De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Meneer Bungel
geplaatst: 11 juni 2012, 21:15 uur
L_T_B schreef:
Een van de opties is, dat er in het (verre) verleden een album is toegevoegd met de artiestennaam "Shere Khan" en dat deze artiestennaam later gecorrigeerd/aangepast is. De "oude" artiestennaam blijft dan nog wel aanwezig op MusicMeter.
Maar die artiestennaam is niets mis mee, zie hier en hier. Al zijn er kennelijk meer bands met die naam, maar ook daar zie ik niet waarom dat 'gecorrigeerd' zou moeten zijn.Een van de opties is, dat er in het (verre) verleden een album is toegevoegd met de artiestennaam "Shere Khan" en dat deze artiestennaam later gecorrigeerd/aangepast is. De "oude" artiestennaam blijft dan nog wel aanwezig op MusicMeter.
Welke ga je fixen, Bennerd? Anders stuur ik die ene (van mijn eerste twee links) wel even in.
0
geplaatst: 11 juni 2012, 21:23 uur
Ik ging de hardcore-band (met leden van On Broken Wings en Black My Heart) toevoegen. Verrassend, he?
Maar voeg die andere bands zeker ook toe, ik zal wel een (I) achter mijn toevoeging zetten.
Maar voeg die andere bands zeker ook toe, ik zal wel een (I) achter mijn toevoeging zetten.
0
Jocharo-T
geplaatst: 12 juni 2012, 17:25 uur
Met dit topic gaat het niet helemaal goed volgens mij:
Frank Zappa's Archieven - Blik achter de schermen
Frank Zappa's Archieven - Blik achter de schermen
0
geplaatst: 13 juni 2012, 12:01 uur
In De Site > Algemeen > mijn albums vraag:
Een vraag over de functie 'mijn albums'. Want op de MuMe-wiki staat dit niet beschreven.
In de linkerkolom van de site kan je klikken op 'mijn albums'.
Vervolgens zie je je eigen albumlijsten. In mijn geval drie lijsten. Nu kan je bovenin het scherm klikken op '+ albums toevoegen' en 'cvs export'.
Maar hoe voeg ik een extra albumlijst toe?
Een vraag over de functie 'mijn albums'. Want op de MuMe-wiki staat dit niet beschreven.
In de linkerkolom van de site kan je klikken op 'mijn albums'.
Vervolgens zie je je eigen albumlijsten. In mijn geval drie lijsten. Nu kan je bovenin het scherm klikken op '+ albums toevoegen' en 'cvs export'.
Maar hoe voeg ik een extra albumlijst toe?
0
geplaatst: 13 juni 2012, 12:40 uur
Ik weet niet of je dit bedoeld maar je als je op de regel "in bezit" gaat staan krijg je een sleutel in beeld aan de zijkant, klik daar op en dan kan je (o.a.) een extra lijst toevoegen.
0
iammylan
geplaatst: 13 juni 2012, 14:49 uur
Het lukt mij niet om te stemmen en albums te zoeken! Ik heb gekeken op Moviemeter of ik daar het zelfde probleem zou hebben en het dus aan mijn internet verbinding zou liggen maar dat is niet zo. Hebben meer van jullie hier last van?
0
Meneer Bungel
geplaatst: 13 juni 2012, 15:13 uur
bennerd schreef:
Ah, gebiedende wijs, zeker?Maar voeg die andere bands zeker ook toe, ik zal wel een (I) achter mijn toevoeging zetten.
Ik zal 'mijn' Shere Khan ook even inzenden, binnenkort.
0
geplaatst: 13 juni 2012, 15:33 uur
Aha, yep, was gebiedende wijs. Ik dacht dat jij de jouwe onmiddellijk ging toevoegen. Ik maak er anders vlug werk van, nu.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:50 uur
vigil schreef:
Ik weet niet of je dit bedoeld maar je als je op de regel "in bezit" gaat staan krijg je een sleutel in beeld aan de zijkant, klik daar op en dan kan je (o.a.) een extra lijst toevoegen.
Ah dat is het! (dat icoontje zie je niet op de iPad
)Thanks vigil!
Overigens: geweldige avatar!

