De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2007, 18:09 uur
In De Site > Algemeen > Albums toevoegen aan de site:
Ik hoef trouwens bij het toevoegen van tracktijden niet elke keer een berichtje van de crew
Ik hoef trouwens bij het toevoegen van tracktijden niet elke keer een berichtje van de crew

0
geplaatst: 13 december 2007, 18:42 uur
lebowski schreef:

He, laat ik het nu net zo leuk vinden om jou te bedanken per pm

0
geplaatst: 13 december 2007, 18:47 uur
Oh wat een gekke meneer dan 
Oja iets anders. Of ik word gek, maar sinds we kunnen zien bij de recensies hoeveel sterren iemand geeft aan een desbetreffend album, zie ik heel vaak dat diegene helemaal geen stem heeft geplaatst. Echter benoemd diegene het dan wel. Ja het zal geen verband hebben ofzo...maar het valt mij de laatste tijd zo vaak op....

Oja iets anders. Of ik word gek, maar sinds we kunnen zien bij de recensies hoeveel sterren iemand geeft aan een desbetreffend album, zie ik heel vaak dat diegene helemaal geen stem heeft geplaatst. Echter benoemd diegene het dan wel. Ja het zal geen verband hebben ofzo...maar het valt mij de laatste tijd zo vaak op....
0
geplaatst: 13 december 2007, 23:18 uur
Hallo Jordy, ik vraag mij iets af: bij alle toevoegingen bij 0-9 (zie mijn profiel) staan heel veel albums die daar niet horen. Ik heb veel 538 dance smash toevoegingen gedaan, dus die staan terecht bij 0-9. Maar hoe zit dat met die andere albums die niet met een cijfer beginnen? Kunnen die alsnog verwijderd worden uit de reeks 0-9? Ik vind het niet echt netjes staan. Bovendien zijn jullie als toevoegers ook altijd errug kieskeurig voordat een album wordt geaccepteerd...
0
geplaatst: 13 december 2007, 23:26 uur
TheSilmarillia schreef:
Hallo Jordy, ik vraag mij iets af: bij alle toevoegingen bij 0-9 (zie mijn profiel) staan heel veel albums die daar niet horen. Ik heb veel 538 dance smash toevoegingen gedaan, dus die staan terecht bij 0-9. Maar hoe zit dat met die andere albums die niet met een cijfer beginnen?
Hallo Jordy, ik vraag mij iets af: bij alle toevoegingen bij 0-9 (zie mijn profiel) staan heel veel albums die daar niet horen. Ik heb veel 538 dance smash toevoegingen gedaan, dus die staan terecht bij 0-9. Maar hoe zit dat met die andere albums die niet met een cijfer beginnen?
Lijkt me een bugje, ik zet het op de lijst
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 december 2007, 10:04 uur
Even een piepklein zeurvraagje mijnerzijds:
Zouden misschien in het overzicht van favoriete tracks de sterretjes ("niet op elke versie van dit album aanwezig") ook meegenomen kunnen worden?
Zouden misschien in het overzicht van favoriete tracks de sterretjes ("niet op elke versie van dit album aanwezig") ook meegenomen kunnen worden?
0
geplaatst: 14 december 2007, 10:38 uur
Casartelli schreef:
Dat is al zo volgens mij.
Verder heel vreemd:
dit mooie plaatje had gisteren nog een gemiddelde van 4,41 en nu van 4,40, zonder dat er een stem is geplaatst/aangepast

Het precieze gemiddelde is trouwens 4,40625, dus 4,41. Maar hoe kan dit überhaupt ineens veranderd zijn...?
0
geplaatst: 14 december 2007, 10:45 uur
Bij mij wel. Ik lees bovendien:
Wave of Sorrow (Birdland) (1 stem)
Silver and Gold (1 stem)
Beautiful Ghost / Introduction to Songs of Experience (1 stem)
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 december 2007, 10:47 uur
Lukas schreef:
Silver and Gold (1 stem)
Silver and Gold (1 stem)
Ah... ik bedoelde dus eigenlijk: zouden daar in dit overzicht ook sterretjes bij mogen?

