De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 januari 2010, 18:37 uur
herman schreef:
Volgens mij denken jullie bij schlagers meteen aan bier, Duitsland, nog meer bier en lederhosen, maar het is echt wel heel iets anders dan dat. Maar goed, het zit nog in de pijpleiding.
Volgens mij denken jullie bij schlagers meteen aan bier, Duitsland, nog meer bier en lederhosen, maar het is echt wel heel iets anders dan dat. Maar goed, het zit nog in de pijpleiding.
Doe er dan een sixpack kwaliteitsbier bij en een lederhosen.

0
geplaatst: 21 januari 2010, 12:44 uur
De prijsvraag is weer afgelopen. Iemand een idee wat het antwoord was? 
Ben benieuwd naar de prijswinnaars... Het zal in de loop van de dag vast bekend gemaakt worden door Herman.

Ben benieuwd naar de prijswinnaars... Het zal in de loop van de dag vast bekend gemaakt worden door Herman.
0
geplaatst: 21 januari 2010, 15:36 uur
Ik kijk er vanavond op mijn gemak naar. Ik kan alvast verklappen dat er meerdere mensen met het goede antwoord waren.
Dit was qua inzendingen trouwens de op 1 na meest succesvolle prijsvraag.
Dit was qua inzendingen trouwens de op 1 na meest succesvolle prijsvraag.
0
geplaatst: 21 januari 2010, 19:40 uur
herman schreef:
Ik kijk er vanavond op mijn gemak naar. Ik kan alvast verklappen dat er meerdere mensen met het goede antwoord waren.
Verrassend.
0
geplaatst: 21 januari 2010, 21:58 uur
Ik ga d'r compleet aan onderdoor hier. Sterker nog, ik krijg er zelf uitslag van...
0
geplaatst: 21 januari 2010, 21:59 uur
In de wandelgangen wordt gefluisterd dat GrafGantz een van de winnaars is.
0
geplaatst: 22 januari 2010, 12:24 uur
Sorry voor de vertraging, ik was uiteindelijk niet meer in de buurt van een computer gekomen gisteren.
Dit is de uitslag:
Winnaar van de CD:
CharlieWatts 
Winnaar van de korting:
Niek
vizu
Coudie
Lukk0
Bartjeking
Gefeliciteerd allemaal! 
Ik zal zo contact opnemen om een en ander af te handelen.
Dit is de uitslag:
Winnaar van de CD:
CharlieWatts 
Winnaar van de korting:
Niek
vizu
Coudie
Lukk0
Bartjeking
Gefeliciteerd allemaal! 
Ik zal zo contact opnemen om een en ander af te handelen.

0
geplaatst: 22 januari 2010, 13:58 uur
Je weet toch dat roddels zelden waar zijn. 
Gefeliciteerd aan de winnaars!

Gefeliciteerd aan de winnaars!
0
Lukk0
geplaatst: 22 januari 2010, 15:23 uur
Korting 
Als er iets is dat ik als gierige Hollander leuk vind is het dat wel, hartstikke mooi

En bedankt reptile71

0
geplaatst: 23 januari 2010, 14:32 uur
Hey bedankt voor de prijs
Volgens mij de eerste keer dat ik wat win (Y). Komen mijn warme balletjes toch nog van pas.
Volgens mij de eerste keer dat ik wat win (Y). Komen mijn warme balletjes toch nog van pas.
0
geplaatst: 11 februari 2010, 00:10 uur
Er staat weer een nieuwe prijsvraag op de frontpage. 
http://www.musicmeter.nl/

Babylon Circus Prijsvraag
In samenwerking met Alles Los! organiseert MusicMeter een nieuwe prijsvraag. Ditmaal zijn er 2 x 2 concertkaarten te winnen voor één van de beste livebands van de laatste jaren, namelijk Babylon Circus! Wat meer informatie:
Babylon Circus is een 10-koppige band die in sneltreintempo de wereld verovert met hun patchanka-reggea-ska-rock. Het afgelopen jaar stond in het teken van het opnemen van het langverwachte nieuwe album en touren door Europa, Amerika en Australië. Deze podiumbeesten stonden eerder reeds op festivals als Sziget, Dour, Lowlands en Parkpop. Het enthousiasme en spelplezier van de band zorgen ervoor dat ook als niemand een nummer van de band kent, het publiek bij het eerste nummer al wordt meegezogen in een feestelijke muzikale carrousel waar niet aan valt te ontkomen. Feest voor de die-hards!
Zie ook:
Website: http://www.babyloncircus.com
Myspace: http://www.myspace.com/babyloncircus
Binnenkort spelen zij op de volgende Nederlandse podia:
18 februari: Tivoli, Utrecht
19 februari: 013, Tilburg
20 februari: Melkweg, Amsterdam
21 februari: Luxorlive, Arnhem
We geven 2 keer 2 kaarten weg voor deze concerten (zaal naar keuze). Wil jij naar één van deze concerten, geef dan antwoord op de volgende vraag:
Welke tent werd op Lowlands 2009 platgespeeld door Babylon Circus?
Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met maandag 15 februari, 23:59 uur.

