MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
Poles Apart schreef:
Deze verzamelaar van Gloria Estefan is (buiten de hoes) exact hetzelfde als deze uit 1992. Gevalletje repackaging?

Gevalletje re-issue met andere hoes en inmiddels verwijderd; dazzler zal bijgevolg dan wel even zijn stem opnieuw moeten plaatsen bij de andere verzamelaar uit 1992.

A Sea of Sunshine - A Sea of Sunshine (2014) verwijderd; het betrof namelijk een incorrecte artiest.

Dubbel

Jazzanova - The Remixes 2006-2016 (2017) (verwijderd)

Maartenn opnieuw stemmen. Geplaatste reacties zal ik kopieren en via PM sturen.

Jazzanova - The Remixes 2006-2016 (2017)

Barbra Streisand - Love Songs (1981)

was een Europese variant van

Barbra Streisand - Memories (1981)

met vier extra nummers die al als bonus bij de Amerikaanse release stonden genoteerd

BenW68 bleek de enige die enkel op het verwijderde album stemde.

Er stonden geen berichten bij.

DjFrankie (moderator)

Bedankt; hij is inmiddels verwijderd.

Bedankt; hij is inmiddels verwijderd.

Bedankt; jouw toevoeging is inmiddels verwijderd.

J.J. Wever schreef:
Vanavond toegevoegd maar staat al op de site

Bedankt; laatst toegevoegde verwijderd, geen stemmen.

Woe Unto Me - A Step Into the Water of Forgetfulness (2014) verwijderd wegens dubbel; geen stemmen.

CHIEP (crew)
Avril Lavigne - The Singles Collection (2012) verwijderd wegens nooit officieel verschenen.

CHIEP (crew)
Shaggy - Out of Many, One Music (2013) stond al op de site.

bone machine (crew)
Zwan - The Hideout (2002) verwijderd, bootleg.

Carl Cox - Two Paintings and a Drum (1996) verwijderd, was een single die niet aan de drie non-album tracks eis voldeed.

CHIEP (crew)
"I Was Born to Love You" van Eric Carmen is een heruitgave van diens "Winter Dreams".
dynamo d en patriczik waren de enige stemmers van dienst.

CHIEP schreef:
"I Was Born to Love You" van Eric Carmen is een heruitgave van diens "Winter Dreams".
dynamo d en patriczik waren de enige stemmers van dienst.

ok maar volgens mij is het releasejaar dan 1997
https://www.last.fm/music/Eric+Carmen/Winter+Dreams

CHIEP (crew)
Ik ben op z'n eigen site afgegaan: Eric Carmen | Winter Dreams - ericcarmen.com

Blondie - Blondie's Hits (1981) verwijderd; betreft namelijk de Europese variant van Blondie - The Best Of (1981).
Enkel pygmydanny zal bijgevolg zijn stem opnieuw moeten plaatsen bij bovenstaande verzamelaar.

CHIEP (crew)
Hall & Oates - The Singles (2008) stond er dubbel op.

Bedankt; van zodra een moderator de berichten bij de laatst toegevoegde verplaatst heeft naar bovenstaande toevoeging zal ik de laatst toegevoegde verwijderen.

Users Dibbel, i.Ron S., judgepaddy, Rudi S, shinybeast en juliana kunnen alvast hun stem opnieuw plaatsen bij bovenstaande toevoeging.

brajoapau schreef:
(quote)

Bedankt; van zodra een moderator de berichten bij de laatst toegevoegde verplaatst heeft naar bovenstaande toevoeging zal ik de laatst toegevoegde verwijderen.

Users Dibbel, i.Ron S., judgepaddy, Rudi S, shinybeast en juliana kunnen alvast hun stem opnieuw plaatsen bij bovenstaande toevoeging.

Bij deze. Bedankt.

OK, 4 sterren it is. Opnieuw. Nog steeds.

V.O.F. De Kunst - Een Kopje Koffie (2001) verwijderd; oorspronkelijk enkel te koop geweest als onderdeel van V.O.F. De Kunst - Dubbel Goud (2001).
1 stem, maar stemmer had op beide verzamelaars gestemd.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:18 uur

geplaatst: vandaag om 12:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.