MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
Svendra schreef:
Die eerste pagina (met hoofdletter From) kan nu weg, er wordt nu niet meer vanuit die pagina verwezen.
Zelf kan ik hem niet verwijderen, dus graag medewerking van een mod.

Dat kunnen mods ook niet helaas. Maar als het goed is kan er ook niemand meer op die pagina komen (tenzij je er direct heensurft).

Zephyr
Dit lijkt me een mislukte/dubbele toevoeging van deze

Dubbele toevoeging verwijderd. Het kan trouwens altijd erger, ik heb deze gisteren toegevoegd waarna de site bleef hangen. Album stond daarna 46 keer op de site.

edit: ik reageerde op een bericht van DjFrankie, maar dat is opeens weg.
Zephyr: Dit linkt nergens meer naar? Zal wel naar hetzelfde album hebben gelinkt als DjFrankie naar linkte.

Zephyr
46 x ,

Zephyr
herman schreef:
Dubbele toevoeging verwijderd. edit: ik reageerde op een bericht van DjFrankie, maar dat is opeens weg.

herman schreef:
Zephyr: Dit linkt nergens meer naar? Zal wel naar hetzelfde album hebben gelinkt als DjFrankie naar linkte.

Klopt denk ik wel. De toevoegingen staan/stonden op naam van DjF.

DjFrankie (moderator)
herman schreef:
Dubbele toevoeging verwijderd. Het kan trouwens altijd erger, ik heb deze gisteren toegevoegd waarna de site bleef hangen. Album stond daarna 46 keer op de site.

edit: ik reageerde op een bericht van DjFrankie, maar dat is opeens weg.

Was snel verholpen dus bericht verwijderd, wel Paul Anka discography flink geupdated vanavond.
Met dank aan El Ninjo en Bonemachine voor hun snelle keuring.

Na deze toevoeging...

http://www.musicmeter.nl/al...

...kwam deze.

http://www.musicmeter.nl/al...

De laatste kan weg m.i.

Laatste toevoeging verwijderd en stemmer ge-pm'd.

Laatste toevoeging verwijderd.

Sir Spamalot (crew)
Deze mag eraf: klik. Staat er ook op in de juist vorm (onlangs door mij toegevoegd).

Sir Spamalot schreef:
Deze mag eraf: klik. Staat er ook op in de juist vorm (onlangs door mij toegevoegd).

Het spookalbum is verwijderd. Geen verdere acties nodig.

Young Jeezy - TM:103: Hustlerz Ambition (2011) is verwijderd. De tracklisting bleek nog niet definitief, bleek uit dit interview:
YouTube - Broadcast Yourself. .

Zephyr
Alhoewel de tracktijden niet exact overeenstemmen, lijkt mij dat dit album en deze toch echt dezelfde zijn.

Zephyr schreef:
Alhoewel de tracktijden niet exact overeenstemmen, lijkt mij dat dit album en deze toch echt dezelfde zijn.

Dank je, je hebt gelijk. Het album met stemmen en berichten is gehandhaafd, voorzien van alternatieve titel en op naam gezet van de eerste toevoeger.

Ui - The 2-Sided EP / The Sharpie (1993-1995) (1997) is een comp. van 2 ep's die er allebei op staan.

Paalhaas schreef:
Ui - The 2-Sided EP / The Sharpie (1993-1995) (1997) is een comp. van 2 ep's die er allebei op staan.
Merci! De compilatie is verwijderd en de enige stemmer heeft een PM ontvangen.

Dank je. Opgelost.

Bedankt. De nieuwste toevoeging is verwijderd en de stemmer heeft bericht gekregen. Het gehandhaafde album heeft een beter hoesje gekregen.

Bugge Wesseltoft & Henrik Schwarz - Duo (2011) is verwijderd want hij stond hier al op de site.

Zephyr
Bij het zoeken naar Cats krijg je (bij meer resultaten) als eerste zoekresultaat :

Cats And Cats And Cats - ()

Er staat wel http://www.musicmeter.nl/album/ , maar geen album-nummer. Spookalbum ?

nog een dubbele:

deze staat hier al

Twee maal toegevoegd door dezelfde user, met slechts veertien dagen verschil

Nieuwste toevoeging verwijderd.

Sir Spamalot (crew)
Cross My Blessed Hands uit Suriname: hun debuut staat er twee maal op, klik.

Meest recente toevoeging verwijderd.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:52 uur

geplaatst: vandaag om 10:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.