MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
tangmaster schreef:
Dubbel.

freddze schreef:
Dubbele

Beide verwijderd.

Bonustracks zijn vanaf nu standaard onzichtbaar bij albums. Als er bonustracks zijn, die je onderaan de tracklist een linkje om deze te tonen.

Als je deze functionaliteit niet fijn vindt, kun je dit in je profiel terugzetten naar de oude situatie.

Ik vind het heel fijn! Thnx! Goeie toevoeging!

Stijn_Slayer
Ik heb 'm teruggezet naar de oude situatie, maar het is goed dat iedereen zelf kan kiezen wat hij/zij het prettigst vindt.

De 'toevoegen aan mijn albums' actie werkt even niet meer,... noch in Firefox 3.6.8, noch in 8.0.6, maar misschien is Jordy ermee bezig ook.

Goede toevoeging van die bonustracks, ziet er alleen wat merkwaardig uit bij een album als dit: http://www.musicmeter.nl/album/4997. 2 takes die beiden apart op LP zijn verschenen (en samen op CD), waardoor beide tracks als bonustrack worden aangemerkt.

freddze schreef:
De 'toevoegen aan mijn albums' actie werkt even niet meer,... noch in Firefox 3.6.8, noch in 8.0.6, maar misschien is Jordy ermee bezig ook.

volgens mij werkt het nu weer?

HammerHead schreef:
Goede toevoeging van die bonustracks, ziet er alleen wat merkwaardig uit bij een album als dit: http://www.musicmeter.nl/album/4997. 2 takes die beiden apart op LP zijn verschenen (en samen op CD), waardoor beide tracks als bonustrack worden aangemerkt.

leuk voorbeeld zal daar binnenkort even naar kijken

Jordy schreef:
volgens mij werkt het nu weer?

Jordy schreef:
(quote)
leuk voorbeeld zal daar binnenkort even naar kijken
Of hier.

musician schreef:
Gaat het nog een beetje met je, Herman? Ik dacht de Nederlandse taal redelijk machtig te zijn, maar de vaktechnische termen die hier over tafel gaan...........

Het gaat nog, Hans... nèt aan.

Jordy schreef:
(quote)

Het staat nu inmiddels wel goed, of niet?

Nu wel volgens mij.

Dat clicken om de bonus tracks te zien vind ik een zeer mooie en elegante oplossing. Duidelijk zo wat het album is en dat er (vooral later) bonus tracks aan zijn toegevoegd.
Goed gedaan, MusicMeter!

Maar toch klopt het niet helemaal, ik gaf net al het volgende album: ... als voorbeeld, dat zijn geen bonustracks, de tracks met een sterretje, maar tracks die niet overal opstaan. 95 van de 100 mensen hebben de versie met alle nummers (het is een verzamel-CD van vier albums), maar op een paar LP-versies staan maar een paar nummers.

Marko
Optionele bonustracks: een geweldige toevoeging!

Alleen jammer dat je bij een album met bijvoorbeeld 8 originele tracks en 8 bonustracks nog maar 2 favoriete nummers aan kan klikken.

Jordy schreef:
Bonustracks zijn vanaf nu standaard onzichtbaar bij albums.

Een verademing en fijn dat je toch even snel kunt spieken als je dat wenst.

GrafGantz schreef:
Alleen jammer dat je bij een album met bijvoorbeeld 8 originele tracks en 8 bonustracks nog maar 2 favoriete nummers aan kan klikken.

daar is niets aan gewijzigd, dat was al zo

MJ_DA_MAN schreef:
Maar toch klopt het niet helemaal, ik gaf net al het volgende album:
(quote)
... als voorbeeld, dat zijn geen bonustracks, de tracks met een sterretje, maar tracks die niet overal opstaan. 95 van de 100 mensen hebben de versie met alle nummers (het is een verzamel-CD van vier albums), maar op een paar LP-versies staan maar een paar nummers.

We hebben tot op heden inderdaad niet altijd de sterretjes per se als bonustracks beschouwd, dat doen we met deze aanpassing feitelijk wel. Misschien is het een idee om de term "niet op elke versie aanwezig" om te zetten naar "bonustrack" en bij dat soort albums de vinkjes weg te halen.

tuktak
bijna elke lp versie is anders/minder uitgebreid als een cd release, iig zeker binnen de electronica. bonustracks dekt de lading beter idd.

owjah, goede aanvulling trouwens, dat zeker! al die lelijke bonustracks uit japan ook altijd...

Zorin
Ben ook tevreden over hoe dat nu geregeld is met die bonustracks.

Jordy schreef:
We hebben tot op heden inderdaad niet altijd de sterretjes per se als bonustracks beschouwd, dat doen we met deze aanpassing feitelijk wel. Misschien is het een idee om de term "niet op elke versie aanwezig" om te zetten naar "bonustrack" en bij dat soort albums de vinkjes weg te halen.

Wil je dan ook even kijken naar wat Herman heeft gezegd bij Revolver?

herman schreef:
Wie heeft hier die correctie doorgevoerd door overal sterretjes bij te zetten? Die US-release waar die tracks inderdaad niet op staan, kwam pas later toch?

Die 3 zogenaamde bonustracks zijn echt geen bonustracks.

De vraag bij welke albums welke tracks als bonus staan gemarkeerd, is iets voor de crew.

Leve de uitklapbare bonustracks.

Geweldig. Veel ordelijker.

Mooie aanpassing!

De laatste tijd doet de site het niet meer bij mij. Nouja, ik kan niet meer op albumpagina's komen met mijn browsers (FireFox en IE), waardoor ik de reacties, tracks enzovoorts niet kan zien. Het gekke is dat het forum het nog wel doet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

bone machine (crew)
Kan momenteel geen stemmen meer uitbrengen.
Nog iemand met dit probleem?

bone machine schreef:
Kan momenteel geen stemmen meer uitbrengen.
Nog iemand met dit probleem?

Ik niet in ieder geval.

Geweldige aanpassing, het originele album eruit pikken was af en toe niet te doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:05 uur

geplaatst: vandaag om 00:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.