MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:

Opgelost. Ik heb het album verwijderd dat geen berichten had
en waarvan de ene stemmer ook op het andere album had gestemd.

DjFrankie schreef:
dubbel maar de naam is Mario Kartel

Bedankt; de dubbele toevoeging is verwijderd en de andere is aangepast.

Turn Up the Bass: Dance Attack (1994)

Volgens discogs en onderstaande user een gratis cadeau-cd en dus verwijderd.

Deze CD kreeg je gratis bij de Dance Attack schoolagenda 94/95.

Various - Turn Up The Bass - Dance Attack (CD) at Discogs

Ministry of Sound: Anthems Indie (2011) deze staat er al op: Indie Anthems (2011) label wordt alleen weergegeven als Ministry of Sounds, vandaar dat ik hem niet kon vinden onder Ministry of Sound (zoeken op label).

B.Robertson schreef:
deze staat er al op

Bedankt; de dubbele toevoeging is verwijderd en de andere is aangepast.

Metallica - Wherever I May Roam (1992) verwijderd, is een single die niet aan de eisen voldoet.

Metallica - The Memory Remains (1997), Metallica - Hero of the Day (1996), Metallica - Until It Sleeps (1996), Metallica - The Unforgiven II (1998), Metallica - Whiskey in the Jar (1999), Metallica - Broken, Beat & Scarred (2009), Metallica - Fuel (1998), Metallica - Mama Said (1996), Metallica - One (1989) en Metallica - Frantic (2003) verwijderd, zijn singles die niet aan de eisen voldoen.

B.Robertson schreef:
is m.i. hetzelfde

Klopt en heb hem verwijderd; vincentcorjanus en jij zullen dan wel jullie stem opnieuw moeten plaatsen bij het andere album.

Hollands Glorie van Bloem bevat alle nummers van Bloemstukken in een andere volgorde, slechts één ander nr. is er aan toegevoegd (#11 'Ik Zit...'). Kan m.i. verwijderd worden.

Top Hits '87 Volume 2 (1987)

is samengevoegd bij Volume 1 en dus verwijderd

Top Hits '87 (1987)

Beide delen verschenen gelijktijdig samen op 2LP en apart op twee enkele CD's.

De meeste mensen die op deel 2 gestemd hadden, hebben ook op deel 1 gestemd.
De bijhorende berichten werden overgezet.

Hetzelfde verhaal alhier.

Top Hits '88 Volume 2 (1988)

werd samengevoegd met deel 1 tot

Top Hits '88 (1988)

En tenslotte ook hier.

Hits 9 - Volume 2 (1988)

werd samengevoegd tot

Hits Album 9 (1988)

Deze is nu 2x toegevoegd:

Tommy Sistak - Short Songs (2015) (kan verwijderd worden)

Tommy Sistak - Short Songs (2015) (mag blijven)

Ok....die heb ik voorbij zien komen.

Excuses

AGE-411 schreef:
Dit album staat er 2 keer op:

Road - Road (1972)

Bedankt; laatst toegevoegde is verwijderd en freakey zal zijn stem opnieuw moeten plaatsen.

Kronos schreef:
Dit album staat er dubbel op.

Bedankt; ik heb de foutieve toevoeging verwijderd, 3dwardVan3 zal dan wel opnieuw zijn stem moeten plaatsen.

trebremmit schreef:
Metallica - The Memory Remains (1997), Metallica - Hero of the Day (1996), Metallica - Until It Sleeps (1996), Metallica - The Unforgiven II (1998), Metallica - Whiskey in the Jar (1999), Metallica - Broken, Beat & Scarred (2009), Metallica - Fuel (1998), Metallica - Mama Said (1996), Metallica - One (1989) en Metallica - Frantic (2003) verwijderd, zijn singles die niet aan de eisen voldoen.

Ik heb dat jaren geleden al eens aangekaart. Dit is volgens mij ook nog zo'n single: Metallica - Turn the Page (1998)

En dan hebben we nog dit geval: Metallica - No Life 'Til Leather (1982)
Strikt genomen een demo-tape die in 2015 in beperkte oplage 'in het echt' uitgebracht werd. Hoort er dan niet '2015' te staan in plaats van 1982 ?

Zal ik vanavond even uitzoeken, als ik tijd heb.

Maar misschien weet Sir Spamalot als metal expert nu al wel hoe dat zit met No Life Til Leather?

Edit: turn the page staan drie non-album tracks op dus die mag blijven staan.

AGE-411 schreef:
(quote)

En dan hebben we nog dit geval: Metallica - No Life 'Til Leather (1982)
Strikt genomen een demo-tape die in 2015 in beperkte oplage 'in het echt' uitgebracht werd. Hoort er dan niet '2015' te staan in plaats van 1982 ?

Demo's mogen er op mits deze officieel zijn uitgebracht, maar dat kan ik niet vinden over de eerste uitgave van No Life, daarom heb ik het aangepast naar 2015.

Sir Spamalot (crew)
No Life Til Leather kwam uit in 1982 op cassette in het tape trading circuit, wat inhield dat je bij de groep zelf de demo kon bemachtigen of je trachtte deze gewoon te kopiëren, nu hebben wij daarvoor o.a. Bandcamp en het internet. Als ik me niet vergis, gaat het verhaal dat die demo één van de meest gekopieerde is in het ciruit, lang geleden. Ik zou ook de datum van die uitgave veranderen naar 2015, strikt genomen naar de regels. Blackened is de eigen maatschappij van Metallica.

Zelf ben ik geen voorstander van het toevoegen van demo's op MusicMeter maar een gedoogbeleid bi de eerste demo van "grotere" groepen moet kunnen. Ik merk zelf trouwens als ervaringsdeskundige in het toevoegen dat het niet altijd evident is om hierin een grens te trekken. Het zijn en blijven tenslotte nog altijd collector's items.

Craneium - Explore the Void (2015) stond al op de site, daarom de versie die vandaag toegevoegd is verwijderd.

crosskip schreef:
Denk dat er eentje wel weg kan

Bedankt; laatst toegevoegde is verwijderd, geen stemmen.

De Deurzakkers - Het Hele Jaar Feest!!! (1987)

De hoes klopt niet bij dit album uit 1987, hoes hoort bij de uitgave van De Deurzakkers - Het Hele Jaar Feest!!! (1992)

musicfriek schreef:
De Deurzakkers - Het Hele Jaar Feest!!! (1987)

De hoes klopt niet bij dit album uit 1987, hoes hoort bij de uitgave van De Deurzakkers - Het Hele Jaar Feest!!! (1992)

Is weer gecorrigeerd.

Bedankt; laatst toegevoegde is verwijderd, geen stemmen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:09 uur

geplaatst: vandaag om 12:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.