MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Antony Hegarty doet gastoptredens bij o.a. Björk, Hercules & Love Affair, Michael Cashmore, CocoRosie, maar heeft geen eigen pagina (alleen als Antony & The Johnsons) en dus staat nergens een overzicht met zijn/haar gastoptredens.

Edit: Oh laat maar, dit is het 'Fatboy Slim'-verhaal

Ja helaas, en ik ben bang dat dat niet makkelijk op te lossen is aangezien "de echte naam" geen echte artiest in het systeem is, maar slechts een van de eigenschappen van een artiest zoals geboortedatum of plaats van overlijden. Hierdoor valt er dus niet veel te linken.

Misschien dat in dit geval van Antony & The Johnsons een band gemaakt kan worden waar o.a. deze meneer in zit, maar dat moeten kenners van deze zanger maar beslissen. Fatboy Slim / Norman Cook wordt echter lastig zolang er geen Norman Cook plaat uit komt.

We moeten wat mij betreft helaas maar gewoon accepteren dat het systeem voor slechts 98% werkt, heb helaas niet de tijd om dit weer helemaal op de schop te doen.

Harco
http://www.musicmeter.nl/label/Bomb+Hip+Hop
http://www.musicmeter.nl/label/Bomb+Hip-Hop

Zelfde label... wat willen jullie als correcte spelling hanteren?

Met een streepje er tussen. Zoals ook op de website vermeld staat.

freakystyle schreef:
Antony Hegarty doet gastoptredens bij o.a. Björk, Hercules & Love Affair, Michael Cashmore, CocoRosie, maar heeft geen eigen pagina (alleen als Antony & The Johnsons) en dus staat nergens een overzicht met zijn/haar gastoptredens.

Edit: Oh laat maar, dit is het 'Fatboy Slim'-verhaal

Nee hoor, niet laat maar.
Ik heb de knoop doorgehakt en heb er een band van gemaakt (wat het in wezen ook een beetje is ook al draait het om Antony Hegarty).
Nu zijn al een hoop leuke gastoptredens zichtbaar en ik vraag eenieder dan ook om nog aanpassingen te maken voor wat betreft de naamvoering. Nu stond veel nog onder de naam Antony en daar heb ik Antony Hegarty van gemaakt. Ongetwijfeld ben ik er een paar vergeten en de vraag is dus om Antony te veranderen in Antony Hegarty.
Qua Johnsons is de lijst lang en heb ik er een aantal met minimale bijdrage weggelaten. Opvallend toch ook wel dat een aantal (ex-) Johnsons ook eigen werk op de site hebben staan

Jordy schreef:
Misschien dat in dit geval van Antony & The Johnsons een band gemaakt kan worden waar o.a. deze meneer in zit, maar dat moeten kenners van deze zanger maar beslissen.

Harco
L_T_B schreef:
Met een streepje er tussen. Zoals ook op de website vermeld staat.

Dan verander ik het.

SelmaDuim
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat mijn post aangepast is nadat ik iemand had gequote. De quote werd verwijderd en soms vervangen door "@ naam van degene op wie ik reageerde". Het verbaasde mij een beetje omdat het geen lange quotes waren, maar gewoon quotes van enkele zinnen die wat mij betreft wel zinvol waren om mijn punt te illustreren.

Waarom gebeurt dat eigenlijk?

Als je bij deze cd (en ook bij de andere cd van dezelfde artiest) op het Label klikt, staat er "Van dit label staan geen albums op de site."

Deze twee artiesten zijn volgens mij hetzelfde:

artiest 1
artiest 2

Ik geloof dat de echte naam Trans-Siberian Orchestra is

BlueVelvet schreef:
Als je bij deze cd (en ook bij de andere cd van dezelfde artiest) op het Label klikt, staat er "Van dit label staan geen albums op de site."

gaat op de lijst!

Kasperbert schreef:
Ik geloof dat de echte naam Trans-Siberian Orchestra is

Volgens hun website ook. Daarom heb ik alle albums aangepast naar Trans-Siberian Orchestra en twee dubbele toevoegingen verwijderd.

