De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 07:35 uur
De kans is idd. groot dat hij niet op de site mag. Ik wacht nog even de reactie van de toevoeger af.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 17 augustus 2011, 18:27 uur
Ik had de nieuwe van blink-182 toegevoegd, maar omdat de tracklistvolgorde toch nog niet 100% zeker blijkt te zijn, heb ik hem bij deze terug verwijderd. Mijn excuses.
0
Jocharo-T
geplaatst: 21 augustus 2011, 14:35 uur
Gimme Shelter van The Rolling Stones staat dubbel in deze lijst.
http://www.musicmeter.nl/album/searchresults#results
0
bone machine (crew)
geplaatst: 21 augustus 2011, 14:46 uur
Jocharo-T schreef:
Ik zie er maar één staan?
Gimme Shelter (2001)
Leon Russell - Gimme Shelter! (1996)
Merry Clayton - Gimme Shelter (1975)
The Rolling Stones - Gimme Shelter (1971)
0
Jocharo-T
geplaatst: 21 augustus 2011, 14:53 uur
Je hebt gelijk. Net stond hij er echt twee keer. Misschien een bug. Toen ik op beide albums klikte kreeg ik wel hetzelfde album nummer (184078). Er stond twee keer:
0
bone machine (crew)
geplaatst: 21 augustus 2011, 14:55 uur
Jocharo-T schreef:
Je hebt gelijk. Net stond hij er echt twee keer. Misschien een bug. Toen ik op beide albums klikte kreeg ik wel hetzelfde album nummer (184078). Er stond twee keer:
Ok, toch bedankt om te melden.
0
geplaatst: 21 augustus 2011, 15:00 uur
deric raven schreef:
Ik weet het niet 100% zeker, maar de volgende albums lijken mij dezelfde; alleen met een andere naam.
The Police - Every Breath You Take (1995)
en
The Police - Greatest Hits (1996)
Ik weet het niet 100% zeker, maar de volgende albums lijken mij dezelfde; alleen met een andere naam.
en
Is er al iemand die hier duidelijkheid over kan geven?
Lijkt me dezelfde.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 22 augustus 2011, 19:31 uur
Ik heb op discogs beide releases vergeleken, die kunnen inderdaad worden samengevoegd, want de inhoud is exact hetzelfde, evenals de foto op de achterkant en artwork wat op beide releases terugkomt.
0
geplaatst: 22 augustus 2011, 20:13 uur
Simon Smith schreef:
Ik heb op discogs beide releases vergeleken, die kunnen inderdaad worden samengevoegd, want de inhoud is exact hetzelfde, evenals de foto op de achterkant en artwork wat op beide releases terugkomt.
Dank voor deze aanvulling en bevestiging
. deric raven schreef:
en
en
En bedankt voor het melden.
Laatstgenoemde album is verwijderd en de stemmers hebben bericht ontvangen.
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 18:27 uur
Acid Mothers Temple SWR & Umezu Kazutoki - Sax & the City (2011) stond dubbel op de site. Ik heb de laatst toegevoegde verwijderd.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 00:17 uur
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 17:50 uur
Deze mag er volgens mij af (naar volgende regel: een single mag op de site wanneer deze minimaal 3 tracks bevat die niet op een eerdere release van de artiest staan. Remixes en live-uitvoeringen gelden niet als nieuwe track)
Er staat geen enkel nieuw nummer op deze EP.
De nummers 1, 2, 3 en 5 stonden al op het album Risk, nummer 4 op Countdown for Extinction en nummer 6 op Rust in Peace.
De nummers 1, 2, 3 en 5 stonden al op het album Risk, nummer 4 op Countdown for Extinction en nummer 6 op Rust in Peace.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 17:53 uur
Ook deze mag er volgens die regel af denk ik. Alle nummers stonden al op het album Cryptic Writings.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 18:00 uur
Nog eentje, enkel Crown of Worms stond nog niet op een album. Train of Consequences is de single (van het album Youthanasia), verder aangevuld met live-nummers die al verschenen waren.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 18:02 uur
Ook dit lijkt eerder een single, in ieder geval staan er geen (3) nieuwe nummers op.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 18:05 uur
Deze net als voorgaande die ik net plaatste zijn nog niet zo lang geleden toegevoegd. Vergis ik mij nu of hoort ook deze niet op de site? Er staan drie nummers op die gewoon op het album Peace Sells te vinden zijn.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 18:05 uur
Kronos schreef:
Deze mag er volgens mij af (naar volgende regel: een single mag op de site wanneer deze minimaal 3 tracks bevat die niet op een eerdere release van de artiest staan. Remixes en live-uitvoeringen gelden niet als nieuwe track)
Dat zijn andere versies, dus die blijft staan. En het is een officiële EP, geen single.
Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - Megadeth - Breadline - metal-archives.com
Kronos schreef:
Ook deze mag er volgens die regel af denk ik. Alle nummers stonden al op het album Cryptic Writings.
Idem. Het zijn instrumentale versies, dus in feite niet dezelfde nummers.
Kronos schreef:
Nog eentje, enkel Crown of Worms stond nog niet op een album. Train of Consequences is de single (van het album Youthanasia), verder aangevuld met live-nummers die al verschenen waren.
Waarop zijn die al verschenen?
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 18:09 uur
Tenslotte deze nog, die er al langer op staat, maar lijkt een promo EP met enkel eerder uitgegeven nummers.
Maximum Megadeth - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Maximum Megadeth - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 18:17 uur
bennerd schreef:
Dat zijn andere versies, dus die blijft staan.
Dat zijn andere versies, dus die blijft staan.
Andere versies, maar geldt dat voor een EP ook als het remixes zijn? (Of instrumentale versies?) Er staat weldegelijk dat het nieuwe tracks moeten zijn.
bennerd schreef:
Train of Consequences en Black Curtains staan op Youthanasia.
Ashes in Your Mouth op Countdown to Extinction
Anarchy in the UK op So Far, So Good.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 18:54 uur
Kronos schreef:
Andere versies, maar geldt dat voor een EP ook als het remixes zijn? (Of instrumentale versies?) Er staat weldegelijk dat het nieuwe tracks moeten zijn.
(quote)
Volgens de Wiki tellen remixes en instrumentale versies niet mee, daar had ik blijkbaar over gelezen. Train of Consequences, Symphony of Destruction en Wake Up Dead ga ik dus bij deze verwijderen. Bedankt voor het melden!
Maar de 3-trackregel geldt enkel voor singles, niet voor EP's. Breadline en Cryptic Sounds blijven er dus op.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 18:57 uur
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 18:57 uur
EP's mogen altijd. Oké. Daar had ik blijkbaar overheen gelezen. 

0
geplaatst: 24 augustus 2011, 20:40 uur
Misterfool schreef:
The Normal - Warm Leatherette (1978)
Helemaal zeker weet ik het nog niet, maar dit is volgens mij een single en geen album of EP
The Normal - Warm Leatherette (1978)
Helemaal zeker weet ik het nog niet, maar dit is volgens mij een single en geen album of EP
Nog uitsluitsel over deze?
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 20:29 uur
Ja. Het is inderdaad een single en hij is naar de eeuwige jachtvelden ...
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 20:54 uur
Opgelost. De oorzaak was dat Deadmau5 bij track 19 in het artiestenveld was ingevuld.
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 22:16 uur
Volgens mij mag deze ook niet, is box met alle cd's: The Doors - A Collection (2011), mij is tenminste ooit een dergelijke box van Rage Against the Machine geweigerd....
* denotes required fields.