MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
bone machine (crew)
Laatste verwijderd, Sting - Sting at the Movies (2002), Stemmers die enkel op dit album gestemd hebben krijgen pm. (andere waren dubbele stemmers). Tracklist van eerste (1997) is blijkbaar fout (was tracklist van reissue), van andere (2002) stond hij er juist op, pas ik nog even "subtiel" aan.

Bedankt, bone machine.

Ik weet niet of het vraagje hier op zijn plaats is ... maar ...

Sting & The Police - The Very Best of Sting & The Police (1997)

Is het niet jammer dat dit album nu verloren staat
op de site bij de zogenaamde artiest Sting & The Police?

Is het (technisch) niet mogelijk om die plaat gewoon in de discografie
bij beide artiesten (dus zowel Sting als The Police) onder te brengen?

Ik vind de tracklijst van dit album ook nogal verwarrend.

The Very Best of Sting & The Police - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Is het niet duidelijker om de originele 1997 tracklijst te gebruiken als standaard.
En daarna de afwijkende tracklijsten van latere releases op te nemen in een bonustrack overzicht?

Jazper schreef:
Dubbel.
Tima Formosa
Tima Formosa

Dank je. De recent toegevoegde versie is verwijderd en de stemmer heeft een PM ontvangen.

FC Kahuna = FC/Kahuna alleen heeft de tracklist een andere volgorde

Bedankt voor de melding.

Stemmers PM gestuurd, bericht verplaatst en album verwijderd.

CHIEP (crew)
Savage Garden - Greatest Hits verwijderd aangezien dit een bootleg is.

CHIEP schreef:
Savage Garden - Greatest Hits verwijderd aangezien dit een bootleg is.

Op Sony?? Of is dit een andere?

http://www.cduniverse.com/search/xx/music/pid/5718018/a/Greatest+Hits.htm

CHIEP (crew)
Van dat label geloof ik dus niets. Verder een wel zeer vreemde tracklist voor een greatest hits (geen enkel nummer, laat staan single, van hun tweede album), een amateuristische cover (wat dat doet dat logo daar linksonder btw?), via geen enkele online cd-winkel te koop, nergens officiële info over te vinden,...

Het lijkt er op dat je gelijk hebt kwam het volgende bericht tegen:

Hi Everybody,

Some of you may have noticed that Amazon.com has a SG Greatest Hits
Japanese Import for sale that they say will be released May 29th.
Here is the link:

Amazon.com: Greatest Hits: Savage Garden: Music

I checked with Leonie (Darren's manager) yesterday and she verified
that this is NOT an official product and there is no scheduled
release date for a SG Greatest Hits at this time. We have no idea
what this cd is that Amazon is listing and neither does Sony Japan.
Sony has sent this to their business affairs division and hopefully
they will straighten it out.

Just wanted to clarify that. I'll let you know when they do
schedule an official release date for a SG Greatest Hits.

Thanks to Aurelia for bringing this to my attention so that I could
check on it for you.

op Savage Garden's Greatest Hits [Archive] - Darren Hayes Central Forums - forums.darrenhayescentral.com

Candy Dulfer - Crazy (2011) is 2x toegevoegd.

J.J. Wever schreef:
Candy Dulfer - Crazy (2011) is 2x toegevoegd.
Dank voor je melding. Enkel bij het laatst toegevoegde album stonden berichten. Daarom heb ik dat album laten staan en deze op naam gezet van de eerste toevoeger.

bone machine (crew)
My Brightest Diamond - All ... was dubbel toegevoegd, laatste verwijderd.

Slim da Mobster - Project Mobster (2009) is verwijderd. Was helaas nooit uitgekomen.

CHIEP (crew)
Angels & Airwaves - Love: Part Two (2011) verwijderd, vermits momenteel enkel de cover is vrijgegeven van de versie die ook Part One bevat (hetgeen duidelijk op de hoes in kwestie staat vermeld).

3 Na Massa - Na Confraria das Sedutoras (2008) is verwijderd, omdat het een heruitgave is van 3 Na Massa - 3 Na Massa (2008)

Bij deze heren staat een link naar hun EP en eentje naar The Smokin' Mojo Filters - Come Together bij "Tracks op verzamelalbums. Deze leiden naar hetzelfde album. Weet niet welke verwijderd moet worden...

En deze mevrouw heet Olivier, niet Oliver, en is dus dezelfde als deze.

Ik heb het aangepast van Olivier, dit kun je overigens ook zelf aanpassen door bij het album de artiestennaam te corrigeren.

Kramer schreef:
Bij deze heren staat een link naar hun EP en eentje naar The Smokin' Mojo Filters - Come Together bij "Tracks op verzamelalbums. Deze leiden naar hetzelfde album. Weet niet welke verwijderd moet worden...

Geen, want dat is dezelfde release (kijk maar naar het nummer). Maar een beetje raar staat het wel.

Editoor schreef:
Deze is dubbel: Memoryhouse - The Years (2010)

Yep, dank je. De doublure van Memoryhouse - The Years (2010) is verwijderd. Er waren nog geen stemmen.

waarom is dit goedgekeurd? Met het prijsstickertje er nog op (14,95):
Jimi Hendrix - The Legendary Jimi Hendrix (1980)

Ik heb het aangepast, zal wel een slordigheidje geweest zijn. Het viel ook niet echt op, leek wel alsof het bij de vormgeving hoorde. Maar dit album moet er dus helemaal vanaf?

Nederland als land?

herman schreef:
Ik heb het aangepast, zal wel een slordigheidje geweest zijn. Het viel ook niet echt op, leek wel alsof het bij de vormgeving hoorde. Maar dit album moet er dus helemaal vanaf?

Neuh, maar ik wist niet waar dit anders te plaatsen....

Meestal worden dit soort dingen gecorrigeerd en niet geplaatst.

Zal het land ook nog even aanpassen, iemand was even erg slordig...

Ik weet niet of dit de goede plek is maar 'Death from Above 1979' staat er 2 maal in

Death From Above 1979

Death from Above 1979

inquestos schreef:
Ik weet niet of dit de goede plek is maar 'Death from Above 1979' staat er 2 maal in
Death From Above 1979

Death from Above 1979

Die eerste pagina (met hoofdletter From) kan nu weg, er wordt nu niet meer vanuit die pagina verwezen.
Zelf kan ik hem niet verwijderen, dus graag medewerking van een mod.

Vandaag toegevoegd: Gene Clark with the Gosdin Brothers, staat reeds op MuMe maar met de titel Gene Clark & the Gosdin Brothers.

Dank je. De vandaag toegevoegde is verwijderd en de oude versie heb ik gerenamed naar Gene Clark. Overigens staat/stond bij geen van beide de originele vinyl hoes.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:58 uur

geplaatst: vandaag om 08:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.