menu

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
Have fun iedereen! Volgende keer zal ik proberen er weer bij te zijn. Maar nu zorgt thelion wel voor wat soul op de meeting

handsome_devil
Nou veel plezier allemaal mensen, ik ga maar eens slapen

Oei ik ben te laat. Kom er aan. Haal gelijk Madelon wel even op. Tot zo

thelion schreef:
Nou al de afvalligen strekte met hun ziektes en suc6 met hun andere bezig heden..........

Ik stap zo in mijn vature en kom naar Breda.........

Tot over anderhalf uur.........

Ik hoop toch dat je in je voiture stapt. Anders kom je er nooit...

Ik hoop dat het gezellig is Breda, maar dat zal vast wel.

Ik heb helaas verstek moeten laten gaan, heb er op het laatste moment toch maar vanaf gezien en ben weer terug in bed gekropen, omdat ik me nu niet echt helemaal jofel voelde. Is morgen wel weer beter hopelijk.

Zie de nabeschouwingen en de foto's van Father McKenzie vanavond/morgen wel verschijnen.

Net terug uit Breda.. het was supergezellig !!!!

Jammer dat niet alle intiële deelnemers er uiteindelijk bij konden zijn...
Hopelijk voelen de zieken zich al wat beter enzo..
En hopelijk zijn de afwezigen, die zoals altijd ongelijk hebben, er wél bij..

't was supergezellig.. (maar dat hàd ik al gezegd zeker?) Lekker kletsen over muziek en lijstjes,... over Vlaams, Nederlands, taal in het algemeen, musicmetermeetings, nog eens muziek en nog meer muziek.... een leuk gratis optreden van DECLAN DE BARRA ! Jawel - CD gekocht en laten signeren - die het (te) kort en bondig hield: maar o wat was het goed !

(afbeelding)

Fijn dat Dj Arend zijn winkel speciaal voor ons open deed... en terwijl hoor ik mijn geldbeugel hardop protesteren, antwoord van ondergetekende: JA, ik héb die KINKS-boxset en nog vanalles gekocht, SO WHAT! )

FatherMcKenzie: thanks for the ride, mate !

Al een goed uurtje terug uit Breda ... en ik heb me geamuseerd. Een babbeltje, een (Nederlands) pintje (Hertog Jan), een optreden van Declan De Barra en de DVD "The Roundhouse Tapes" van Opeth kunnen kopen bij djarend. Bedankt aan het aangename gezelschap: Father McKenzie, c-moon, The Scientist, Oldfart (for president), Bertus, Lukas, Tangmaster, Graf Gantz, we tigers, sg, Titan, Sietse, ElMeroMero, thelion, pjh1967, VanDeGriend, djArend, Woody en mijn excuses aan wie ik vergeten ben. Zeker voor herhaling vatbaar en edit: ik had gezegd 200 kilometer plus vanuit Oostende, geen waar, het waren er maar 180 kilometer.

Gallow
Mmm Breda was toch wel èrg dichtbij geweest, helaas.

(afbeelding)

ook dit was Breda

Zeker gesloten?

Was gezellig in Breda..........

Zekers voor herhaling vatbaar......

Was inderdaad heel erg leuk, ik heb me, voor deze forumpagina, eerst even geconcentreerd op nalezen van nieuwe aankopen bij DJ Arend en geruilde cd's met Father McKenzie.

Iedereen was erg te spreken, positief. Je kunt nog eens dieper op de muziek ingaan, horen over andere smaken dan wat je al kent.

Ik geloof dat ik mij voorzichtig eens over een cd van Tangerine dream ga buigen (mij echt nog nooit mee bezig gehouden), het enthousiasme van Tangmaster werkte aanstekelijk.

Heren! Binnenkort graag verslagen van jullie aankopen, zal jullie als "speciaal te volgen" aankruisen (vooral graag een gedetailleerd verslag van die Kinks box, C-moon!)

