menu

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
geplaatst:

geplaatst:
Rotterdam heeeeeeeeeel misschien.....

geplaatst:
Wat aERo zegt, maar reken niet op me.

geplaatst:
Utrecht wel, Rotterdam niet.

geplaatst:
Ik ben down, beide locaties zijn prima

geplaatst:
Utrecht ben ik zeker bij, Rotterdam misschien

geplaatst:
Ik ben ook wel voor een meeting. Kijk tegen die tijd wel of ik op de dan gekozen datum wel of niet kan.

geplaatst:
Gretz schreef:
Wie is er in voor een nieuwe meeting in het najaar in Rotterdam of Utrecht? (september/oktober)
Dit keer moet het lukken!
Zware voorkeur voor Utrecht, maar als het Rotterdam wordt, kom ik ook. Hoewel ik die stad onlangs enorm heb lopen afkraken, kan je met de juiste mensen erbij, het toch nog bijzonder leuk daar hebben.

geplaatst:
Indien de datum uitkomt, kom ik ook wel langs. Laatste meeting die ik heb bijgewoond, is al weer tien jaar geleden (2012).

geplaatst:
Wat Barney Rubble zegt, maar dan 2010.

geplaatst:
Heel misschien, ligt aan de datum, plaats en of ik zin heb op de dag zelf.

Soledad (moderator)
geplaatst:
korenbloem schreef:
Heel misschien, ligt aan de datum, plaats en of ik zin heb op de dag zelf.

Ik denk dat dit wel de meest voorwaardelijke ‘ik kom’ is die ik ooit heb gehoord

geplaatst:
Utrecht ben ik bij. Rotterdam hangt ervan af wanneer en hoe laat.

geplaatst:
voorkeur voor oktober, ben er wel bij denk ik

geplaatst:
Ik kijk ook naar de datum of ik kan, en ga ook voor Utrecht, ben wel 31 oktober in Rotterdam , Baroeg post punk festival.

geplaatst:
Ik wil mij nergens mee bemoeien, maar een afspraak afstemmen met zo niet honderden mumeërs is eigenlijk haast geen doen.
Er bestaat geen datum, tijd en plaats waarop iedereen kan.

Dus wie het ook organiseert, is degene die (uiteindelijk) maar tijd en plaats (Utrecht of Rotterdam) moet bepalen. Ik heb wel diverse mensen die ik graag even de hand zou willen schudden maar ik pas mij dan maar aan, aan tijd of plaats conform bedacht door het organiserende comité. Of ik moet echt helemaal niet kunnen. Het is nu juli. Een zaterdag in oktober o.i.d. lijkt mij ver genoeg om voor veel mumeërs wat te kunnen plannen.

geplaatst:
Ben ik het wel mee eens, gewoon iets prikken

geplaatst:
Kun je de reiskosten ook declareren eigenlijk?

geplaatst:
Op dezelfde manier waarop je je uren dat je op de site zit declareert. Je moet alleen dat blauwe formulier gebruiken.

geplaatst:
musician schreef:
Ik heb wel diverse mensen die ik graag even de hand zou willen schudden

Nou, vooruit dan maar. Wel eerst even ontsmetten natuurlijk.

geplaatst:
Zaterdag in Rotterdam, zondag in Utrecht en op beide dagen dezelfde programmering qua bands.
Net als Torhout/Werchter vroeger.

geplaatst:
Als ik kan Rotterdam misschien, Utrecht is mij net even te ver weg….. mijn laatste meeting was ook mijn eerste (2009 Breda) Fuck das al ruim 13 jaar geleden…..

geplaatst:
thelion schreef:
Als ik kan Rotterdam misschien, Utrecht is mij net even te ver weg

Omsk?

geplaatst:
EttaJamesBrown Daar lopen iets te veel wolven rond en ik ben ook niet in het bezit van een trojka......

geplaatst:
Arrie schreef:
Ben ik het wel mee eens, gewoon iets prikken

UPDATE:

Ik stel het weekend van 22-23 oktober voor en dan in Rotterdam (omdat we daar nog nooit gemeet hebben).

Voor de meeste Vlamingen in onze gemeenschap uiteraard niet om de hoek, maar ik moet nu eenmaal een knoop doorhakken. Bij voldoende animo kunnen we komend voorjaar weer eens een meet doen in Antwerpen of Gentje!

