MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Sir Spamalot schreef:
Kronos, dat klopt. Van FN Guns heb ik er lang geleden vijf kunnen toevoegen, enkel hun debuutalbum Wild Child niet, miserie om een goede hoes te vinden . Die vijf nummers van de EP uit 1984 staan echter ook op dat debuutalbum van 1982, dus mag deze EP er wel op volgens de regels?

FN Guns - Wild Child (1982)

Deze is nooit verschenen: Simple Minds - Platinum Collection en kan mijns inziens van de site af.

De Britse folk / popzanger Jon Allen wordt onterecht opgevoerd als één van de leden van metalband Sadus.

Sadus

DjFrankie (moderator)
DjFrankie schreef:
Jett Rebel - Venus & Mars (2014) is dit geen verzamelaar?
Zijn de 2 ep's Jett Rebel - Venus (2013) en Jett Rebel - Mars (2013) met 1 nieuw nummer ?

Iemand al hierna gekeken?

Van Tribute to Dead Can Dance (2004) stonden twee versies op de site. De laatst toegevoegde is weg. Daarbij waren geen stemmers.

DjFrankie (moderator)

Bedankt. En om dat de EP later is uitgegeven dan het album, is eerstgenoemde verwijderd.

DjFrankie schreef:
(quote)

Iemand al hierna gekeken?
Is nog onderwerp van discussie. Volgens de huidge regels mag de bundeling van EP's niet, maar als artiesten steeds vaker hun belangrijkste uitgave laten voorafgaan door losse EP's, hebben we een probleem.

bone machine (crew)
Edgar18 schreef:
De Britse folk / popzanger Jon Allen wordt onterecht opgevoerd als één van de leden van metalband Sadus.

Sadus

Lijkt me al aangepast.

bone machine (crew)
royh schreef:
Deze is nooit verschenen: Simple Minds - Platinum Collection en kan mijns inziens van de site af.

Album verwijderd, nooit verschenen, zie ook hier.

DjFrankie (moderator)
Thine - In Therapy (2002) en Thine - A Town Like This (1998) dubbel 2 keer in dezelfde tijd toegevoegd, hoe bestaat het

DjFrankie schreef:
Thine - In Therapy (2002) en Thine - A Town Like This (1998) dubbel 2 keer in dezelfde tijd toegevoegd, hoe bestaat het
Je toetsenbord hapert Frank. De dubbelen zijn nu weg.

CHIEP (crew)
Goed gedaan, collega .

DjFrankie schreef:
Jett Rebel - Venus & Mars (2014) is dit geen verzamelaar?
Zijn de 2 ep's Jett Rebel - Venus (2013) en Jett Rebel - Mars (2013) met 1 nieuw nummer ?
Met dank aan collega Chiep : er is niet sprake van 1 maar van 2 nieuwe nummers. Dat betekent dat meer dan 10% nieuw is en daarom is deze bundeling toegestaan.

DjFrankie (moderator)
CHIEP schreef:
Goed gedaan, collega .

Opeth - Pale Communion (2014) is van de site verwijderd omdat er flinke twijfels zijn aan de echtheid van de hoes. Er waren geen stemmers maar wel enkele berichten. Aan degene met een substantiële post is de inhoud daarvan per PM gestuurd.

Zephyr
Deze lijkt mij hetzelfde album als dit album.

De tracklijst is weliswaar niet 100 % hetzelfde, maar toch.

Zie ook Discogs voor de eerste uitgave van dit album.

bone machine (crew)
Zephyr schreef:
Deze lijkt mij hetzelfde album als dit album.

De tracklijst is weliswaar niet 100 % hetzelfde, maar toch.

Zie ook Discogs voor de eerste uitgave van dit album.

bedankt, is zelfde album, tracklist aangepast & laatst toegevoegde verwijderd, geen stemmers.

Assurancetourix
Kan iemand deze toevoeging loskoppelen van deze toevoeging , als je de artiestennaam aanklikt krijg je bij beiden dit te zien.

Assurancetourix schreef:
Kan iemand deze toevoeging loskoppelen van deze toevoeging , als je de artiestennaam aanklikt krijg je bij beiden dit te zien.
Alternatieve artiestnamen: Luiz Bonfa en Luis Griñan y su Orquesta
Er staan 2819 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 7962 keer op deze albums gestemd,

Ik kom hier niet uit, dit lijkt me iets voor alias-expert CHIEP.

CHIEP (crew)

Assurancetourix
Goed zo!

DjFrankie (moderator)
op deze 12 " Cold Cave - The Laurels (2009) staan alle nummers van het album Cold Cave - Love Comes Close (2009) tevens is de cd van juli en de 12" van aug
Cold Cave - The Laurels (Vinyl) at Discogs

De score van X-Men: First Class staat dubbel in de database: zie hier en hier. Ik zou zeggen dat de laatste het best kan worden verwijderd.

tangmaster
oudste toevoeging is verwijderd.

bone machine (crew)
DjFrankie schreef:
op deze 12 " Cold Cave - The Laurels (2009) staan alle nummers van het album Cold Cave - Love Comes Close (2009) tevens is de cd van juli en de 12" van aug
Cold Cave - The Laurels (Vinyl) at Discogs

Bedankt, EP verwijderd, geen stemmers.

Onelinedrawing - Always New (2001) en Onelinedrawing - Always New Jan-Jun 00 (2001) zijn volgens mij hetzelfde, waarbij de 1e onterecht is aangeduid als reguliere plaat ipv ep maar er wel bijna 10 jaar langer op staat dan de 2e. Waarschijnlijk moet de 1e dus worden omgetoverd tot de 2e....

Ook dubbel, bijna 20 jaar na uitkomen, afgelopen 3 dagen 2x toegevoegd, what are the odds, de klassieker De Smurfen - HouseParty (1995) en De Smurfen - Houseparty (1995)
(vraag me af of dit beiden "correctie toevoegingen" zijn geweest eigenlijk...)

Assurancetourix
één is wel genoeg!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.