De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2010, 18:08 uur
Arrie schreef:
Sarcasme?
(quote)
Sarcasme?
Ik denk het niet. Moeilijk is wat overdreven, maar makkelijk was het ook zeker niet.
0
geplaatst: 10 oktober 2010, 20:08 uur
Led Er Est + X = Split EP
X = Split EP - Led Er Est
Als je op de juiste manier zoekt is dit de makkelijkste vraag ooit. (zoektijd 0,06 seconde)
X = Split EP - Led Er Est
Als je op de juiste manier zoekt is dit de makkelijkste vraag ooit. (zoektijd 0,06 seconde)
0
geplaatst: 10 oktober 2010, 21:23 uur
Die tweede prijs, de CD van Xeno & Oaklander, lijkt me ook zeer de moeite waard.
Een van de users wiens smaak het dichtst bij de mijne ligt heeft hem zelfs in zijn top 25 allertijden staan: luc011190's Top 25 albums aller tijden
Helaas kan ik zelf niet meedoen.
Een van de users wiens smaak het dichtst bij de mijne ligt heeft hem zelfs in zijn top 25 allertijden staan: luc011190's Top 25 albums aller tijden
Helaas kan ik zelf niet meedoen.
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 12:25 uur
Hm, heb blijkbaar voor het eerst een prijsvraag gemist a.g.v. vakantie. Zie niks meer op de hoofdpagina staan, betekent dit dat de termijn om mee te doen reeds verstreken is?
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 13:36 uur
GrafGantz schreef:
Hm, heb blijkbaar voor het eerst een prijsvraag gemist a.g.v. vakantie. Zie niks meer op de hoofdpagina staan, betekent dit dat de termijn om mee te doen reeds verstreken is?
Ja, want als ik het me goed herinner was de deadline gisteravond.
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 13:59 uur
Klopt, de deadline was afgelopen middernacht.
We hebben dan ook drie winnaars momenteel!
Het goede antwoord was Ancien Régime, wat door de meeste van jullie ook wel wisten te vinden.
De CD van Led Er Est gaat naar Stoepkrijt, en Arrie en bone machine krijgen de CD van Xeno & Oaklander toegestuurd.
Van harte gefeliciteerd alledrie!
We hebben dan ook drie winnaars momenteel!
Het goede antwoord was Ancien Régime, wat door de meeste van jullie ook wel wisten te vinden.
De CD van Led Er Est gaat naar Stoepkrijt, en Arrie en bone machine krijgen de CD van Xeno & Oaklander toegestuurd.
Van harte gefeliciteerd alledrie!

0
geplaatst: 18 oktober 2010, 15:24 uur
En ik ben ook heel blij!
(Had stiekem al gehoopt op de cd van Led Er Est, mocht ik deze prijsvraag winnen
)
(Had stiekem al gehoopt op de cd van Led Er Est, mocht ik deze prijsvraag winnen
)
0
geplaatst: 18 oktober 2010, 15:25 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)

0
geplaatst: 18 oktober 2010, 15:54 uur
Ach ja, het is ook wel heel sneu dat je precies op het moment komt dat de winnaars bekend worden gemaakt...
0
geplaatst: 19 oktober 2010, 20:01 uur
Alle cd's gaan morgen op de post, plus een extra aardigheidje van Sounds for Sure. 

0
geplaatst: 28 oktober 2010, 21:56 uur
Na het album van Decorate Decorate weer een zeer mooie prijs te winnen.
Hopelijk heb ik nu geluk.
Hopelijk heb ik nu geluk.
0
geplaatst: 29 oktober 2010, 14:55 uur
Wat is de titel van het nummer van de allereerste videoclip van Uni_Form?
Dat antwoord is fout, azra. Uni_Form heeft geen nummer dat 'een stukje cake' heet.
Dat antwoord is fout, azra. Uni_Form heeft geen nummer dat 'een stukje cake' heet.
0
geplaatst: 1 november 2010, 11:03 uur
Misschien was het ooit een toegift bij een live-concert 
Interessante band wel! Hopelijk trekt de notaris mijn lootje als ik het goede antwoord heb

Interessante band wel! Hopelijk trekt de notaris mijn lootje als ik het goede antwoord heb

0
geplaatst: 1 november 2010, 14:13 uur
Ja iedereen kreeg een stukje cake mee naar huis als alternatief op het snoepzakje na het kinderfeestje.

0
geplaatst: 7 november 2010, 23:46 uur
De Uni_Form Prijsvraag zit er weer, dus we hebben een prijswinnaar. 
Dexter is de gelukkige en krijgt de CD thuisgestuurd. Van harte!
Het goede antwoord was Roll, zoals de meesten wel wisten te vinden.
Dit was de clip waar het om ging:

Dexter is de gelukkige en krijgt de CD thuisgestuurd. Van harte!

Het goede antwoord was Roll, zoals de meesten wel wisten te vinden.
Dit was de clip waar het om ging:
0
geplaatst: 8 november 2010, 09:32 uur
Weer niet gewonnen 
Wellicht had ik mee moeten doen maar dit terzijde...

Wellicht had ik mee moeten doen maar dit terzijde...
* denotes required fields.