MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
Waarom moet ik steeds op ctl f5 drukken als er iets gewijzigd word op de site? Waarom ververst hij niet gelijk?

Dat is toch overal op het internet? Dat komt omdat het oude plaatje nog in je cache staat.

herman schreef:
Dat is toch overal op het internet? Dat komt omdat het oude plaatje nog in je cache staat.

Nouja, het leek mij vrij logisch dat als eenmaal de wijziging is doorgevoerd, je het gelijk zou moeten zien veranderen. Maar dat heeft dus met de cache te maken?

Ja

Harco
In de nieuwe Firefox-versies hoef je CTRL volgens mij helemaal niet meer in te drukken voor een hard refresh. Kan dat kloppen?

Zephyr
Het lijkt mij dat dit album een re-release (met bonusnummers) is van dit exemplaar. De hoezen en het jaar van uitgave zijn i.i.g. exact hetzelfde. En de eerste 12 tracks zijn ook precies gelijk.

Je hebt gelijk. Het laatst toegevoegde album is verwijderd, het label is gecorrigeerd en de stemmers hebben een bericht gekregen.

Kwam volgende verhaal tegen, als deze meneer gelijk heeft moet volgens mij idd die cd hierbij gevoegd worden en verwijderd:

ivehouses

[permalink] geplaatst op 2 februari 2007, 23:27 uurHet Eind van het Begin bestaat in 3 uitvoeringen. Deze versie heeft alleen de Singles, daarnaast heb je Singles & Ballads (staat als een apart album op MuMe) en zelf heb ik een luxebox met Singles, Ballads én Rariteiten/B-kantjes. Die Rariteiten/B-kantjes staat ook als een apart album op MuMe, maar dat lijkt me niet correct.

Is het niet beter om dit album gewoon één keer op MuMe te hebben en daarbij de tracks van CD 2 en 3 met een sterretje te markeren?

Klopt. De twee albums zijn samengevoegd en de stemmers op het vervallen album hebben een PM ontvangen. Met dank aan de mods die flink hebben gepuzzeld om berichten bij de albums te verplaatsen.

Edit: die rariteiten cd is dus Bløf - Platinum (2007) zie ik nu. Wat mij betreft verdwijnt dat album ook van de site, na overhevelen van de extra tracks.

Hier is iets misgegaan, staan allebei op mijn naam, 1x verwijderen:
Angelo Moore - Is Dr. Madd Vibe: The Ying Yang Thang (2000) en Angelo Moore - Angelo Moore Is Dr. Madd Vibe: The Ying Yang Thang (2000) (liefst 2e, die zonder tracktijden....)

Tweede album is verwijderd. Bedankt voor het melden.

Ik weet het niet 100% zeker, maar de volgende albums lijken mij dezelfde; alleen met een andere naam.

The Police - Every Breath You Take (1995)
en
The Police - Greatest Hits (1996)

Lijkt me van wel, ook het label is identiek. Ik wacht nog even andere reacties af voordat ik de boel onherstelbaar verknoei

In datzelfde kader en reeds eerder door mij opgemerkt...

HammerHead schreef:
Deze en deze verzamelaar van de Chili Peppers bevatten exact dezelfde nummers in exact dezelfde volgorde. Ze hebben ook allebei een 10 best series logo op de hoes staan.

Klopt. Bij Red Hot Chili Peppers is het (ook) een duidelijke zaak, zie ook Greatest Hits [EMI] - Red Hot Chili Peppers | AllMusic

Edit: het oudst toegevoegde album met de meeste stemmen is veranderd in de 1994 versie met dito hoes. De andere versie is van de site verwijderd en de enige stemmer heeft PM ontvangen.

Ivan Heylen - De Wilde Boerndochtere (1974)

... is de Nederlandse release van deze originele Vlaamse uitgave ...

Ivan Heylen - De Werkmens (1973)

Simon Smith (crew)
Wat is het nut van deze release op de site? Andrew Lloyd Webber & Tim R...
Zo kun je wel doorgaan met de opname van alle versies van over de hele wereld.
Mijn voorstel zou zijn voor musicals: Oorspronkelijke release (evt. studio-versie en original cast), verder Nederlandse uitvoeringen, omdat het een Nederlandse site en de rest niet toestaan. Wat vinden jullie?

Dit is toch niet zomaar een versie, maar die met de zanger van The Ark.

dazzler schreef:
Ivan Heylen - De Wilde Boerndochtere (1974)

... is de Nederlandse release van deze originele Vlaamse uitgave ...

Ivan Heylen - De Werkmens (1973)

Goed gezien. De Nederlandse release is verwijderd en de stemmer heeft een PM ontvangen.

Harco
Curren$y - Muscle Car Chronicles verwijderd.

Onduidelijk of dit album het licht überhaupt nog gaat zien, zie ook: Muscle Car Chronicles - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Begrijpelijk. Album zal er niet meer komen, volgens mij.

volgens mij zijn deze en deze dezelfde.

De juiste artiestvermelding is dan Dizzy Gillespie, Sonny Rollins, Sonny Stitt

Bedankt, eentje verwijderd, en de ander aangepast.

Harco
Dubbele toevoeging van No Made Sense - The Epillanic Choragi (2009) verwijderd.

Sir Spamalot (crew)
Sir Spamalot schreef:
Ik heb een aantal albums van Wishbone Ash toegevoegd de laatste dagen maar ik vraag me af of de volgende twee niet dezelfde zijn:

den dienen van mij

en

den dienen van Kingsnake

Enkel de hoes is anders, ik denk ook dat mijn andere twee toevoegingen van Wishbone Ash - Wishbone Ash Live History: Tracks Vol. 1 en 2 dubbele zijn...

Heeft iemand van de nobele crewleden dit al eens kunnen bekijken?

'k Weet niet of je mij tot de nobelen rekent, maar ik heb het toch uitgezocht:
Jouw drie toevoegingen zijn inderdaad re-issues van de eerder uitgebrachte Tracks serie. Killing Your Own Darlings, dat is zeker een nobele daad .

De re-issues van Volume 2 en Volume 3 gaan van de site, echter Tracks Vol.1 stond nog niet op de site, dus misschien wil je deze zelf corrigeren volgens allmusic ?

Misterfool
The Normal - Warm Leatherette (1978)
Helemaal zeker weet ik het nog niet, maar dit is volgens mij een single en geen album of EP

Misterfool schreef:
The Normal - Warm Leatherette (1978)
Helemaal zeker weet ik het nog niet, maar dit is volgens mij een single en geen album of EP

Lijkt me ook

Misterfool
m.a.w aangezien er maar 2 nummers opstaan die niet op een ander album staan, mag het niet op de site.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:13 uur

geplaatst: vandaag om 09:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.