menu

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:

Het was weer leuk! Net als de vorige meeting, maar nu met andere, net zo leuke MuMe'ers!

Jammer dat ik TAFKAP net gemist heb en dat ik Mausie niet heb kunnen spreken. Dat moeten we dan een volgende keer maar inhalen.

Ja, was helemaal top guys! Volgende keer helemaal naar de tering op een zaterdagavond? Dan kan ArthurDZ zich misschien ook vrijmaken? Maar het was ook leuk zonder jou hoor! X

Mausie schreef:
Leuk om eindelijk wat mede-MuMe'ers te ontmoeten! Volgende keer wat dichter bij huis?

We hebben alvast besloten dat de meet van volgend jaar maart in Rotterdam zal gaan plaatsvinden. Ook voor de Belgen nog te doen met een flixbus of trein

Edit: dat was een van de suggesties, nog een keer Utrecht is ook gewoon prima lijkt me

jordidj1 (moderator)
we?

Volgend jaar probeer ik er echt bij te zijn, zag er gezellig uit mensen!

Ja de diehards die tot het laatst zijn gebleven x

Geert, Gretz en hijzelf.

Nee, serieus, meerdere mensen vonden dit een goed idee.

Het maakt mij zelf allemaal niet zo gek veel uit. Als iemand besluit om in Groningen te hosten (OnweerwolfAlice) dan kom ik waarschijnlijk ook gewoon af

Ja, Rotterdam is goed voor mij, mij best joh. Vet leipe stad enzo. De Erasmusbrug is de shit.

dix
Gretz schreef:

We hebben alvast besloten dat de meet van volgend jaar maart in Rotterdam zal gaan plaatsvinden.
Dat wordt zigzaggen op de nwe Binnenweg.
Ik zal jullie toezwaaien vanaf mijn balkon.

Poeha schreef:
(afbeelding)

Rechts, Kees Tol?

Verrek, dat is hem echt

geplaatst:
Johnny Marr schreef:
Ja, was helemaal top guys! Volgende keer helemaal naar de tering op een zaterdagavond? Dan kan ArthurDZ zich misschien ook vrijmaken? Maar het was ook leuk zonder jou hoor! X

Gelukkig x

geplaatst:
Nu iedereen met een nonvitaal beroep thuis moet blijven: zullen we gewoon dikke CSL-sessies gaan houden jongens? x

geplaatst:
123poetertjes schreef:
Nu iedereen met een nonvitaal beroep thuis moet blijven: zullen we gewoon dikke CSL-sessies gaan houden jongens? x

+1
KOM CHAT X

geplaatst:
123poetertjes schreef:
Thuis moet werken*.

geplaatst:
chevy93 schreef:
(quote)
Thuis moet werken*.

Wordt nog genoeg bij bedrijven zelf gewerkt hoor, voorlopig moeten we nog niet verplicht thuis blijven. Al was ik daar momenteel wel liever geweest dan hier op kantoor.

geplaatst:
chevy93 schreef:
(quote)
Thuis moet werken*.
's Avonds ook? x

geplaatst:
GrafGantz schreef:
(quote)

Wordt nog genoeg bij bedrijven zelf gewerkt hoor, voorlopig moeten we nog niet verplicht thuis blijven. Al was ik daar momenteel wel liever geweest dan hier op kantoor.
In Rotterdam zeker de houding van 'niet lullen maar poetsen' en 'het zal wel overwaaien'?

geplaatst:
123poetertjes schreef:
(quote)
's Avonds ook? x
24-uurs economie jwz.

geplaatst:
Ga dan eens aan het werk ofzo, beetje op MuMe zitten nu...

geplaatst:
chevy93 schreef:
(quote)
In Rotterdam zeker de houding van 'niet lullen maar poetsen' en 'het zal wel overwaaien'?

Nope, maar ik werk in de haven dus veel collega's kunnen gewoon niet vanuit huis werken. Ik heb zelf een issue met m'n laptop dat zelfs de IT-afdeling niet schijnt te kunnen fixen, dus thuis inloggen is momenteel niet mogelijk en thuis werken daardoor ook niet. Ben flink pissig van dit amateurisme, maar kan verder alleen maar afwachten.

Tevens wordt er bij ons zo massaal vanuit huis ingelogd dat de server het niet aan kan, dus hoor van veel collega's die wel thuis zitten dat ze niks kunnen doen. Gaat dus weer lekker soepel allemaal.

/edit: Privacy settings - ad.nl

geplaatst:
Mijn vriendin is uitgerekend dit weekend aan haar sabbatical begonnen, waar ze een paar jaar naar toe had geleefd. De meeste plannen (daguitjes, weekendtripjes en vrienden op zoeken in het buitenland) kunnen al gelijk de prullenbak in. Ze heeft er zelf inmiddels wel vrede mee, want #firstworldproblems, maar vind het toch wel zuur.

CSL'en is wel een goed idee, misschien kan het topic daarover weer eens afgestoft worden.

geplaatst:
herman schreef:
Mijn vriendin is uitgerekend dit weekend aan haar sabbatical begonnen, waar ze een paar jaar naar toe had geleefd. De meeste plannen (daguitjes, weekendtripjes en vrienden op zoeken in het buitenland) kunnen al gelijk de prullenbak in. Ze heeft er zelf inmiddels wel vrede mee, want #firstworldproblems, maar vind het toch wel zuur.

Zit ze dus ineens met jou opgescheept?

Nee serieus: wat een pech zeg, net nu met je sabbatical beginnen. Maar goed, hopelijk blijven jullie gezond.

geplaatst:
Toen ik de 8ste terugliep naar het station vroeg ik me soms nog af bij een paar mensen die ik zag, maar die ik niet kende, of ze op weg waren naar de meeting.
Wat fijn dat we die leuke meeting nét op tijd hadden!

geplaatst:
TAFKAP schreef:
Wat fijn dat we die leuke meeting nét op tijd hadden!
De timing had inderdaad niet beter gekund, zo in het laatste weekend dat de Belgische horeca nog open waren! (Alleen mijn eigen timing had wat beter gekund, zodat ik jou niet was misgelopen...)

geplaatst:
Ja, achteraf gezien een gelukje dat de verjaardag van MuMe op 10 maart valt en niet een weekje later, anders hadden we de (geslaagde) meeting ook op onze buik kunnen schrijven

Ik ben ook opgelucht dat er niemand van ons geïnfecteerd geraakt is in Antwerpen

Gast
geplaatst: vandaag om 16:46 uur

geplaatst: vandaag om 16:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.