De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 maart 2019, 17:25 uur
Is het gezellig daar? Ik ben net thuis van werk en doodop, dus ga lekker vroeg m’n nest in, maar verwacht toch op zijn minst wel wat epische foto’s...
0
geplaatst: 10 maart 2019, 17:59 uur
Ik ben weer thuis. Ik was korter gebleven dan de rest, maar het was leuk!
3
geplaatst: 10 maart 2019, 20:08 uur
Mijn eerste officiële MuMeMeeting en ik vond het ook erg gezellig. Leuk om al die gezichten achter de avatars te zien. Zo weet ik nu dat het niet de echte ogen van DjFrankie zijn.
Foto's heb ik niet gemaakt, maar heb anderen wel wat zien maken.
Foto's heb ik niet gemaakt, maar heb anderen wel wat zien maken.
2
geplaatst: 10 maart 2019, 20:51 uur
Verdorie, ben ik toch nog vergeten om Chevy de hand te schudden... Ik heb wel bijna alle anderen even gesproken en ik heb een heel toffe middag gehad!
3
geplaatst: 10 maart 2019, 21:17 uur
Het was zeker gezellig en wat een opkomst: 24 users in het echt live aanwezig. Het viel me ook op dat bijna iedereen lekker lang bleef hangen. Zelf was ik de tijd een beetje vergeten, dat zegt genoeg.
Edit: 26 users! (ik ben dus zelfs de tel kwijt geraakt)
Edit: 26 users! (ik ben dus zelfs de tel kwijt geraakt)
4
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 maart 2019, 21:36 uur
Over wat voorheen de recordopkomst was, heeft nog enige discussie plaatsgevonden. Maar dat record werd vandaag in elk geval verpulverd. Aangenaam samenzijn.
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 maart 2019, 21:40 uur
west schreef:
Het was zeker gezellig en wat een opkomst: 24 users in het echt live aanwezig.
Het was zeker gezellig en wat een opkomst: 24 users in het echt live aanwezig.
26 zelfs
1
geplaatst: 10 maart 2019, 21:45 uur
Casartelli schreef:
Over wat voorheen de recordopkomst was, heeft nog enige discussie plaatsgevonden. Maar dat record werd vandaag in elk geval verpulverd. Aangenaam samenzijn.
Wellicht dat iemand de tijdlijn aan kan passen. Over wat voorheen de recordopkomst was, heeft nog enige discussie plaatsgevonden. Maar dat record werd vandaag in elk geval verpulverd. Aangenaam samenzijn.

Tijdlijn van MusicMeter - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 maart 2019, 21:49 uur
chevy93 schreef:
Wellicht dat iemand de tijdlijn aan kan passen.
MusicMeters eigen Wikimaster was nog op het feest toen ik vertrok.Wellicht dat iemand de tijdlijn aan kan passen.