0
geplaatst: 14 december 2007, 10:48 uur
Casartelli schreef:
Ah... ik bedoelde dus eigenlijk: zouden daar in dit overzicht ook sterretjes bij mogen?
(quote)

Da's een hele andere fiets dan ik in gedachten had

0
geplaatst: 14 december 2007, 11:29 uur
Casartelli schreef:
(quote)

Ik vind dat persoonlijk daar niet relevant, de tracktijden staan er ook niet
0
geplaatst: 14 december 2007, 11:32 uur
Lukas schreef:
Maar hoe kan dit überhaupt ineens veranderd zijn...?
Maar hoe kan dit überhaupt ineens veranderd zijn...?
Een bugfix. Er wordt door de hele site niet met afronding gewerkt, maar door alles na de 2e decimaal af te knippen. Anders krijg je de "bug" dat een album met 4,112 en 10 stemmen boven een album met 4,111 en 100 stemmen in de toplijsten staat. Op de album pagina werd onterecht nog wel afgerond.
0
geplaatst: 14 december 2007, 18:03 uur
Bij The Beatles - Abbey Road

Ik ben blij dat iemand anders dit ook eens aanhaalt, want ik vind dit ook een vervelende gewoonte, namelijk.. En nu ik op de site ook werk verricht als moderator, valt me dat nog eens extra op.
In het geval van LeRoi gaat het 'm nog om een regel of drie, maar sommige users op de site hebben er wel het handje van weg om systematisch het laatst geplaatste bericht te quoten, ongeacht hoe lang het wel is, wat natuurlijk niet zo bevorderlijk is voor de leesbaarheid.

Ik ben blij dat iemand anders dit ook eens aanhaalt, want ik vind dit ook een vervelende gewoonte, namelijk.. En nu ik op de site ook werk verricht als moderator, valt me dat nog eens extra op.
In het geval van LeRoi gaat het 'm nog om een regel of drie, maar sommige users op de site hebben er wel het handje van weg om systematisch het laatst geplaatste bericht te quoten, ongeacht hoe lang het wel is, wat natuurlijk niet zo bevorderlijk is voor de leesbaarheid.
0
geplaatst: 14 december 2007, 19:08 uur
Ik dacht zelfs dat het een regel was om nooit het bericht dat voor je is gepost te quote. Je mag er natuurlijk wel op antwoorden maar pas als je een reactie wilt geven op een post die een bladzijde ofzo geleden is gepost. Wat ik probeer altijd te doen op een lang stuk tekst is alleen de stukken eruit te halen waarop ik wil antwoorden maar dan krijg je natuurlijk zo van die mensen die terwijl je een deftig antwoord geeft ineens beginnen te zagen over hoe je hun woorden verdraait...
0
geplaatst: 14 december 2007, 19:19 uur
Volgens mij maak ik mezelf daar ook wel eens schuldig aan... Ik zal er eens op letten en aan denken. Want het is natuurlijk wel wat waar...
0
geplaatst: 15 december 2007, 01:24 uur
Vind ik ook wel vervelend hoe sommigen met dat quoten te werk gaan. Ik zie ook nog weleens dat iemand het eerste en voorheen enige bericht dan quote om te zeggen dat deze het er mee eens is en dat soort ongein.
0
geplaatst: 15 december 2007, 12:39 uur
Bij nieuwe berichten staat nu ipv van zo'n belletje een grote ster;

edit: En zie net ook dat het bewerk icoontje veel breder is opgeblazen, terwijl de andere icoontjes er nog normaal uitzien. Hoe kan dat?

edit: En zie net ook dat het bewerk icoontje veel breder is opgeblazen, terwijl de andere icoontjes er nog normaal uitzien. Hoe kan dat?
0
MetalDex
geplaatst: 16 december 2007, 23:37 uur
Ik kan bij dit album geen favoriete track(s) aangeven. Staan er daarvoor te weinig nummers op of is het een bugje?
0
geplaatst: 17 december 2007, 21:47 uur
Zie dit: The Sisters of Mercy - Temple of Love (1992) (1992)
dubbel jaartal
edit: (1992) stond achter de titel, heb correctie al doorgegeven.
dubbel jaartal
edit: (1992) stond achter de titel, heb correctie al doorgegeven.
0
geplaatst: 18 december 2007, 19:11 uur
0
geplaatst: 18 december 2007, 19:34 uur
Heb het album verwijderd en je correctie goedgekeurd. Nu klopt het weer. 

0
geplaatst: 20 december 2007, 20:27 uur
http://www.musicmeter.nl/album/48203
Als ik vanaf dit album naar de artiestenpagina ga, kom ik op de artiestenpagina van Incubus (I).
Volgens mij klopt dat niet.
Als ik vanaf dit album naar de artiestenpagina ga, kom ik op de artiestenpagina van Incubus (I).
Volgens mij klopt dat niet.
0
geplaatst: 20 december 2007, 21:05 uur
Deze staat er twee keer op.
http://www.musicmeter.nl/album/17668
Deze is de meest recente: http://www.musicmeter.nl/album/89837
http://www.musicmeter.nl/album/17668
Deze is de meest recente: http://www.musicmeter.nl/album/89837
0
geplaatst: 20 december 2007, 21:45 uur
De tweede weggehaald. Dat eerste moet gewoon via een correctie verhelpen zijn, volgens mij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.