Ik ben dan toevallig al in de stad (Left of the Dial, donderdag t/m zaterdag), dus ook handig te combineren

Hebben jullie een voorkeur voor de zaterdag- of zondagmiddag?

MuMe is eindelijk volwassen: (uitgestelde) 18e verjaardag B-day Bash!!

Zaterdag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz

Zondag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz

Koenr, herman, aERodynamIC, GrafGantz of cosmic kid hebben jullie ideeën voor gezellige kroegen waar we gemakkelijk met een grotere groep kunnen afspreken?

Even alle users taggen die aangaven belangstelling te hebben, eerder bij een meeting zijn geweest en iedereen die ik graag nog eens zou tegenkomen op een meeting:

deric raven
kaj_666
Sir Spamalot
staralfur
Ploppesteksel
catdog
coldwarkids
Dance Lover
korenbloem
Titmeister
McSavah
Vince vega
dix
west
-SprayIt-
blur8
The Scientist
ArthurDZ
thelion
Arno
Stijn_Slayer
El Ninjo
Poeha
stardust_be
STaRS
Teunnis
Reijersen
Mjuman
Casartelli
musician
sj0n88
gerre
bikkel2
remcodulac
Slowgaze
Rudi S
chevy93
johan de witt
zaaf
jordidj1
panjoe
DjFrankie
aerobag
Sunderland
hoi123
Ataloona
Dwejkk_
stoepkrijt
Liesjemeer
Choconas
aERodynamIC
koosknook
Justus18
brajoapau
Brunniepoo
Soledad
Masimo
Snoeperd
niels94
wibro
Lars Muziek.
Scorpion_21
TAFKAP
JoaMuse
Silent_shout
maanvaarder
Edgar18
Maurice-FR
curufin
Fathead
luigifort
Johnny Marr
AstroStart
MRDammann
DenDimi
Poek
VladTheImpaler
EttaJamesBrown
SanderT
Jazper
itchy
ranja
nlkink
123poetertjes
TornadoEF5
Marzipaintree
Mausie
Shaky
Clerx
Barney Rubble
madmadder
titan
Dim
vigil
Grafmat
pjh1967
stephan73
motel matches

(als je niet getagd bent, maar daar wel op had gerekend ben ik je domweg vergeten )

geplaatst:
Uitgestelde Sweet Sixteen Mume B-day Bash!!

Zaterdag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie

Zondag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie

geplaatst:
DjFrankie schreef:
Ik kijk ook naar de datum of ik kan, en ga ook voor Utrecht, ben wel 31 oktober in Rotterdam , Baroeg post punk festival.

Wavefest op de 30e? Als er meer mensen liever in het laatste weekend van oktober gaan zitten kunnen we evt. nog switchen. Maar voor nu stel ik het een-na-laatste weekend voor

geplaatst:
Oh ja, de Sweet Sixteen Party hebben we in maart 2020 al in A'pen gehad, dus we gaan nu onze 18e verjaardag vieren!

MuMe is eindelijk volwassen: 18e verjaardag B-day Bash!!

Zaterdag 22 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie

Zondag 23 oktober, inloop vanaf 13:00 (locatie nog nader bekend te maken)
- Gretz
- Arrie

geplaatst:
Gretz schreef:
Koenr, herman, aERodynamIC, GrafGantz of cosmic kid hebben jullie ideeën voor gezellige kroegen waar we gemakkelijk met een grotere groep kunnen afspreken?

Als je in dé muziekstraat van de stad wil zijn (met drie platenwinkels bij elkaar) is Rotown, tevens concertpodium, handig voor een grote groep. Sowieso genoeg leuke kroegjes op de Nieuwe en Oude Binnenweg en niet te ver van Rotterdam CS.

Heel misschien kom ik zaterdag. Maar pin me daar niet op vast.

geplaatst:
aERodynamIC schreef:
(quote)

Als je in dé muziekstraat van de stad wil zijn (met drie platenwinkels bij elkaar) is Rotown, tevens concertpodium, handig voor een grote groep.

Ja, Rotown is altijd goed. Maar zaterdag gaat dan niet, want dan is Left of the Dial nog bezig o.a. in Rotown en kom je denk nik alleen met een ticket binnen. Zondagmiddag zou wellicht wel kunnen.

Een andere geschikt horecagelegenheid aan de Nieuwe Binnenweg is er vast ook nog wel te vinden.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:22 uur

geplaatst: vandaag om 08:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.