0
geplaatst: 15 juni 2012, 17:24 uur
Kan het kloppen dat de site een beetje onstabiel is? Het lijkt net of ik elke keer een soort van "fotoflitsje" door mijn scherm krijg.
Ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag maar het komt alleen bij musicmeter voor.
Ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag maar het komt alleen bij musicmeter voor.
0
geplaatst: 15 juni 2012, 21:52 uur
Het gaat hier (niet voor het eerst de laatste weken) verschrikkelijk traag (op alle sites)
0
geplaatst: 15 juni 2012, 22:51 uur
En daarnet werkten alle metersite's niet meer bij mij terwijl andere site's wel perfect werkten.
0
geplaatst: 15 juni 2012, 22:53 uur
Ik heb 2 uur lang geen verbinding kunnen maken met geen enkele metersite. Nu werkt mume voor het eerst weer normaal.
0
geplaatst: 16 juni 2012, 01:12 uur
Sites hebben er idd tijdelijk uitgelegen na een aanval vanaf enkele Belgische ip adressen. Deze zijn door de hostingpartij geblokkeerd.
0
geplaatst: 18 juni 2012, 14:43 uur
Ik kan op het moment niet bij de albums komen, wel andere topics en artiesten pagina's maar niet bij de albums..
0
Jocharo-T
geplaatst: 20 juni 2012, 07:23 uur
Ducoz schreef:
Ik kan op het moment niet bij de albums komen, wel andere topics en artiesten pagina's maar niet bij de albums..
Soortgelijk probleem. Albumpagina's opent hij niet altijd, dan blijft hij laden. Andere pagina's, zoals stemmen en statistieken opent hij dan wel.Ik kan op het moment niet bij de albums komen, wel andere topics en artiesten pagina's maar niet bij de albums..
0
ClassicRocker
geplaatst: 22 juni 2012, 14:30 uur
Ik kan geen bericht plaatsen bij de artiestenpagina van Muse (II) omdat het berichtveld onderaan ontbreekt. Bij alle andere topics die ik bezoek heb ik dit probleem niet...
0
Jocharo-T
geplaatst: 22 juni 2012, 14:52 uur
Ik heb even voor je gekeken, maar ik kan daar gewoon een bericht plaatsen, Christiano.
0
ClassicRocker
geplaatst: 22 juni 2012, 15:01 uur
Ik nog steeds niet. Het berichtveld blijft ontbreken (ook na opnieuw inloggen en tig keer F5'en).
0
Jocharo-T
geplaatst: 22 juni 2012, 15:05 uur
Vreemd. Dan ligt het probleem toch aan jouw kant denk ik. Hebben meer mensen dat probleem bij Muse (II)?
Klik!
Klik!
0
ClassicRocker
geplaatst: 22 juni 2012, 15:15 uur
Jocharo-T schreef:
Vreemd. Dan ligt het probleem toch aan jouw kant denk ik. Hebben meer mensen dat probleem bij Muse (II)?
Klik!
Klik!
Als ik jouw link gebruik verschijnt het berichtveld wel, terwijl als ik rechtstreeks naar betreffende pagina ga deze nog steeds ontbreekt.

Maar goed, voorlopig heb je me -hoop ik- gered. Ik ga gelijk proberen een bericht te plaatsen. Thanks!

0
ClassicRocker
geplaatst: 22 juni 2012, 15:24 uur
Na eenmaal de link van wonderdokter Jocharo gebruikt te hebben, is het probleem - ook als ik rechtstreeks naar betreffende pagina ga - verholpen.
Ik zou bijna zeggen op een slof en een oude voetbalschoen...
Ik zou bijna zeggen op een slof en een oude voetbalschoen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.