De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2019, 10:04 uur
[quote]chevy93 schreef:
Oei, toch maar naamkaartjes opdoen dan? Scheelt een hoop geschreeuw over en weer.
(quote)
Oei, toch maar naamkaartjes opdoen dan? Scheelt een hoop geschreeuw over en weer.
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 maart 2019, 10:04 uur
Gretz schreef:
Ja of we houden aan de tafel een turflijstje bij of iets dergelijks? Alles onthouden gaat waarschijnlijk niet lukken als we de rekening voor de hele tafel krijgen
(quote)
Ja of we houden aan de tafel een turflijstje bij of iets dergelijks? Alles onthouden gaat waarschijnlijk niet lukken als we de rekening voor de hele tafel krijgen
Geen turflijst. Het beste werkt zoals west aangeeft een ieder besteld zijn eigen drankjes. Krijg je nooit problemen
0
geplaatst: 10 maart 2019, 10:23 uur
Brunniepoo schreef:
's avonds was al een twijfelgeval, maar 's middags gaat hem voor mij zeker niet worden. CPC staat al langer in de planning...
's avonds was al een twijfelgeval, maar 's middags gaat hem voor mij zeker niet worden. CPC staat al langer in de planning...
Nou, die gaat dus niet door...
Meeting ook afgelast vanwege het slechte weer?
1
geplaatst: 10 maart 2019, 10:29 uur
De meeting is binnen dus ik zie het probleem niet.
Dus kom vooral langs Brunniepoo!
Dus kom vooral langs Brunniepoo!
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 maart 2019, 11:18 uur
Ik 'moet' eerst nog even Klimaatmarsen (is evenmin afgezegd), dus 14:00 uur ga ik niet halen, maar ik schuif later wel gewoon aan.
0
geplaatst: 10 maart 2019, 11:21 uur
Casartelli schreef:
Ik 'moet' eerst nog even Klimaatmarsen (is evenmin afgezegd), dus 14:00 uur ga ik niet halen, maar ik schuif later wel gewoon aan.
Aflasten zou anders wel een statement zijn.Ik 'moet' eerst nog even Klimaatmarsen (is evenmin afgezegd), dus 14:00 uur ga ik niet halen, maar ik schuif later wel gewoon aan.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 maart 2019, 11:22 uur
remcodulac schreef:
Aflasten zou anders wel een statement zijn.
He, ik had jouw taalvaardigheid hoger ingeschat.Aflasten zou anders wel een statement zijn.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 maart 2019, 11:26 uur
remcodulac schreef:
Ik ook, maar ja...
Om het maar van de zonnige kant te bekijken: je schreef in elk geval niet aflassen.Ik ook, maar ja...
1
geplaatst: 10 maart 2019, 11:50 uur
Dat dacht ik niet! Lekker binnen en van binnen warm worden met een bruin biertje?

Overigens wordt het hier in Utrecht volgens buienradar vanaf half één lange tijd (vrijwel) droog.

En als je vanaf het (bus)station komt: Olivier ligt tegen HC aan. Dus overdekt naar de kroeg lopen, ook dat nog. Wij hebben aan werkelijk alles gedacht.

4
geplaatst: 10 maart 2019, 12:01 uur
Ok, dan ga ik mijn verdriet over alle nutteloze trainingsarbeid maar wegdrinken. Na elk biertje wordt de tijd die ik had kunnen lopen sneller...
Anyway, ben er rond een uur of drie. Tot dan!
Anyway, ben er rond een uur of drie. Tot dan!
0
geplaatst: 10 maart 2019, 13:03 uur
Ik ben onderweg. Als er geen bomen op bovenleidingen waaien zie ik jullie vanmiddag! ?
1
geplaatst: 10 maart 2019, 13:58 uur
Neemt iemand trouwens nog z'n moeder mee? Tradities zijn er om in ere gehouden te worden.
0
geplaatst: 10 maart 2019, 14:00 uur
Volgens Google Maps ben ik er om 14.24 uur.
Zonder moeder btw.
Zonder moeder btw.
1
geplaatst: 10 maart 2019, 15:52 uur
Teunnis schreef:
Ik ben nu ook onderweg! Tot over anderhalf uurtje ofzo!
Ik ben nu ook onderweg! Tot over anderhalf uurtje ofzo!
Je like is van Niek #stemnellygh
* denotes required fields.