De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2011, 23:17 uur
staat Led Zeppelin - The Complete Studio Recordings (1993) wel terecht op MuMe, is een box met alle reguliere platen in chronologische volgorde, worden anders steevast geweigerd....
0
geplaatst: 30 december 2011, 19:27 uur
0
geplaatst: 30 december 2011, 20:52 uur
freakey schreef:
staat Led Zeppelin - The Complete Studio Recordings (1993) wel terecht op MuMe, is een box met alle reguliere platen in chronologische volgorde, worden anders steevast geweigerd....
Deze is inderdaad niet toegestaan
. De vier bonustracks zijn verplaatst naar Led Zeppelin - Coda (1982), de boxset is verwijderd en de stemmers hebben een PM ontvangen.
0
geplaatst: 10 januari 2012, 17:15 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 januari 2012, 18:11 uur
Svendra schreef:
Dank
Het laatst toegevoegde album is verwijderd. Het oudere album is gecorrigeerd met tracktijden en de juiste titel. Er waren geen stemmers
(quote)
Dank
Het laatst toegevoegde album is verwijderd. Het oudere album is gecorrigeerd met tracktijden en de juiste titel. Er waren geen stemmers Wel is het aantal albums uit Oman nu gehalveerd

0
geplaatst: 10 januari 2012, 19:53 uur
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 januari 2012, 20:50 uur
Link nu staan r wel 2 Babylons bij elkaar uit Oman en Vs.
En waar je die uit Oman vandaan hebt? Zat ik ook nog te zoeken.
En waar je die uit Oman vandaan hebt? Zat ik ook nog te zoeken.
0
geplaatst: 10 januari 2012, 21:54 uur
O.k. de Babylon albums zijn uit elkaar getrokken en nee, het aantal rockbands uit Oman valt een beetje tegen
Maar ik zag wel dat Babylon een tweede album heeft uitgebracht.
Maar ik zag wel dat Babylon een tweede album heeft uitgebracht.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 januari 2012, 22:07 uur
Goed bezig Sander, bijna complete discography uit oman toegevoegd.
0
geplaatst: 15 januari 2012, 13:11 uur
Is deze The Allman Brothers Band - The Fillmore Concerts (1992) eigenlijk niet gewoon deze The Allman Brothers Band - At Fillmore East (1971) met wat extra nummers? (die bij de laatste gewoon al zijn bijgevoegd zie ik net...)
0
geplaatst: 16 januari 2012, 17:23 uur
Martha And The Vandellas
Martha and the Vandellas
Allebei dezelfde en allebei "dode" artiesten (nergens naar toe leidend).
Martha and the Vandellas
0
geplaatst: 16 januari 2012, 20:11 uur
chevy93 schreef:
Martha And The Vandellas
Martha and the Vandellas
Martha And The Vandellas
Martha and the Vandellas
Aardig aan de nieuwe zoekfunctie is, dat je nu kunt zien, dat ze nog wel gekoppeld zijn. Alleen zie je ze niet op de artiestenpaginas omdat het om verzamelalbums met oude nummers gaat. In dit geval b.v. deze en deze.
0
geplaatst: 17 januari 2012, 16:39 uur
Njal schreef:
Aardig aan de nieuwe zoekfunctie is, dat je nu kunt zien, dat ze nog wel gekoppeld zijn. Alleen zie je ze niet op de artiestenpaginas omdat het om verzamelalbums met oude nummers gaat. In dit geval b.v. deze en deze.
De nummers op die albums heb ik gecorrigeerd naar Martha & The Vandellas, zodat ze gelinkd worden naar het juiste overzicht. De dode pagina's kan ik echter niet verwijderen.
0
geplaatst: 17 januari 2012, 16:54 uur
freakey schreef:
Is deze The Allman Brothers Band - The Fillmore Concerts (1992) eigenlijk niet gewoon deze The Allman Brothers Band - At Fillmore East (1971) met wat extra nummers? (die bij de laatste gewoon al zijn bijgevoegd zie ik net...)
Het nieuwe album is niet helemaal gelijk aan de oude, afgaand op de volgende opmerking bij de 1992 release. Zie met name de laatste zin. Voor dit moment zou ik daarom beide cd's handhaven.
Paulus_2 schreef:
Dit album is een bijzonder album. Het zijn namelijk de opnamen van een serie concerten die ABB gaven op 12-03-1971, 13-03-1971 en 27-06-1971 in de Fillmore East. Deze concerten zijn in 1972 op een dubbel-LP uitgebracht en hadden destijds de onaantastbare status van beste live lp ooit gemaakt.
Deze 2-cd is uniek omdat hier de concerten in hun volle omvang gehoord kunnen worden. Op de LP is een nogal brute selectie gemaakt van het opgenomen materiaal. Tom Dowd, destijds verantwoordelijk voor de 2-LP opnames en productie, heeft deze klus in 1992 opnieuw gedaan en is, dankzij de veel grotere opslag capaciteit van de CD, in staat een volledig concert te laten horen. Daarbij heeft hij als producer met de veel modernere digitale apparatuur de opnames opnieuw gemastered. Daarbij hij is er niet voor teruggeschrokken gitaarpartijen van de ene avond te mixen met de nummers van de set op de andere avond. [..]
