menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
geplaatst:
Arrie schreef:
(quote)

Je like is van Niek #stemnellygh
Je like is van Niek #stemnellygh

panjoe (moderator)
geplaatst:
Is het gezellig daar? Ik ben net thuis van werk en doodop, dus ga lekker vroeg m’n nest in, maar verwacht toch op zijn minst wel wat epische foto’s...

geplaatst:
Ik ben weer thuis. Ik was korter gebleven dan de rest, maar het was leuk!

geplaatst:
Erg tof. Meer users als verwacht

geplaatst:
Mijn eerste officiële MuMeMeeting en ik vond het ook erg gezellig. Leuk om al die gezichten achter de avatars te zien. Zo weet ik nu dat het niet de echte ogen van DjFrankie zijn.

Foto's heb ik niet gemaakt, maar heb anderen wel wat zien maken.

geplaatst:
Verdorie, ben ik toch nog vergeten om Chevy de hand te schudden... Ik heb wel bijna alle anderen even gesproken en ik heb een heel toffe middag gehad!

geplaatst:
Het was zeker gezellig en wat een opkomst: 24 users in het echt live aanwezig. Het viel me ook op dat bijna iedereen lekker lang bleef hangen. Zelf was ik de tijd een beetje vergeten, dat zegt genoeg.

Edit: 26 users! (ik ben dus zelfs de tel kwijt geraakt)

geplaatst:
Over wat voorheen de recordopkomst was, heeft nog enige discussie plaatsgevonden. Maar dat record werd vandaag in elk geval verpulverd. Aangenaam samenzijn.

geplaatst:
west schreef:
Het was zeker gezellig en wat een opkomst: 24 users in het echt live aanwezig.

26 zelfs

geplaatst:
Casartelli schreef:
Over wat voorheen de recordopkomst was, heeft nog enige discussie plaatsgevonden. Maar dat record werd vandaag in elk geval verpulverd. Aangenaam samenzijn.
Wellicht dat iemand de tijdlijn aan kan passen.

Tijdlijn van MusicMeter - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

geplaatst:
MusicMeters eigen Wikimaster was nog op het feest toen ik vertrok.

geplaatst:
Was weer een toffe middag! Dank voor organisatie en gezelligheid!

geplaatst:
Ik vertrek nu net pas uit Utrecht, was een zeer geslaagde dag Een ongekend mooie opkomst, iedereen bedankt voor de gezelligheid. Speciale dank voor west voor het vastleggen van de locatie, onze privé-hoek in Olivier was perfect.

Ik zal hier zo even een paar groepsfoto’s delen die we gemaakt hebben speciaal voor jordidj1. 2/3 van de opkomst was toen wel al gevlogen om te gaan eten of omdat men al thuis verwacht werd

Over een jaar zien we mogelijkheden voor een nieuwe grote meet, wellicht in een Vlaamse stad om het voor de zuiderburen ook iets makkelijker te maken

geplaatst:
Heel leuk om de eindelijk eens MuMe’aars in het wild tegen te komen. Niet iedereen even goed kunnen spreken, maar er waren dan ook wel bizar veel users aanwezig. Hopelijk gaat het meeten me vanaf nu beter af - dit was de eerste succesvolle meeting in meer dan tien jaar.

Ik hoop jordidj1, zaaf, herman, Titmeister, Edgar18, Dance Lover, panjoe en iedereen die ik nu nog vergeet, snel nog eens te ontmoeten!

EDIT: ArthurDZ, Johnny Marr, Masimo, El Ninjo, Onweerwolf, trebremmit en dumb_helicopter natuurlijk niet te vergeten. En nu stel ik waarschijnlijk nog steeds een aantal teleur omdat ik ze niet namedrop.

We hadden het erover om over een jaar een meeting in Antwerpen te doen om onze Zuiderburen tegemoet te komen. Laat dat nu net een van mijn favoriete steden zijn! EDIT2: Wat Geert zegt

geplaatst:
Zit die 123poetertjes alweer aan de Pauwel Kwak? Jeetje!

En Teunnis, ik wil jou óók ontmoeten natuurlijk. Thanks voor de namecheck x

geplaatst:
Oh ja, die meeting was vandaag! Ziet er gezellig uit, hoor. Volgende keer ben ik er graag bij, nu zit ik in Zuid-Spanje!

geplaatst:
Was gezellig boisss!

geplaatst:
Wie staan er op de foto's?

geplaatst:
Van links naar rechts Wibro, Gretz, Teunnis, Slowgaze, Koenr, 123poetertjes, ikzelf en zittend op de grond The Scientist

geplaatst:
Geert met zijn naambordje

geplaatst:
123poetertjes schreef:
Geert met zijn naambordje

Inclusief zijn Musicmeter top 10 en avatar!

geplaatst:
Matt Berminger

geplaatst:
123poetertjes schreef:
Matt Berminger

Oh ja, verrek. Zoiets stond op de andere kant. Wie is dat ook alweer Gretz?

geplaatst:
Casartelli schreef:
(quote)
MusicMeters eigen Wikimaster was nog op het feest toen ik vertrok.

Zo dan
https://i.imgur.com/3BFVBps.jpg

geplaatst:
Choconas schreef:
Oh ja, die meeting was vandaag! Ziet er gezellig uit, hoor. Volgende keer ben ik er graag bij, nu zit ik in Zuid-Spanje!

Waar in Zuid-Spanje, toevallig in de buurt van Granada? Doe de groeten aan m'n moeder als je ze ziet. Als ze niet al een vakantie had geboekt had ik haar ook meegenomen

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

Waar in Zuid-Spanje, toevallig in de buurt van Granada? Doe de groeten aan m'n moeder als je ze ziet. Als ze niet al een vakantie had geboekt had ik haar ook meegenomen

Valt mee, ik zit in Sevilla. Ik overweeg wel om donderdag naar Alhambra/Granada te gaan!

geplaatst:
Ziet er gezellig uit boys! Ik was helaas pas gisterochtend terug uit de VS en dus redelijk geveld door een jetlag, anders was ik graag aangesloten. Volgende keer beter!

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
En wie is wie precies op deze foto?

Gast
geplaatst: vandaag om 20:18 uur

geplaatst: vandaag om 20:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.