6
geplaatst: 10 maart 2019, 22:02 uur
Was weer een toffe middag! Dank voor organisatie en gezelligheid!
8
geplaatst: 10 maart 2019, 22:15 uur
Ik vertrek nu net pas uit Utrecht, was een zeer geslaagde dag
Een ongekend mooie opkomst, iedereen bedankt voor de gezelligheid. Speciale dank voor west voor het vastleggen van de locatie, onze privé-hoek in Olivier was perfect.
Ik zal hier zo even een paar groepsfoto’s delen die we gemaakt hebben speciaal voor jordidj1. 2/3 van de opkomst was toen wel al gevlogen om te gaan eten of omdat men al thuis verwacht werd
Over een jaar zien we mogelijkheden voor een nieuwe grote meet, wellicht in een Vlaamse stad om het voor de zuiderburen ook iets makkelijker te maken
Een ongekend mooie opkomst, iedereen bedankt voor de gezelligheid. Speciale dank voor west voor het vastleggen van de locatie, onze privé-hoek in Olivier was perfect.Ik zal hier zo even een paar groepsfoto’s delen die we gemaakt hebben speciaal voor jordidj1. 2/3 van de opkomst was toen wel al gevlogen om te gaan eten of omdat men al thuis verwacht werd
Over een jaar zien we mogelijkheden voor een nieuwe grote meet, wellicht in een Vlaamse stad om het voor de zuiderburen ook iets makkelijker te maken
11
geplaatst: 10 maart 2019, 22:17 uur
Heel leuk om de eindelijk eens MuMe’aars in het wild tegen te komen. Niet iedereen even goed kunnen spreken, maar er waren dan ook wel bizar veel users aanwezig. Hopelijk gaat het meeten me vanaf nu beter af - dit was de eerste succesvolle meeting in meer dan tien jaar.
Ik hoop jordidj1, zaaf, herman, Titmeister, Edgar18, Dance Lover, panjoe en iedereen die ik nu nog vergeet, snel nog eens te ontmoeten!
EDIT: ArthurDZ, Johnny Marr, Masimo, El Ninjo, Onweerwolf, trebremmit en dumb_helicopter natuurlijk niet te vergeten. En nu stel ik waarschijnlijk nog steeds een aantal teleur omdat ik ze niet namedrop.
We hadden het erover om over een jaar een meeting in Antwerpen te doen om onze Zuiderburen tegemoet te komen. Laat dat nu net een van mijn favoriete steden zijn! EDIT2: Wat Geert zegt
Ik hoop jordidj1, zaaf, herman, Titmeister, Edgar18, Dance Lover, panjoe en iedereen die ik nu nog vergeet, snel nog eens te ontmoeten!
EDIT: ArthurDZ, Johnny Marr, Masimo, El Ninjo, Onweerwolf, trebremmit en dumb_helicopter natuurlijk niet te vergeten. En nu stel ik waarschijnlijk nog steeds een aantal teleur omdat ik ze niet namedrop.
We hadden het erover om over een jaar een meeting in Antwerpen te doen om onze Zuiderburen tegemoet te komen. Laat dat nu net een van mijn favoriete steden zijn! EDIT2: Wat Geert zegt

17
geplaatst: 10 maart 2019, 22:24 uur
1
geplaatst: 10 maart 2019, 22:28 uur
Zit die 123poetertjes alweer aan de Pauwel Kwak? Jeetje!
En Teunnis, ik wil jou óók ontmoeten natuurlijk. Thanks voor de namecheck x
En Teunnis, ik wil jou óók ontmoeten natuurlijk. Thanks voor de namecheck x
0
geplaatst: 10 maart 2019, 22:40 uur
Oh ja, die meeting was vandaag! Ziet er gezellig uit, hoor. Volgende keer ben ik er graag bij, nu zit ik in Zuid-Spanje! 

4
geplaatst: 10 maart 2019, 23:26 uur
Van links naar rechts Wibro, Gretz, Teunnis, Slowgaze, Koenr, 123poetertjes, ikzelf en zittend op de grond The Scientist 

1
geplaatst: 11 maart 2019, 00:04 uur
123poetertjes schreef:
Matt Berminger
Matt Berminger
Oh ja, verrek. Zoiets stond op de andere kant. Wie is dat ook alweer Gretz?

0
geplaatst: 11 maart 2019, 00:47 uur
Choconas schreef:
Oh ja, die meeting was vandaag! Ziet er gezellig uit, hoor. Volgende keer ben ik er graag bij, nu zit ik in Zuid-Spanje!
Waar in Zuid-Spanje, toevallig in de buurt van Granada? Doe de groeten aan m'n moeder als je ze ziet. Als ze niet al een vakantie had geboekt had ik haar ook meegenomen

0
geplaatst: 11 maart 2019, 00:50 uur
1
geplaatst: 11 maart 2019, 01:12 uur
Gretz schreef:
Waar in Zuid-Spanje, toevallig in de buurt van Granada? Doe de groeten aan m'n moeder als je ze ziet. Als ze niet al een vakantie had geboekt had ik haar ook meegenomen
(quote)
Valt mee, ik zit in Sevilla. Ik overweeg wel om donderdag naar Alhambra/Granada te gaan!

0
geplaatst: 11 maart 2019, 07:37 uur
Ziet er gezellig uit boys! Ik was helaas pas gisterochtend terug uit de VS en dus redelijk geveld door een jetlag, anders was ik graag aangesloten. Volgende keer beter!
* denotes required fields.