Sietse
het was inderdaad erg gezellig, en volgende keer als ik weer mag draaien MEER HEINTJE

(voor al de thuisblijvers, volgende keer beter)

Ook ik heb me prima vermaakt bij de meeting. Alleen maar super aardige mensen ontmoet.

Hieronder nog wat sfeerbeelden:

(afbeelding)
Zoek jezelf

(afbeelding)
DJ Oldfart en Father McKenzie

(afbeelding)
DJ Heintje (dit is natuurlijk Sietse)

(afbeelding)
ElMeroMero, Bertus en Sietse

(afbeelding)
sq, Sietse en Oldfart

(afbeelding)
Declan de Barra, blootvoets en met toverdoos

Ja, ik vond het uitermate geslaagd, de thuisblijvers hebben een hele leuke dag gemist. Alleen toch weer meer geld uitgegeven dan vooraf ingepland. Maar wat wil je, met een Velvet met zo'n ruime sortering...

pjh1967 schreef:
Ook ik heb me prima vermaakt bij de meeting. Alleen maar super aardige mensen ontmoet.

Hieronder nog wat sfeerbeelden:

(afbeelding)
Zoek jezelf

Vrijwel volledig verdwenen achter Bertus als ik me niet vergis. Wat is die gast breed zeg...

musician schreef:

Heren! Binnenkort graag verslagen van jullie aankopen, zal jullie als "speciaal te volgen" aankruisen

Zodra ik de Box van Herbie Hancock heb toegevoegd zal ik er een mening bij zetten.......... (je weet wel oldfart zo'n geel sterretje.... )

GrafGantz schreef:
(quote)

Vrijwel volledig verdwenen achter Bertus als ik me niet vergis. Wat is die gast breed zeg...

Jij bent gewoon een iel mannetje.

't Was een mooie dag!

De afdeling Musicmeter Noord is net ook heel thuis aangekomen, heren ( helaas geen dames) bedankt allemaal; ik vond het een prettig, lekker ontspannen dagje zo.
Arend bedankt voor je initiatief en het shoppen.

Omdat ik nogal wat vragen en reacties kreeg;
dit is wat ik heb gedraaid:

1.-Felt ( met Elizabeth Fraser) - Primitive Painters

(afbeelding)
2.-Dexy' s Midnight Runners - Burn it Down

(afbeelding)
3.-Bloomfield/ Kooper/ Stills - You Don't Love Me

(afbeelding)
4.-Toots & the Maytals - Reggae Got Soul

(afbeelding)
5.- The Trypes - Love You Too

(afbeelding)
6.-Terry Reid - Rich Kids Blues

(afbeelding)
7.-The Call - Still Believe

(afbeelding)
8.-Kiem - Moneyman

(afbeelding)
9.-This Mortal Coil - Sixteen Days (reprise)

(afbeelding)
10.-Wipers - When It' s Over

(afbeelding)

Father McKenzie
Goeiemorgen iedereen!

Ja, het was echt een gezellig onderonsje, gisteren, you should have been there!

Leuke gesprekken met diverse users, leuk om van mening te wisselen over muziek en ook wel over andere dingen dan puur over muziek...
De deejay setjes waren allen leuk en verfrissend.
Deze van Oldfart en sq konden me het meeste bekoren.

Ik was thuis om 21.15 uur wat erg meeviel; Oldfart moet toen nog flink onderweg geweest zijn, veronderstel ik toch.

C-moon hebben we er in Mechelen uitgegooid, ik ben niet gestopt, ik vertraagde tot ca 30 km per uur en toen moest ie springen, hij viel nogal zacht in die gracht.

Paar leuke aankoopjes gedaan en met musician toch 2 cd's kunnen ruilen.
Mijn aankoopwoede in de mooie platenzaak VELVET MUSIC van Arend viel nogal mee (4 stuks). Brengt mijn totaal dit jaar op 6.

Arend nog bedankt voor de moeite om je winkel te openen.

Aan de inrichters dikke merci, 't was fijn, die Brabanders zijn geen foute jongens!

Eén minpuntje: Waar zaten de vrouwelijke users????

Ajuu
tot ziens, horens, mails.