SelmaDuim schreef:
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat mijn post aangepast is nadat ik iemand had gequote. De quote werd verwijderd en soms vervangen door "@ naam van degene op wie ik reageerde". Het verbaasde mij een beetje omdat het geen lange quotes waren, maar gewoon quotes van enkele zinnen die wat mij betreft wel zinvol waren om mijn punt te illustreren.

Waarom gebeurt dat eigenlijk?

Dat gebeurde bij mij een keer zelfs een paar seconden na een bericht geplaatst te hebben.

Nee Schizo, helemaal fout. Het moet natuurlijk zo:

@SelmaDuim: Dat gebeurde bij mij een keer zelfs een paar seconden na een bericht geplaatst te hebben.

Maar het was niet eens naar SelmaDuim alleen gericht

Ja, je hebt gelijk! We moeten in dit soort zaken nauwkeurig onderscheid blijven maken. We kunnen per slot van rekening niet zomaar worden weggemodereerd!

sxesven
Ik ben er 100% zeker van dat ik ooit deze EP van MSTRKRFT heb toegevoegd, maar die kan ik nergens meer vinden. Is die van de site verdwenen, en zo ja, waarom dan eigenlijk?

Omdat het een 12" is?

sxesven
Ja, maar wat doet dat er precies toe? Het is in naam gewoon een EP.

Ik kan me niet voorstellen dat deze van de site gehaald is (heb er nergens wat van gehoord dat dit het geval zou zijn).

Sheplays

Is weer opnieuw toegevoegd vandaag

Sheplays
Woah, dat gaat snel!

Spijtoptant
freddze schreef:
Via de correctieknop kan je die ook zelf weghalen hoor. Maar goed, ik heb het deze keer voor jou al gedaan

Dit antwoordde je toen ik schreef dat er bij de Neubauten een clip dubbel was toegevoegd.

Net kwam ik er weer een tegen, op de 'meer info'-pagina van Blackmore's Night. (Ik wilde even kijken of ik wat muziek daarvan kon luisteren.)

The Times They Are a Changin' (van Ministrels and Ballads, 2001)

The Times They Are Changin' (van Fires at Midnight, 2001)

Dit is twee keer dezelfde clip.

Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik dat zelf kan veranderen.

Lin
Volgens mij is het gewoon een kwestie van bij 1 van de twee albums op corrigeren klikken en dan bij het nummer de URL van de clip weghalen of niet? ( en dan even doorgeven wat je gedaan hebt enzo )
Maar heb t zelf nog nooit gedaan dus kan t mishebben natuurlijk

The Times They Are a Changin' (van Ministrels and Ballads, 2001)

The Times They Are Changin' (van Fires at Midnight, 2001)

Zoek de verschillen.

Als je dat corrigeert denk ik dat je er nog maar een ziet staan bij de overige info.

sxesven
aERodynamIC schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat deze van de site gehaald is (heb er nergens wat van gehoord dat dit het geval zou zijn).

Nou, ik heb 'm in ieder geval weer toegevoegd, maar ik ben er 100 zoniet 200% zeker van dat ik dat al eens gedaan had (en dat er destijds iemand bij postte "waarom staat dit op de site, want zo en zo"). Beetje vreemd ja, maar goed, dus toch. Anyway, maakt niet uit, hij is er weer.

Hoe krijg je de gastoptredens bij deze artiest weg? Dit is een hele andere Tony Scott.

In de correctie-tab van de albums een romeins cijfer achter de gastsartiest zetten.

Dat heeft geen nut volgens mij. Er is maar 1 Ben Liebrand, daardoor verdwijnt hij toch niet bij die ene Tony Scott? Gastartiesten kun je niet verwijderen hier, alleen een moderator misschien?

Volgens mij moet je dan bij die Ben Liebrand releases de nummers waar Tony Scott een gastoptreden doet opzoeken en bij die tracks dan met de Romeinse cijfers de goede Tony Scott selecteren. Althans, dat is wat ik net heb gedaan en nu klopt het:

De jazz-Tony Scott: http://www.musicmeter.nl/artist/25371
De hiphouse-Tony Scott: http://www.musicmeter.nl/artist/14885

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:46 uur

geplaatst: vandaag om 23:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.