MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:

Zephyr schreef:
Dit zijn dezelfde albums

Laatst toegevoegde verwijderd, geen stemmers.

Antimatter - The Judas Table (2015) verwijderd, was hetzelfde album als dit, maar van laatstgenoemde stond de verkeerde albumtitel weergegeven (The Judas Kiss i.p.v. The Judas Table). Laatstgenoemde was echter wel eerder toegevoegd, vandaar dat ie blijft staan. Titel daarvan ook aangepast.

Wu-Block - Hidden Gems (2015) verwijderd; album had na diverse keren uitstel geen releasedatum meer en is dus tot op heden ook niet uitgekomen.

Sleepy Canyon Rangers - Radio (2015)
Mag eraf. Ik had een fout gemaakt bij de artiestnaam en deze staat al op de website onder de artiestnaam Steep Canyon Rangers.

Metalhead99 schreef:
Mag eraf. Ik had een fout gemaakt bij de artiestnaam en deze staat al op de website onder de artiestnaam Steep Canyon Rangers.

Bedankt, toevoeging is verwijderd.

Sinds wanneer mogen demo's op de site?
Metallica - No Life 'Til Leather (1982)

DjFrankie (moderator)
AGE-411 schreef:
Sinds wanneer mogen demo's op de site?
Metallica - No Life 'Til Leather (1982)

sinds een maand of 8

Laatst toegevoegde versie verwijderd, geen stemmers, noch berichten.

Bedankt, het album is verwijderd.

Huata - Atavist of Mann (2012) verwijderd, stond al op de site.

Manheim - : Nihil : (2013) en Manheim - Nihil (2013) zijn dezelfde albums. De eerstgenoemde is het laatst toegevoegd en kan er dus af.

Metalhead99 schreef:
Manheim - : Nihil : (2013) en Manheim - Nihil (2013) zijn dezelfde albums. De eerstgenoemde is het laatst toegevoegd en kan er dus af.
Eerstgenoemde verwijderd.

The Heavy Eyes - Maera (2012) stond dubbel op de site, laatst toegevoegde verwijderd.

Bedankt, dubbele toevoeging is verwijderd.

Sir Spamalot schreef:
Deze twee groepen mogen volgens mij worden samengevoegd

Niet samengevoegd, maar heb het wel gewijzigd naar Blessed in Sin.

Sir Spamalot (crew)
Bedankt, brajoapau!

Is ondertussen verwijderd en de twee stemmers hebben een pm gekregen.

Ook een heruitgave van een compilatiealbum van Thompson Twins verwijderd.
Eén stem, pm verstuurd. Dit is het originele album: Thompson Twins - Hold Me Now (1993).

Baroness - Purple kan er eigenlijk ook wel weer vanaf? Lijkt me toch niet de bedoeling dat albums er met maar een kwart van het eigenlijke artwork op de site komen .

crosskip schreef:
Lijkt me toch niet de bedoeling dat albums er met maar een kwart van het eigenlijke artwork op de site komen .

Heb je thuis een exemplaar om zeker te zijn, want Amazon denkt er anders over?

Amazon.co.uk: baroness: CDs & Vinyl

Op basis van deze hoes die ook op iTunes te vinden is hebben we het album (onterecht weliswaar) toegelaten op de site.
Het lijkt me persoonlijk nu toch wel te drastisch om een maand later het album hiervoor alsnog te gaan verwijderen.

brajoapau schreef:
Op basis van deze hoes die ook op iTunes te vinden is hebben we het album (onterecht weliswaar) toegelaten op de site.
Het lijkt me persoonlijk nu toch wel te drastisch om een maand later het album hiervoor alsnog te gaan verwijderen.

Ah kijk, dan zit iTunes er dus blijkbaar net zo naast als Amazon =p Zal het artwork dan wel verbeteren mocht ik de volledige versie tegenkomen.

Laatste toevoeging (zonder stemmen ook) verwijderd.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:07 uur

geplaatst: vandaag om 18:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.