De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2010, 11:42 uur
Van harte Dexter! Zodra ik je gegevens door heb gekregen gaat de cd snel op de post.
0
geplaatst: 8 november 2010, 12:49 uur
Hartstikke bedankt 
Gegevens zijn doorgespeeld, ik ben erg benieuwd.

Gegevens zijn doorgespeeld, ik ben erg benieuwd.
0
geplaatst: 13 november 2010, 21:28 uur
Hoe wordt er bepaald wie er wint? Gewoon willekeurig iemand van de mensen die het goed hebben? 

0
geplaatst: 13 november 2010, 21:39 uur
De mods hebben een systeem om uit de juiste inzendingen willekeurig een winnaar te trekken.
Ik voel trouwens aan mijn water dat er heel binnenkort weer een prijsvraag aankomt.
Mijn glazen bol zegt dat het om een Nederlands bandje gaat dat een EP en een LP heeft staan op musicmeter.
Ik voel trouwens aan mijn water dat er heel binnenkort weer een prijsvraag aankomt.
Mijn glazen bol zegt dat het om een Nederlands bandje gaat dat een EP en een LP heeft staan op musicmeter.
0
geplaatst: 13 november 2010, 21:49 uur
...maar wel snel een Nederlandse band met een EP en LP gevonden trouwens!
0
geplaatst: 13 november 2010, 21:59 uur
Had zelf de LP daarvan toegevoegd.
Wel jammer, want die had ik wel graag gewild. Maar ben benieuwd welke het is. 
Wel jammer, want die had ik wel graag gewild. Maar ben benieuwd welke het is. 
0
geplaatst: 14 november 2010, 12:14 uur
Go Back to the Zoo is indie rock. Best leuke muziek hoor!
Maar als jouw glazen bol het over Labasheeda heeft, dan doe ik mee
Maar als jouw glazen bol het over Labasheeda heeft, dan doe ik mee

0
geplaatst: 15 november 2010, 15:04 uur
Hij staat erop. 
---------
Labasheeda Prijsvraag

In samenwerking met webwinkel Sounds for Sure en de band Labasheedageeft MusicMeter éénmaal het album The Twilight State van deze Nederlandse band weg. Labasheeda timmert international al even aan de weg: ze tourden o.a. in Canada en het Verenigd Koninkrijk en werden ook opgepikt door diverse grote radiostations, zoals het New Yorkse BreakThru Radio en BBC Radio. Op hun nieuwe album experimenteert Labasheeda er weer aardig op los. Zo kun je genieten van een muzikale mix van rock, ambient, indie, noiserock, punk en zelfs grunge.
Daarnaast wordt onder de inzenders ook nog éénmaal het album In Dust: 2000-2003 van Reptile71 verloot.
Wil je één van deze albums winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:
In welk jaar werd Labasheeda opgericht?
Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met maandag 22 november, 20:00 uur.

---------
Labasheeda Prijsvraag

In samenwerking met webwinkel Sounds for Sure en de band Labasheedageeft MusicMeter éénmaal het album The Twilight State van deze Nederlandse band weg. Labasheeda timmert international al even aan de weg: ze tourden o.a. in Canada en het Verenigd Koninkrijk en werden ook opgepikt door diverse grote radiostations, zoals het New Yorkse BreakThru Radio en BBC Radio. Op hun nieuwe album experimenteert Labasheeda er weer aardig op los. Zo kun je genieten van een muzikale mix van rock, ambient, indie, noiserock, punk en zelfs grunge.
Daarnaast wordt onder de inzenders ook nog éénmaal het album In Dust: 2000-2003 van Reptile71 verloot.
Wil je één van deze albums winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:
In welk jaar werd Labasheeda opgericht?
Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met maandag 22 november, 20:00 uur.
0
geplaatst: 16 november 2010, 12:15 uur
Om met een prijsvraag mee te kunnen doen moet je minimaal 2 maanden ingeschreven zijn op de site, en mag je de afgelopen 2 prijsvragen niet gewonnen hebben.
Ik dacht dat ik maar 1 prijsvraag hoefde over te slaan... Balen!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 november 2010, 18:14 uur
Dat is tot dusver ook mijn strategie, althans zo blijkt. 

0
geplaatst: 23 november 2010, 14:17 uur
Bedankt voor het pm'tje Paul, had er nog niet aangedacht. Maar de lootjes zijn getrokken en dat leverde de volgende twee prijswinnaars op:
De CD van Labasheeda gaat naar Lee Malone en de CD van Reptile71 naar Oldfart. Van harte heren!
Bijna iedereen gaf het goede antwoord: 2004 is het oprichtingsjaar van Labasheeda.
De CD van Labasheeda gaat naar Lee Malone en de CD van Reptile71 naar Oldfart. Van harte heren!

Bijna iedereen gaf het goede antwoord: 2004 is het oprichtingsjaar van Labasheeda.
0
geplaatst: 23 november 2010, 17:02 uur
Nou, dit is echt voor het eerst in mijn leven dat ik iets win... 
Dank Herman en Reptile

Dank Herman en Reptile

* denotes required fields.