De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2008, 15:56 uur
Antony Hegarty doet gastoptredens bij o.a. Björk, Hercules & Love Affair, Michael Cashmore, CocoRosie, maar heeft geen eigen pagina (alleen als Antony & The Johnsons) en dus staat nergens een overzicht met zijn/haar gastoptredens.
Edit: Oh laat maar, dit is het 'Fatboy Slim'-verhaal

0
geplaatst: 21 april 2008, 22:55 uur
Ja helaas, en ik ben bang dat dat niet makkelijk op te lossen is aangezien "de echte naam" geen echte artiest in het systeem is, maar slechts een van de eigenschappen van een artiest zoals geboortedatum of plaats van overlijden. Hierdoor valt er dus niet veel te linken.
Misschien dat in dit geval van Antony & The Johnsons een band gemaakt kan worden waar o.a. deze meneer in zit, maar dat moeten kenners van deze zanger maar beslissen. Fatboy Slim / Norman Cook wordt echter lastig zolang er geen Norman Cook plaat uit komt.
We moeten wat mij betreft helaas maar gewoon accepteren dat het systeem voor slechts 98% werkt, heb helaas niet de tijd om dit weer helemaal op de schop te doen.
Misschien dat in dit geval van Antony & The Johnsons een band gemaakt kan worden waar o.a. deze meneer in zit, maar dat moeten kenners van deze zanger maar beslissen. Fatboy Slim / Norman Cook wordt echter lastig zolang er geen Norman Cook plaat uit komt.
We moeten wat mij betreft helaas maar gewoon accepteren dat het systeem voor slechts 98% werkt, heb helaas niet de tijd om dit weer helemaal op de schop te doen.
0
Harco
geplaatst: 23 april 2008, 00:55 uur
http://www.musicmeter.nl/label/Bomb+Hip+Hop
http://www.musicmeter.nl/label/Bomb+Hip-Hop
Zelfde label... wat willen jullie als correcte spelling hanteren?
http://www.musicmeter.nl/label/Bomb+Hip-Hop
Zelfde label... wat willen jullie als correcte spelling hanteren?
0
geplaatst: 23 april 2008, 13:02 uur
Met een streepje er tussen. Zoals ook op de website vermeld staat.
0
geplaatst: 23 april 2008, 16:52 uur
freakystyle schreef:
Antony Hegarty doet gastoptredens bij o.a. Björk, Hercules & Love Affair, Michael Cashmore, CocoRosie, maar heeft geen eigen pagina (alleen als Antony & The Johnsons) en dus staat nergens een overzicht met zijn/haar gastoptredens.

Nee hoor, niet laat maar.
Ik heb de knoop doorgehakt en heb er een band van gemaakt (wat het in wezen ook een beetje is ook al draait het om Antony Hegarty).
Nu zijn al een hoop leuke gastoptredens zichtbaar en ik vraag eenieder dan ook om nog aanpassingen te maken voor wat betreft de naamvoering. Nu stond veel nog onder de naam Antony en daar heb ik Antony Hegarty van gemaakt. Ongetwijfeld ben ik er een paar vergeten en de vraag is dus om Antony te veranderen in Antony Hegarty.
Qua Johnsons is de lijst lang en heb ik er een aantal met minimale bijdrage weggelaten. Opvallend toch ook wel dat een aantal (ex-) Johnsons ook eigen werk op de site hebben staan

Jordy schreef:
Misschien dat in dit geval van Antony & The Johnsons een band gemaakt kan worden waar o.a. deze meneer in zit, maar dat moeten kenners van deze zanger maar beslissen.
Misschien dat in dit geval van Antony & The Johnsons een band gemaakt kan worden waar o.a. deze meneer in zit, maar dat moeten kenners van deze zanger maar beslissen.

0
SelmaDuim
geplaatst: 24 april 2008, 17:16 uur
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat mijn post aangepast is nadat ik iemand had gequote. De quote werd verwijderd en soms vervangen door "@ naam van degene op wie ik reageerde". Het verbaasde mij een beetje omdat het geen lange quotes waren, maar gewoon quotes van enkele zinnen die wat mij betreft wel zinvol waren om mijn punt te illustreren.
Waarom gebeurt dat eigenlijk?
0
geplaatst: 24 april 2008, 19:00 uur
Als je bij deze cd (en ook bij de andere cd van dezelfde artiest) op het Label klikt, staat er "Van dit label staan geen albums op de site."
0
geplaatst: 24 april 2008, 23:09 uur
0
geplaatst: 24 april 2008, 23:15 uur
BlueVelvet schreef:
Als je bij deze cd (en ook bij de andere cd van dezelfde artiest) op het Label klikt, staat er "Van dit label staan geen albums op de site."
gaat op de lijst!
0
geplaatst: 24 april 2008, 23:39 uur
Volgens hun website ook. Daarom heb ik alle albums aangepast naar Trans-Siberian Orchestra en twee dubbele toevoegingen verwijderd.
0
geplaatst: 25 april 2008, 22:21 uur
SelmaDuim schreef:
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat mijn post aangepast is nadat ik iemand had gequote. De quote werd verwijderd en soms vervangen door "@ naam van degene op wie ik reageerde". Het verbaasde mij een beetje omdat het geen lange quotes waren, maar gewoon quotes van enkele zinnen die wat mij betreft wel zinvol waren om mijn punt te illustreren.
Dat gebeurde bij mij een keer zelfs een paar seconden na een bericht geplaatst te hebben.
0
geplaatst: 26 april 2008, 10:13 uur
Nee Schizo, helemaal fout. Het moet natuurlijk zo:
@SelmaDuim: Dat gebeurde bij mij een keer zelfs een paar seconden na een bericht geplaatst te hebben.

