hard feelings tegen niemand, ik neem aan dat niet iedereen je cup of tea is...

Nu nog even persoonlijke berichtjes beantwoorden, maar dat is voor morgen, ik ga squashen vanavond.

Sietse
FM, je lijkt me een geschikte kerel hoor, het was niets persoonlijks over die badges

Nog meer gegadigden voor een half uurtje muziek draaien?

- Lukas
- itchy (toch maar wel)
- sq
- Oldfart ( wil wel beginnen)

Fijn dat je op je beslissing bent teruggekomen FM. Kunnen we onder het genot van een pint eens 'live" van gedachte wisselen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:21 uur

geplaatst: vandaag om 02:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.