Mijn moeder doet jullie ook allemaal de groeten.

Foto's volgen binnekort.
Nu boterhammetjes smeren en die truck in!

Patje
Father McKenzie.

tangmaster
Goeiemorgen.

Super leuke dag gehad gisteren, kom je eindelijk eens goed te weten waar mensen van houden als het om muziek gaat.

Voor herhaling vatbaar.

sq
Mijn folk-setje van gisteren - zo goed als ik nog weet

Hala Strana - Stouthrief
Alaska in Winter - Close Your Eyes / We are Blind (7" singleversie)
Lavender Jane - I Only Want To Be With You
De Dannan - Eleanor Rigby
M Ward - Poor Boy, Minor Key
Maddy Prior & June Tabor (Silly Sisters) - Blood & Gold / Mohacs
De Dannan - Rambles of Bach
Kate & Anna McGarrigle - Swimming Song
Bert Jansch - Angie
Manau - La Tribu De Dana
Ossian - The St. Kilda Wedding / Perrie Werrie / the Honourable Mrs. Moll's Reels
Rosdrigo Y Gabriela - Tamacun

In begin van de middag, voordat Oldfart zijn set begon luisterden we nog naar de LPs:
The Rolling Stones - Let it Bleed (kant 1)
Guadalcanal Diary - Jamboree (kant 2)

Heren! het was een geslaagde meeting en ik vond het leuk jullie allemaal eens in het "echt" te hebben ontmoet.

sq
Ik heb het ook weer een heel geslaagde bijeenkomst gevonden.

De middag was erg gezellig, ondanks de vele afzeggingen toch weer fijn veel mensen gezien en ook leren kennen. Dat begon trouwens al op de heenweg in de trein waar ik in Utrecht opstapte met Sietse, Bertus en Tangmaster. Het hele Breda-programma was ook erg prettig qua timing, met het bezoek aan de Velvet en het concert. Een beetje jammer was het dat het na de Velvet zo snel uit elkaar viel; van de ´eters´ kwam uiteindelijk alleen Lukas terug. Ja het was ook wel een zondag, natuurlijk.
Desalniettemin hebben we een fantastische dag gehad, met leuke muziek en gesprekken, vooral met mede-DJ Oldfart, samen met mij de enige achterblijver in de Mezz. Overigens was het nog lang gezellig daar. Nadat Oldfart en Lukas weg gingen ben ik nog zeker twee uur gebleven nadat ik me had aangesloten bij de andere (niet MuMe) mensen die er nog waren.

Breda, da's niet overdreven ver voor mij. Maar ik zie dit topic nu pas.

Weer wat gemist. Alhoewel, er was dus geen vrouwelijk schoon bij?

sq
Oldfart schreef:
3.-Bloomfield/ Kooper/ Stills - You Don't Love Me
(afbeelding)

De hoes van jouw album was mooier

En nog bedankt voor het complete lijstje, daar ga ik zeker nog dingen van nalopen. Kiem bijvoorbeeld, had ik al die jaren niet gehoord en was veel beter dan in mijn herinnering

Ook van de andere DJs heb ik veel plezier gehad. Lukas, die met de door mij geliefde X Ray Spex aankomt terwijl ik dat niet meteen doorhad ´goede punk , wat is dit ´, en Sietse die toch een jaloersmakende collectie bijzondere 7"-singletjes had - inlusief de nog best gave Heidschi Bumbeidschi het succes van de dag.

Kronos schreef:
Breda, da's niet overdreven ver voor mij. Maar ik zie dit topic nu pas.

Tja, het is nu eenmaal een zeer recent topic met nauwelijks reacties. Zoiets zie je nu eenmaal snel over het hoofd...

Nog enkele sfeerplaatjes:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Vraagje aan SQ:
dat Lavender Jane met 'I Only Want To Be With You' klonk zo ontzettend bekend............kennen we dat misschien onder een andere titel van This Mortal Coil of zo??

Gast
geplaatst: vandaag om 02:59 uur

geplaatst: vandaag om 02:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.