@SelmaDuim: Dat gebeurde bij mij een keer zelfs een paar seconden na een bericht geplaatst te hebben.

0
geplaatst: 26 april 2008, 11:49 uur
Ja, je hebt gelijk! We moeten in dit soort zaken nauwkeurig onderscheid blijven maken. We kunnen per slot van rekening niet zomaar worden weggemodereerd!
0
sxesven
geplaatst: 26 april 2008, 12:12 uur
Ik ben er 100% zeker van dat ik ooit deze EP van MSTRKRFT heb toegevoegd, maar die kan ik nergens meer vinden. Is die van de site verdwenen, en zo ja, waarom dan eigenlijk?
0
sxesven
geplaatst: 26 april 2008, 12:19 uur
Ja, maar wat doet dat er precies toe? Het is in naam gewoon een EP.
0
geplaatst: 26 april 2008, 13:53 uur
Ik kan me niet voorstellen dat deze van de site gehaald is (heb er nergens wat van gehoord dat dit het geval zou zijn).
0
Spijtoptant
geplaatst: 26 april 2008, 19:38 uur
freddze schreef:
Via de correctieknop kan je die ook zelf weghalen hoor. Maar goed, ik heb het deze keer voor jou al gedaan
Via de correctieknop kan je die ook zelf weghalen hoor. Maar goed, ik heb het deze keer voor jou al gedaan

Dit antwoordde je toen ik schreef dat er bij de Neubauten een clip dubbel was toegevoegd.
Net kwam ik er weer een tegen, op de 'meer info'-pagina van Blackmore's Night. (Ik wilde even kijken of ik wat muziek daarvan kon luisteren.)
The Times They Are a Changin' (van Ministrels and Ballads, 2001)
The Times They Are Changin' (van Fires at Midnight, 2001)
Dit is twee keer dezelfde clip.
Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik dat zelf kan veranderen.
0
geplaatst: 26 april 2008, 21:54 uur
Volgens mij is het gewoon een kwestie van bij 1 van de twee albums op corrigeren klikken en dan bij het nummer de URL van de clip weghalen of niet? ( en dan even doorgeven wat je gedaan hebt enzo
)
Maar heb t zelf nog nooit gedaan dus kan t mishebben natuurlijk
)Maar heb t zelf nog nooit gedaan dus kan t mishebben natuurlijk

0
geplaatst: 27 april 2008, 03:00 uur
The Times They Are a Changin' (van Ministrels and Ballads, 2001)
Zoek de verschillen.
Als je dat corrigeert denk ik dat je er nog maar een ziet staan bij de overige info.
Zoek de verschillen.

Als je dat corrigeert denk ik dat je er nog maar een ziet staan bij de overige info.
0
sxesven
geplaatst: 27 april 2008, 09:58 uur
aERodynamIC schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat deze van de site gehaald is (heb er nergens wat van gehoord dat dit het geval zou zijn).
Nou, ik heb 'm in ieder geval weer toegevoegd, maar ik ben er 100 zoniet 200% zeker van dat ik dat al eens gedaan had (en dat er destijds iemand bij postte "waarom staat dit op de site, want zo en zo"). Beetje vreemd ja, maar goed, dus toch. Anyway, maakt niet uit, hij is er weer.
0
geplaatst: 27 april 2008, 12:50 uur
Hoe krijg je de gastoptredens bij deze artiest weg? Dit is een hele andere Tony Scott.
0
geplaatst: 27 april 2008, 13:15 uur
In de correctie-tab van de albums een romeins cijfer achter de gastsartiest zetten.
0
geplaatst: 27 april 2008, 14:48 uur
Dat heeft geen nut volgens mij. Er is maar 1 Ben Liebrand, daardoor verdwijnt hij toch niet bij die ene Tony Scott? Gastartiesten kun je niet verwijderen hier, alleen een moderator misschien?
0
geplaatst: 27 april 2008, 15:06 uur
Volgens mij moet je dan bij die Ben Liebrand releases de nummers waar Tony Scott een gastoptreden doet opzoeken en bij die tracks dan met de Romeinse cijfers de goede Tony Scott selecteren. Althans, dat is wat ik net heb gedaan en nu klopt het:
De jazz-Tony Scott: http://www.musicmeter.nl/artist/25371
De hiphouse-Tony Scott: http://www.musicmeter.nl/artist/14885
De jazz-Tony Scott: http://www.musicmeter.nl/artist/25371
De hiphouse-Tony Scott: http://www.musicmeter.nl/artist/14885
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.