http://www.musicmeter.nl/

Babylon Circus Prijsvraag
In samenwerking met Alles Los! organiseert MusicMeter een nieuwe prijsvraag. Ditmaal zijn er 2 x 2 concertkaarten te winnen voor één van de beste livebands van de laatste jaren, namelijk Babylon Circus! Wat meer informatie:
Babylon Circus is een 10-koppige band die in sneltreintempo de wereld verovert met hun patchanka-reggea-ska-rock. Het afgelopen jaar stond in het teken van het opnemen van het langverwachte nieuwe album en touren door Europa, Amerika en Australië. Deze podiumbeesten stonden eerder reeds op festivals als Sziget, Dour, Lowlands en Parkpop. Het enthousiasme en spelplezier van de band zorgen ervoor dat ook als niemand een nummer van de band kent, het publiek bij het eerste nummer al wordt meegezogen in een feestelijke muzikale carrousel waar niet aan valt te ontkomen. Feest voor de die-hards!
Zie ook:
Website: http://www.babyloncircus.com
Myspace: http://www.myspace.com/babyloncircus
Binnenkort spelen zij op de volgende Nederlandse podia:
18 februari: Tivoli, Utrecht
19 februari: 013, Tilburg
20 februari: Melkweg, Amsterdam
21 februari: Luxorlive, Arnhem
We geven 2 keer 2 kaarten weg voor deze concerten (zaal naar keuze). Wil jij naar één van deze concerten, geef dan antwoord op de volgende vraag:
Welke tent werd op Lowlands 2009 platgespeeld door Babylon Circus?
Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met maandag 15 februari, 23:59 uur.
0
geplaatst: 11 februari 2010, 00:30 uur
Verdomme, ik heb al kaartjes
Maar ik kan iedereen aanraden mee te doen, deze band staat garant voor een avondje fijn doorstampen!
Maar ik kan iedereen aanraden mee te doen, deze band staat garant voor een avondje fijn doorstampen!
0
kingofrock
geplaatst: 11 februari 2010, 07:46 uur
hmm wil best meedoen maar het mag niet want ik moet 2 maanden ingeschreven zijn 

0
geplaatst: 11 februari 2010, 10:47 uur
Ik neem aan dat je al ff ingeschreven moet zijn om te voorkomen dat mensen alleen voor de prijsvraag ff lid worden...
Hoe dan ook; ik ben al jaaaren lid, mocht dus wel meedoen, en wil dat Circus ook wel eens meemaken
Hoe dan ook; ik ben al jaaaren lid, mocht dus wel meedoen, en wil dat Circus ook wel eens meemaken

0
geplaatst: 11 februari 2010, 13:48 uur
Klopt ja. Je hebt speciale prijsvragen-websites die alle prijsvragen van verschillende websites verzamelen. Vandaar die regel.
0
geplaatst: 11 februari 2010, 18:06 uur
Gooit de dobbelstenen op en hoopt dat het juiste aantal ogen verschijnt 

0
geplaatst: 16 februari 2010, 12:50 uur
De prijsvraag is weer afgelopen, dit zijn de gelukkige winnaars:
Ravenous
bonothecat
Van harte en veel plezier alvast bij Babylon Circus!
Ik heb jullie een PM gestuurd met verdere instructies.
Het goede antwoord was de India-tent, wat de meeste mensen ook wel goed hadden.
Ravenous
bonothecat
Van harte en veel plezier alvast bij Babylon Circus!

Ik heb jullie een PM gestuurd met verdere instructies.
Het goede antwoord was de India-tent, wat de meeste mensen ook wel goed hadden.
0
geplaatst: 16 februari 2010, 15:02 uur
bonothecat zit helaas in het buitenland komende week, dus ik heb een nieuw iemand uitgeloot. Arrie is de gelukkige. 

* denotes required fields.