MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
In De Site > Algemeen > Albums toevoegen aan de site:

Ik hoef trouwens bij het toevoegen van tracktijden niet elke keer een berichtje van de crew

lebowski schreef:
Ik hoef trouwens bij het toevoegen van tracktijden niet elke keer een berichtje van de crew

He, laat ik het nu net zo leuk vinden om jou te bedanken per pm

Oh wat een gekke meneer dan

Oja iets anders. Of ik word gek, maar sinds we kunnen zien bij de recensies hoeveel sterren iemand geeft aan een desbetreffend album, zie ik heel vaak dat diegene helemaal geen stem heeft geplaatst. Echter benoemd diegene het dan wel. Ja het zal geen verband hebben ofzo...maar het valt mij de laatste tijd zo vaak op....

Hallo Jordy, ik vraag mij iets af: bij alle toevoegingen bij 0-9 (zie mijn profiel) staan heel veel albums die daar niet horen. Ik heb veel 538 dance smash toevoegingen gedaan, dus die staan terecht bij 0-9. Maar hoe zit dat met die andere albums die niet met een cijfer beginnen? Kunnen die alsnog verwijderd worden uit de reeks 0-9? Ik vind het niet echt netjes staan. Bovendien zijn jullie als toevoegers ook altijd errug kieskeurig voordat een album wordt geaccepteerd...

TheSilmarillia schreef:
Hallo Jordy, ik vraag mij iets af: bij alle toevoegingen bij 0-9 (zie mijn profiel) staan heel veel albums die daar niet horen. Ik heb veel 538 dance smash toevoegingen gedaan, dus die staan terecht bij 0-9. Maar hoe zit dat met die andere albums die niet met een cijfer beginnen?

Lijkt me een bugje, ik zet het op de lijst

Casartelli (moderator)
Even een piepklein zeurvraagje mijnerzijds:

Zouden misschien in het overzicht van favoriete tracks de sterretjes ("niet op elke versie van dit album aanwezig") ook meegenomen kunnen worden?

Casartelli schreef:
Even een piepklein zeurvraagje mijnerzijds:

Zouden misschien in het overzicht van favoriete tracks de sterretjes ("niet op elke versie van dit album aanwezig") ook meegenomen kunnen worden?

Dat is al zo volgens mij.

Verder heel vreemd:

dit mooie plaatje had gisteren nog een gemiddelde van 4,41 en nu van 4,40, zonder dat er een stem is geplaatst/aangepast

Het precieze gemiddelde is trouwens 4,40625, dus 4,41. Maar hoe kan dit überhaupt ineens veranderd zijn...?

Casartelli (moderator)
Lukas schreef:
Dat is al zo volgens mij.

Hier nog niet...

Casartelli schreef:
(quote)

Hier nog niet...

Bij mij wel. Ik lees bovendien:

Wave of Sorrow (Birdland) (1 stem)
Silver and Gold (1 stem)
Beautiful Ghost / Introduction to Songs of Experience (1 stem)

Casartelli (moderator)
Lukas schreef:
Bij mij wel. Ik lees bovendien:

Wave of Sorrow (Birdland) (1 stem)
Silver and Gold (1 stem)
Beautiful Ghost / Introduction to Songs of Experience (1 stem)

Ah... ik bedoelde dus eigenlijk: zouden daar in dit overzicht ook sterretjes bij mogen?

Casartelli schreef:
(quote)

Ah... ik bedoelde dus eigenlijk: zouden daar in dit overzicht ook sterretjes bij mogen?

Da's een hele andere fiets dan ik in gedachten had

Casartelli schreef:
(quote)

Ik vind dat persoonlijk daar niet relevant, de tracktijden staan er ook niet

Lukas schreef:
Maar hoe kan dit überhaupt ineens veranderd zijn...?

Een bugfix. Er wordt door de hele site niet met afronding gewerkt, maar door alles na de 2e decimaal af te knippen. Anders krijg je de "bug" dat een album met 4,112 en 10 stemmen boven een album met 4,111 en 100 stemmen in de toplijsten staat. Op de album pagina werd onterecht nog wel afgerond.

Bij The Beatles - Abbey Road

(afbeelding)
Ik ben blij dat iemand anders dit ook eens aanhaalt, want ik vind dit ook een vervelende gewoonte, namelijk.. En nu ik op de site ook werk verricht als moderator, valt me dat nog eens extra op.

In het geval van LeRoi gaat het 'm nog om een regel of drie, maar sommige users op de site hebben er wel het handje van weg om systematisch het laatst geplaatste bericht te quoten, ongeacht hoe lang het wel is, wat natuurlijk niet zo bevorderlijk is voor de leesbaarheid.

Ik dacht zelfs dat het een regel was om nooit het bericht dat voor je is gepost te quote. Je mag er natuurlijk wel op antwoorden maar pas als je een reactie wilt geven op een post die een bladzijde ofzo geleden is gepost. Wat ik probeer altijd te doen op een lang stuk tekst is alleen de stukken eruit te halen waarop ik wil antwoorden maar dan krijg je natuurlijk zo van die mensen die terwijl je een deftig antwoord geeft ineens beginnen te zagen over hoe je hun woorden verdraait...

Volgens mij maak ik mezelf daar ook wel eens schuldig aan... Ik zal er eens op letten en aan denken. Want het is natuurlijk wel wat waar...

neo
Vind ik ook wel vervelend hoe sommigen met dat quoten te werk gaan. Ik zie ook nog weleens dat iemand het eerste en voorheen enige bericht dan quote om te zeggen dat deze het er mee eens is en dat soort ongein.

neo
Bij nieuwe berichten staat nu ipv van zo'n belletje een grote ster;

(afbeelding)

edit: En zie net ook dat het bewerk icoontje veel breder is opgeblazen, terwijl de andere icoontjes er nog normaal uitzien. Hoe kan dat?

Ik denk een probleem met je cache ofzo.

MetalDex
Ik kan bij dit album geen favoriete track(s) aangeven. Staan er daarvoor te weinig nummers op of is het een bugje?

Minimaal 4 tracks moeten het zijn.

Zie dit: The Sisters of Mercy - Temple of Love (1992) (1992)

dubbel jaartal

edit: (1992) stond achter de titel, heb correctie al doorgegeven.

Dat hoort zo lijkt me, kijk maar naar de hoes.

ow... dat kan ook nog ...niks meer aan doen zo dan

Dit album heb ik vandaag toegevoegd, maar zie dat het album er
hier al op staat. Alleen met een fout jaar (welke ik nu gelijk ga verbeteren).

Heb het album verwijderd en je correctie goedgekeurd. Nu klopt het weer.

Op de artiestenpagina van James Carr gaat iets niet goed.

http://www.musicmeter.nl/album/48203

Als ik vanaf dit album naar de artiestenpagina ga, kom ik op de artiestenpagina van Incubus (I).
Volgens mij klopt dat niet.

Deze staat er twee keer op.

http://www.musicmeter.nl/album/17668

Deze is de meest recente: http://www.musicmeter.nl/album/89837

De tweede weggehaald. Dat eerste moet gewoon via een correctie verhelpen zijn, volgens mij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:19 uur

geplaatst: vandaag om 22:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.