MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
Deze Ben Harper & the Innocent Criminals - Burn to Shine (1999) en deze Ben Harper - Burn to Shine (1999) hetzelfde

PS. kunnen deze niet samen worden gevoegd, je ziet hierboven hoe verwarrend het is om een losse Ben Harper en 1 met Innocent Criminals op te voeren, hetzelfde met Relentless 7, volgens mij maakt het niet uit met wie Harper zijn platen maakt

Zephyr
deze en dit album zijn exact hetzelfde.

Het laatstgenoemde (=laatst toegevoegde) album is verwijderd. De stemmers hebben een PM gekregen.

Zephyr schreef:
deze en dit album zijn exact hetzelfde.

Inderdaad. De laatst toegevoegde is nu weg.

neo
dazzler schreef:
Deze filmscore

Vangelis - De Mantel der Liefde (1978)

verschilt mijns inziens van tracklijst niet of nauwelijks met dit reguliere album

Vangelis - Heaven and Hell (1975)

De latere uitgaven verwijderd.

Hellblazer schreef:
Frame Of Mind - Digoxin staat er dubbel op.
Frame Of Mind - Digoxin (2011)
Frame Of Mind - Digoxin (2011)

Dank je, de laatst toegevoegde is nu weg.

Sir Spamalot (crew)
Ik heb een aantal albums van Wishbone Ash toegevoegd de laatste dagen maar ik vraag me af of de volgende twee niet dezelfde zijn:

den dienen van mij

en

den dienen van Kingsnake

Enkel de hoes is anders, ik denk ook dat mijn andere twee toevoegingen van Wishbone Ash - Wishbone Ash Live History: Tracks Vol. 1 en 2 dubbele zijn...

deze
staat hier al.

De snelzoekfunctie vindt ze alebei niet als je Skeletons intikt

Oh, zie dat het al is gebeurd. Misschien handig om te vermelden als je iets verwijdert, weten anderen dat het al is gedaan.

CHIEP (crew)
excuses *bloos*

Harco
Cormega - Special Edition (2004) verwijderd: is een album bestaande uit zijn eerder uitgebrachte The True Meaning en The Realness.

Deze en deze verzamelaar van de Chili Peppers bevatten exact dezelfde nummers in exact dezelfde volgorde. Ze hebben ook allebei een 10 best series logo op de hoes staan.

Hot Chocolate - Strictly Dance (1993)

Dit is GEEN album van de groep Hot Chocolate.
Ik heb dit maanden geleden al ter verbetering voorgelegd
en ik dacht dat er toen positief gevolg was aan gegeven.

Op discogs wordt deze artiest Hot Chocolate (2) genoemd.
Hot Chocolate (2) - Cry Little Girl at Discogs

Het klopt wel dat er samples van HC songs in verwerkt zitten.
Maar Hot Chocolate hield op te bestaan in 1987.

Casartelli (moderator)
Als die Strictly Dance het enige album van die "andere" Hot Chocolate is, is een Romeinse I toch zo toegevoegd?

Goed dan, om de lieve vrede zal ik het zelf corrigeren.

Ik heb enkele verkeerde titels toegevoegd aan de lijst van mijn albums. Hoe kan ik deze weer verwijderen?

Dat kan je bij het album zelf doen, of door ze te selecteren en bovenin op verwijderen te klikken.

Je vraag staat trouwens wel in het verkeerde topic.

Steve Cradock - Last Days of the Old World (2011) verwijderd. Dat was een single waar ten onrechte de tracklist van het album Steve Cradock - Peace City West (2011) stond.

Tori Amos - New Music from Tori Amos (1995) is verwijderd. Dat was een promo-release.

Dank. Het laatst toegevoegde album is verwijderd; daarop waren geen stemmers.

Svendra schreef:
Dank. Het laatst toegevoegde album is verwijderd; daarop waren geen stemmers.

Het is niet helemaal goed gegaan. Er staat nu een album met een verkeerde cover.

Big Z the Dollar Don - Times Like These (1997)

Vrijgekomen ID's (nummer in de URL) worden automatisch ingenomen door nieuwe toevoegingen

Alles onder controle Als een album is verwijderd, wordt dat plekje ingenomen door het volgende album dat wordt toegevoegd, in dit geval om 21:49.

Harco
Ik heb trouwens ook nog een dubbele toevoeging van FlyLo verwijderd van Machinedrum - Room(s).

Svendra schreef:
Alles onder controle Als een album is verwijderd, wordt dat plekje ingenomen door het volgende album dat wordt toegevoegd, in dit geval om 21:49.

Kijk is naar de hoes

Wat zou er dan wel mis moeten zijn met die hoes? Misschien met je eens een hard-refresh doen (ctrl+f5)

FlyLo schreef:
Wat zou er dan wel mis moeten zijn met die hoes? Misschien met je eens een hard-refresh doen (ctrl+f5)

lol, inderdaad dat deed het hem. Ik zag dit:

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 12:34 uur

geplaatst: vandaag om 12:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.