Dit album is een bijzonder album. Het zijn namelijk de opnamen van een serie concerten die ABB gaven op 12-03-1971, 13-03-1971 en 27-06-1971 in de Fillmore East. Deze concerten zijn in 1972 op een dubbel-LP uitgebracht en hadden destijds de onaantastbare status van beste live lp ooit gemaakt.
Deze 2-cd is uniek omdat hier de concerten in hun volle omvang gehoord kunnen worden. Op de LP is een nogal brute selectie gemaakt van het opgenomen materiaal. Tom Dowd, destijds verantwoordelijk voor de 2-LP opnames en productie, heeft deze klus in 1992 opnieuw gedaan en is, dankzij de veel grotere opslag capaciteit van de CD, in staat een volledig concert te laten horen. Daarbij heeft hij als producer met de veel modernere digitale apparatuur de opnames opnieuw gemastered. Daarbij hij is er niet voor teruggeschrokken gitaarpartijen van de ene avond te mixen met de nummers van de set op de andere avond. [..]
0
geplaatst: 18 januari 2012, 16:15 uur
Svendra schreef:
Het nieuwe album is niet helemaal gelijk aan de oude, afgaand op de volgende opmerking bij de 1992 release. Zie met name de laatste zin. Voor dit moment zou ik daarom beide cd's handhaven.
(quote)
(quote)
Akkoord, in dat geval moeten de bonustracks van de 1971 versie verwijderd worden denk ik want dat zijn de extra's die op de 1992 uitgave staan en niet op de 1971 uitgave (denk ik toch..)
0
geplaatst: 18 januari 2012, 16:59 uur
freakey schreef:
Akkoord, in dat geval moeten de bonustracks van de 1971 versie verwijderd worden denk ik want dat zijn de extra's die op de 1992 uitgave staan en niet op de 1971 uitgave (denk ik toch..)
Helemaal gelijk
. Ze zijn weg.
0
geplaatst: 19 januari 2012, 12:38 uur
Deze artiest
Dire Straits & Mark Knopfler
doet me denken aan die andere artiest Sting & The Police geheten
die hier al eens onderwerp van discussie was. Het album staat plompverloren op de site.
Toch maar linken aan Dire Straits?
Kan dat eigenlijk dat je dat album zowel aan Dire Straits als aan Mark Knopfler linkt?
Indien ja, zou ik graag weten hoe, want dan voer ik die correctie zelf door.
Indien neen, dan zou ik op basis van het aantal Dire Straits tracks linken aan Dire Straits.
Dire Straits & Mark Knopfler
doet me denken aan die andere artiest Sting & The Police geheten
die hier al eens onderwerp van discussie was. Het album staat plompverloren op de site.
Toch maar linken aan Dire Straits?
Kan dat eigenlijk dat je dat album zowel aan Dire Straits als aan Mark Knopfler linkt?
Indien ja, zou ik graag weten hoe, want dan voer ik die correctie zelf door.
Indien neen, dan zou ik op basis van het aantal Dire Straits tracks linken aan Dire Straits.
0
geplaatst: 20 januari 2012, 01:31 uur
Napalm Death - Analysis Paralysis (2012) verwijderd om de volgende redenen:
HammerHead schreef:
Dit is gewoon een (weliswaar gelimiteerde) single vooruitlopend op het nieuwe album in februari. Kan verwijderd worden lijkt me.
Dit is gewoon een (weliswaar gelimiteerde) single vooruitlopend op het nieuwe album in februari. Kan verwijderd worden lijkt me.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 17:42 uur
Mike Bloomfield
deze verwijst alleen naar Michael Bloomfield (waar de alias nogmaals bij staat).
Deze samenwerking: Mike Bloomfield and Al Kooper verwijst naar eerstgenoemde. Weet niet hoe dit opgelost moet worden.
deze verwijst alleen naar Michael Bloomfield (waar de alias nogmaals bij staat).
Deze samenwerking: Mike Bloomfield and Al Kooper verwijst naar eerstgenoemde. Weet niet hoe dit opgelost moet worden.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 17:44 uur
dazzler schreef:
13 om 9, dat valt best mee. Moet gewoon zowel naar Dire Straits als naar Mark Knopfler linken. Maar volgens mij is dit niet mogelijk. Zelfde als de discussie een tijdje terug van Neil Young & Crazy Horse.Indien neen, dan zou ik op basis van het aantal Dire Straits tracks linken aan Dire Straits.
0
geplaatst: 27 januari 2012, 21:43 uur
Trash Talk - Shame verwijderd, aangezien het hier gaat om een verzameling van de albums Plagues, Walking Disease en de self-titled, die allen al op MusicMeter staan.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 27 januari 2012, 23:06 uur
Ik dacht al waar blijven die andere 80 stemmen.* denotes required fields.